Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
*zwarte glanspanty met soort van kleine gaatjes erin die grote
vierkanten vormen...klinkt heel raar maar is wel leuk ![]() * 3/4 spijkerrok (vero moda) * hemdje met zwarte roosjes (only) * rood/beige vestje met kraag (wonderwoman ![]() * ondergoed * haar in rommelige knot * beetje mascara * kleine oorringetjes Laatst gewijzigd op 12-11-2002 om 20:47. |
![]() |
|
wit longsleeve shirtje Guess?
oranje grofgebreide coltrui met heerlijke grote col Benetton spijkerbroek Joop! koeienvlekriem (ja ik heb m weer gevonden ik was m kwijt ![]() bruine valige leren puntlaarsjes haar nu los maar weet niet of dat zo gaat blijven witte handiamantjes in oren, horloge, armbandje
|
*een banaan/clownsbroek (dat zijn de bijnamen voor mijn knalgele Stuka broek..
![]() *witte onderbroek, zwarte bh *vrolijk gekleurd shirtje met halve mouwen (tijd dat ik armwarmers ga maken, want het is idd koud..) van de V&D En staks een donker blauwe trui van de V&D .. Ik zie er zinnig uit vandaag, niet te geloven!!!
||
Citaat:
Goed wat heb ik aan; jaja zoooo boeiend weer hmmz, Spijkerrok van Replay&sons Rood shirtje met lange mauwen en print van Fake London Panty's met Burberry ruit Zwarte laarsjes Barbieroze ondergoed Haar zit los, en pluist *haat regen* geen sieraden, beetje geknoeid met mascara
|
![]() |
-lichtbruine lage puma sparco schoenen
-donkerblauwe hema sokken -geruitte marks & sparks boxer -donkerbruine krijtstreep broek van gang -wit strak we t-shirt -zwart wollen vestje van carhart -leren kettinkje a la kluivert (voor de kenners ![]() -levis mutsje (en als ik buiten ben nog een levis spijkerjasje ![]()
|
![]() |
- zwarte Ésjes (Emotion)
- regenboogkniekousen (H&M) - zwart met witte tweedbroek met plooi -IK HEB HEM! ![]() - blauw ondergoedsetje (Jola) - wit hemdje (Hema) - zwarte longsleeve (Kruidvat)
|
kleding:
beige.strakke.dockers lichtblauw.mouwloos.shirtje.met.witte.cijfers.70.achterop.(zie.je.niet ) fel.roodoranje.vest.met.opstaande.kraag donkerbruine.riem donkerbruine.leren.puntlaarsjes make-up: witte.parelmoer.oogschaduw eyeliner mascara rozerode.aardbeien.lippenbalsem. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Een gedeelte uit mijn leven.. U*NiQ | 3 | 28-09-2005 18:06 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Christelijke Leugens [Deel I] Sweet_Hadar | 1 | 14-03-2004 21:29 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??) Lindatje | 2 | 17-10-2002 14:40 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Het verschil tussen de Bijbel en de Qu’ran gebaseerd op een lezing van dr. Gary Mille Mirage2000 | 137 | 18-02-2002 08:16 |