Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-03-2003, 12:46
ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
Citaat:
desertrose schreef op 29-03-2003 @ 13:10:
Eej sorry hoor, nou klink ik misschien net als die stomme kwaaie smurf, maar ik HAAT mensen die denken: uhm, nou, neuken is als een jongen met zijn penis in de vagina van een meisje gaat en dat uiteindelijk ejaculeert en dan zijn ze klaar!

NEUKEN IS VEEL EN VEEL MEER DAN DAT!

En ik bedoel niet pijpen en beffen en zo, maar bijvoorbeeld anus vingeren. De eerste keer dat er iemand een vinger in me komt stopte weet ik nog goed: ze (ja ZE ja, ik ben BISEKSUEEL) was me aant beffen en opeens voelde ik haar natte vinger in mijn anus, sorry maar ik vin het echt ZALIG! Ik heb 3 grote gaten in mijn lichaam, en die gebruik ik graag allemaal voor verschillende doeleinden! Eten, schijten, piesen, beffen, pijpen, vingeren én neuken!

Het is niet zo dat ik iemand een hele vuist erin laat stoppen, maar dat is bij mij gewoon nogal pijnlijk, maar drie vingers gaat best, een tong erin moet je ook eens proberen als je toch eens aant expirimenteren bent, want dat is heel geil en het smaakt niet eens vies! (Je stopt er toch ook een pik in trouwens, althans, ikke wel, als de condooms op zijn en ik mijn pillekes niet heb, en trouwens, das heeel lekker hoor kontneuken)

pardon, dat moes er ff uit
Juist. met jou kan ik praten

Neuken is voor fucking fun (al zal ik me zelf niet zo snel anaal vingeren tbh)
Met citaat reageren
Oud 29-03-2003, 13:41
hippie jesse
hippie jesse is offline
t's best leuk om te doen hoor, en je krijgt er geen hele vieze vingers van. Ik doe het wel altijd onder de douche, dan kan je het het gelijk even wassen.
Oud 30-03-2003, 16:16
LaY-D NiCoLe
LaY-D NiCoLe is offline
Citaat:
desertrose schreef op 29-03-2003 @ 13:10:
Eej sorry hoor, nou klink ik misschien net als die stomme kwaaie smurf, maar ik HAAT mensen die denken: uhm, nou, neuken is als een jongen met zijn penis in de vagina van een meisje gaat en dat uiteindelijk ejaculeert en dan zijn ze klaar!

NEUKEN IS VEEL EN VEEL MEER DAN DAT!

En ik bedoel niet pijpen en beffen en zo, maar bijvoorbeeld anus vingeren. De eerste keer dat er iemand een vinger in me komt stopte weet ik nog goed: ze (ja ZE ja, ik ben BISEKSUEEL) was me aant beffen en opeens voelde ik haar natte vinger in mijn anus, sorry maar ik vin het echt ZALIG! Ik heb 3 grote gaten in mijn lichaam, en die gebruik ik graag allemaal voor verschillende doeleinden! Eten, schijten, piesen, beffen, pijpen, vingeren én neuken!

Het is niet zo dat ik iemand een hele vuist erin laat stoppen, maar dat is bij mij gewoon nogal pijnlijk, maar drie vingers gaat best, een tong erin moet je ook eens proberen als je toch eens aant expirimenteren bent, want dat is heel geil en het smaakt niet eens vies! (Je stopt er toch ook een pik in trouwens, althans, ikke wel, als de condooms op zijn en ik mijn pillekes niet heb, en trouwens, das heeel lekker hoor kontneuken)

pardon, dat moes er ff uit
hehe daar ben ik het nou ook totaal mee eens
Oud 30-03-2003, 21:53
Honda-Fanatic
Honda-Fanatic is offline
Citaat:
Light schreef op 03-02-2002 @ 16:45:
waarom word ik afgezeken als ik zeg dat de geslachtsdelen ranzig zijn terwijl bijna iedereen hier de anus vies vind???

