Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
En omdat je zo lief was om mij te doen zal ik ook jou even 'doen' ![]() Rosien is echt een superschattig meisje met een superschattig hoofdje. We hebben soms de meest rare en daarna weer de meest diepe gesprekken. *is nog steeds van slag door analyse* Ik denk/weet wel een beetje dat Rosien van niet echt verlegen is, maar dingen eerst een beetje bekijkt. Wat kan ik voor de rest nog zeggen? Rosien is gewoon megalief ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() En ik ben wel heel erg aanwezig, he? ![]() Laat ik ook maar aan het analyseren gaan. ![]() Pebbles/Peggy Lief, rustig en betrouwbaar meisje, wat goed nadenkt voor ze een beslissing neemt. In grote groepen ben je waarschijnlijk verlegen, maar naarmate je meer tijd met ze doorbrengt verdwijnt dat. Je hebt een eigen mening en hebt er geen problemen mee die te delen, maar houdt het liever voor je, simpelweg om conflicten te voorkomen. Op het eerste gezicht lijkt het alsof je makkelijk te beinvloeden bent, maar dat valt mee - sinds je studie ben je een stuk zelfstandiger en zelfbewuster geworden, waardoor je eigen mening niet meer of minder laat veranderen naar de mening van anderen. En ik spreek je veeel te weinig, ja. Wallflower/Sam Meisje wat ontzettend is veranderd de laatste tijd, de positieve kant op. Je hebt veel zelfkennis opgedaan, en daar heb je van geleerd. Je hebt nu veel meer je plek gevonden, hoeft niet meer per se dat te doen wat volgens anderen hoort.. Of die anderen nou alternatief zijn of juist niet. Je bent zorgzaam en lief, maar soms wel ietwat egoistisch als je vindt dat je vrienden te veel met andere mensen omgaan (*kuch* bianca en steef *kuch*). Je bent spontaan, maar soms ben je wel bang om gekwetst te worden, en daardoor kun je je afsluiten van mensen. Punkyfish/Mirl Geweldig meisje, dit. ![]() ![]() Jewel/Plien Nog zo'n heerlijk mens, Plien. Tevens huppelig en knuffelbaar, en waarschijnlijk in haar hyperactieve buien een ware wervelwind. Heel onzeker maar tegelijkertijd ook heel arrogant. Soms probeer je jezelf te verbergen, wat nergens voor nodig is, omdat je zowel qua binnenkant als buitenkant heel mooi bent. Je hebt op dit moment je leven niet echt op een rijtje, maar je hebt een sterk karakter, dus je komt er zeker weten doorheen.. Ook al lijkt het misschien op het eerste gezicht niet zo. Heel creatief ben je ook, op veel vlakken, en je weet er goed gebruik van te maken. (*Ik wil ook naar Londen!*) Lief, lief, lieve Plien. *knuffelt* Faery/Roel Pff. ![]() AtHell/Roy Lui ![]() ![]() Sooz/Marijke Ken ik praktisch niet, maar het is altijd leuk om nieuwe mensen te analyseren, en omdat we gemeet hebben vind ik dat ik het recht heb toch een analyse te doen. Jij lijkt me heel recht-door-zee, je verdoezelt je mening niet en als je iets wil zeggen dan doe je dat. Waarschijnlijk heb je al best wat mensen gekwetst hiermee, maar ik denk dat je het zelf goed vindt zo. "Als ze de waarheid niet willen horen dan is dat hun probleem", zo'n soort van instelling. Je bent spontaan en meestal vrolijk, maar als de mensen om je heen zich rot gaat voelen dan doe jij dat automatisch ook. Een medelevend persoon, dus. Het lijkt me dat je met jou geweldig mensen af kan kraken als je eens in een hele bitcherige bui bent.. Tijdens het shoppen, natuurlijk. (Shoppen naar vloeibare latex, enzo. ![]() Firefly/boardbabe/Manon Ken ik ook niet zo goed, maar dat maakt verder niet uit. Manon is iemand die net zo hyperactief is als ik, een spontaan en huppelig meisje. Je valt graag op en komt daar voor uit - en het maakt je niet veel uit hoe dat wordt opgevat. Je bent een van de weinige mensen die het werkelijk niets uitmaakt hoe je er uit ziet, als je het zelf maar leuk vindt, en daar heb ik echt respect voor. Je kan bijna met iedereen opschieten, en staat open voor alles en iedereen. Al bij al, een geweldig meisje, jij. ![]() Adrenaline/Marge Mijn beste vriendinnetje irl en Bram's (black rainbow) z'n wederhelft. ![]() ![]() ![]() Ik weet heus wel dat ik er heel vergeten ben, maar mijn verveling is bij deze officieel verdwenen, dus ik stop. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar okay, ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En nou niet gaan zeggen dat ik heus geen koorts had, want vanaf donderdag tot en met gisteren was ik wel echt ziek. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Klopt wel denk ik ![]() ![]() hihi, okee, ik had gister in mn bed deze analyses gemaakt: (dat je niet denkt dat ik je napraat, want de vergelijking is verbazingwekkend ![]() okee Masj/paranoide: Volgens mij lijken we wel een beetje op elkaar. Masja is een beetje (erg) aandachchtsgeil en daar komt ze eerlijk voor uit. Iets wat ik totaal niet slecht vind, je moet jezelf ook niet naar de achtergrond plaatsen. Ze is erg sociaal en kan met veel mensen goed opschieten. Ze kan ook erg filosofisch zijn. Ze denkt veel na, maar soms tè veel. Ze is een geweldig mens (al vind ze dat niet altijd van haarzelf) en heeft een goede soort arrogantie. (zeg maar ![]() sooz/marijke leuk meisje, ze deed al gelijk helemaal aardig tegen mij op de meeting. To-taal niet arrogant. Vind zichzelf niet altijd even geweldig. Heeft goede humor en ga ik zaterdag weer zijn bij het optreden van Pannekoek! britt/Avelon heel erg open-minded. Ze is aardig en lief tegen iedereen. Ze is heel erg vrolijk en ze houdt veel van lachen. Ik denk dat het erg moeilijk is om met Britt ruzie te krijgen. Ze heeft ook een andere kant; die kant is iets stiller en serieuzer. Ze ziet er echt heel leuk uit. Mortischa/Aisa Lijkt me een heel lief meisje. Ze houdt er niet van mensen boven andere mensen te plaatsen en dat kun je heel erg aan haar merken. Ze is heel aardig en sociaal tegen iedereen. Ik vind haar een beetje 'een echte Amsterdammer'(ook al is ze daar niet geboren ![]() ![]() ik heb nog veeel meer mensen die ik wil analyseren, maar dat doe ik wanneer ik ietsje meer tijd heb.
||
Citaat:
moehaha, wat heb jij weer een heerlijke avatar ![]() ik anaaliseer ook nog wel wat mensjes, ooit......... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wim Wok
Een hele lieve jongen. Knap, zorgzaam en wat onzeker. Dat laatste is nergens voor nodig omdat hij gewoon hartstikke mooi is (van binnen en van buiten). Je kan met hem lachen, hij is hartstikke gek in zn hoofd en af en toe net een klein kind. De verhalen van zn moeder over toen is klein was zijn geweldig!! Echt fantastisch. Joost, je bent lief ![]() Roos Bij jou stel ik me echt het perfecte meisje voor. Lief, zorgzaam, weet waar haar grenzen liggen. Goede band met de ouders, mooie kleertjes, glad make-upje (goed verzorgd dus) en prachtige cijfers op school. Volgens mij ben je heel lief! Queen Klazina Wok Een lieve jongen. Af en toe wat verlegen naar mijn idee maar als je wat zegt is het meteen leuk of grappig etc. Verder ken ik je niet heel goed maar wat ik altijd heel grappig vind is dat ik je dus vijf jaar geleden ofzo een keer op een verjaardag van Sophie ofzo heb gezien en ik weet nog hoe je er toen uitzag (maar dat laat ik achterwege ![]() Mortischa Ik heb je één keer ontmoet en toen ben je goed in de smaak gevallen ![]() Punkyfish/HappyPhantom/StrawberrySwirl (heb ik nu al je nicknames gehad? ![]() ![]() 'I'he Prophet Even een korte analyse: het was lief wat je gister zei op Onzin. Het is gelukkig goed gekomen hoor, het is weer dikke mik! GRRRR Heeeeeel droog en grappig op t forum. Zou je graag een keer willen meeten. De verhalen die ik van Joost hoor zijn ook cool (niet dat ie alles vertelt hoor, gewoon dat ie je cool vindt). Je bent een mooie jongen (als je eens wat van je laat zien). ![]() Laatst gewijzigd op 09-12-2002 om 16:46. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() 2. Hmm, klopt ja. 3. *grijnst* Dank u. ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Rutgerrrrr: Hij is de meest geweldige smsjesstuurder en hij is ook nog eens heel erg lief *aait over Rutger z'n hoofd* op verzoek en omdat ik het toch al wou doen: Pebbles - Zij is echt het allerpoepigste meisje dat ik ooit ontmoet heb, zo schattig en lief. Ze is wel heeel erg verlegen en ik denk vaak ook wel afwachtend. Maar als ze je een beetje kent dan is dat verlegen zijn weg, ze heeft me een zomer lang de oren van m'n hoofd gelult (niet dat ik het erg vond hoor, was echt supergezellig ![]() ![]() (Peggy, hoop dat het een beetje klopt, ik ken je wel maar het is zo moeilijk om op te schrijven ![]() |
![]() |
|
(net al helemaal geprobeerd is het weg) (3de keer)
firefly: heel lief meisje. ik dacht altijd dat ze erg jong was. maar komt gewoon "normaal" over ![]() ![]() diana's acolyte: best wel een soort verlegen, hoewel dat laatst ook niet zo erg meer was. weet niet goed wat ze wil. twijfelaarster. is best gesloten. wel lief ![]() grrr: heel flauw op internet. vindt het hier opzich niet nuttig dus waarom zou ie ook. is wel grappig trouwens. veel met zn kunst bezig. en is aardig als je vriendin met een vreemde staat te zoenen ![]()
|
miss quasy:
weet ontzettend goed wie ze wel mag en wie niet. ik houd van haar eerlijkheid. ik mag haar ontzettend. en ik ben blij dat ze ooit heeft besloten dat zij mij ook mag. soms vind ik dat ze te snel iemand niet mag. maar dat mag ze natuurlijk zelf weten. ze kan goed luisteren en zelf veel loslaten over haarzelf.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
t komt er dus op neer dat ik altijd wiet voor je moet halen en dat je vind dat ik niet kan skaten ![]() nou....daar heb je gelijk in ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() En jij komt niet de 14e ![]() ![]() ![]() mja...de rest klopt wel ofsow ![]() ![]() marrrtuuh (marte ![]() Ook liev mijsje ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() nou moet ik wel vermelden dat ik je nog hebt zien skaten ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() PHaRMaCoN/Wilbert/Pannekoek Hele lieve jongen, heeft goede humor. Ik kan goed met hem opschieten. Ik denk als ik bij hem op school zat oid, dat we dan goede vrienden zouden zijn. Ik was wel een beetje verbaasd toen ik je hoorde zingen ![]() ![]() Mennuz/Menno Ik heb niet veel woorden met hem gewisseld tijdens de meeting. Ik weet wel dat hem heel anders voor had gesteld dan dat ik later achterkwam toen ik op zn posts ging letten (in positieve zin) Hij leek een beetje een klein, verlegen jongetje ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Hmmm . . . voelt zich totaal niet geannalyseerd *snik*
![]() Mmm ik zal dan zelf maar eens wat gaan doen . . . Paranoide / Masj Errug lievig persoontje, heeft de irr eigenschap niet terug te mailen *hint* ![]() En als er iets voor haar gedaan wordt wat ze niet wilt heb je een beetje een probleem . . . in ieder geval dat idee heb ik. Sooz / Marijke Heeft me geclaimd als broer . . . en ik ben errug blij met mijn nieuwe zusje ![]() Ieme / Ieme Ieme is gewoon lief, alleen is ie volgens mij bang ooit een relnicht te worden . . . maar dat kan Ieme gewoon nooit worden. En nu vind ik toch wel dat ik genoeg geannalyseerd heb . . . voorlopig dan . . . en ja ik ben er heeeeeeel veel vergeten en ben wel errug oppervlakkig gebleven ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 09-12-2002 om 21:30. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() En het is wishfuldreaming voor de allerlaatste keer ![]() |
![]() |
|
![]() |
roelaeyis relaxt en slim
