![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
... ![]() ![]() Goed, wat een lol. optoppik: Neuh, zomaar sex lijkt me nix.
|
![]() |
Ik zou heel gemakkelijk met iemand het bed induiken als ik vrijgezel zou zijn maarre gelukkig ben ik dat niet en doe ik het daarom ook niet behalve met mij vriendin dan !!
![]() het gaat om het innerlijk niet het uiterlijk !!! dus seks is toegevoegde waarde !!! |
![]() |
|
![]() |
Ik heb zelf een hekel aan van die meiden die ieder weekend met een ander zoenen of one night standjes hebben. Dat vind ik echt desperate, of liever gezegd: sletterig. Afgelebberde boterhammen heten dat. Gelukkig zijn er nog genoeg meiden die wel een beetje gevoel hebben en zich niet als een of andere sloerie gedragen
![]() ![]() |
![]() |
|
GEZOCHT: hoertje onder de schuilnaam: Breezahsletje! Kenmerken: blonT, IQ van 80, Favo drankje: (lijkt me duidelijk), dit soort sletjes is extreem gevaarlijk, het uitsloven of lief doen is hier niet nodig! Een simpel maar doordacht: hey wat heb je vandaag toch euh............neuken??? volstaat al! Sluit ramen en deuren en bij het horen van de lokroep u kinderen niet buiten laten spelen!
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik zou denk ik heel snel emt iemand in bed duiken, als ik er maar geen moeite voor moet doen. Ik ben echt niet van plan om dr achter aan te gaan.
En met een meisje waar ik op verliefd ben zou ik het helemaal niet snel doen. Bij dat soort mensen wil ik zo lang mogenlijk blijven, en dan komt dat bed vanzelf wel. De beste one-night-stands zijn met mensen die je niet kent, er heel goed uitzien en nooit meer gaan zeuren. Het leukste is dat je 's ochtend ff moet vrage: 'eyyy..... hoe heet je nou ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Gege.. ik heb de allermooiste jongen die ik in heel mijn leven heb gezien afgewezen.. (heb er wel nog altijd spijt van
![]() Opzich ben ik niet heel moeilijk.. natuurlijk moet het een supertof persoon zijn, en ik zal ook niet met een wildvreemde het bed in duiken, maar ik heb wel een aantal sexuele ervaringen met jongens die niet m'n vriendje waren
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
[QUOTE]Roozie schreef: en wat vinden jouw vriendinnen daarvan? No offense ik ben er gewoon benieuwd naar! Bij mij is zoiets nog niet voorgekomen maar als het zou gebeuren zouden mijn vriendinnen me echt heel raar aankijken! Natuurlijk moet je je daar niet al te veel van aantrekken Haha inderdaad ![]()
|
![]() |
helemaal NIET. Ik vindt niet dat mijn lichaam zomaar met iedereen op die manier gedeeld mag worden. Bah. En al die ziektes die je tegenwoordig op kunt lopen.
Nooo thanks.. En trouwens kheb een vaste vriend, dus ik hoef hier eigenlijk helemaal niet over na te denken. mjah *meow*
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
De Kantine |
Legendarische quotes van forumers. Missy | 110 | 09-07-2009 23:03 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Montofoob Type | 3 | 19-04-2004 22:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Nina & Sara Giles | 18 | 24-07-2003 22:37 | |
Liefde & Relatie |
Ik wil jullie mening hierover weten graag Verwijderd | 34 | 24-02-2002 22:46 |