Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
't begint om 10 uur maar als het redelijk mooi weer is, en dus veel oranjefreaks op de been zijn kun je beter *ietsje* eerder weggaan denk ik...
|
![]() |
k heb niet het hele topic doorgelezen, maar in het begin werd er een paar keer gezegd dat er wat hun betreft vette rellen mogen komen... dat is niet egt de bedoeling van het witte plein, met geweld bereik je nix en ze nemen je echt niet serieus hoor dan
![]() de demonstraties zijn ook niet alleen tegen het huwelijk, (al is het belachelijk dat wij daarvoor moeten betalen en dat half amsterdam moet worden omgebouwt ervoor) maar ook om al dat gezeik eromheen en de hele monarchie in dit land, maxima die maar even een prins hoeft te neuken en meteen n nederlandse nationaliteit krijgt terwijl er al zoveel mensen jarenlang op een verblijfsvergunning zitten te wachten, het feit dat we hier in een democratie leven, de regering beslist (via het volk - wat overigens ook bullshit is-) hier, dus die hele koninklijke familie heeft geen neuk te betekenen in dit land, ze hebben geen leidinggevende rol, hoeven geen belangrijke beslissing te nemen, maar ze hebben wel een loon van 1,2 miljoen per jaar betaald door belastingbetalend nederland, mensen die werken voor hun geld...en het echt wel harder nodig hebben dan die stelletje superkutten ![]() ![]()
||
Citaat:
Punt blijft dat het gewoon ontzettend onfatsoenlijk is te proberen iemands huwelijk te verpesten. Diegene die die verfbom gegooid heeft mag IMHO gecastreerd worden. |
![]() |
|
![]() |
Nederland is gewoon zo?
ach wat zielig dat er hier mensen zeggen dat ze het koningshuis en zelfs de democratie willen afschaffen en dat ze het niet leuk vinden dat er vlaggen te zien zijn. er zijn mensen die wel nationaal zelfrespect hebben. nep Nederlanders zijn jullie. ga maar naar een republiek als het je niet bevalt,je zal wel op de grens aangehouden worden omdat je zoveel ijzer in je lichaam heeft laten zetten,links punk tuig!!! iedereen heeft het recht om te demonstreren maar om dan verf te gooien en wc rollen dan ben je zielig. ik zag een man op tv die de vlag van europa in z`n handen had. hij zei:"wij zijn europa nu u krijgt toch ook euro`s van uw baas". als ik die vent nog eens tegenkom sla ik hem de gracht in! ik heb nog meer respect voor die extreem rechts demonstratie dan voor deze ordeverstoring met geweld. denk maar is na dat er ook belastinggeld voor de campagnes van de politiek word gebruikt. en LN doet dat niet. en voor die eikel die LN-kutjes zei zeg ik ![]() Nederland krijgt een aardverschuiving op 15 mei. erg he als laf links uitsterft? weet je wat dom is? mensen die de een mooie dag uit hun leven leuk willen ervaren,in de weg staan omdat het klootjesvolk niks anders kan doen dan zeiken over een vader. Maxima kan er niks aan doen dat ze in die wieg terecht kwam. en om nog extra te pesten zeg ik ![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
Je moet het natuurlijk ook vanuit hun kant bekijken; hoe zou jij het vinden als op je bruiloft geprotesteerd werd en dat ze middelvinders naar je opstaken. Die mensen hebben al een moeilijk beroep met al die publiciteit enzo en dan moeten er ook nog GVD mensen hun mooiste dag van hun leven verzieken!!
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik las op TT-pagina 318 (De Máximale Ergernissen) de volgende opmerking:
"In Amsterdam leeft 1 op de 5 gezinnen onder het minimumloon, het Huwelijk kost 50 miljoen Euro' Voilà, mijn belangrijkste bezwaar tegen de monarchie in één zin samengevat. En nog ééntje: ondanks de wens van minister Borst om alle kinderen/jongeren in te enten tegen meningokokken, kan dat niet gebeuren omdat haar budget ontoereikend is. Dan denk ik: schop die Bea en de hele kliek de deur uit en besteed hun geld om ons leven en het leven van anderen te redden. Sjonge jonge, op dat soort momenten kan ik die fanatieke monarchisten zoals die Vlemmingseikel niet uitstaan gewoon. |
![]() |
||
Citaat:
Mja het is de mooiste dag van hun leven, ach zij kiezen er zelf voor om Koning en koninn te willen worden. Het zou me wat zijn als ze alleen de lusten en neiet de lasten ondervonden!
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
Wetboek van Strafrecht, tweede boek, titel 1, artikel 113:
Hij die een geschrift of afbeelding waarin een belediging voorkomt voor de Koning, de echtgenoot van de Koning, de vermoedelijke opvolger van de Koning, diens echtgenoot of de Regent, verspreidt, openlijk tentoonstelt of aanslaat of, om verspreid, openlijk tentoongesteld of aangeslagen te worden in voorraad heeft, wordt, indien hij weet of ernstige reden heeft om te vermoeden dat in het geschrift of de afbeelding zodanige belediging voorkomt, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste een jaar of geldboete van de derde categorie. [Dit bericht is aangepast door Unexplained (06-02-2002).]
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Punt is dat het gewoon ontzettend sneu is Wimlex met Hitler te vergelijken. Als je met niks beters kunt komen, kun je IMHO beter je mond houden. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Belager Gouden Koets geeft verklaring af
AMSTERDAM - De verfbom- annex meelbomgooier heeft donderdag onder het pseudoniem witte waterwerper een persverklaring afgegeven. De 27-jarige man gooide zaterdag, naar eigen zeggen een zakje met wit water, naar de Gouden Koets waarin Willem-Alexander en Máxima na hun huwelijk een rijtoer maakten. "Het zakje water was niet tegen de personen WA en Máxima gericht, doch op het instituut waar zij nu eenmaal in zitten. Het was dan ook een aanklacht tegen het omhulsel: de gouden koets", aldus de witte waterwerper. Hij vervolgt: "Deze volstrekt onschuldige, symbolische daad stond voor de vrijheid van meningsuiting." Volgens de waterwerper is in Nederland iedereen gelijk, maar staan de Oranjes daar boven. "Ze krijgen onschendbaarheid en andere privileges mee, waar een ander slechts van droomt." Hij memoreert onder meer de snelle verblijfsvergunning voor Máxima en het feit dat zij niet wordt vervolgd voor het auto-ongeluk bij Paleis Huis ten Bosch in Den Haag. De man meent dat de trouwpartij van Willem-Alexander en Máxima zout in de wonden wrijft van de slachtoffers van het Videla-regime, door de toekomstige banden tussen ons staatshoofd en genoemd regime te bezegelen. "Een trap na voor de dwaze moeders, met wie dit water (dat dezelfde kleur had als hun hoofddoekjes) zich solidair verklaart." De man werd zaterdag meteen na zijn actie opgepakt en is dinsdag op vrije voeten gesteld. Hij blijft verdacht van belediging van de vermoedelijke opvolger van de koningin en diens echtgenote, en vernieling van de Gouden Koets, zo liet persofficier S. de Klerk van het parket Amsterdam eerder weten. De maximale straf voor de vergrijpen is respectievelijk vier en twee jaar celstraf. Bron: nu.nl Lees ff goed de laatste regel. Toch belachelijk dat je zo lang de bak in kan draaien als je het koningshuis 'beledigd'. Als ik m'n buurman beledig krijg ik niet eens een proces-verbaal. Wat een ongelijkheid toch weer, die verfbomgooier heeft volkomen gelijk. Als ie de bak in gaat, ga ik demonstreren, wie doet er mee?! Fuck de monarchie! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Overigens is het volgens mij niet altijd zo dat dat een discussie verliezen inhoud, maar das een ander verhaal. Bovendien is het natuurlijk niet zo dat wanneer iemand die dezelfde mening als ik heeft die vergelijking maakt ik de discussie verlies... En je kan zeggen wat je wilt, maar wat heb je de laatste tijd in dit topic nou gezegd: "Daar valt je geen mensen mee lastig die gewoon een mooie dag willen hebben. Ik ga bij jouw huwelijk toch ook niet met rotte eieren smijten." "Kleine punkertjes horen niet voor grote mensen te spreken" "Punt blijft dat het gewoon ontzettend onfatsoenlijk is te proberen iemands huwelijk te verpesten. Diegene die die verfbom gegooid heeft mag IMHO gecastreerd worden." "Ja. Of werp jezelf voor de paarden, maak je tenminste nog een statement (en zijn we van je af )!" "Hmm. Als we Godwins law doortrekken naar dat Anarchistische gepeupel hebben ze nu dus bij voorbaat al de discussie verloren." Zijn volgens mij niet bepaald de meest zinnige opmerkingen...
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dat afroepen van Godwins Law was trouwens een reactie op dat plaatje van Wimlex en Maxima met die swastikas op hun arm. Vond ik een beetje sneu. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Hmm, das idd niet de meest respectvolle manier, maar die zie ik niet ![]() ![]()
|
|