Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
de spanning en de sensatie
De onmacht en de frustratie Onduidelijkheid door het zelf te scheppen Onzekerheid als een wond afdeppen Geluk te vinden in kleine dingen Kleine dingen die de grote omringen Het geheel begint met een kleine steen Met geduld en zekerheid bouw je er een huis omheen de angst voor het mislukken Laat voor een keer nu eens het geluk inrukken Eenmaal en definitief, van de huidige situatie word ik ziek een keer de kans grijpen, met gevolg eeuwigdurende romantiek
|
![]() |
En dan wordt je wakker,
shit wat een koppijn het komt natuurlijk door die tapper zou, me geld al op zijn...? Ik grijp naar de kast (nachtkastje) toen keek ik verast Wil lag er naast mij, ken ik die, kent zij mij ? Nog 1 euro dertig in mun portemenee Gut wat shit Daar koop ik geen onbijt mee Ik stap uit me bed shit, me been doet pijn verkeerde been uit bed gestapt ? of zou ik gister toch gevalle zijn Ik doorzoek haar tas Ah, briefje van 10 Het wijf (lelijk) schop uit je appartementje Met de rede: kheb je nog nooit gezien... Na mun onbijt ben ik alles (weer) kwijt jeetje wat "dub" (streekwoordje voor "tof") dat vier ik in de pub....
Laatst gewijzigd op 31-10-2002 om 18:50. |
![]() |
|
het is weer vrijdagmiddag
normaal zit ik nu met een lach maar mijn geld is op dus zit ik nu met een chagerijnige kop dus steun mij op rekening 8073637 en je helpt mij weer het weekend door te leven dus stort niet te laat, liever te vroeg dan kan ik vanavond weer naar de kroeg vanochtend naar de tandarts geweest drie gaten: dat was geen feest eerst 90 verdovingen gehad zodat ik niet meer wist waar mn mond zat toen begon ze met boren dat geluid wil je echt niet horen! dat was het dan weer, dag dikkie dik, tot de volgende .....!
|
Verwijderd
|
Ik meld me voor het eerst
ik had me beheerst maar toen zag ik die haat en het is allang te laat yo mensen in groepen die zomaar scheldwoorden roepen ik moet er spontaan van poepen jahwel mijn schijt komt in troepen ik rap op een ritme met double-bass maar hoelang gaat het door dat is wat ik vrees ik vrees dat ik nooit meer genees en als ik dat niet doe wordt ik een wees mijn freestyle slaat op stront maar ik heb wel de flow in de mond de flow om het te bereiken nu allemaal stoppen met zeiken yoyo westside |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hé, daar is Sixty-Eight-Dagreed
Nu moet je denken aan een flexxe beat Het enige probleem is, dat je niet ziet Dat je met mate drinken ook echt geniet Dan zit ik in Volendam te snuiven Al mijn vrienden hebben wannabe Jan Smit-kuiven Om je problemen weg te wuiven Met sap van gegiste druiven |
![]() |
|
en dr word hier wederom vet gebattled
de freestyle plek is hier op het muziekforum gesetteld morgen ga ik naar een halloween feest naar zoiets duchtigs ben ik nog nooit geweest
|
Verwijderd
|
Yo jullie moeten niet focken
of anderzijds mokken hier is ex to da o check hier die flow ik ben een beetje stoned .. uh wat rijmt er op stoned? ach.. neuk het. 1 2 3 4 doe mij nog maar 1 bier 5 6 7 8 ik heb zojuist de kat verkracht (geintje hoor ik heb niet echt de kat verkrach) |
![]() |
|
Verwijderd
|
Waarom heb ik hier mijn tijd aan versleten?
