| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() alleen sukkels gaan op forum ook maar suggereren dat ze geen maagd meer zijn ![]() ok nu weer lekker ontopic ![]() maar tis wel bewezen dat et zo is.. roken tast alles aan wat evt. met seksualiteit te maken heeft.. doorbloeding (ivm erecties enzo ), adem(ranzige rookadem), slijm uit je mond (roken muteert je luchtwegen zodat al het slijm naar boven komt ipv naar beneden, wat niet echt lekker is bij t zoenen bijv.), slechte longen (niet echt lekker bij zoenen en bijv. beffen *KUCH*),
|
||
|
|
||||
|
Citaat:
Citaat:
.. Dan hebben er wel heel veel 'sukkels' berichten geplaatst op 't sexualiteitsforum ![]() Citaat:
|
|
|
|
over het seksualiteit-forum: wie weet
reken er maar op dat er behoorlijk wat sukkels zijn op seksualiteit (natuurlijk niet iedereen)of je moet allebei roken iig ik ken veel meiden die roken een turn-off vinden (maar dan ga ik ook vooral om met mensen die niet of minder roken dan gemiddeld) |
|
|
|
|||
|
Citaat:
![]() Citaat:
van mijn sjek nog wel... want haar naïeve oudertjes denken dat ze een braaf niet-rokertje is )
|
|
||||
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Maar goed, mensen hebben IMO recht op roken, zolang dat niet het recht op een rookvrije omgeving voor anderen hindert.
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|