Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-12-2002, 09:26
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Lievelotje Koel wijf , lief mooi meisje, met wie ik uitermate goed over sex, jongens en kleren kan praten. Hebben ook wel ongeveer dezelfde smaak, als is zij iets gewaagder
Oud 09-12-2002, 13:24
Faery
Faery is offline
Om alle smeekbedes maar even te verhoren..

Paranoide/Masj: Hyperactief, interessante stem, geweldige humor, aandachtsgeil, huppelig, komt soms simpel over maar is geweldig om filosofisch mee te lullen, telefoongeil, onderdanig (ja ;]), eisend om analyses.

Fallen Tear/Rosien: 9 van de 10x alsk 'r spreek heeft ze teveel sangria op .

AtHell/Roy: Een gespierd sportschool jochie met een rasechte identiteitscrisis. Gelooft heilig in de crap van de VVD, profileert zichzelf als een echte Jan-Diederik terwijl onze kleine kermit-liefhebber in een rijtjeshuis woont. Ach.. maar hij warhammert wel!

Birthmark/Sjoerd: Ik ken hem niet, hij kent mij niet, maar via Roy issie uiterst aardig >:]

Zo. Genoeg crap.
Oud 09-12-2002, 13:47
Faery
Faery is offline
Er kan geen crap genoeg zijn

Mirl/AarbeienSpook: Aandachtsgeil, sexverslaafd, Brittany Murphy addicted, grappig.

-Brittany -Can't pin this butterfly down... says:
En niet weer over pijpen beginneN!

Uhm. Ja, ook dat. Mirl gaat vaak naar de Yankee dump, Mirl houdt van ijs, met Mirl kun je praten. Hmm. Mirl is de natte droom van elke puberjongen Mirl houdt van bloempjes, ska (?), vriendjes en weet ik veel wat. *bedenkt zich dat er nog nooit ( oh toch wel ) serieus gepraat is met mirl *

Laatst gewijzigd op 09-12-2002 om 13:50.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2002, 14:11
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
birthmark schreef:
Athell:
wat een mannetje
Citaat:
Faery schreef:
AtHell/Roy: Een gespierd sportschool jochie met een rasechte identiteitscrisis. Gelooft heilig in de crap van de VVD, profileert zichzelf als een echte Jan-Diederik terwijl onze kleine kermit-liefhebber in een rijtjeshuis woont. Ach.. maar hij warhammert wel!

Birthmark/Sjoerd: Ik ken hem niet, hij kent mij niet, maar via Roy issie uiterst aardig >:]
Ik ben populair

Paranoide/Masja:
Ja echt iemand die ik nog vaker moet mieten en ja ik zou hier best een verhaal over dr op kunnen hangen maarja ik ben lui, ik sluit me dus aan bij de beschrijving van haar door roel.

Faery/Roel:
écht een toffe kerel, zo een waarmee je ice age en stuward little 2 kijkt, zo iemand die dan zegt "besef de absurdheid van 3 16 jarige jongens die naar een muis in een opwind autotje kijken" en daarna als vanouds weer eens met je in een deuk liggen vanwege diezelfde film, soms ziet roel er een beetje verkracht uit maar dat hoort zo want zo zien mannen met lang haar er nou eenmaal uit verder is roel iemand die het zieke idee in z'n hoofd heeft gehaald om een steam tank te kopen.. alsof mijn chaos nog niet genoeg genaait werd vanwege de punten Ja roel is echt zo iemand waarvan je lijm gaat lenen en dat zijn vader je dan meld dat je lijm ook heel goed kan snuiven.. en dat terwijl roels moeder en zusje samen met hem naar een duitse versie van "sissi" aan het kijken zijn...

Ja roel is echt zo iemand waarvan je zegt: ".. uh.. ja.. pass 'm eens even"

Birthmark/Sjoerd:
Ja dat is gewoon echt een man om een steegje met winkels in te sturen, ja met sjoerd kan je heel goed op de trap van een pleintje met voetballende kinderen zitten, dat is goed te doen. Verder heeft sjoerd een heel mooi skatebord, hij kan daar als de beste op zitten en ja sjoerd is gewoon iemand die je graag tegenkomt in arnhem als hij op weg is naar een concert.

Sjoerd

Otherside/Geertje:
Gewoon een heel aardig meisje

Soepenman/Thijs:
Ja deze knaap kennen jullie vast niet.. dat geeft ook niet maar om het maar even te vertellen dit is thijs, thijs is echt een toffe gast, hij post op het actualiteiten forum als ik me niet vergis. Met thijs kan je heel goed naar de eare gaan en bier drinken met thijs kan je ook heel goed andere mensen afzeiken en met thijs kan je (net als roel die er dan bij zit) heel goed de pauzes op school door brengen, ja al met al is thijs een toffe knaap ook kan je met de ouders van thijs lekker dansen op het liedje van barry white uit ally Mcbeal, want net als thijs zelf zijn zij recent ally Mcbeal fan en hebben ze een dvd box gekocht met allemaal afleveringen uit de serie, ja thijs... thijs is gewoon de knaap waarmee je naar het school gala gaat en daar dan een sigaar op steekt

Laatst gewijzigd op 09-12-2002 om 14:14.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2002, 14:42
StarGlitter
StarGlitter is offline
Citaat:
*Fallen_Tear* schreef:

