Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
1979 bedoel ik, het jaar dat ze opgepakt zijn voor belediging van het koningshuis oid. 1977 zijn ze bekend geworden. Still, foute datum, post heeft zelfde strekking... ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Haha wel n geinige topic ja...
nou ik zal ook maar es wa zeggen. Er vallen mij altijd twee 'groepen' alto's op, de stinkende langharige geitenwollesokken, waar de meeste vooroordelen op alto's over gaan, en de waterloopleinalto's die er alles aan doen om er anders uit te zien en er dan wel (in mijn mening) heel mooi uitzien maar toch wel vaak etzelfde... nou, ik heb helemaal niks tegen alto's eigenlijk, veel mensen vinden mij ook alto (mij best) omdat ik een stukabroek aanheb. Ach mensen zijn grappig en mijn stukje gaat nergens over... ![]() |
![]() |
|
Ik vind dat ze allemaal dood moeten, en dan roze bloemetjes op hun graf moeten krijgen!
Ik vind het trouwens ook dikke onzin dat alto's willen opvallen om alto te zijn, misschien zijn ze wel zo vervelend en druk en in-palen-klimmend dat niemand ze aardig vind, en ze dus maar alto worden. Want die zijn heel erg openminded, en zullen hem/haar vast wel accepteren!
|
als alle topics met een titel waarin het woord alto of kokje in voorkomen nou eens preventief gedelete worden..
wat een saaie herkouwde ranzige kutzooi ...
||
![]() |
Citaat:
bij skate draag je wijde broek omdat in een niet wijde broek moeilijk bewegen is en moet stevig zijn...skateschoenen omdat het stevige schoenen zijn...en een t shirt van een of ander skatemerk omdat ze skate leuk vinden maar voetballers lopen zovaak met een voetbalshirt rond...dus....??? Ach ja zal wel aan mij liggen Greetz |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Greetz |
![]() |
|
ALTO'S ROELE!!!!!!!!!
QUA MUZIEK KLERE EN HOE ZE ZIJn! K BEN ER ZELF GEEN MAAR K VIND DIE MENSE ZOW STOER!!!! ZE ZIJN OOWK SUPER AARDIG EN WA BOEIT HET NOU OP DE GROND ZITTE TJA... IK ZAL HET NOOIT VATTE MAAR JA OVER HIPHOP MENSE ZAL HET NOOIT GAAN OF OVER TRANCE MENSE NEE ALTIJD OVER ALTO'S SKATERS EN GOTH'S... TJA SNAP JULLIE NIE ECHT LAAT DIE MENSE DOEN WAAR ZE LEKKER ZIN IN HEBBE EN GA ZELF OP EEN STOEL ZITTE HE GRR.... *GROMT* BEN EEN BIETJUH SJAGRO MAAR DA WOR JE WEL VAN ZO'N TOPIC'S *ZUCHT HEEL DIEP* TRIEST MAAR JA DARK BLOODY KISSES BLEEDING PRINCESS
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
wel lachen aangezien 75% van deze mensen die reacties geven en/of de mensen op dit lifestyle forum zelf door de "buitenwereld" als "alto" gezien worden , al dan niet gerechtvaardigt ,
![]()
|
Verwijderd
|
ER zijn idd vooral tegenwoordig erg veel hypocriete alto typjes. Zeker nu nu-metal populaider wordt verchuift het 'alto-zijn' van 'nerd' naar 'cool'. Dus krijg je steeds meer van die mensjes met legerjassen met SOAD patches erop. Ach, Type verwoordt precies wat ik bedoel !
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Relax!!! dis de reactie die ze willen uitlokken ![]() lukt ze aardig btw.... Nooit zwaar tillen aan wat er hier wordt gezegd ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
zij is dan ook een alternatieveling ... echte conclusies worden er niet getrokken in zulk soort topics, iedereen blaat maar een beetje in het rond (inc. eXos). MetalliCat heeft een sterk punt. |
![]() |
|
't ligt eraan wat je onder alto verstaat...
je kan dr inderdaad de groep onder verstaan van mensen met wijde broeken, kettingen, patches, spikes die roepen hoe onalto ze zijn en hoe ze iedereen accepteren maar ondertussen lopen te zeiken op trancegassies en kakkers enz. maar je hebt ook wat sommige van jullie zeggen alto=alternatief en in dat geval ben ik alto. nu moet ik eerlijk toegeven dat ik ook een tijdje zo ben geweest(ik was niet gothic of alto, maar els...en al die trancegassies en kakkers en r&bers enzo vond ik verschrikkelijk...hadden geen smaak enz...) maar ik vind nu dat het niet boeit wat je luistert...ik luister alternative muziek ja, maar ook klassiek, en pop, r&b, trance, dance, sixties, seventies, eighties, afrikaans enz...het boeit me ook niet of iets commercieel is of niet...ik bedoel...zolang het goede muziek...lekker boeiend...je hebt mensen die luisteren bepaalde muziek niet omdat het niet commercieel is, maar andersom vinnik net zo fout...het is niet stoer om naar een band te luisteren waarvan zo weinig mogelijk mensen hebben gehoord...of zo veel mogelijk...
||
Citaat:
maar als ik jou op straat tegen zou komen zou ik je bestwel alto achtig vinden maar wie zegt dat alto's per definitie klote mensen zijn dat doen jullie allemaal namelijk ongeveer in deze topic ik kijk zelf altijd gewoon naar of ik iemand aardig vind of niet en dan maakt het vaak niet uit 'wat' diegene is hoewel ik het vaak wel wat beter kan vinden met 'alto' achtige mensen
Laatst gewijzigd op 15-10-2002 om 15:22. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Heb jij cu2? Marge (Adrenaline) en ik waren net aan het rondlopen op cu2.nl, namelijk.. En omdat we nogal triest zijn hadden we zin om mensen uit te lachen.. En, eum, als je cu2 hebt, en jouw cu2-adres www.bleedingprincess.cu2.nl is, dan wil ik je bij deze bedanken voor het amusement dat je ons hebt verschaft. ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Niet om te generaliseren, maar ik kan haast met zekerheid zeggen dat de 'kleuters' onder de alto's het vervelendst zijn (er zijn natuurlijk uitzonderingen). De hele tijd maar zichzelf bewijzen. Sowieso heb ik een hekel aan mensen die de hele tijd van alles bewijzen, (denk bijv. aan mannen die hun mannelijkheid moeten bewijzen).
|
![]() |
Ik had een vraagje:
Ik liep laatst op straat en toen werd ik dus door een aantal mensen uitgescholden voor: 'Kutalto' Nou, dat en deze topic heb me aan het denken gezet: Ik draag dan wel wijde broeken en wat afwijkendere kleding dan normaal, maar ik stink niet, gebruik geen dure woorden, vindt mezelf niet intellectueel, klim niet in lantaarnpalen, probeer niet de aandacht te trekken, maar aan de andere kant zit ik soms wel op de grond. Ik zit nu in een persoonlijkheidscrisis, want ik weet niet meer wat ik nou ben. Kan iemand me helpen Groeten van een onzekere 'alto'
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
leuk meisje ontmoet en.. Spray rebel | 28 | 23-01-2005 19:06 |