Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
* zwarte ribbroek, beetje uitlopend (de rib-dingen veranderen halverwege van richting
![]() * witte longlsleeve met v-hals * donkerroze wollen vest * zwarte puntlaarzen met lage hak * lichtroze ondergoed * zilveren ketting met roze bloemetjes * roze oorringetjes met glittertjes * marcara+ de *nieuwe* labello pearl en shine op ogen (ja je leest het goed ![]() |
![]() |
|
punkylotje gaat op stap en heeft aan:
de pijpen van een totaal geladderde panty aan mijn zwarte jarretelgordeltje. een kort geplisseerd kiltje. een zwarte strakke boxer van joentje. een oud sexpistols t-shirt, waar ik de mouwen en de zomen in nek en taile heb afgescheurd en daarna overlangs doormidden heb gescheurd, eigenlijk een strook tussenuit heb gescheurd en daarna met veiligheidsspelden op rug en buik terug aan elkaar heb gezet. oud zwart leren jasje. oh en natuurlijk mijn doc martens. toedels
|
![]() |
*blauw/ooranje gestreepte kousenhandschoentjes *nieuw*
![]() *bruine longsleeve *bordaux truitje met driekwart mouwen met borduursels langs mouwen en hals + een zonnespiegeltje *blauwe gilet('k had het kou,en ik gha toch niet weg ![]() *pas gewassen haar-dat-nu-eigenlijk-droog-is-en-ploef-staat ![]() *wit/roze/groen/rood gestreepte kniekousen *blauwe jeansbroek met uitlopende pijpen *ondergod(C&A,Schiesser) |
![]() |
|
Burlingons (deze x de kleurencombi donkerblauw, grijs, bordeaux)
Licht beige ribbroek TH wit shirt wit/groen ruitjes overhemd van ![]() Bordeaux lamswollen sweater TH Luchtje: Phython van Trussardi Horloge: Armani en zo als ik de natte wereld in moet ![]() Fel rood zomerjack Gaastra, met er overheen donkerblauwe bodywarmer TH en donkerbruine Timberlands |
![]() |
|
Moest even modeshow voor m'n vader doen met wat ik vandaag had gekocht dus--->
Lichtblauwe plooibroek DKNY Blauw t shirtje Guess? Rood wollen vestje Replay (nieuw) Zwarte laarsjes met stilletohakken Dr. Adams (nieuw) Grijze geruite Burlingtons Blauw ondergoed Gossard Luchtje: Armani White Sieraden: Parelknopjes, gouden kettinkje, horloge DKNY |
![]() |
|
Verwijderd
|
- Rode wollen DKNY Trui
- Witte EA T-shirt - Donkergrijze Hugo Boxers - Donkerblauwe Joggingbroek Nike - Out-of-bed-kapsel ![]() ![]() - Geurtje: Menggeur van zweet en acqua di gio met andere woorden, Ninh heeft de hele dag braaf proefwerken lopen leren, zucht, 'k had liever iets leukers gedaan vandaag met dat meisje hierboven me ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
- Donkerbruine gebreide aansluitende trui met een hele grote kol We woman
- Donkerblauwe spijkerbroek, licht wijduitlopende pijpen, met een lichtrgoenige wassing op de bovenbenen en billen Diesel - Bruine suede puntlaarsjes met een vrij platte zool Sasha - Haar nonchi met een bruine klem omhoog - Lichtbruine oogschaduw, zwarte mascara - Zilveren horloge om |
![]() |
|
![]() |
Lichtblauwe spijkerbroek Diesel
roze hemdje H&M witte polo Hilfiger roze/wit gestreepte blouse RL zwarte puntlaarsjes roze kralenketting Eggplant, zilveren ring Esprit, zilveren horloge Esprit, zilveren slavenarmband van oma en 3 zilveren armbandjes ook van oma ![]()
|
wit shirtje Polo Sport
zwart-witte (naja creme-achtige) wollen trui met ronde hals, met Burlington-achtige ruit (Benetton) uitlopende vrij lage spijkerbroek Replay rode puntlaarsjes haar in hoog staartje met scheiding opzij en zo'n schuine lok.. horloge, slavenarmband, rode hangdiamantjes in oren
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Oh ik zie er echt heel charming uit
![]() blauwe trainingsbroek wit blousje fel oranje dichtgeritst vest blauwe fleecetrui eroverheen lichtblauwe grote shawl Heb ernstig kramp in m'n nek dus ik leef vandaag op thee en paracetamol (niet dat dat iets helpt maar toch...) ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-Je-Hart Topic #98 Miracle | 496 | 05-06-2007 14:16 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Boekbespreking "La vie à reculons" designerfox | 5 | 18-04-2007 13:57 | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??) Lindatje | 2 | 17-10-2002 14:40 | |
Drugs & Alcohol |
Legalisering Drugs. Isa | 28 | 31-12-2001 11:13 |