StarGlitter . Angela roep ik bij deze uit tot het allerliefste meisje van Nederland . Ze is heeeeeeel mooi, lief, aardig maar kan soms ook echt een kreng zijn . Een geweldige muziek en kledingsmaak en kan ook mooie kleertjes zelf maken. Ik kan met jou goed praten over jongens, vriendjes, muziek en kleren ( meidenroddels ). Ze is goudeerlijk. Meis, ik hou van je *kusj*
[/B]
*krijgt megaroodhoofd* hihih nu ben ik helemaal verlegen en weet ik niet meer wat ik moet zeggen *geeft kusje op je mond*
En omdat je zo lief was om mij te doen zal ik ook jou even 'doen'

Rosien is echt een superschattig meisje met een superschattig hoofdje. We hebben soms de meest rare en daarna weer de meest diepe gesprekken. *is nog steeds van slag door analyse*
Ik denk/weet wel een beetje dat Rosien van niet echt verlegen is, maar dingen eerst een beetje bekijkt. Wat kan ik voor de rest nog zeggen? Rosien is gewoon megalief *smakk*
Met citaat reageren
Oud 09-12-2002, 14:55
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Citaat:
StarGlitter schreef:
*krijgt megaroodhoofd* hihih nu ben ik helemaal verlegen en weet ik niet meer wat ik moet zeggen *geeft kusje op je mond*
En omdat je zo lief was om mij te doen zal ik ook jou even 'doen'

Rosien is echt een superschattig meisje met een superschattig hoofdje. We hebben soms de meest rare en daarna weer de meest diepe gesprekken. *is nog steeds van slag door analyse*
Ik denk/weet wel een beetje dat Rosien van niet echt verlegen is, maar dingen eerst een beetje bekijkt. Wat kan ik voor de rest nog zeggen? Rosien is gewoon megalief *smakk*
*kusj*
Oud 09-12-2002, 15:10
a new noise
a new noise is offline
starglitter

*zwijmelzucht*
Oud 09-12-2002, 15:10
Verwijderd
Citaat:
wallflower schreef:
paranoide / masj : komt een beetje aandachtsgeil over, heel vrolijk, aanwezig en grappig meisje. maar ik denk dat ze achter die persoon een wat meer nuchter en observerend persoon is, die niet veel ontgaat.. heeft ook veel mensenkennis en kan makkelijk vrienden maken omdat ze gewoon iemand is waar je het snel goed mee kunt vinden.
Citaat:
Pebbles schreef:
Paranoide
Vrolijk meisje, heel erg aanwezig. Nieuwsgierig, wil veel weten en met veel dingen meedoen. Heeft meestal wel een erg goed humeur, praat heel veel, kan goed andere mensjes vermaken. Staat altijd klaar voor dr vrienden, heeft heel veel voor ze over. Volgens mij ben je ook best wel impulsief. En ik spreek je bijna nooit meer
Klopt allebij wel
En ik ben wel heel erg aanwezig, he? Mja.

Laat ik ook maar aan het analyseren gaan.

Pebbles/Peggy
Lief, rustig en betrouwbaar meisje, wat goed nadenkt voor ze een beslissing neemt. In grote groepen ben je waarschijnlijk verlegen, maar naarmate je meer tijd met ze doorbrengt verdwijnt dat. Je hebt een eigen mening en hebt er geen problemen mee die te delen, maar houdt het liever voor je, simpelweg om conflicten te voorkomen. Op het eerste gezicht lijkt het alsof je makkelijk te beinvloeden bent, maar dat valt mee - sinds je studie ben je een stuk zelfstandiger en zelfbewuster geworden, waardoor je eigen mening niet meer of minder laat veranderen naar de mening van anderen. En ik spreek je veeel te weinig, ja.

Wallflower/Sam
Meisje wat ontzettend is veranderd de laatste tijd, de positieve kant op. Je hebt veel zelfkennis opgedaan, en daar heb je van geleerd. Je hebt nu veel meer je plek gevonden, hoeft niet meer per se dat te doen wat volgens anderen hoort.. Of die anderen nou alternatief zijn of juist niet. Je bent zorgzaam en lief, maar soms wel ietwat egoistisch als je vindt dat je vrienden te veel met andere mensen omgaan (*kuch* bianca en steef *kuch*). Je bent spontaan, maar soms ben je wel bang om gekwetst te worden, en daardoor kun je je afsluiten van mensen.

Punkyfish/Mirl
Geweldig meisje, dit. Eigenlijk moet ze bovenaan, stiekem. Vrolijk, huppelig, knuffelbaar, lief(devol), altijd in staat om andere mensen op te beuren, dat is Mirl. Althans, het grootste deel van de tijd. Soms ben je heel onzeker, wat meestal totaal onnodig is, soms ben je bijna net zo onnodig jaloers. Je bent zelfbewust, je weet wat er beter kan aan jouw karakter en je probeert dat te verbeteren - iets wat van een sterke wil getuigt. Ook al ontken je het zelf, je hebt gevoel voor humor. Ik ben trots dat ik jouw penvriendinnetje ben meis *kusje*

Jewel/Plien
Nog zo'n heerlijk mens, Plien. Tevens huppelig en knuffelbaar, en waarschijnlijk in haar hyperactieve buien een ware wervelwind. Heel onzeker maar tegelijkertijd ook heel arrogant. Soms probeer je jezelf te verbergen, wat nergens voor nodig is, omdat je zowel qua binnenkant als buitenkant heel mooi bent. Je hebt op dit moment je leven niet echt op een rijtje, maar je hebt een sterk karakter, dus je komt er zeker weten doorheen.. Ook al lijkt het misschien op het eerste gezicht niet zo. Heel creatief ben je ook, op veel vlakken, en je weet er goed gebruik van te maken. (*Ik wil ook naar Londen!*) Lief, lief, lieve Plien. *knuffelt*

