Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
een tikkie naar het zuiden en een tikkie naar benee daar wonen al m'n vrienden en daar voetbalt NAC!
mooie leideren bij DE brabantse club!
|
Roda stijl liedjes afpakken nac stijl liedjes verzinnen in het nac stadion hoor je geen nageaapte(ofzo) liedjes i rest my case its for nac we're gonna win today
||
Citaat:
BTW: jij pakt nu 50% van 30000 mensen, dus dan zou altijd het stadion van Vitesse uitverkocht zijn, en dat gebeurt bijna nooit.
||
Verwijderd
|
Citaat:
60%=15000 40%=10000 100%=25000 dus ik ging niet van een volle bak uit, maar van de dikke 24500 toeschouwers gemiddeld over de laatste 3 jaar, inclusief dit seizoen! |
![]() |
||
Citaat:
|
Omdat gewoon de beste ploegen van Nederland zijn. Zo zijn ze niet bang om afgezeikt te worden,dan dat je zegt dat je voor Dordrecht of Fortuna(durf voor uit te komen dat het mijn club is,ondanks de prestaties) bent. Best wel triest,want ze weten soms geen fuck van de club(m'n vriend is voor Ajax maar weet niet eens wie het de keeper is)
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Zijn trouwens een hoop mensen wel overgelopen door de jaren heen naar NEC... Citaat:
En over die mensen die wel voor Ajax denken te zijn, maar niet eens de keeper kennen, dat zijn gewoon dikke nepsupporters. Die denken er ofzo bij te horen als ze voor Ajax (enige club die ze waarschijnlijk kennen) zijn, best jammer dat. Beetje als een deel van het Nederlands elftal publiek. Ook een best groot deel van de supporters daarvan weet niks of weinig er van af, maar denk toch op-en-top supporter te zijn als ze dan een keer gaan of van de philips-business-club gratis kaartjes krijgen. (en dan natuurlijk met een oranje molen op de kop of in carnavalskleding verkleed, terwijl ze zich afvragen wie die rechtsback van Nederland nou is en bij rust alvast overleggen of ze nou in de 75e of 80e minuut het stadion uit moeten gaan, om niet in de drukte te komen....) |
![]() |
|
ik heb er in elk land een waar voor ik ben alleen das niet echt superfan ofzo. ik ben in nederland wel fanatiek: Feyenoord (ik ga vaak naar de kuip)
italie: Lazio Roma Belgie: Club Brugge Spanje Valencia Engeland: Tottenham Hotspur Frankrijk: RC Lens die uit het buiten land zijn alleen zo van: heeft valencia gewonnen? mooi zo alleen van feyenoord volg ik alles |
![]() |
|
ik vind dat ballonnenman wel gelijk heeft, je moet natuurlijk zijn voor wie je wil. Ik ben voor deze clubs geworden omdat ik hun spel mooi vond. Wat vinden jullie eigenlijk van spreekkoren? en (niet perse omdat ik voor feyenoord ben) wat vinden jullie bijv van feyenoord dat ze die actie voor kankerinzameling houden?
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
over dat kanker:
ik denk dat je dat niet makkelijk uit het stadion krijgt. En verder: je moet het niet te serieus nemen denk ik. Kanker-Jol is gewoon net zoiets als Kut-Jol of Shit-Jol. De meeste supporters bedoelen echt niet: ik hoop dat Jol de kanker krijgt en dood gaat. |
![]() |
|
Italié: Ac Milan
Spanje: Deportivo La Corúna Duitsland: Borrusia Dordmund Engeland: Arsenal Schotland: Glasgow Rangers Frankrijk: Olympique Lyon Belgie: Standaard Luik Turkeije: Fenerbahce Griekenland: Panathinaikos Portugal: Benfica Brazillie: Vasco Da Gama Argentinie: Banfield Oostenrijk: Grazer AK Zwitserland: Fc.Basel Noorwegen: Sk Brann Denemarken: Djurgardens Zuid Korea: Chonbuk Motors Japan: Urawa Red Diamonds Tsjechié: Sparta Praag Rusland: Lokomotiv Moskou En tot slot Nederland maar dat weten jullie wel...
|
Hier: Club Brugge KV
Engeland: Tottenham Hotspurs en voor de rest heb ik niet echt teams die ik in de gaten hou, ik volg wel graag ex-Club spelers in het buitenland zoals Vermant bij Schalke 04 of Deflandre bij Lyon.
||
Citaat:
Ik kan me nog tijden herinneren bij Vitesse dat ze écht zoveel mensen op Monikkenhuizen hadden. Was het toen ook niet Clescenco die Vitesse de strop gaf? Maar je hebt gelijk, de hypothese klopt in deze niet echt. Bovendien weet ik nog dat toen Go Ahead degradeerde niet de helft er vandoor is gegaan, inmiddels is dat natuurlijk wel gebeurd maar meestal gebeurd dat toch geleidelijk. |
![]() |
||
Citaat:
Verliezers tellen niet mee. Mijn vader heeft mij sinds mijn 5e/6e mee genomen naar GAE en dan wordt je automatisch besmet, maar ik woon dan ook niet zo gek ver van Deventer. Verder hebben veel Ajacieden en Feyenoorders natuurlijk hun eigen verhaal, veel PSV’ers buiten Brabant ken ik trouwens niet. PSV is toch een beetje een triest clubje als je het vergelijkt met andere topclubs. Ajacieden en Feyenoorders heb je door het hele land, waar ook een aantal uitzonderingen daadwerkelijk werden geaccepteerd door de plaatselijke voetballiefhebbers. Ajacieden (of toch zwolle???) uit Wezep, Manuel uit Enschede en ik kan me nog herinneren dat Pinox van Groningen eerst ook een andere club had… ![]() Maar ik denk dat de successupporters vooral op het succes afgaan en wanneer een club blijft winnen (zoals de ‘grote 3’) blijven ze ook aanhangers hebben, ook al zitten die voor teletekst. Ik vind dat iedereen zijn of haar eigen manier van supporteren mag hebben, als ze mij maar geen verwijten gaan maken over mijn manier van supporter zijn. Supporters die het voetbal kapot maken reizen niet het hele land af voor een oefenduel waar maar 100 man op af komen. Als die mensen zo van voetbal houden, laten ze dan zelf naar het stadion komen i.p.v. te zeiken op alles en iedereen voor wie voetbal en emotie één woord is. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
mijne zijn: ajax, barcelona, juventus, liverpool, manchester united, as roma en real madrid
|
|