Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-06-2002, 20:50
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
endymion schreef:
doe dat maar,

ik geef alleen een tip voor jongens hoe je je meisje,
in een super geile bui kunt krijgen.
als dat meisje het daarmee niet eens is ok.
maar als ze me triest noemt word het een ander verhaal.
en als jij je er mee moet bemoeien is goed.

:ja laten we hem maar negeren hij deelt watjes uit?
hahahaha leuk
kan jij ook eens lollig zijn want dat ben je in het normale leven zeker niet?

Ben jij wel eens 20?

Zo ja, ga naar de avondschool en leer zinnen formuleren(moeilijk woordje voor je misschien zoek maar op)
zo ja 2, Wel een erg zielig feit dat je middelen nodig hebt om goeie of uberhaubt sex te hebben.

Zo niet verander je leeftijd dan ff terug naar 10 en ga maar snel je tukkie doen.
Oud 21-06-2002, 20:53
Faery
Faery is offline
Citaat:
josolinie schreef:
ik heb er echt zin in dus mail me als jij ook zo bent
Zal ik jou eens keihard in je bil ridderen?

Citaat:
endymion schreef:
als je eens met een meisje naar een feest gaat of disco,moet je als ze bij je blijft slapen en nog nooit drugs heeft gehad.

en als ze het wel wil proberen,en jullie mekaar leuk vinden.
moet je haar hartjes geven(pillen).
daar worden ze als het de eerste keer is super geil van!
100% kans op een super wilde nacht!
En jou ook!
...

Goed, wat een lol.
optoppik: Neuh, zomaar sex lijkt me nix.
Oud 21-06-2002, 21:52
Verwijderd
Hallo, jullie werken dus nie mee als je op 'm reageert.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2002, 02:41
tortelduif
tortelduif is offline
Ik zou heel gemakkelijk met iemand het bed induiken als ik vrijgezel zou zijn maarre gelukkig ben ik dat niet en doe ik het daarom ook niet behalve met mij vriendin dan !! waar ik zielsveel van hou !!! en mocht t uitgaan dan nog zou ik niet zo snel meer met iemand t bed induiken omdat ik voor andere respect heb gekregen !!!

het gaat om het innerlijk niet het uiterlijk !!!

dus seks is toegevoegde waarde !!!
Met citaat reageren
Oud 22-06-2002, 08:56
Faery
Faery is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Hallo, jullie werken dus nie mee als je op 'm reageert.
nou en, ik wilde dat zeggen
Oud 22-06-2002, 12:39
Verwijderd
Citaat:
Faery schreef:

nou en, ik wilde dat zeggen
Puh...
Met citaat reageren
Oud 24-06-2002, 21:35
SNoodify
SNoodify is offline
Ik heb zelf een hekel aan van die meiden die ieder weekend met een ander zoenen of one night standjes hebben. Dat vind ik echt desperate, of liever gezegd: sletterig. Afgelebberde boterhammen heten dat. Gelukkig zijn er nog genoeg meiden die wel een beetje gevoel hebben en zich niet als een of andere sloerie gedragen Ik zou zelf niet zomaar met iemand het bed induiken en als ik een relatie heb hangt het er vanaf hoe goed het gaat en of ik een meisje 100% vertrouw. Onder het uitgaan gebeurt het niet en zal ik ook niet zomaar een wildvreemde meid op dr bek pakken ofzo.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2002, 23:46
Sir Smoke-A-Lot
Sir Smoke-A-Lot is offline
GEZOCHT: hoertje onder de schuilnaam: Breezahsletje! Kenmerken: blonT, IQ van 80, Favo drankje: (lijkt me duidelijk), dit soort sletjes is extreem gevaarlijk, het uitsloven of lief doen is hier niet nodig! Een simpel maar doordacht: hey wat heb je vandaag toch euh............neuken??? volstaat al! Sluit ramen en deuren en bij het horen van de lokroep u kinderen niet buiten laten spelen!
Met citaat reageren
Oud 25-06-2002, 14:51
casey
casey is offline
Citaat:
*Fallen_Tear* schreef:
Niet
Maar ja, ik heb een (vaste) vriend, dus ik duik zowieso niet met iemand het bed in ( behalve met hem dan ) maar als ik hem niet zou hebben zou ik het ook niet doen denk ik.
Totaal mijn idee (alleen die eind 'denk ik' mag eraf)
Oud 25-06-2002, 16:06
mR. DJ
mR. DJ is offline
Ik zou denk ik heel snel emt iemand in bed duiken, als ik er maar geen moeite voor moet doen. Ik ben echt niet van plan om dr achter aan te gaan.
En met een meisje waar ik op verliefd ben zou ik het helemaal niet snel doen. Bij dat soort mensen wil ik zo lang mogenlijk blijven, en dan komt dat bed vanzelf wel.
De beste one-night-stands zijn met mensen die je niet kent, er heel goed uitzien en nooit meer gaan zeuren. Het leukste is dat je 's ochtend ff moet vrage: 'eyyy..... hoe heet je nou ?' . Das natuurlijk prachtig .
Met citaat reageren
Oud 25-06-2002, 17:45
Roos
Roos is offline
Gege.. ik heb de allermooiste jongen die ik in heel mijn leven heb gezien afgewezen.. (heb er wel nog altijd spijt van )

