![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
aaaaaaaaaaaah was mooooooooi ![]() had je het weer mee |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ligt eraan gaat niet om het item mah om het gevoel, tijdstip,gevoelens dat makat het spannend |
![]() |
|
![]() |
achtertuin.... het schemerde
die omringd is door allemaal huizen die fijn op onze tuin uitkijken in de keuken bij mijn oppas adres ![]() in de douche tegen bureau bank etc. dat was het wel even... ow wacht voor mijn spiegel op mijn kleding kast! was ook echt geil kun je elkaar aankijken via de spiegel (achterlangs staand) |
![]() |
|
Jee I didn't answer this topic yet...
In willekeurige volgorde: midden op een mooie zomerdag in de tuin achter het tuinhuis op mijn zonplekje in een disco in een herentoilet op schiphol snachts midden op een fietspad op klaarlichte dag in zandvoort aan zee (letterlijk dan) op diezelfde dag, maar iets later, op het strand in de hoop dat niemand iets doorhad op school in de fietsenstalling na een feest in de garage bij hem thuis in een weiland midden tussen de koeien...
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
nouwww...handelingen op de bank in de kamer..sexxxx op de grond in de huiskamer..ennum in zo'n sorrt baby verschoon hokje in centerparcs!
Nog niej echt mega spannende plekjes, maarre misschien k hier nog wat inspiratie op doen
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ontopic: Ehmz... eigenlijk alleen maar op 1 en dezelfde plek ![]() Altijd 's nachts, in een perkje bij de kleuterschool ![]() beeld: ___ \___) | | | | | | | | == en dan daar ergens in het midden ![]() daar deden we "het" altijd (blijft stomme benaming) en tja, gewoon hand/mondwerk overal buiten zo'n beetje ![]() |
![]() |
|
in een tent op het hooi, met twee vriendin toekijkend
![]() ![]()
|
![]() |
in de zomer hebben ze de tentafdeling van de V&D op het balkon van het gebouw staan...
![]() en aan de buitenrand van de burcht in Leiden...verbazend dat er niemand langs kwam lopen...het was klaarlichte dag...rond 5 uur ofzow??? *smiles with pride* hehe |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Op het strand onder Maan Licht Terwijl de rest van de mensen 100 meter verder uit hun dak zijn aan het gaan.
bios. wel grappig auto te krap Bushokje.... hmmm die zouden we moeten proberen. aan het strand, in het zwembad, Ouders Bed dat was een uitdaging.... terwijl ze tv keeken. badkamer , onder de douche...... hou me mond Slaap lekker allemaal ![]() ![]()
|
|