Faery/Roel
Pff. Roel. Roel ken ik het langst van de forum-mensen - vrijwel mijn hele forumcarriere. Roel is zo'n persoon die een gesprek begint met "Zeg, zijn jouw tepels ook bevroren?" en vervolgens een heel verhaal vertelt over een nieuw Warhammerpopje wat hij van de week gaat halen. Het is moeilijk om een serieuze analyse te maken van Roel, waarschijnlijk omdat hij zo grappig is. Of omdat je weet dat hij alles wat je bij elkaar verzint in zo'n analyse zal onthouden en op elk mogelijk moment tegen je zal gaan gebruiken. Hoewel hij dat laatste toch wel doet, door interne research op sexfora, enzo. Met Roel kun je filosoferen, met Roel kun je slap lullen over van alles en nog wat (*giraffen, enzo*), met Roel kun je op jongensjacht want heel, heel stiekem vindt Roel dezelfde jongetjes leuk als ik, ja, met Roel kun je veel. Eigenlijk is het enige wat je niet met Roel kan basketballen, want hij is klein. (*grijnst*)

AtHell/Roy
Lui , maar dat doet verder geen afbeuk aan dit gastje. Heel stiekem ken ik 'm niet zo lang, maar omdat we ooit hadden besloten dat onze liefde onvoorwaardelijk is maakt dat niet uit. Prima jochie, dit.

Sooz/Marijke
Ken ik praktisch niet, maar het is altijd leuk om nieuwe mensen te analyseren, en omdat we gemeet hebben vind ik dat ik het recht heb toch een analyse te doen. Jij lijkt me heel recht-door-zee, je verdoezelt je mening niet en als je iets wil zeggen dan doe je dat. Waarschijnlijk heb je al best wat mensen gekwetst hiermee, maar ik denk dat je het zelf goed vindt zo. "Als ze de waarheid niet willen horen dan is dat hun probleem", zo'n soort van instelling. Je bent spontaan en meestal vrolijk, maar als de mensen om je heen zich rot gaat voelen dan doe jij dat automatisch ook. Een medelevend persoon, dus. Het lijkt me dat je met jou geweldig mensen af kan kraken als je eens in een hele bitcherige bui bent.. Tijdens het shoppen, natuurlijk. (Shoppen naar vloeibare latex, enzo. )

Firefly/boardbabe/Manon
Ken ik ook niet zo goed, maar dat maakt verder niet uit. Manon is iemand die net zo hyperactief is als ik, een spontaan en huppelig meisje. Je valt graag op en komt daar voor uit - en het maakt je niet veel uit hoe dat wordt opgevat. Je bent een van de weinige mensen die het werkelijk niets uitmaakt hoe je er uit ziet, als je het zelf maar leuk vindt, en daar heb ik echt respect voor. Je kan bijna met iedereen opschieten, en staat open voor alles en iedereen. Al bij al, een geweldig meisje, jij.

Adrenaline/Marge
Mijn beste vriendinnetje irl en Bram's (black rainbow) z'n wederhelft. Erg bekend is ze op het forum geloof ik niet, omdat ze meer meetings dan posts heeft, maar de meeste mensen zullen haar wel kennen. Het is een meisje met een handleiding, eentje die geschreven is in het frans of chinees of een andere onbegrijpelijke taal, waardoor je best voor wat verassingen komt te staan doordat iets wat je meende gelezen te hebben plotseling iets heel anders blijkt te betekenen. De laatste tijd worden er wel, in een kromme metafoor gesproken, steeds meer stukjes naar het nederlands vertaald, waardoor ze sneller te begrijpen valt. Marge is heel open, maar pas na een tijdje kom je te weten wat haar echt bezighoudt, en waarom dat zo is. Ze kan met iedereen opschieten, maar niet iedereen kan dat met haar. (Gelukkig is voor zulke mensen zoiets uitgevonden als de trap.. *grijnst medeplichtig-achtig naar Marge*) Met Marge kun je heel goed winkelen, koffie drinken, foto's maken, en dansen niet omdat ze de gewoonte heeft aan Bram vast te plakken. (JA, ik ben nog altijd boos. ) Ook kun je met Marge geweldig arrogant doen, en tijdens het winkelen mensen afkraken, terwijl je zelf maar drie uur slaap hebt gehad en er uitziet als een dwijl.. Ach, eigenlijk kun je met Marge praktisch alles.

Ik weet heus wel dat ik er heel vergeten ben, maar mijn verveling is bij deze officieel verdwenen, dus ik stop.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2002, 15:13
StrawberrySwirl
StrawberrySwirl is offline
Citaat:
Paranoide schreef:
Punkyfish/Mirl
Geweldig meisje, dit. Eigenlijk moet ze bovenaan, stiekem. Vrolijk, huppelig, knuffelbaar, lief(devol), altijd in staat om andere mensen op te beuren, dat is Mirl. Althans, het grootste deel van de tijd. Soms ben je heel onzeker, wat meestal totaal onnodig is, soms ben je bijna net zo onnodig jaloers. Je bent zelfbewust, je weet wat er beter kan aan jouw karakter en je probeert dat te verbeteren - iets wat van een sterke wil getuigt. Ook al ontken je het zelf, je hebt gevoel voor humor. Ik ben trots dat ik jouw penvriendinnetje ben meis *kusje*
Schrijf dan eens terug, joh!
Maar okay, , lief.
Oud 09-12-2002, 15:31
Verwijderd
Citaat:
StrawberrySwirl schreef:
Schrijf dan eens terug, joh!
Maar okay, , lief.
Pff, ik ben eraan aan 't werken, hoor.. Ik kan niet schrijven als ik met 39 graden koorts als een natte theedoek op de bank lig.

