Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-12-2002, 20:59
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
BARON schreef:
jaja drijf er maar weer de spot mee; intussen zijn er al 800.000 moslims in Nederland en tientallen miljoenen in de rest van Europa. En hun aantal neemt toe en men wordt steeds radicaler. Ik heb verder nergens een datum genoemd wanneer de moslims gaan aanvallen, dit is iets wat sluipend gaat. Je moet het vergelijken met de opkomst van de nazi's in de jaren '30 in Duitsland; dat ging ook niet op een dag.
Slippery slope.

Citaat:
ik voel dezelfde haat als 300.000.000 moslims voor mij voelen, niks bijzonders dus
Tu quoque

Citaat:
ja, ik weet soms ook niet meer wat ik tegen de moslimvriendjes op dit forum moet zeggen. Zij laten zich het liefst als slaaf naar Arabië afvoeren, lijkt het mij soms.

Ik probeer slechts hun ogen te openen; met argumenten lukt dit niet, dus wat kan je nog proberen? Deze zweverige types zijn per defenitie links, en keuren alles goed wat moslims doen.

En als dan werkelijk niks helpt om deze ongelukkigen de ogen te openen, sluit ik me nog liever bij de vijand aan, dan samen met hun ten onder te gaan.
Argumentum ad Baculum

Citaat:
ik heb genoeg aan inlevingsvermogen. het is alleen dat zij dat überhaupt niet voor ons hebben.

en je vroeg verderop of ik wel eens met een moslim heb gesproken: Antwoord ja, maar ik mag ze niet. Het is niet dat ik tegen moslims ben; ik ben alleen tegen moslims die mij niet mogen. (net zoals de meerderheid van de Nederlandse bevolking)
Argumentum ad Numerum

Dank u, u bent succesvol geslaagd voor het examen Rechtse Drogredenen in Verhit Debat©
Oud 06-12-2002, 21:07
BARON
BARON is offline
heb je geen nuttige bijdrage voor deze discussie; ik vertel slechts de waarheid!

off topic: Gatara, ik ga inderdaad komend jaar carnaval in Maastricht vieren en Feyenoordvakx trouwens ook! (kan je lekker mijn haat bewonderen)
Oud 06-12-2002, 21:23
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
BARON schreef:
heb je geen nuttige bijdrage voor deze discussie; ik vertel slechts de waarheid!
Mijn 'bijdrage' in deze discussie is duidelijk maken hoe weinig werkelijke argumenten en hoe vreselijk veel drogredenen jij gebruikt. Dit om de lezers van de thread een idee te geven van de waarde van jouw voorspellingen en spookbeelden.
Oud 06-12-2002, 22:01
Verwijderd
Citaat:
McCaine schreef:
Mijn 'bijdrage' in deze discussie is duidelijk maken hoe weinig werkelijke argumenten en hoe vreselijk veel drogredenen jij gebruikt. Dit om de lezers van de thread een idee te geven van de waarde van jouw voorspellingen en spookbeelden.
Niet te vergeten dat hij ALTIJD op dezelfde manier offtopic gaat.. ik zie in de laatste reply's Sinterklaas al niet meer voorkomen. En aangezien hij ook in dit land niet meer voorkomt, roep ik nog steeds om een slotje.
Oud 06-12-2002, 22:06
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Milk schreef:
Niet te vergeten dat hij ALTIJD op dezelfde manier offtopic gaat.. ik zie in de laatste reply's Sinterklaas al niet meer voorkomen. En aangezien hij ook in dit land niet meer voorkomt, roep ik nog steeds om een slotje.
Niet iedereen viert Sinterklaas op 5 December. Wij vieren het altijd met kerst, vanwege het collegeseizoen rond begin December :/
Oud 06-12-2002, 23:53
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
BARON schreef:
jaja drijf er maar weer de spot mee; intussen zijn er al 800.000 moslims in Nederland en tientallen miljoenen in de rest van Europa. En hun aantal neemt toe en men wordt steeds radicaler. Ik heb verder nergens een datum genoemd wanneer de moslims gaan aanvallen, dit is iets wat sluipend gaat. Je moet het vergelijken met de opkomst van de nazi's in de jaren '30 in Duitsland; dat ging ook niet op een dag.
hmmz, in een paar jaar (vooral inds 1929)
Oud 07-12-2002, 10:02
ThaFox
ThaFox is offline
Citaat:
BARON schreef:
ik voel dezelfde haat als 300.000.000 moslims voor mij voelen, niks bijzonders dus
Ik haat je niet
Oud 07-12-2002, 10:05
ThaFox
ThaFox is offline
Citaat:
McCaine schreef:
Juist ja
Oud 07-12-2002, 11:00
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
BARON schreef:

Ik probeer slechts hun ogen te openen; met argumenten lukt dit niet, dus wat kan je nog proberen? Deze zweverige types zijn per defenitie links, en keuren alles goed wat moslims doen.
Dus niet.

Als de cultuur waarvan zij komen vrouwenbesnijding goedkeurt (wat overigens niks met de islam als geloof te maken heeft, maar iets cultureels is (in sommige niet-moslim regio's gebeurt dat ook namelijk), zullen al deze zweverige linksen dat echt niet goed keuren.

Maar jij keurt gewoon meteen alles af wat maar de naam moslim met zich meedraagt.
Dat noem ik xenofobie.

De nazi's vonden de joden ook zo eng.
Oud 07-12-2002, 12:03
RuffThugg
RuffThugg is offline
Ik heb het niet helemaal doorgelezen.

Maar de dag waarop men het sinterklaasfeest zou vieren is gewoon een dag verschoven.
Niet omdat de ouders van de islamitische kinderen dit eisten, maar omdat de school gewoon graag gezellig met z'n allen sinterklaas wou vieren.

Dat is toch 1 v.d. mooiste voorbeelden van de wederzijdse integratie?

De Moslims eisen niks, omdat ze het sinterklaasfeest respecteren en de school vindt het niet erg om het 1 dagje te verschuiven zodat ook de islamitische kinderen het mee kunnen vieren.

Zo moet het gewoon, niet je poot stijf houden om zulke kleine dingen, maar elkaar gewoon de hand reiken.

Want de Sint is eigenlijk pas op 6 december jarig, alleen wordt het gevierd op de 5e op de 1 of andere manier.
De Sint komt oorspronkelijk uit Turkije en niet uit Spanje, dus we krijgen eigenlijk elk jaar rond deze tijd kado's van een Turk.
En wij vieren het altijd op de 5e december, en ik ben zelf half buitenlands, maar er zijn genoeg mensen die het niet op de 5e vieren maar dit jaar bijv. op de 7e omdat ze dan met de hele familie bij elkaar kunnen zijn.
Oud 07-12-2002, 13:03
MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
LOL, Baron ben je gebrainwashed ofzo?
ik denk dat we ons meer zorgen moeten maken om personen zoals jij dan de moslims zelf....
Oud 07-12-2002, 13:20
waaromniet?
waaromniet? is offline
Sinterklaasfeest geweest, discussie heeft lang genoeg geduurd.

Regels voor berichten