![]() |
|
(aan het begin)
-daar gaan we weer (je kent deze situaies wel) -auw je leunt op mijn haar,pas nou op,ik rol bijna van het bed,geef eens wat meer dekens,hou die voet eens bij je ,ga eens van m'n arm af,nee weer mis........niet leuk
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Waar heb je die tent gekocht???
ik kom!!! Ga jij je is ff gauw scheren!!! ------------------ http://members.tripodnet.nl/jellerd --> de echte E-M-P-T-Y fanpage!! [Dit bericht is aangepast door jellerd (26-03-2002).] |
![]() |
|
![]() |
- vooraf betalen he schatje!!
![]() - eigenlijk vind ik je zus véél leuker!! - je klinkt als me moeder!! - schreeuw niet zo, ik ben je niet aan het slachten!! - Blaat!! - heb je pepermunt?!? - jees je smaakt wel weer naar een overdatum kwarkje!! - dit is dus letterlijk waar de uitdrukking "zure pruim" vandaan komt?!?
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() in/langs m'n oor ademen vind ik sowieso al heel opwindend....als ie dan nog onwijs zachtjes iets fluistert als "laat je gaan" ofzow dan word ik helemaal gekkkkkkkk ![]() ![]() dus niet zoiets als slet ofzow, dat hoef ik van hem niet te horen dan kan ie het meteen bekijken.... soms verzint ie wel wat anders.....naja.......laat maar...... ![]() een soort fantasie zeg maar, alleen werkt dat niet echt. tis voor mij niet echt lekker om te fantaseren over iemand anders wanneer ik bij hem ben, dan wil ik nl dat HIJ me gek maakt en denk ik niet aan iemand anders, over anderen nadenken doe ik wel als ik alleen ben ![]() ![]() |
![]() |
|
''Wat heb jij grote schaamlippen!''
''Waar is je klit?'' ''Ik heb wel eens betere seks gehad.'' ![]() ![]() ![]() ![]() Ripper
|
![]() |
- (wanneer de kleren uit zijn) Zo, nu eerst een bavaria
- Ik ben echt toe aan een borrel. - het bed kraakt. - weet jij waar de afstandsbediening van de tv ligt? - het ruikt hier naar de zolder van m'n opa en oma.
|
![]() |
Toen ik dit topic las, lag ik best wel dubbel eigenlijk... :up:
Zal er zelf nog 1 verzinnen! - Ohh shit Feyenoord speelt. - Mijn hond likt beter - Pak eens een woordenboek en zoek op wat sex betekent..... - Weetje, die hoeren die zijn echt wel professioneel. - Was dat het? - Volgens mij heb ik de lampen laten branden beneden. - Mijn aquariumvissen hebben nog geen eten gehad. - We moeten toch eens wat anders proberen. - Hoeveel standjes moeten we nog? - Je hoeft niet zo te kreunen hoor. - Ik herinner me net dat mijn moeder zo nog op bezoek komt. - * De hoeveelste is het? ^ de 8e, wat dan? * de verkiezingen zijn over 7 dagen al. - Ik moet ff naar het toilet voor een grote boodschap. - Wacht fff, eerst fff kijken of ik me al gewassen heb deze week. - Biertje? - Zijn die condooms nou zo groot of lubbert jouw kut zo? - S-C-H-E-E-R-A-P-P-A-R-A-A-T.....
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Dingen die je NIET moet zeggen tijdens de sex deel II Verwijderd | 77 | 22-04-2003 01:26 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Liefde & Relatie |
Help, wat moet k doen :S Freaked Reality | 49 | 11-04-2002 18:07 | |
Liefde & Relatie |
Ik ben er ziek van! PFP | 47 | 11-04-2002 17:38 | |
Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 16:14 | |
Liefde & Relatie |
What should I do mysteryyy | 22 | 15-02-2002 16:10 |