En nou niet gaan zeggen dat ik heus geen koorts had, want vanaf donderdag tot en met gisteren was ik wel echt ziek.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2002, 16:26
Firefly
Firefly is offline
Citaat:
Paranoide schreef:

Firefly/boardbabe/Manon
Ken ik ook niet zo goed, maar dat maakt verder niet uit. Manon is iemand die net zo hyperactief is als ik, een spontaan en huppelig meisje. Je valt graag op en komt daar voor uit - en het maakt je niet veel uit hoe dat wordt opgevat. Je bent een van de weinige mensen die het werkelijk niets uitmaakt hoe je er uit ziet, als je het zelf maar leuk vindt, en daar heb ik echt respect voor. Je kan bijna met iedereen opschieten, en staat open voor alles en iedereen. Al bij al, een geweldig meisje, jij.

Ah, danku
Klopt wel denk ik

hihi, okee, ik had gister in mn bed deze analyses gemaakt:
(dat je niet denkt dat ik je napraat, want de vergelijking is verbazingwekkend )
okee

Masj/paranoide:
Volgens mij lijken we wel een beetje op elkaar. Masja is een beetje (erg) aandachchtsgeil en daar komt ze eerlijk voor uit. Iets wat ik totaal niet slecht vind, je moet jezelf ook niet naar de achtergrond plaatsen. Ze is erg sociaal en kan met veel mensen goed opschieten. Ze kan ook erg filosofisch zijn. Ze denkt veel na, maar soms tè veel. Ze is een geweldig mens (al vind ze dat niet altijd van haarzelf) en heeft een goede soort arrogantie. (zeg maar ) en ik ga haar weer meeten de 20ste!

sooz/marijke
leuk meisje, ze deed al gelijk helemaal aardig tegen mij op de meeting. To-taal niet arrogant. Vind zichzelf niet altijd even geweldig. Heeft goede humor en ga ik zaterdag weer zijn bij het optreden van Pannekoek!

britt/Avelon
heel erg open-minded. Ze is aardig en lief tegen iedereen. Ze is heel erg vrolijk en ze houdt veel van lachen. Ik denk dat het erg moeilijk is om met Britt ruzie te krijgen. Ze heeft ook een andere kant; die kant is iets stiller en serieuzer. Ze ziet er echt heel leuk uit.

Mortischa/Aisa
Lijkt me een heel lief meisje. Ze houdt er niet van mensen boven andere mensen te plaatsen en dat kun je heel erg aan haar merken. Ze is heel aardig en sociaal tegen iedereen. Ik vind haar een beetje 'een echte Amsterdammer'(ook al is ze daar niet geboren ) Ze vind zichzelf niet heel mooi geloof ik, maar dat slaat echt he-le-maal nergens op.

ik heb nog veeel meer mensen die ik wil analyseren, maar dat doe ik wanneer ik ietsje meer tijd heb.
Oud 09-12-2002, 16:27
Black Rainbow
Black Rainbow is offline
Citaat:
Mennuz schreef:
Analyseer dit!

Paranoide/Masj
Aardig en lief maf meisje!, alleen ik plaag haar teveel door wanneer ze me geen aandacht geeft haar te pesten
Behoorlijk verstandig voor haar leeftijd ook

Sooz/Marijke
Marijke is een aardig meisje, Erg standvastig, als ze iets in haar hoofd heeft, DOET ze dat ook gewoon. Zodra iets haar niet aanstaat, moet (ik tenminste) mn muil houden "Anders gooi ik je op de blok!"

'I'he Prophet/Roelof
Die jongen weet wel raad met zn pik. Met zn blote reet in een kilt op de foto op het forum, want er zou een van de 30000 forummers opgewonden van kunnen raken en hem willen meeten

moehaha, wat heb jij weer een heerlijke avatar

ik anaaliseer ook nog wel wat mensjes, ooit.........
Met citaat reageren
Oud 09-12-2002, 16:43
Verwijderd
Wim Wok
Een hele lieve jongen. Knap, zorgzaam en wat onzeker. Dat laatste is nergens voor nodig omdat hij gewoon hartstikke mooi is (van binnen en van buiten). Je kan met hem lachen, hij is hartstikke gek in zn hoofd en af en toe net een klein kind. De verhalen van zn moeder over toen is klein was zijn geweldig!! Echt fantastisch. Joost, je bent lief

Roos
Bij jou stel ik me echt het perfecte meisje voor. Lief, zorgzaam, weet waar haar grenzen liggen. Goede band met de ouders, mooie kleertjes, glad make-upje (goed verzorgd dus) en prachtige cijfers op school. Volgens mij ben je heel lief!

Queen Klazina Wok
Een lieve jongen. Af en toe wat verlegen naar mijn idee maar als je wat zegt is het meteen leuk of grappig etc. Verder ken ik je niet heel goed maar wat ik altijd heel grappig vind is dat ik je dus vijf jaar geleden ofzo een keer op een verjaardag van Sophie ofzo heb gezien en ik weet nog hoe je er toen uitzag (maar dat laat ik achterwege )

Mortischa
Ik heb je één keer ontmoet en toen ben je goed in de smaak gevallen . Mooi, zeer mooi. En volgens mij ook heel lief. Onzeker maar heel uitbundig als ik je beter leer kennen denk ik. Joost heeft het er trouwens steeds over dat we een keer met zn drieen moeten gaan chillen, what do you think?