Ik had al een kwartier geleden kunnen gaan eten. Jammer dat ze juist nu gaan eten hier in't kot. Khad net een cd'tje opstaan van Slipknot. Maar culinaire geneugten gaan voor demonisch geroep. Wie weet, eten we wel tomatensoep. Wat voor een lame brol zit ik hier te zeiken En het grappige is dat jij hier ook nog naar zit te kijken! ![]() Ik zal er maar mee stoppen, kheb er toch niet van genoten. Dus slukes allemaal en KUST MEN DIKKE... |
![]() |
||
Citaat:
Rutgertje/ Nerdquaker jij hebt toch ook tijd over he, misschien een idee om een echte baan te zoeken? De hele dag tussen die nerdjes zitten bij systeembeheer is ook niet goed voor je. Greetzzzzzzzzzzzzz
|
Verwijderd
|
Deze freestyle
loopt niet op een dood spoor, dramt nog harder dan de nieuwste praxis boor, als het tegenovergestelde van de oude school, eet ik de nieuwe als een koude kool, koud als op de noordelijke pool, staat mijn voet bol, van het schoppen tegen de koppen van m'n leraren die mijn hoofd hebben durven soppen, in de ranzige zooi van hun eigen gecreerde sovjetunie warschaupact, ben je het er niet mee eens dan maken ze van je vers gehakt, half om half als een kistkalf, smeren ze met je bloed als zalf, over de stoeptegels voor je deur, en die muur, van de school, heeft al een verdacht rode kleur, nu klink ik vast wel als een oude zeur, het is wel welletjes, ah wel, zaterdag naar razhel! |
![]() |
|
yo ik drop mijn freestijl
stop met dat eeuwige gekwijl als ik hard wil gaan hijs ik m'n zeil op zondagochtend voel ik me regelmatig als een dweil hout hakken doe je met een bijl het gaat misschien nergens over, maar is wel stoer serieus zijn kan, ik hou persoonlijk ook wel van geouwehoer voer geen oorlog, maar voer de eendjes hou een demonstratie en trap bush op z'n teentjes doe es lekker raar, m'n vlees lust ik graag gaar ik hou nu op, want ik zwam als een kip zonder kop wil je je saus ernaast of erop? is een veelgesteld vraag in je cu2 maar al die kansloze vragenlijsten maken mij nogal moe en op dat moment doe ik mijn ogen toe droom over een ander leven, het is nemen en geven hoe zou het zijn om een afrikaantje te zijn elke dag water halen en een hutje in de woestijn? daar is het nogal droog, terwijl hier de regen giet maar met poker sta ik kiet, ik ben dan ook geen miet deze freestyle kan uren doorgaan, maar zo ben ik niet dat zou jullie teveeel hoofdpijn bezorgen en ik denk weer aan morgen weer een fijne maandag, de studie begint en ik start de dag met een lach ![]()
|
![]() |
no freestyles to be found
the amount of time's relative embolished and polished styles that ain't solid nor honest fellow's get... pumped up and aggresive by lack of perception injected with testosteron mic's they ain't rockin' 'em Tupac's their king whorshippin' horsewhippin' the worst shit in... years and years to to come smack a microphone...smack it numb freestyles are to be spit on the spot prolift the dumbest cock shit from the top of your head without a mal-functionin' ledge improvise spin the rhymes don't bling bling with diam's manipulative shallowness the idiot-box provides it unravel this but hey...keep on talkin' to talk like 'peppa'without the 'salt' in courtesy of LB this shit was brought... check the sig... ![]()
|
welke ille killie heeft dit topic geupped
deze freestyle was namelijk helemaal verfucked jullie trekken oude koeien uit de sloot maar pas op ik weet waar je woont ik maak je dood standaard liggen jullie over 3 jaar in de goot je lichaam kapot en je ogen fucking rood maarja nu woon nu bij je moeder thuis je zit de hele dag voor de buis lekker safe in je flat op internet doe je stoer maar in het echt ben je nep ik heb niet het idee dat hier echt goed word gerapt maarja dit topic is toch totaal verlept anyway ik paas de mike over naar...
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|