Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik ben nu 15, dus het is al wel een aantal jaar geleden. Maar echt veel veranderd is er niet. Hoewel...
Allereerst was ik in groep 8 een superfan van Sarah. Ik vind haar nu nog steeds geweldig: het is Nederlands, mooie stem, mooie teksten alles aan haar is gewoon geweldig!!!!!!!!!!!!! Verder hield ik van Henk Westbroek (oké oké, ik vind hem nu nog steeds goed zingen, sorry) Waar nog meer van? Ik geloof dat ik gewoon de top 40 luisterde, verder weet ik het niet meer zo...
|
ik schaam me..
![]() mijn eerste cd heb ik wel wat eerder dan groep 8 gekocht of gekregen ofzo... ik vond laatst ergens onder in een kast kinderen voor kinderen, volgens mij was dat mijn eerste eigen cd...
|
in groep acht luisterde ik:
The Presidents of the USA Bjork Oasis: what's the story.. was een van mijn eerste zelfgekochte plaatjes Rancid: een bandje van And out come the wolves, helemaal grijsgedraaid Pearl Jam: ten, maar had ik sinds groep zes ofzo. ik deed altijd erg lang met muziek. nog steeds, trouwens. ennnn: Buddy HOlly van Weezer! (een van mijn) eerste single(s)! woehoe. koester ik nog altijd. mijn eerste cd was geloof ik een best of aerosmith. kinderen voor kinderen en alfred j. kwak niet meegerekend, natuurlijk. aerosmith was de eerste die ik zelf kocht. ik was namelijk aerosmith fan in groep zes. ![]()
Laatst gewijzigd op 11-11-2002 om 11:37. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
zo ff mijn verhaal ![]() |
![]() |
|
|