Punkyfish/HappyPhantom/StrawberrySwirl
(heb ik nu al je nicknames gehad? ) Volgens mij ben jij heel onzeker maar wel uitbundiger als je mensen beter leert kennen. Ik geloof ook dat je heel lief kan zijn en een echt klein kind (positief hoor). Heel vrolijk en gewoon een huppelkind

'I'he Prophet
Even een korte analyse: het was lief wat je gister zei op Onzin. Het is gelukkig goed gekomen hoor, het is weer dikke mik!

GRRRR
Heeeeeel droog en grappig op t forum. Zou je graag een keer willen meeten. De verhalen die ik van Joost hoor zijn ook cool (niet dat ie alles vertelt hoor, gewoon dat ie je cool vindt). Je bent een mooie jongen (als je eens wat van je laat zien).

Laatst gewijzigd op 09-12-2002 om 16:46.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2002, 16:48
Ninnoc
Ninnoc is offline
--------

sorry ben ik een kutbui, zoek maar in vorige topics mijn analyses

Laatst gewijzigd op 09-12-2002 om 17:02.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2002, 16:54
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Met citaat reageren
Oud 09-12-2002, 16:55
Mysterons
Mysterons is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef:
kusje, ik ga je nog wel een keer analyseren. maar ik vind het zo moeilijk.
Oud 09-12-2002, 16:57
WishfulDreaming
Citaat:
MoonDance schreef:
kusje, ik ga je nog wel een keer analyseren. maar ik vind het zo moeilijk.
vooral voor jou zou het niet moeilijk moeten zijn

maargoed, ik analyseer ook nog ooit
Met citaat reageren
Oud 09-12-2002, 16:58
Mysterons
Mysterons is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef:
vooral voor jou zou het niet moeilijk moeten zijn

maargoed, ik analyseer ook nog ooit
het is moeilijk om jezelf te analyseren hoor
Oud 09-12-2002, 17:00
StrawberrySwirl
StrawberrySwirl is offline
Citaat:
! am mE schreef:
Punkyfish/HappyPhantom/StrawberrySwirl
1. (heb ik nu al je nicknames gehad? )
2. Volgens mij ben jij heel onzeker maar wel uitbundiger als je mensen beter leert kennen.
3. Ik geloof ook dat je heel lief kan zijn en een echt klein kind (positief hoor). Heel vrolijk en gewoon een huppelkind
1. Jaja
2. Hmm, klopt ja.
3. *grijnst* Dank u.

Oud 09-12-2002, 17:12
StarGlitter
StarGlitter is offline
Citaat:
a new noise schreef:
starglitter

*zwijmelzucht*

Rutgerrrrr: Hij is de meest geweldige smsjesstuurder en hij is ook nog eens heel erg lief *aait over Rutger z'n hoofd*

op verzoek en omdat ik het toch al wou doen:
Pebbles - Zij is echt het allerpoepigste meisje dat ik ooit ontmoet heb, zo schattig en lief. Ze is wel heeel erg verlegen en ik denk vaak ook wel afwachtend. Maar als ze je een beetje kent dan is dat verlegen zijn weg, ze heeft me een zomer lang de oren van m'n hoofd gelult (niet dat ik het erg vond hoor, was echt supergezellig ). Peggy laat zich niet echt door andere mensen beinvloeden, maar ik denk wel dat ze het zich aantrekt als iemand iets gemeens zegt. Ze is wel heeel erg inteligent en dat merk je wel als je met d'r praat, ze zegt geen domme dingen en weet waar ze het over heeft en dat maakt haar een prettig iemand om mee te praten
(Peggy, hoop dat het een beetje klopt, ik ken je wel maar het is zo moeilijk om op te schrijven)
Met citaat reageren
Oud 09-12-2002, 17:17
Avelon
Avelon is offline
(net al helemaal geprobeerd is het weg) (3de keer)

firefly:
heel lief meisje. ik dacht altijd dat ze erg jong was. maar komt gewoon "normaal" over (niet kinderachtig) is spontaan en open. houdt van gekke dingen. is fan vn mijn broertje verder ken ik haar niet zo goed. ze is niet al te onzeker. maar gewoon onzeker, zoals het hoort wanneer je een klein meisje bent (dat bedoel ik natuurlijk niet gemeen)

diana's acolyte:
best wel een soort verlegen, hoewel dat laatst ook niet zo erg meer was. weet niet goed wat ze wil. twijfelaarster. is best gesloten. wel lief

grrr:
heel flauw op internet. vindt het hier opzich niet nuttig dus waarom zou ie ook.
is wel grappig trouwens. veel met zn kunst bezig. en is aardig als je vriendin met een vreemde staat te zoenen aardige jongeman
Oud 09-12-2002, 17:45
Avelon
Avelon is offline
miss quasy:
weet ontzettend goed wie ze wel mag en wie niet. ik houd van haar eerlijkheid. ik mag haar ontzettend. en ik ben blij dat ze ooit heeft besloten dat zij mij ook mag. soms vind ik dat ze te snel iemand niet mag. maar dat mag ze natuurlijk zelf weten. ze kan goed luisteren en zelf veel loslaten over haarzelf.
Oud 09-12-2002, 17:47
Pharmacon
Pharmacon is offline
Citaat:
Firefly schreef:
[B][sooz/marijke
leuk meisje, ze deed al gelijk helemaal aardig tegen mij op de meeting. To-taal niet arrogant. Vind zichzelf niet altijd even geweldig. Heeft goede humor en ga ik zaterdag weer zijn bij het optreden van Pannekoek!
en waarom word ik dan weer niet erbij ge-analyseerd
Oud 09-12-2002, 18:13
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
AtHell schreef:
Ik ben populair

