Advertentie | |
|
![]() |
|
euh..
laatst aangeschaft Paradise Lost - DVD (Evolve ast goed is) en zaterdag op de cd-beurs: Anathema - Alternative 4 (nu al ![]() Love Like Blood - Exposure Novembre - Novemrine Waltz (full album promo) Moonspell - 2econd skin (4 track promo in zo'n kartonnen hoesje) !!!!!!!!
|
Verwijderd
|
tering, tyfus, klotezooi: mn brandprogramma is naar de klote : snel nieuwe laten branden
![]() gebrand: Radiohead - My Iron Lung enzenz. en als mn brandprogramma gefixt is komen er weer veeeeel meeer, origineel is zo duur en heb zoooo weinig geld ![]() |
![]() |
|
coldplay - a rush of blood to the head
stereophonics - weet niet hoe ie heet eigenlijk ![]() nostoc - too bog for his boots (ZOOOO KEWL!) o en ik kreeg er nog een gratis oorgasm bij ![]() ik wist dat ik er 1 vergeten was: starsailor - love was here, voor maar 8 euro! WOH! ![]() Laatst gewijzigd op 23-12-2002 om 19:22. |
![]() |
||
Citaat:
Het stikt er van de commerciele onzin in die afdeling, dus dacht ik van, die 40 licks is degelijk het beste wat er ligt...was het ook... ![]() Ik koop wel eens wat recentere, politiek minder correcte stuff als mijn ouders even niet mee zijn...in een andere winkel
|
afgelopen donderdag: yourself or someone like you - matchbox twenty
en uhm.. vandaag bij de bieb.. wel soort van aankoop, aangezien je geld moet betalen om die dingen te huren: (what's the story)morning glory? - oasis greatest hits - texas
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Laatste aankoop? TOMMYHILFIGERRR | 1 | 31-03-2012 22:15 | |
De Kantine |
Stel een vraag aan de forumer onder je #veel 6 Edelweiss | 500 | 09-11-2011 18:02 | |
Lifestyle |
Online aankopen MariaMaria | 24 | 01-11-2011 14:57 | |
Lifestyle |
je laatst gekochte blunder ! Gianluca * | 54 | 04-04-2003 18:41 | |
Lifestyle |
Wat is jouw laatste aanwinst? Roos | 570 | 23-10-2002 08:55 | |
Vrije tijd |
Kampioen 2002/2003 Bean | 51 | 14-06-2002 21:40 |