waarom is beffen en pijpen en masturberen(en vaginavocht en sperma binnenkrijgen of op je handen krijgen) niet vies vlgens, terwijl het
ranzig is om aan de anus te zitten???
ik neem toch aan dat jullie je kont afvegen.
wat dat betreft is de anus een stuk schoner dan een kut.
Klein dingetje... Jij vind een anus schoner dan een vagina?
Mmm heb je niet goed opgelet bij biologie... in uitwerpselen stikt
het van de bacterien... dat geeft ook niet want het gaat er toch weer uit, maar daarintegen heeft de vagina een zeer uitgebalanceerde zuur biologie, waardoor het daar juist zeer schoon is, tis klein beetje te vergelijken met je maag, waarom (normaal gesproken) zijn er in je maag in verhouding zo weinig bacterien... omdat het die grotendeels gedood worden door je maagsappen (zuren)...

En Ontopic... het lijkt mij helemaal nix en ik denk dat mijn vriendin het met mij eens is....
Oud 30-03-2003, 21:58
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
LittleGhost schreef op 30-03-2003 @ 22:53:
Klein dingetje... Jij vind een anus schoner dan een vagina?
Mmm heb je niet goed opgelet bij biologie... in uitwerpselen stikt
het van de bacterien... dat geeft ook niet want het gaat er toch weer uit, maar daarintegen heeft de vagina een zeer uitgebalanceerde zuur biologie, waardoor het daar juist zeer schoon is, tis klein beetje te vergelijken met je maag, waarom (normaal gesproken) zijn er in je maag in verhouding zo weinig bacterien... omdat het die grotendeels gedood worden door je maagsappen (zuren)...

En Ontopic... het lijkt mij helemaal nix en ik denk dat mijn vriendin het met mij eens is....
er wordt helemaal niks in mijn anus gestopt. Mijn ex heeft het 1 keer geprobeerd zonder mijn toestemming en die heeft toen een giga knal voor z'n harses gehd en ik kon 3 weken niet zonder pijn zitten. Nou, ik bedank ervoor.
Oud 30-03-2003, 23:49
Dikkie
Dikkie is offline
Citaat:
Rhinus schreef op 22-01-2002 @ 21:42:
Uit de vagina komt plas. Is dat dan ook zo GATVERDAMME !!!!!!!!!!! ?
jij hebt niet goed opgelet bij biologie
Oud 31-03-2003, 10:54
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 30-03-2003 @ 22:58:
er wordt helemaal niks in mijn anus gestopt. Mijn ex heeft het 1 keer geprobeerd zonder mijn toestemming en die heeft toen een giga knal voor z'n harses gehd en ik kon 3 weken niet zonder pijn zitten. Nou, ik bedank ervoor.
Er is een heel erg groot verschil tussen plotseling zonder medewerking (en waarschuwing) iets in je reet gepropt krijgen en voorzichtig te werk gaan en heel langzaam rustig naar binnen laten glijden. Dus op basis van het 1e kan je geen goede mening vormen.
Oud 31-03-2003, 11:55
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 30-03-2003 @ 22:58:
overdrijven is ook een vak
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 11:57
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
desertrose schreef op 29-03-2003 @ 13:30:
Sorry hoor, ik heb mijn IQ toevallig een keer laten testen en het is 139, voor mensen die niet weten wat dat betekend: 100 is gemiddeld. doe jij maar eens een testje! jij komt volgens mij niet hoger dan 85, wat dat betekend:
75 Dat is ongeveer de minimale score.
85 De basisschool kost u waarschijnlijk moeite.
100 De gemiddelde IQ score.
110 Een middelbare schoolopleiding moet lukken.
120 Een HBO opleiding zal wel lukken.
130 Universitair niveau.
140 Zeer intelligent.
150 Een genie.
160 Minder dan 0,5 % van de invullers scoren meer dan 160.
174 De maximale score van de meeste testen.
Ik zit dan ook op 5 VWO
Sorry hoor; maar mensen die met dit soort belachelijk 'bewijs' van hun intelligentie aan komen zetten, scoren bij mij automatisch al onder de 110.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 14:23
Verwijderd
Citaat:
bertbart schreef op 31-03-2003 @ 12:55:
overdrijven is ook een vak
Ik kan me voorstellen dat het nogal pijnlijk is als het onvoorbereid gebeurd... Ik moet er ook niet aan denken, iemand die dat waagt kan bij mij ook een mep krijgen. Als ik nou zou zeggen "Ja, dat lijkt me nou lekker," dan mag hij. Maar ik denk niet dat dat ooit gebeurt...
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 14:28
Maurice
Maurice is offline
Citaat:
oddball55 schreef op 22-01-2002 @ 21:45:
als mijn vriendin dat bij mij flikt staat ze direct buiten