Birthmark/Sjoerd:
Ja dat is gewoon echt een man om een steegje met winkels in te sturen, ja met sjoerd kan je heel goed op de trap van een pleintje met voetballende kinderen zitten, dat is goed te doen. Verder heeft sjoerd een heel mooi skatebord, hij kan daar als de beste op zitten en ja sjoerd is gewoon iemand die je graag tegenkomt in arnhem als hij op weg is naar een concert.

Sjoerd

t komt er dus op neer dat ik altijd wiet voor je moet halen en dat je vind dat ik niet kan skaten

nou....daar heb je gelijk in
Oud 09-12-2002, 18:17
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef:
Jewel/Plien
Nog zo'n heerlijk mens, Plien. Tevens huppelig en knuffelbaar, en waarschijnlijk in haar hyperactieve buien een ware wervelwind. Heel onzeker maar tegelijkertijd ook heel arrogant. Soms probeer je jezelf te verbergen, wat nergens voor nodig is, omdat je zowel qua binnenkant als buitenkant heel mooi bent. Je hebt op dit moment je leven niet echt op een rijtje, maar je hebt een sterk karakter, dus je komt er zeker weten doorheen.. Ook al lijkt het misschien op het eerste gezicht niet zo. Heel creatief ben je ook, op veel vlakken, en je weet er goed gebruik van te maken. (*Ik wil ook naar Londen!*) Lief, lief, lieve Plien. *knuffelt*
Dat van dat onzekere-maar-tegelijk-arrogant klopt heel erg ja. En van dat verbergen ook. En van dat niet-op-een-rijtje-hebben ook. :/ *Masjislief*
Met citaat reageren
Oud 09-12-2002, 18:26
RoSaLiNi
RoSaLiNi is offline
Citaat:
Ninnoc schreef:
--------

sorry ben ik een kutbui, zoek maar in vorige topics mijn analyses
Post dit dan niet, wacht tot je kutbui over is en zet zelf hier die andere analyses neer.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2002, 18:38
shanli
shanli is offline
Zeg,Marte,keend,van waar kende gij Liek dan?
(als je haar niet in irl kent,dan dan dan,nou dat kan niet ,want ergens heb ik dat toch gelezen )
Met citaat reageren
Oud 09-12-2002, 18:49
WishfulDreaming
Citaat:
shanli schreef:
Zeg,Marte,keend,van waar kende gij Liek dan?
(als je haar niet in irl kent,dan dan dan,nou dat kan niet ,want ergens heb ik dat toch gelezen )
mag ik ook reageren? Wij kennen elkaar helemaal niet, zij had op cu2 een lijstje met dingen die ze haatte en dat vond ik geweldig want dat herkende ik, toen msn, forum etc
Met citaat reageren
Oud 09-12-2002, 18:52
Mysterons
Mysterons is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef:
mag ik ook reageren? Wij kennen elkaar helemaal niet, zij had op cu2 een lijstje met dingen die ze haatte en dat vond ik geweldig want dat herkende ik, toen msn, forum etc

Oud 09-12-2002, 19:01
freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
marrrtuuh schreef:
freakinaround (annelijn)
liev mijsje uit hoofddorp. breakt. houdt van heel veel verschillende muzieksoorten. wel btje hard allemaal. denk aan metal enzow.. nog nooit gezien maar op meeting (14 dec.) jaajaah als ik kan gak dur zien...mja ken dur eigenlijk niet zo alleen via MSN
Ik liev? .......goed...mja...anyway......ik break niet meer. Teveel last van alles. Khoud idd van metal en harde muziek
En jij komt niet de 14e *jank & de snik*
mja...de rest klopt wel ofsow

marrrtuuh (marte)
Ook liev mijsje. Houdt ook van gave muziek. Ik zou dr idd op de 14e gaan meeten, maar ze komt niet *verderjank&desnikaksiej* Verder ken ik dr alleen via MSN. Maar kvind dr wel erg cool enssow
Oud 09-12-2002, 19:01
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
birthmark schreef:
t komt er dus op neer dat ik altijd wiet voor je moet halen en dat je vind dat ik niet kan skaten

nou....daar heb je gelijk in
als jij het zo bekijk ok

nou moet ik wel vermelden dat ik je nog hebt zien skaten afgezien van het enkel staan op je board en rollen .. mmz.. zou natuurlijk ook als skaten kunnen worden gezien maar ach dat doe ik niet
Oud 09-12-2002, 19:27
Firefly
Firefly is offline
Citaat:
PHaRMaCoN schreef:
en waarom word ik dan weer niet erbij ge-analyseerd
Tuurlijk word jij ook geanalyseerd Ik had alleen ff geen tijd nog steeds niet maar dat boeit niet

PHaRMaCoN/Wilbert/Pannekoek
Hele lieve jongen, heeft goede humor. Ik kan goed met hem opschieten. Ik denk als ik bij hem op school zat oid, dat we dan goede vrienden zouden zijn. Ik was wel een beetje verbaasd toen ik je hoorde zingen