cemaartje is slim en heeft veel buien angela star is mn forumliefde !! woehw *knuf* lin foo is een lekker ding met vieze humor hihi dying kelly is slim, beetje pervers net als mij ![]() exploding olga is verstandig aaaaart is openminded en heeft wel toffe kleren af en toe dagreed is wel tof denk ik, kat me soms af maar mag wel terrorkoe is wel droog en eigenzinnig vork is verstandig en serieus dramake is soms iets te slim ![]() nare man stelt goed taalgebruik erg op prijs en is waarschijnlijk slimmer dan jou cottoncandy komt slim over en maakt wel toffe pix, komt me wel wat "uber" over af en toe jaapcorner is ook al een intellect op zich original misfit komt me vrij chill en verstandig over, leuke stijl heeftie, staat em wel goed ![]() meer later
Laatst gewijzigd op 09-12-2002 om 21:55. |
![]() |
|
keej...kdoe er 2...want deze 2 ken ik (wel redelijk) denk ik
![]() Sooz/soos/marijke De persoon die ervoor heeft gezorgd da'k überhaupt op lifestyle post...want ik MOEST (jawel, moest) mee naar de meeting...nog steeds bedankt daarvoor. Heel aardig meisje...en eerlijk...(of ze kan heeeel goed liegen ![]() ![]() Oja, en tis iemand die nie snel gek wordt van m'n gezeur, en ze is tenminste vaak on-line ![]() Firefly/manon Ja, die was dus ook op de meeting. Aardig meisje ook, alleen te weinig online ![]() goedzo ![]() Naja, en ik mag ze sowieso al allebij omdat ze zaterdag komen ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ....en ik vind jou ook keiaardig ![]()
|
Verwijderd
|
oke wim "sigmund" wok gaat ook ff
! am mE: mijn vriendinnetje, een van de liefste personen die ik ken, zorgt altijd goed voor haar naasten, is er altijd voor haar vriendinnen en zusjes, wordt door de laatste dan ook wel als grote voorbeeld gezien.Heel ijverig, harde werker.In het begin altijd een beetje verlegen maar als je dr leert kennen echt n te gek mens, supergrappig, altijd lachen, en superlief! love you! Queen klazina: topgozer, erg lieve gast, is er altijd voor zn vrienden en dit maakt m n goeie vriend, ontzeteende droogkloot, maakt me altijd wel aan t lachen, en kan goed tekken ![]() Mortischa: Cool wijf, altijd lache met haar, is lekker zichzelf, een mooie dame, heel erg spontaan en open, makkelijk in omgang, wel beetje onzeker, maar das nerges voor nodig, gaat nog n keer zoenen met emma als ik film ![]() ![]() zoiets? |
![]() |
|
![]() |
Sommige mensen hier klinken echt als psychiaters,ik ben er nog niet over uit of ik dat een goed iets vind.
Expl.boy Supercoolwijf,lief,eerlijk in wat ze wel en niet wil,grappig uiteraard,staat altijd voor me klaar zelfs als ik om 12 uur snachts weer de deur ben uitgezet. Miss quasy Some paths cross each other at the perfect time,geweldig lief meisje,eerlijk,volwassen,zoekend naar zichzelf..geweldig. Dying bride Superlief,stijl,gestoord,iemand om je hart bij uit te storten en BETERRRRR dat je oud en nieuw met olga et moi gaat vieren. Mortischa Superwijf,iemand om mee te lachen,die altijd voor je klaar staat,iemand om stiekem concerten mee in te sneaken en chickies mee te zoeken..echt een meisjemeisje,geniet echt van het leven,word altijd helemaal vrolijk van jou Daan Superlief,grappig,eerlijk,denkt soms zo diep na dat ie in zn eigen gedachtes komt vast te zitten,luisterst altijd naar mn zeikverhalen ![]() Punkrockbastard lief,beinvloedbaar,eigen wijs,grote bek klein hartje Es Lievlievliev,schattig meisje wat je gewoon wil dood knuffelen,zo eerlijk en open Hylk eerlijk,betrouwbaar,duld geen bullshit,leeft het leven echt,vecht voor zn idealen Jaap Ik zie je nog maar weinig der laatste tijd,maar de keren dat ik je spreek is het een groot verschil tot vroeger,je hebt jezelf helemaal gevonden,lief en gevoelig jochje. Laatst gewijzigd op 10-12-2002 om 17:02. |
![]() |
||
Citaat:
![]() shanli Lief, heel lief. Lijkt me een gezellig meisje om in het echt te kennen, hier ben je niet erg opvallend. Zeg maar gewoon, redelijk stil ![]() [edit]en ongeveer de enige die mijn nick goed schrijft [/edit] |
Advertentie |
|
![]() |
|
|