in d'r nakie.

tip: gebruik glijmiddel.
Oud 31-03-2003, 18:20
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
oddball55 schreef op 22-01-2002 @ 21:45:
als mijn vriendin dat bij mij flikt staat ze direct buiten
kijk, dat zijn de betere statements
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 20:10
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef op 31-03-2003 @ 11:54:
Er is een heel erg groot verschil tussen plotseling zonder medewerking (en waarschuwing) iets in je reet gepropt krijgen en voorzichtig te werk gaan en heel langzaam rustig naar binnen laten glijden. Dus op basis van het 1e kan je geen goede mening vormen.
Dan nog, ik wou het zowieso al niet, dus die ervaring maakte het beeld al niet bepaald positiever en ik moet er gewoon niet aan denken dat iemand daar een beetje in een bruine ster om zit te roeren. Alleen de gedachte al maakt me kotsmisselijk. Ik schat de kans zeer laag tot niet in dat iemand dit ooit nog bij mij mag gaan proberen. Mij niet gezien.
(En ik overdreef niet. Die knal van 22cm lang komt onverwachts (terwijl ik sliep dus) betrekkelijk hard aan. Zitten deed me al pijn, laat staan schijten. En ja, dat duurde 3 weken voordat ik alles weer een beetje normaal kon.)
Oud 01-04-2003, 20:13
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 31-03-2003 @ 15:23:
Ik kan me voorstellen dat het nogal pijnlijk is als het onvoorbereid gebeurd... Ik moet er ook niet aan denken, iemand die dat waagt kan bij mij ook een mep krijgen. Als ik nou zou zeggen "Ja, dat lijkt me nou lekker," dan mag hij. Maar ik denk niet dat dat ooit gebeurt...
het is ook een beetje lomp om dat onverwachts te doen... en ja, onvoorbereid is ook erg pijnlijk of een nagel kan ook pijnlijk zijn... maar het kan nooit zo erg zijn dat je 3 weken niet kunt zitten...
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 20:25
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
bertbart schreef op 01-04-2003 @ 21:13:
het is ook een beetje lomp om dat onverwachts te doen... en ja, onvoorbereid is ook erg pijnlijk of een nagel kan ook pijnlijk zijn... maar het kan nooit zo erg zijn dat je 3 weken niet kunt zitten...
Zie boven...
Oud 01-04-2003, 22:32
f0rce
f0rce is offline
nee dankje, moet er niet aan denken
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 22:37
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 01-04-2003 @ 21:25:
Zie boven...
sorry, dat had ik niet gelezen...
nouja, wat een sneue gast... heb je die gast toen gelijk gedumpt?
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 10:20
beff lippen
beff lippen is offline
lekker he zoon zwarte vinger uit je kont halen.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 15:45
Vinzz
Vinzz is offline
Citaat:
beff lippen schreef op 02-04-2003 @ 11:20:
lekker he zoon zwarte vinger uit je kont halen.
bedankt voor de bijdrage beff lippen .. heb jij last van zwarte ontlasting dan?
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 16:55
Steefjuh
Steefjuh is offline
Citaat:
choky schreef op 22-01-2002 @ 21:48:
nu moet mijn vriend het toch niet proberen om mij in mijn urinebuis te vingeren, maar kom [afbeelding]