Mennuz/Menno
Ik heb niet veel woorden met hem gewisseld tijdens de meeting. Ik weet wel dat hem heel anders voor had gesteld dan dat ik later achterkwam toen ik op zn posts ging letten (in positieve zin) Hij leek een beetje een klein, verlegen jongetje Ik vind dat hij echt superleuk kan tekenen en ik krijg misschien een tekencursus op de volgende meet
Oud 09-12-2002, 20:45
WishfulDreaming
Ik wil iemand analyseren maar ik Kan. het . niet.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2002, 21:05
WishfulDreaming
Citaat:
Mennuz schreef:
Analyseer mij
vreemd. aandachtgeil. vast toch wel aardig. niet vaak serieus.

zoiets?
Met citaat reageren
Oud 09-12-2002, 21:17
Aaaaaart..
Aaaaaart.. is offline
Ik ken niemand hier goed genoeg om te analyseren..
Met citaat reageren
Oud 09-12-2002, 21:25
WishfulDreaming
Citaat:
Mennuz schreef:
Dank je!. Nu wil ik je MSN, en daarna kinderen met je!. Dan ben ik in ieder geval voor de elfstedentocht klaar met mn leven!
joehoeeee
eerst verwacht ik een analyse terug wat denk jij dan
Die kinderen komen later. eerst analyse
Met citaat reageren
Oud 09-12-2002, 21:27
Mad^Athlete
Mad^Athlete is offline
Hmmm . . . voelt zich totaal niet geannalyseerd *snik*

Mmm ik zal dan zelf maar eens wat gaan doen . . .

Paranoide / Masj
Errug lievig persoontje, heeft de irr eigenschap niet terug te mailen *hint* Verder behoorlijk aandachtsgeil maar eigenlijk behoorlijk onzeker, wat helemaal niet nodig is.
En als er iets voor haar gedaan wordt wat ze niet wilt heb je een beetje een probleem . . . in ieder geval dat idee heb ik.

Sooz / Marijke
Heeft me geclaimd als broer . . . en ik ben errug blij met mijn nieuwe zusje Met Sooz kan ik goed praten (via msn), ookal ben ik tegenwoordig nauwelijks meer online. En tja, eigenlijk weet ik niet heel veel diepere dingen over d'r. Ja ze is heel lief.

Ieme / Ieme
Ieme is gewoon lief, alleen is ie volgens mij bang ooit een relnicht te worden . . . maar dat kan Ieme gewoon nooit worden.

En nu vind ik toch wel dat ik genoeg geannalyseerd heb . . . voorlopig dan . . . en ja ik ben er heeeeeeel veel vergeten en ben wel errug oppervlakkig gebleven , maar iedereen die op de Zwolle meeting was is in iedergeval lief

Laatst gewijzigd op 09-12-2002 om 21:30.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2002, 21:39
WishfulDreaming
Citaat:
Mennuz schreef:
Wishfull dreaming
Komt op het forum heel lief over, en woun zelfs mijn cu2 vriendingesje worden WOUW MAN ZO HE TOF JEEEZ VET MASTERPIMPIE! . ze heeft een fiets om haar nek. wat heel grappig klinkt
Wat is er zo leuk aan een ' fiets om je nek hebben ' volgens mij mis ik wat

En het is wishfuldreaming voor de allerlaatste keer
Met citaat reageren
Oud 09-12-2002, 21:44
WishfulDreaming
Citaat:
Mennuz schreef:
nou, als je een echte grote fiets om je nek zou hebben !, slimmie! mevrouw wishfuldreaming, escuse moi!. *Kusje geef!* "
"Wishfuldreaming , jij komt niet echt slim over op het forum"

Kusjeeeeeeeeeeee
Met citaat reageren
Oud 09-12-2002, 21:53
a new noise
a new noise is offline
roelaeyis relaxt en slim

cemaartje is slim en heeft veel buien

angela star is mn forumliefde !! woehw *knuf*

lin foo is een lekker ding met vieze humor hihi

dying kelly is slim, beetje pervers net als mij en kei aardig

exploding olga is verstandig

aaaaart is openminded en heeft wel toffe kleren af en toe

dagreed is wel tof denk ik, kat me soms af maar mag wel

terrorkoe is wel droog en eigenzinnig

vork is verstandig en serieus

dramake is soms iets te slim (voornamelijk positief hoor)

nare man stelt goed taalgebruik erg op prijs en is waarschijnlijk slimmer dan jou

cottoncandy komt slim over en maakt wel toffe pix, komt me wel wat "uber" over af en toe

jaapcorner is ook al een intellect op zich

original misfit komt me vrij chill en verstandig over, leuke stijl heeftie, staat em wel goed

meer later

Laatst gewijzigd op 09-12-2002 om 21:55.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2002, 22:20
Pharmacon
Pharmacon is offline
keej...kdoe er 2...want deze 2 ken ik (wel redelijk) denk ik

Sooz/soos/marijke

De persoon die ervoor heeft gezorgd da'k überhaupt op lifestyle post...want ik MOEST (jawel, moest) mee naar de meeting...nog steeds bedankt daarvoor. Heel aardig meisje...en eerlijk...(of ze kan heeeel goed liegen ) en ze deelt mijn mening over incubus op lowlands. Maar het was heel gezellig bij de meeting, en ik zie je zaterdag wel weer
Oja, en tis iemand die nie snel gek wordt van m'n gezeur, en ze is tenminste vaak on-line

