Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Kom op mensen, ik wil bevestigingen of ontvestigingen ( ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Dit begint bijna een karikatuur van zichzelf te worden. Daarom moet er nu werkelijk ge-definitieft worden (jawel);
9 Maart in Utrecht. De amsterdam-fans hebben al drie pagina's lang de kans gehad om dat er door te drukken en dat hebben ze niet gedaan, dus ik ga hiervoor. Zo.
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik kom... Zaterdag 9 maart te Utrecht, tijd --:-- (?), plaats Trefpunt in stationshal C. S. (?). Persoonlijk vind ik het overigens voor de Burger King handiger... daar is het niet zo druk, dat trefpunt is net een mierenhoop, vooral op zaterdag. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
*komt niet* ![]() Stapeltje probleempjes thuis over internetverbruik en -verslaving. Ga'k niet 'meeting met internetforumbezoekers' aankaarten bij twee digibeten die op het moment niet zo blij met mij zijn. ![]() Duss... :/ |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Wel
Fleet Admiral Rollo Tomasi Doc McCaine Tampert Internationalist Later* waaromniet? autodropje Unexplained Joostje Misschien !Bart(o)! Niet drama Nieuwe Nationale Partij Druidess1 Conan the Librarian @pie Anneee nare man dystopia Edit: LAURA BLIJF UIT M'N POSTS! ![]() -Dan moet jij maar niet mensen vergeten ![]() * Willen de mensen die later komen ook ff zeggen hoe laat ze komen... dan spreken we dat ook meteen af. ![]() |
![]() |
|
kweet nie precies hoe laat ik kom, ik moet s'morgens eerst voetballen, maar we moeten uit dus kweenie psies hoe laat ik thuis ben, sorrie
![]()
|
Ja hallo, hoe laat is het nou? Weinig kans dat ik nog online kom voor de meeting....
Rond een uur of 13:00 zal ik wel even rond komen neuzen bij de Burger King. Zijn jullie er dan niet, dan hebben jullie pech. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Lifestyle rodina | 231 | 21-05-2003 19:07 |