hihih!!!
Oud 02-04-2003, 20:01
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
bertbart schreef op 01-04-2003 @ 23:37:
sorry, dat had ik niet gelezen...
nouja, wat een sneue gast... heb je die gast toen gelijk gedumpt?
Nee, niet meteen. Heb een een knal gegeven (en een harde ook) en ben naar de wc gevlucht en heb me daar 10 minuten opgesloten tot mijn claustrofobie weer op begon te spelen. 3 weken later heb ik em gedumpt. Waarom? Zie: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=434585
Oud 02-04-2003, 21:55
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 02-04-2003 @ 21:01:
Nee, niet meteen. Heb een een knal gegeven (en een harde ook) en ben naar de wc gevlucht en heb me daar 10 minuten opgesloten tot mijn claustrofobie weer op begon te spelen. 3 weken later heb ik em gedumpt. Waarom? Zie: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=434585
wat een hork zeg
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 22:49
Miss Fat Booty
Miss Fat Booty is offline
ik heb dr niet echt behoefte aan ofzo...

Laatst gewijzigd op 02-04-2003 om 23:03.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 01:37
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
Marcade schreef op 31-03-2003 @ 12:57:
Sorry hoor; maar mensen die met dit soort belachelijk 'bewijs' van hun intelligentie aan komen zetten, scoren bij mij automatisch al onder de 110.
Wat zij daarmee bedoelde was duidelijk maken aan iemand, dat de relatie anus-activiteiten en lage-intelligentie niet gelegd mocht worden, omdat dat van geen kanten klopt.

Ze probeert hiermee niet aan te tonen dat ze een van de slimmeren van het forum is, nog schept ze op... ze wilt alleen het beeld rechttrekken voor de eerder gedane uitspraak van lapzwansruud.

Mocht je juist hiernaar willen verwijzen met je opmerking, dat een dergelijk persoon daarmee altijd onder een IQ scoort van 110, ga je gang, geen problemen mee... vanwaar eigenlijk de opgezette grens van 110?

Any way, wat wel gezegd mag worden is, dat sexuele drang dan wel genoegens, niet gekoppeld gaan aan intellectueel vermogen.
Genoeg homo's zijn slim, genoeg hetero's zijn dom... dit voorbeeld wordt eventjes naar voren gehaald omdat homo's vaak gezien worden als uitvoerders van anus-activiteiten en ook een andere sexuele drang hebben... eentje die neigt naar mannelijk contact in plaats van vrouwelijk. Maar ook het voorbeeld van Desertrose is zeer toepasselijk hier in te vullen tegenover de vele mensen hier die anus-activiteiten afzweren alsof het de duivel zelve is.

Mijn standpunt???
Mijn standpunt is alleen, dat mensen zich zouden moeten houden bij dat wat ze willen... of willen proberen. En voor die dingen die zij zelf afzweert, moeten ze niet denken dat mensen die dit niet afzweren, hierdoor minder zijn dan hun. Zij nemen slechts een ander standpunt in tegenover een dergelijke sexuele activiteit... dit maakt ze niet slimmer, noch dommer. Dit maakt ze een ander persoon.

Laatst gewijzigd op 03-04-2003 om 01:39.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 07:34
Kimmyrockz
Kimmyrockz is offline
Citaat:
Light schreef op 03-02-2002 @ 16:45:
waarom word ik afgezeken als ik zeg dat de geslachtsdelen ranzig zijn terwijl bijna iedereen hier de anus vies vind???

waarom is beffen en pijpen en masturberen(en vaginavocht en sperma binnenkrijgen of op je handen krijgen) niet vies vlgens, terwijl het
ranzig is om aan de anus te zitten???
ik neem toch aan dat jullie je kont afvegen.
wat dat betreft is de anus een stuk schoner dan een kut.

geen van alle is smerig oke, jezus wat maken veel mensen er hier een probleem van
laat iedereen toch lekker sex hebben op de manier die zij lekker vinden en zeik ze niet zo af! als jij het perse niet zit zitten, dan doe je het niet, maar tis zielig voor je vriendin

Regels voor berichten