Firefly/manon

Ja, die was dus ook op de meeting. Aardig meisje ook, alleen te weinig online Heeft volgens mij een obsessie voor kuffelbeesten, en vooral voor knuffelbeesten als kledingstuk of gebruiksitem of accesoire (vast fout gespeld) Maar ze is volgens mij ook erg errlijk, en ze loopt er zo bij (neej, dat is niet negatief bedoeld) omdat ze dat zelf wil, en niet omdat ze aandacht wil trekken, maar gewoon omdat ze het leuk/mooi vind...
goedzo

Naja, en ik mag ze sowieso al allebij omdat ze zaterdag komen
Oud 09-12-2002, 23:15
GRRR
GRRR is offline
hehe grappig

emma komt superlief over en britt is gewoonweg koel en ze kan goed 80's dansen jongens ey ik zie je wel weer in waterstront
Met citaat reageren
Oud 09-12-2002, 23:18
GRRR
GRRR is offline
owja. wim wok aka joost is meesterlijk in zijn kunst. die word nog wel bekend later
Met citaat reageren
Oud 09-12-2002, 23:20
GRRR
GRRR is offline
en niet zeiken dat je ook geanaalyseert wil worden. je bent dan gewoon niet boeiend
Met citaat reageren
Oud 10-12-2002, 08:58
Dying Bride
Dying Bride is offline
Citaat:
a new noise schreef:

dying kelly is slim, beetje pervers net als mij en kei aardig

Juah rutger, ik heb dat drink my piss'' filmpje nog steeds niet gezien....pfff computers....

....en ik vind jou ook keiaardig
Oud 10-12-2002, 09:22
Verwijderd
oke wim "sigmund" wok gaat ook ff

! am mE: mijn vriendinnetje, een van de liefste personen die ik ken, zorgt altijd goed voor haar naasten, is er altijd voor haar vriendinnen en zusjes, wordt door de laatste dan ook wel als grote voorbeeld gezien.Heel ijverig, harde werker.In het begin altijd een beetje verlegen maar als je dr leert kennen echt n te gek mens, supergrappig, altijd lachen, en superlief! love you!

Queen klazina: topgozer, erg lieve gast, is er altijd voor zn vrienden en dit maakt m n goeie vriend, ontzeteende droogkloot, maakt me altijd wel aan t lachen, en kan goed tekken

Mortischa: Cool wijf, altijd lache met haar, is lekker zichzelf, een mooie dame, heel erg spontaan en open, makkelijk in omgang, wel beetje onzeker, maar das nerges voor nodig, gaat nog n keer zoenen met emma als ik film en ik ga weer snel met dr chillen!

zoiets?
Met citaat reageren
Oud 10-12-2002, 16:29
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Sommige mensen hier klinken echt als psychiaters,ik ben er nog niet over uit of ik dat een goed iets vind.

Expl.boy Supercoolwijf,lief,eerlijk in wat ze wel en niet wil,grappig uiteraard,staat altijd voor me klaar zelfs als ik om 12 uur snachts weer de deur ben uitgezet.

Miss quasy Some paths cross each other at the perfect time,geweldig lief meisje,eerlijk,volwassen,zoekend naar zichzelf..geweldig.

Dying bride Superlief,stijl,gestoord,iemand om je hart bij uit te storten en BETERRRRR dat je oud en nieuw met olga et moi gaat vieren.

Mortischa Superwijf,iemand om mee te lachen,die altijd voor je klaar staat,iemand om stiekem concerten mee in te sneaken en chickies mee te zoeken..echt een meisjemeisje,geniet echt van het leven,word altijd helemaal vrolijk van jou

Daan Superlief,grappig,eerlijk,denkt soms zo diep na dat ie in zn eigen gedachtes komt vast te zitten,luisterst altijd naar mn zeikverhalen

Punkrockbastard lief,beinvloedbaar,eigen wijs,grote bek klein hartje

Es Lievlievliev,schattig meisje wat je gewoon wil dood knuffelen,zo eerlijk en open

Hylk eerlijk,betrouwbaar,duld geen bullshit,leeft het leven echt,vecht voor zn idealen

Jaap Ik zie je nog maar weinig der laatste tijd,maar de keren dat ik je spreek is het een groot verschil tot vroeger,je hebt jezelf helemaal gevonden,lief en gevoelig jochje.

Laatst gewijzigd op 10-12-2002 om 17:02.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2002, 17:59
shanli
shanli is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef:
sorry natuurlijk mag je dat
ok
Met citaat reageren
Oud 10-12-2002, 18:06
shanli
shanli is offline
Wishfuldreaming
Meisje dat op mij overkomt gelijk dat ze altijd vies loopt
Vindt zichzelf te dik(yeah right! )
Heeft een lief gezichtje,vriendinnetjes met Marte(ookal kennen ze elkaar niet in irl )
Mooie glimlach,leuke kleren.

puh
Met citaat reageren
Oud 10-12-2002, 18:29
WishfulDreaming
Citaat:
shanli schreef:
Wishfuldreaming
Meisje dat op mij overkomt gelijk dat ze altijd vies loopt

puh
die zin moet je toch effe uitleggen want ik snap hem niet

shanli

Lief, heel lief. Lijkt me een gezellig meisje om in het echt te kennen, hier ben je niet erg opvallend. Zeg maar gewoon, redelijk stil Je bent denk ik veel vrolijk en ziet overal wel het positieve van in. dringt verder geen mening op. denk dat je niet echt onzeker bent.
[edit]en ongeveer de enige die mijn nick goed schrijft [/edit]
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten