Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-01-2002, 22:42
Punk-Is-Verzet
Punk-Is-Verzet is offline
Citaat:
kHebTrekInWatLekkers schreef:
Daar heb je helemaal gelijk in......

Maar aan de ander kant is t huwlijk ook een stuk PR voor Nederland... Vanuit het buitenland is er ontzettend veel belangstelling voor dit huwlijk en ik denk dat daar financiel gezien best wel wat goede kanten aan zitten....

De vraag is toch echt of we er nu echt slechter van worden.....

En een ander punt. Naar mijn mening is t helemaal niet verkeerd dat Amsterdam eens goed verbouwd wordt. Persoonlijk zie ik liever de gevelpanden, dan al die reclame borden.

dat het er financieel gezien beter uit ziet voor nederland. nou, dan kunnen ze net zo goed het geld wat ze hieraan 'verspillen' beter besteden. dat zou financieel gezien ook veel gunstiger zijn. er wordt zomaar gewoon 6 miljoen besteed aan een huwelijk van twee mensen die geen flikker uitvoeren en wel een salaris van 1,2 miljoen per jaar krijgen. en wanneer er een scheiding komt. daar gaat je 6 miljoen. niet eens van hun maar wel betaald uit de zak van de bevolking. en ja ik denk wel dat we er op bepaalde punten slechter op worden. veel heb je er niet aan. een koningin? die niks uitvoert. een regering? die wel belasting laat betalen en er verder geen fuck mee doet. publiciteit? waar je ook voor korte tijd maar iets aan zult hebben.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-01-2002, 23:00
Joostje
Joostje is offline
enig idee tot hoelaat je nog kunt demonstreren ik kan er pas rond half 6 savonds zijn ivm werk
Oud 29-01-2002, 23:01
Punk-Is-Verzet
Punk-Is-Verzet is offline
http://www.hetwitteplein.nl

kijk daar maar eens, staan de tijden.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 10:46
Verwijderd
Citaat:
Punk-Is-Verzet schreef:

dat het er financieel gezien beter uit ziet voor nederland. nou, dan kunnen ze net zo goed het geld wat ze hieraan 'verspillen' beter besteden. dat zou financieel gezien ook veel gunstiger zijn. er wordt zomaar gewoon 6 miljoen besteed aan een huwelijk van twee mensen die geen flikker uitvoeren en wel een salaris van 1,2 miljoen per jaar krijgen. en wanneer er een scheiding komt. daar gaat je 6 miljoen. niet eens van hun maar wel betaald uit de zak van de bevolking. en ja ik denk wel dat we er op bepaalde punten slechter op worden. veel heb je er niet aan. een koningin? die niks uitvoert. een regering? die wel belasting laat betalen en er verder geen fuck mee doet. publiciteit? waar je ook voor korte tijd maar iets aan zult hebben.
Jahoe, weer een anti-monarchist erbij. Nu die andere 15.999.998 mensen nog.

Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 10:50
drama
drama is offline
Citaat:
Joostje schreef:
enig idee tot hoelaat je nog kunt demonstreren ik kan er pas rond half 6 savonds zijn ivm werk

Dan ben je te laat..is afgelopen om 15:00 u..

't begint om 10 uur maar als het redelijk mooi weer is, en dus veel oranjefreaks op de been zijn kun je beter *ietsje* eerder weggaan denk ik...

Oud 30-01-2002, 10:52
Verwijderd
moet kunnen.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 15:27
godcalledsicktoday
godcalledsicktoday is offline
k heb niet het hele topic doorgelezen, maar in het begin werd er een paar keer gezegd dat er wat hun betreft vette rellen mogen komen... dat is niet egt de bedoeling van het witte plein, met geweld bereik je nix en ze nemen je echt niet serieus hoor dan

de demonstraties zijn ook niet alleen tegen het huwelijk, (al is het belachelijk dat wij daarvoor moeten betalen en dat half amsterdam moet worden omgebouwt ervoor) maar ook om al dat gezeik eromheen en de hele monarchie in dit land,
maxima die maar even een prins hoeft te neuken en meteen n nederlandse nationaliteit krijgt terwijl er al zoveel mensen jarenlang op een verblijfsvergunning zitten te wachten,
het feit dat we hier in een democratie leven, de regering beslist (via het volk - wat overigens ook bullshit is-) hier, dus die hele koninklijke familie heeft geen neuk te betekenen in dit land, ze hebben geen leidinggevende rol, hoeven geen belangrijke beslissing te nemen, maar ze hebben wel een loon van 1,2 miljoen per jaar betaald door belastingbetalend nederland, mensen die werken voor hun geld...en het echt wel harder nodig hebben dan die stelletje superkutten
Oud 30-01-2002, 20:07
Vespasienne
Vespasienne is offline
Gasten ze kijken op jullie neer, ze zien alleen een hoopje plebs die ook wat willen zeggen.
Je bereikt er niks mee alleen dat je met je punk vriendjes weer een middagje lam bent.

[Dit bericht is aangepast door Vespasienne (30-01-2002).]
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 22:15
punkbastard!!!
punkbastard!!! is offline
Citaat:
Vespasienne schreef:
Gasten ze kijken op jullie neer, ze zien alleen een hoopje plebs die ook wat willen zeggen.
en dat zou toch juist niet horen in een democratie?? ik dacht dat daar elke stem telt.....
Oud 30-01-2002, 22:57
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
punkbastard!!! schreef:
en dat zou toch juist niet horen in een democratie?? ik dacht dat daar elke stem telt.....
Als je het op een normale manier kunt verkondigen wel ja.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 23:01
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Chimera schreef:
Als je het op een normale manier kunt verkondigen wel ja.

demonstreren is toch normaal? of moeten nou ook al die stille tochten verboden worden?
Oud 30-01-2002, 23:37
drama
drama is offline
Citaat:
Joostje schreef:
demonstreren is toch normaal? of moeten nou ook al die stille tochten verboden worden?

Nee, dat is het autoriteitsargument van Chimera
Oud 01-02-2002, 19:26
Marnin
Marnin is offline
Morgen dus.
15 miljoen euro
Stel dat het gaat regenen?
Met citaat reageren
Oud 01-02-2002, 23:15
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Joostje schreef:
Daar valt je geen mensen mee lastig die gewoon een mooie dag willen hebben. Ik ga bij jouw huwelijk toch ook niet met rotte eieren smijten.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2002, 23:15
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
drama schreef:

Nee, dat is het autoriteitsargument van Chimera
Kleine punkertjes horen niet voor grote mensen te spreken.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2002, 13:30
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
K ben trouwens wel ff af en toe op de tv aan het kijken, maar aan het witte plein wordt wel erg weinig aandacht besteed
Oud 02-02-2002, 15:59
drama
drama is offline
Citaat:
Chimera schreef:
Kleine punkertjes horen niet voor grote mensen te spreken.

Hoppa, nog een

Oud 02-02-2002, 16:01
drama
drama is offline
Citaat:
Chimera schreef:
Daar valt je geen mensen mee lastig die gewoon een mooie dag willen hebben. Ik ga bij jouw huwelijk toch ook niet met rotte eieren smijten.

Mooie dag, rot toch op...trouw gewoon niet met zo'n kermis.
Oud 02-02-2002, 16:28
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
drama schreef:

Mooie dag, rot toch op...trouw gewoon niet met zo'n kermis.
Bij een dergelijke functie hoort die kermis, omdat het koningshuis gewoon een grote PR functie heeft voor een land. Voor een goed lopend bedrijf is de PR erg belangrijk, en voor een land ook.