Opzich ben ik niet heel moeilijk.. natuurlijk moet het een supertof persoon zijn, en ik zal ook niet met een wildvreemde het bed in duiken, maar ik heb wel een aantal sexuele ervaringen met jongens die niet m'n vriendje waren
Oud 25-06-2002, 17:49
sunnevot
sunnevot is offline
Ik duik niet snel met iemand het bed in. We moeten elkaar darvoor zeker al langer kennen en we moeten echt van elkaar houden.
Een one-nightstand zou ik dus niet aan beginnen, dat is tegen mijn principes in.
Oud 25-06-2002, 18:19
darkbabehh
darkbabehh is offline
Niet ben nog maagd en blijft verlopig ook wel zo denk ik
Met citaat reageren
Oud 25-06-2002, 18:24
Blenderhead
Blenderhead is offline
ehmmmmm.....k moet wel een speciaal gevoel hebben voor die persoon.

maar tis wel es gebeurt dat ik dat vergeten ben!
Oud 25-06-2002, 18:44
Isischild©
Isischild© is offline
Nou, sinds 3 maanden heb ik een serieuze relatie (en dat is dus ook mijn eerste). Ik ben al na 2 weken met hem voor het eerst naar bed gegaan. Maar het voelde goed en ik heb er geen spijt van gehad.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2002, 18:54
Squall
Squall is offline
Ik ben nog maagd dus ik zou zo ie zo niet de eerste keer zomaar met iemand die ik niet goed ken in bed duiken
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 16:18
Roozie
Roozie is offline
Citaat:
rosi schreef:

Opzich ben ik niet heel moeilijk.. natuurlijk moet het een supertof persoon zijn, en ik zal ook niet met een wildvreemde het bed in duiken, maar ik heb wel een aantal sexuele ervaringen met jongens die niet m'n vriendje waren
en wat vinden jouw vriendinnen daarvan? No offense ik ben er gewoon benieuwd naar! Bij mij is zoiets nog niet voorgekomen maar als het zou gebeuren zouden mijn vriendinnen me echt heel raar aankijken! Natuurlijk moet je je daar niet al te veel van aantrekken.
Oud 27-06-2002, 16:36
Verwijderd
Citaat:
rosi schreef:
Gege.. ik heb de allermooiste jongen die ik in heel mijn leven heb gezien afgewezen.. (heb er wel nog altijd spijt van )

Spijt van dat je niet met iemand het bed in bent gedoken, alleen omdat die persoon heel mooi was? Hmmm...
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 20:20
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:

Spijt van dat je niet met iemand het bed in bent gedoken, alleen omdat die persoon heel mooi was? Hmmm...
Kan toch?
Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 11:04
Roos
Roos is offline
Citaat:
nare man schreef:
Ik bedoel niet dat ik met jongens het bed in duik "omdat" ze mooi zijn, natuurlijk niet! Seks zonder liefde is nog altijd veel minder leuk dan met liefde, en ik moet echt veel voor een persoon voelen wil ik iets doen.

[QUOTE]Roozie schreef:
en wat vinden jouw vriendinnen daarvan? No offense ik ben er gewoon benieuwd naar! Bij mij is zoiets nog niet voorgekomen maar als het zou gebeuren zouden mijn vriendinnen me echt heel raar aankijken! Natuurlijk moet je je daar niet al te veel van aantrekken

Haha inderdaad Ik praat niet zo heel veel met m'n vriendinnen over seks.. maar een paar mensen weten het. Daarnaast is het wel zo dat ik iets voor een jongen voel, tenminste ik kan goed met 'm opschieten ofzo
Oud 28-06-2002, 12:19
Nate
Nate is offline
Heel makkelijk

Waarom moeilijk daarover doen?
Oud 28-06-2002, 15:32
Verwijderd
Citaat:
Nate schreef:
Heel makkelijk

Waarom moeilijk daarover doen?
Waaaah lijpe avatar!!
Met citaat reageren
Oud 29-06-2002, 00:22
Nate
Nate is offline
Citaat:
Morgan schreef:

Waaaah lijpe avatar!!
tnx
Oud 29-06-2002, 10:46
italianboy
italianboy is offline
Citaat:
nare man schreef:
Om heel eerlijk te zijn: momenteel ben ik op het punt dat ik bij wijze van spreken met zowat elke meid het bed in zou duiken, als ze zich aan zou bieden
Met citaat reageren
Oud 29-06-2002, 10:47
italianboy
italianboy is offline
vakantie misschien wel, in t normale leven niet; t moet wel dat speciale blijven..
Met citaat reageren
Oud 01-07-2002, 12:14
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
ghehe tot nu toe helemaal niet makkelijk...hoewel ik denk dat, moest het nu uitraken met m'n vriend, dat ik dan veel vlugger 'losse' seks zou hebben...
Met citaat reageren
Oud 01-07-2002, 13:31
sparkling star
sparkling star is offline
niet, ik heb een vaste vriend
Met citaat reageren
Oud 01-07-2002, 13:46
DigitalStorm
DigitalStorm is offline
helemaal NIET. Ik vindt niet dat mijn lichaam zomaar met iedereen op die manier gedeeld mag worden. Bah. En al die ziektes die je tegenwoordig op kunt lopen.

Nooo thanks..
En trouwens

kheb een vaste vriend, dus ik hoef hier eigenlijk helemaal niet over na te denken. mjah

*meow*

Regels voor berichten