Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
spirited away heeft ook een vette soundtrack. vooral als ze in dat bos zijn
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nog maar een keer dan: dit subforum is niet bedoeld om drugsgebruikers de les te lezen, te bekeren of af te kammen. Als je niks toe te voegen hebt, geen vragen hebt of een inhoudelijk goed onderbouwde discussie weet te voeren, blijf dan gewoon weg. Ik kan me trouwens niet voorstellen dat iemand hier zomaar in dit forum komt zonder dat ze geïnteresseerd zijn in de materie. |
![]() |
|
euhm.. ff denken...voor het eerst op de mavo... toen was ik iets van 14 ofzo..
Tsja, ik vond het wel fijn enzo, en heb zelfs tussen de examens door, die ik een jaar later had, jointjes gerookt ![]() Vind ik echt heel erg stom van me, maar ja...(ben overigens wel geslaagd in 1 keer ![]()
|
13, met me broer. Ik was heel nieuwsgierig aan het doen naar wiet enzo, toen vroeg me broer of ik zin had om er een te roken en dat vond ik goed. Hij ging toen een joint draaien die we buiten op gingen roken. Ik had nog nooit gerookt dus ik moest onwijs hoesten en ik merkte er niets van. De tweede keer, een paar weken later, was ik echt aape stoned, 3 uur lang in een deuk gelegen ofzo
![]()
Laatst gewijzigd op 27-12-2003 om 13:34. |
![]() |
|
![]() |
Ik was 14, en voelde er de eerste paar keren helemaal nix van. Toen ik voor t eerst stoned was was ik echt TE erg, kmoes barven voor t leven en ben meteen gaan slapen. Had ik niet moeten doen, de volgende ochtend was ik nog steeds supergaar, heb me na t eerste uur ziekgemeld en ben naar huis gegaan
![]() |
![]() |
|
het doet me raar dit allemaal te lezen
dat experimenteren gebeurt eigenlijk op zeer vroege leeftijd ikzelf was er ook maar 13 toen ik er aan begon als ik nu iemand van 13 zie smoren dan vraag ik me waar deze wereld heen gaat (heb zo ooit een meisje van twaalf gehad die vroeg of ze eens van men joint mocht teugen??? ps: toch maar niet gegeven ![]() |
![]() |
|
|