Punt blijft dat het gewoon ontzettend onfatsoenlijk is te proberen iemands huwelijk te verpesten. Diegene die die verfbom gegooid heeft mag IMHO gecastreerd worden.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2002, 16:36
PV
PV is offline
wat een lachertje zeg een hele verfbom maar liefst... doe dan niks ofzo
Met citaat reageren
Oud 02-02-2002, 16:53
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
PV schreef:
wat een lachertje zeg een hele verfbom maar liefst... doe dan niks ofzo
Ja. Of werp jezelf voor de paarden, maak je tenminste nog een statement (en zijn we van je af )!
Met citaat reageren
Oud 02-02-2002, 17:05
dutch lion
dutch lion is offline
Nederland is gewoon zo?
ach wat zielig dat er hier mensen zeggen dat ze het koningshuis en zelfs de democratie willen afschaffen en dat ze het niet leuk vinden dat er vlaggen te zien zijn.
er zijn mensen die wel nationaal zelfrespect hebben.
nep Nederlanders zijn jullie.
ga maar naar een republiek als het je niet bevalt,je zal wel op de grens aangehouden worden omdat je zoveel ijzer in je lichaam heeft laten zetten,links punk tuig!!!
iedereen heeft het recht om te demonstreren maar om dan verf te gooien en wc rollen dan ben je zielig.
ik zag een man op tv die de vlag van europa in z`n handen had.
hij zei:"wij zijn europa nu u krijgt toch ook euro`s van uw baas".
als ik die vent nog eens tegenkom sla ik hem de gracht in!
ik heb nog meer respect voor die extreem rechts demonstratie dan voor deze ordeverstoring met geweld.
denk maar is na dat er ook belastinggeld voor de campagnes van de politiek word gebruikt.
en LN doet dat niet.
en voor die eikel die LN-kutjes zei zeg ikoem mij maar dom,21 zetels nu al.
Nederland krijgt een aardverschuiving op 15 mei.
erg he als laf links uitsterft?
weet je wat dom is?
mensen die de een mooie dag uit hun leven leuk willen ervaren,in de weg staan omdat het klootjesvolk niks anders kan doen dan zeiken over een vader.
Maxima kan er niks aan doen dat ze in die wieg terecht kwam.
en om nog extra te pesten zeg ikIM FOR PRESIDENT!!!
Met citaat reageren
Oud 02-02-2002, 17:46
Christel17
Christel17 is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef:
Citaat:
Nieuwe Nationale Partij schreef:
Mogen groepen die tegen het huwelijk van de kroonprins en zijn verloofde zijn, demonstreren of niet?

Ik vind persoonlijk dat dit moet kunnen. Omdat iedereen vrijheid van meningsuiting heeft. Wel vind ik dat zo'n demonstratie ordelijk moet verlopen.

ik ben het helemaal met je eens.
allen niet met die laatste zin, laat er maar lekker veel rellen ontstaan daaro.
ik heb nevernooitniet medelijden met jagers, dat hun huwelijk vol moge zijn met ellende.

Nou, inmiddels is het allemaal al voorij en de demonstranten hebben zich best netjes gedragen. Ik vind dat iedereen zijn mening mag uiten, maar het moet voor willem-alexander en maxima ook leuk blijven....en gelukkig is het dat ook gebleven!
Met citaat reageren
Oud 03-02-2002, 12:09
Nieuwe Nationale Partij
Avatar van Nieuwe Nationale Partij
Nieuwe Nationale Partij is offline
En Drama, leuk gedemonstreerd?
Met citaat reageren
Oud 03-02-2002, 12:26
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
dutch lion schreef:
Nederland is gewoon zo?
dat is geen argument

ach wat zielig dat er hier mensen zeggen dat ze het koningshuis en zelfs de democratie willen afschaffen en dat ze het niet leuk vinden dat er vlaggen te zien zijn.
wat is er zielig aan om het koningshuis af te schaffen? bovendien gaat het niet om het koningshuis af te schaffen, ze mogen heus wel doorleven hoor . Alleen hoe ze voorgetrokken worden, hoe ze door de staat gefinancieerd worden. Wie heeft gezegd dat de democratie afgeschafd moet worden? Het zou juist heel mooi zijn als er een referendum komt over het koningshuis, als het staatshoofd door het volk gekozen kan worden. Vlaggen mogen wel, net als spanborden tegen het koningshuis. Dit is tenslotte een land met vrijheid van meningsuiting

er zijn mensen die wel nationaal zelfrespect hebben.
nep Nederlanders zijn jullie.

Dat we geen nationaal zelfrespect hebben (wat is dat trouwens?) slaat natuurloijk nergens op. We proberen juist voor nederlandse waarden als gelijkheid en vrijheid van meningsuiting op te komen.

ga maar naar een republiek als het je niet bevalt,je zal wel op de grens aangehouden worden omdat je zoveel ijzer in je lichaam heeft laten zetten,links punk tuig!!!

