![]() |
|
![]() |
t's best leuk om te doen hoor, en je krijgt er geen hele vieze vingers van. Ik doe het wel altijd onder de douche, dan kan je het het gelijk even wassen.
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Mmm heb je niet goed opgelet bij biologie... in uitwerpselen stikt het van de bacterien... dat geeft ook niet want het gaat er toch weer uit, maar daarintegen heeft de vagina een zeer uitgebalanceerde zuur biologie, waardoor het daar juist zeer schoon is, tis klein beetje te vergelijken met je maag, waarom (normaal gesproken) zijn er in je maag in verhouding zo weinig bacterien... omdat het die grotendeels gedood worden door je maagsappen (zuren)... En Ontopic... het lijkt mij helemaal nix en ik denk dat mijn vriendin het met mij eens is....
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
(En ik overdreef niet. Die knal van 22cm lang komt onverwachts (terwijl ik sliep dus) betrekkelijk hard aan. Zitten deed me al pijn, laat staan schijten. En ja, dat duurde 3 weken voordat ik alles weer een beetje normaal kon.)
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
hihih!!! ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ze probeert hiermee niet aan te tonen dat ze een van de slimmeren van het forum is, nog schept ze op... ze wilt alleen het beeld rechttrekken voor de eerder gedane uitspraak van lapzwansruud. Mocht je juist hiernaar willen verwijzen met je opmerking, dat een dergelijk persoon daarmee altijd onder een IQ scoort van 110, ga je gang, geen problemen mee... vanwaar eigenlijk de opgezette grens van 110? Any way, wat wel gezegd mag worden is, dat sexuele drang dan wel genoegens, niet gekoppeld gaan aan intellectueel vermogen. Genoeg homo's zijn slim, genoeg hetero's zijn dom... dit voorbeeld wordt eventjes naar voren gehaald omdat homo's vaak gezien worden als uitvoerders van anus-activiteiten en ook een andere sexuele drang hebben... eentje die neigt naar mannelijk contact in plaats van vrouwelijk. Maar ook het voorbeeld van Desertrose is zeer toepasselijk hier in te vullen tegenover de vele mensen hier die anus-activiteiten afzweren alsof het de duivel zelve is. Mijn standpunt??? Mijn standpunt is alleen, dat mensen zich zouden moeten houden bij dat wat ze willen... of willen proberen. En voor die dingen die zij zelf afzweert, moeten ze niet denken dat mensen die dit niet afzweren, hierdoor minder zijn dan hun. Zij nemen slechts een ander standpunt in tegenover een dergelijke sexuele activiteit... dit maakt ze niet slimmer, noch dommer. Dit maakt ze een ander persoon.
Laatst gewijzigd op 03-04-2003 om 01:39. |
![]() |
||
Citaat:
geen van alle is smerig oke, jezus wat maken veel mensen er hier een probleem van laat iedereen toch lekker sex hebben op de manier die zij lekker vinden en zeik ze niet zo af! als jij het perse niet zit zitten, dan doe je het niet, maar tis zielig voor je vriendin ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Vinger in kont (vies) Anoniem159753 | 10 | 02-12-2014 00:15 | |
Seksualiteit |
anus spoekie398 | 5 | 25-04-2012 22:55 | |
Seksualiteit |
vinger in anus Sutreb | 64 | 13-12-2004 15:28 | |
Seksualiteit |