Nederland is juist een democratie. Dat betekent dat je juist invloed kunt uitoefenen op de politiek. Dat betekent dus dat als je het niet bevalt, je er verandering kunt proberen te brengen. Om iedereen die tegen de monarchie is gelijk te stellen is natuurlijk gewoonweg kortzichtig.

iedereen heeft het recht om te demonstreren maar om dan verf te gooien en wc rollen dan ben je zielig.
ik zag een man op tv die de vlag van europa in z`n handen had.
hij zei:"wij zijn europa nu u krijgt toch ook euro`s van uw baas".
als ik die vent nog eens tegenkom sla ik hem de gracht in!

natuurlijk moet je niet iemand anders kwetsen met je standpunten, totaal gelijk in. Wat betreft dat euro-voorbeeld: zie vorige zin.

ik heb nog meer respect voor die extreem rechts demonstratie dan voor deze ordeverstoring met geweld.

demonstreren is niet ordeverstoren

denk maar is na dat er ook belastinggeld voor de campagnes van de politiek word gebruikt.
en LN doet dat niet.

totally off-topic. LN heeft de vorige keer niet meegedaan, dus kan geen belastinggeld krijgen.

en voor die eikel die LN-kutjes zei zeg ikoem mij maar dom,21 zetels nu al.
Nederland krijgt een aardverschuiving op 15 mei.

Heb je het 25puntenplan gezien van Leefbaar Nederland gezien? Ik denk dat je daar beter uit kunt afleiden hoe dom of slim ze zijn dan het aantal zetels.

erg he als laf links uitsterft?

? sinds wanneer sterft het uit dan? De meeste LN stemmen komen toch juist van een andere rechtse partij, de VVD?

weet je wat dom is?
mensen die de een mooie dag uit hun leven leuk willen ervaren,in de weg staan omdat het klootjesvolk niks anders kan doen dan zeiken over een vader.

Het gaat hier helemaal niet over de vader van maxima. Het gaat hier meer om gelijkheid, om democratie.Natuurlijk wens ik hun een gelukkig huwelijk en dergelijke toe, net als alle andere nieuwgehuwden. Elke dag trouwen er mensen, moeten we elke keer demonstreren verbieden?

Maxima kan er niks aan doen dat ze in die wieg terecht kwam.

Was nou niet juist de onschuld van haar vader bewezen? En was dat niet juist een rechtse politiek leider?
Net als...

en om nog extra te pesten zeg ikIM FOR PRESIDENT!!!
Oud 03-02-2002, 18:47
drama
drama is offline
Citaat:
Chimera schreef:
Bij een dergelijke functie hoort die kermis, omdat het koningshuis gewoon een grote PR functie heeft voor een land. Voor een goed lopend bedrijf is de PR erg belangrijk, en voor een land ook.

>>Nee, dat vindt JIJ erbij horen...

Punt blijft dat het gewoon ontzettend onfatsoenlijk is te proberen iemands huwelijk te verpesten. Diegene die die verfbom gegooid heeft mag IMHO gecastreerd worden.

>>Neuh, die moet een lintje krijgen

Wat ik btw onfatsoenlijk vind is dat het koningsdplein plotseling werd afgezet zodat een groot deel van de mensen daar niet meer wegkonden...
Oud 03-02-2002, 18:49
drama
drama is offline
Citaat:
Nieuwe Nationale Partij schreef:
En Drama, leuk gedemonstreerd?

Jep, was een plezante dag.
Oud 03-02-2002, 19:29
Blaa
Blaa is offline
Je moet het natuurlijk ook vanuit hun kant bekijken; hoe zou jij het vinden als op je bruiloft geprotesteerd werd en dat ze middelvinders naar je opstaken. Die mensen hebben al een moeilijk beroep met al die publiciteit enzo en dan moeten er ook nog GVD mensen hun mooiste dag van hun leven verzieken!!
Oud 03-02-2002, 21:01
drama
drama is offline
Citaat:
Blaa schreef:
Je moet het natuurlijk ook vanuit hun kant bekijken; hoe zou jij het vinden als op je bruiloft geprotesteerd werd en dat ze middelvinders naar je opstaken. Die mensen hebben al een moeilijk beroep met al die publiciteit enzo en dan moeten er ook nog GVD mensen hun mooiste dag van hun leven verzieken!!
Ik zou me tamelijk kut voelen als er een redelijk grote groep langs de weg staat met spandoeken e.d. En dat is net de bedoeling. Ze mogen best weten, of beter gezegd zien, dat er mensen zijn die NIET achter hun staan, en niet staan te kwijlen bij de zoen van W en M.

Oud 04-02-2002, 08:22
Verwijderd
Ik las op TT-pagina 318 (De Máximale Ergernissen) de volgende opmerking:
"In Amsterdam leeft 1 op de 5 gezinnen onder het minimumloon, het Huwelijk kost 50 miljoen Euro'
Voilà, mijn belangrijkste bezwaar tegen de monarchie in één zin samengevat. En nog ééntje: ondanks de wens van minister Borst om alle kinderen/jongeren in te enten tegen meningokokken, kan dat niet gebeuren omdat haar budget ontoereikend is. Dan denk ik: schop die Bea en de hele kliek de deur uit en besteed hun geld om ons leven en het leven van anderen te redden. Sjonge jonge, op dat soort momenten kan ik die fanatieke monarchisten zoals die Vlemmingseikel niet uitstaan gewoon.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2002, 18:16
Marnin
Marnin is offline
wat is dat nou voor gezeik steeds over "de mooiste dag van je leven"
In de Verenigde staten loopt 50 %van de huwelijken uit op een echtscheiding.
Mooiste dag is dat!
Met citaat reageren
Oud 04-02-2002, 18:45
Tampert
Tampert is offline
Citaat:
Marnin schreef:
wat is dat nou voor gezeik steeds over "de mooiste dag van je leven"
In de Verenigde staten loopt 50 %van de huwelijken uit op een echtscheiding.
Mooiste dag is dat!
ben ik ff blij dat ik in Nederland woon.

Mja het is de mooiste dag van hun leven, ach zij kiezen er zelf voor om Koning en koninn te willen worden. Het zou me wat zijn als ze alleen de lusten en neiet de lasten ondervonden!
Oud 05-02-2002, 19:26
Blaa
Blaa is offline
Citaat:
drama schreef:
Ik zou me tamelijk kut voelen als er een redelijk grote groep langs de weg staat met spandoeken e.d. En dat is net de bedoeling. Ze mogen best weten, of beter gezegd zien, dat er mensen zijn die NIET achter hun staan, en niet staan te kwijlen bij de zoen van W en M.

Vertel dat dan aan de tweede kamer en niet aan hun. Zij voeren alleen de taak uit die ze behoren te doen en daarin hebben zij verder niet veel inspraak. Wij leven in een land dat heeft gekozen voor een monarchie en dan houden we er ons ook aan.
Oud 05-02-2002, 19:56
drama
drama is offline
Citaat:
Blaa schreef:
Vertel dat dan aan de tweede kamer en niet aan hun.

>>'t hele protest was ook niet direct tegen wimpie en max gericht

Zij voeren alleen de taak uit die ze behoren te doen en daarin hebben zij verder niet veel inspraak.

>>Ze kunnen altijd weigeren als ze het niet bevalt; het bevalt ze kennelijk wel...logisch, alle privileges.

Wij leven in een land dat heeft gekozen voor een monarchie en dan houden we er ons ook aan.

>>Pffff...da's natuurlijk ook een argument van een stuk stront. "Het is zo omdat het zo is"

Oud 06-02-2002, 10:12
Verwijderd
nee
Met citaat reageren
Oud 06-02-2002, 15:53
drama
drama is offline
Wetboek van Strafrecht, tweede boek, titel 1, artikel 113:

Hij die een geschrift of afbeelding waarin een belediging voorkomt voor de Koning, de echtgenoot van de Koning, de vermoedelijke opvolger van de Koning, diens echtgenoot of de Regent, verspreidt, openlijk tentoonstelt of aanslaat of, om verspreid, openlijk tentoongesteld of aangeslagen te worden in voorraad heeft, wordt, indien hij weet of ernstige reden heeft om te vermoeden dat in het geschrift of de afbeelding zodanige belediging voorkomt, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste een jaar of geldboete van de derde categorie.

[Dit bericht is aangepast door Unexplained (06-02-2002).]
Oud 06-02-2002, 20:27
Chimera
Chimera is offline
Hmm. Als we Godwins law doortrekken naar dat Anarchistische gepeupel hebben ze nu dus bij voorbaat al de discussie verloren.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2002, 21:40
drama
drama is offline
Citaat:
Chimera schreef:
Hmm. Als we Godwins law doortrekken naar dat Anarchistische gepeupel hebben ze nu dus bij voorbaat al de discussie verloren.

Is dit een poging om interessant over te komen of ken je nog meer namen?
Oud 06-02-2002, 21:41
drama
drama is offline
Citaat:
drama schreef:
Wetboek van Strafrecht, tweede boek, titel 1, artikel 113:

Hij die een geschrift of afbeelding waarin een belediging voorkomt voor de Koning, de echtgenoot van de Koning, de vermoedelijke opvolger van de Koning, diens echtgenoot of de Regent, verspreidt, openlijk tentoonstelt of aanslaat of, om verspreid, openlijk tentoongesteld of aangeslagen te worden in voorraad heeft, wordt, indien hij weet of ernstige reden heeft om te vermoeden dat in het geschrift of de afbeelding zodanige belediging voorkomt, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste een jaar of geldboete van de derde categorie.

[Dit bericht is aangepast door Unexplained (06-02-2002).]
"it wasn't me...it wasn't me"

Oud 07-02-2002, 01:03
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
Chimera schreef:

Op dit moment zie ik jou eerder alleen onzinnige ongefundeerde uitspraken doen... maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen...
Oud 07-02-2002, 12:05
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
waaromniet? schreef:
Op dit moment zie ik jou eerder alleen onzinnige ongefundeerde uitspraken doen... maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen...
Je kent Godwins law niet. Is niet erg, kun je niks aan doen.

Punt is dat het gewoon ontzettend sneu is Wimlex met Hitler te vergelijken. Als je met niks beters kunt komen, kun je IMHO beter je mond houden.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2002, 13:48
Verwijderd
Belager Gouden Koets geeft verklaring af

AMSTERDAM - De verfbom- annex meelbomgooier heeft donderdag onder het pseudoniem witte waterwerper een persverklaring afgegeven. De 27-jarige man gooide zaterdag, naar eigen zeggen een zakje met wit water, naar de Gouden Koets waarin Willem-Alexander en Máxima na hun huwelijk een rijtoer maakten.

"Het zakje water was niet tegen de personen WA en Máxima gericht, doch op het instituut waar zij nu eenmaal in zitten. Het was dan ook een aanklacht tegen het omhulsel: de gouden koets", aldus de witte waterwerper. Hij vervolgt: "Deze volstrekt onschuldige, symbolische daad stond voor de vrijheid van meningsuiting."

Volgens de waterwerper is in Nederland iedereen gelijk, maar staan de Oranjes daar boven. "Ze krijgen onschendbaarheid en andere privileges mee, waar een ander slechts van droomt." Hij memoreert onder meer de snelle verblijfsvergunning voor Máxima en het feit dat zij niet wordt vervolgd voor het auto-ongeluk bij Paleis Huis ten Bosch in Den Haag.

De man meent dat de trouwpartij van Willem-Alexander en Máxima zout in de wonden wrijft van de slachtoffers van het Videla-regime, door de toekomstige banden tussen ons staatshoofd en genoemd regime te bezegelen. "Een trap na voor de dwaze moeders, met wie dit water (dat dezelfde kleur had als hun hoofddoekjes) zich solidair verklaart."

De man werd zaterdag meteen na zijn actie opgepakt en is dinsdag op vrije voeten gesteld. Hij blijft verdacht van belediging van de vermoedelijke opvolger van de koningin en diens echtgenote, en vernieling van de Gouden Koets, zo liet persofficier S. de Klerk van het parket Amsterdam eerder weten. De maximale straf voor de vergrijpen is respectievelijk vier en twee jaar celstraf.

Bron: nu.nl

Lees ff goed de laatste regel. Toch belachelijk dat je zo lang de bak in kan draaien als je het koningshuis 'beledigd'. Als ik m'n buurman beledig krijg ik niet eens een proces-verbaal. Wat een ongelijkheid toch weer, die verfbomgooier heeft volkomen gelijk. Als ie de bak in gaat, ga ik demonstreren, wie doet er mee?! Fuck de monarchie!

Met citaat reageren
Oud 07-02-2002, 14:12
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
Chimera schreef:
Je kent Godwins law niet. Is niet erg, kun je niks aan doen.

Punt is dat het gewoon ontzettend sneu is Wimlex met Hitler te vergelijken. Als je met niks beters kunt komen, kun je IMHO beter je mond houden.

Die ken ik wel... maar na de hele 3e pagina doorgebladert te hebben zie ik Hitler nergens genoemt

Overigens is het volgens mij niet altijd zo dat dat een discussie verliezen inhoud, maar das een ander verhaal. Bovendien is het natuurlijk niet zo dat wanneer iemand die dezelfde mening als ik heeft die vergelijking maakt ik de discussie verlies...

En je kan zeggen wat je wilt, maar wat heb je de laatste tijd in dit topic nou gezegd:

"Daar valt je geen mensen mee lastig die gewoon een mooie dag willen hebben. Ik ga bij jouw huwelijk toch ook niet met rotte eieren smijten."

"Kleine punkertjes horen niet voor grote mensen te spreken"

"Punt blijft dat het gewoon ontzettend onfatsoenlijk is te proberen iemands huwelijk te verpesten. Diegene die die verfbom gegooid heeft mag IMHO gecastreerd worden."

"Ja. Of werp jezelf voor de paarden, maak je tenminste nog een statement (en zijn we van je af )!"

"Hmm. Als we Godwins law doortrekken naar dat Anarchistische gepeupel hebben ze nu dus bij voorbaat al de discussie verloren."

Zijn volgens mij niet bepaald de meest zinnige opmerkingen...
Oud 07-02-2002, 20:00
drama
drama is offline
Citaat:
Chimera schreef:

Wat ook rtamelijk sneu is, er van uitgaan dat het witte plein alleen bestond uit anarchisten...die waren zwaaaar in de minderheid dus nu aan jou: lul geen bullshit.

Oud 07-02-2002, 21:42
Marnin
Marnin is offline
Citaat:
Che Guevara schreef:
Belager Gouden Koets geeft verklaring af

Lees ff goed de laatste regel. Toch belachelijk dat je zo lang de bak in kan draaien als je het koningshuis 'beledigd'. Als ik m'n buurman beledig krijg ik niet eens een proces-verbaal. Wat een ongelijkheid toch weer, die verfbomgooier heeft volkomen gelijk. Als ie de bak in gaat, ga ik demonstreren, wie doet er mee?! Fuck de monarchie!

Daarom hoort het koningshusi ook niet thuis in de democratie. We waren toch immers allemaal gelijk?

Met citaat reageren
Oud 07-02-2002, 21:45
Marnin
Marnin is offline
het komt er op neer dat deze mensen graag naar lieftallige tafereeltje van prinsjes en prinsesjes kijken .
die in gouden koetsjes rijden.
alles wat ze zelf niet hebben.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2002, 21:56
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
waaromniet? schreef:

Zijn volgens mij niet bepaald de meest zinnige opmerkingen...
Dit is volgens mij ook niet de meest zinnige discussie. Het heeft geen zin om over dingen te discussieren die gewoon op meningen aankomen. En bovendien ben ik dat constante gezeik van Drama nogal zat, vandaar dat ik zo 'onzinnig' reageer.

Dat afroepen van Godwins Law was trouwens een reactie op dat plaatje van Wimlex en Maxima met die swastikas op hun arm. Vond ik een beetje sneu.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2002, 21:57
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
drama schreef:
Wat ook rtamelijk sneu is, er van uitgaan dat het witte plein alleen bestond uit anarchisten.
Daar ga ik ook absoluut niet vanuit. Er liepen zo te zien nog massa's andere domme mensen rond.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2002, 22:07
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
Chimera schreef:
Dit is volgens mij ook niet de meest zinnige discussie. Het heeft geen zin om over dingen te discussieren die gewoon op meningen aankomen. En bovendien ben ik dat constante gezeik van Drama nogal zat, vandaar dat ik zo 'onzinnig' reageer.

Dat afroepen van Godwins Law was trouwens een reactie op dat plaatje van Wimlex en Maxima met die swastikas op hun arm. Vond ik een beetje sneu.

Mjah, ik vind de discussie op zich niet onzinnig, aangezien het voor mij logisch is dat je mag demonstreren, en voor ander kennelijk niet.

Hmm, das idd niet de meest respectvolle manier, maar die zie ik niet weggehaald ofzo? En dan nog is het natuurlijk raar om te zeggen dat daarvanuit geredeneert de rest "verliest". Zoveel kennis van Godwin's law is bij jou ook wel weer aanwezig dacht ik
Oud 08-02-2002, 17:24
drama
drama is offline
Citaat:
Chimera schreef:
Daar ga ik ook absoluut niet vanuit. Er liepen zo te zien nog massa's andere domme mensen rond.

De intelligentie straalt ook niet echt van jouw kop af
Reageren

Regels voor berichten