![]() |
|
Verwijderd
|
Handen/polsen en zo zijn wel mooi, behalve dat mijn nagels te kort zijn...
![]() Ehm... mijn borsten hebben wel een mooie vorm,.. eh... En mijn haar, als het net gewassen/geborsteld is. (= dik, rood, glanzend :'P) Ehm, mun kont, af en toe (als ik me heb laten overtuigen dat hij lekker is). Heb nog nooit commentaar gehoord over dat ik geen goed figuur had, eigenlijk alleen maar positief nu ik erover nadenk... Ok, vanaf nu ben ik blij met mijn figuur ![]() [Dit bericht is aangepast door Morgan (05-03-2002).] |
![]() |
|
![]() |
Dit vind ik een leuke topic
![]() Alhoewel ik ook mijn negatieve punten heb, heb ik ook heel wat positieve punten, en dan zonder dit met kapsones te zeggen: Ik heb een mooie kaaklijn, en mooie grote ogen, volle lippen, een mooie taille en mooie billen ![]() UHm.. Verder zijn mijn handen ook wel oke; lange slanke vingers en mooie nagels. Doei doei |
![]() |
|
![]() |
't mooiste vind ik... Mijn ogen denk ik. Gewoon, daarin kun je zien hoe ik me voel en als ik vrolijk ben zie je dat ook echt daar.
Daarnaast mijn wimpers. Veel mensen denken dus dat ik altijd mascara opdoe. Maar dat is niet zo, ik heb van mezelf hele lange wimpers. Mijn advies is dan ook: gebruik geen mascara dan kan het hendig fout gaan! Maar mijn gezicht in z'n geheel misschien wel. Als ik lach heb ik kuiltjes in m'n wangen enzo, wel gaaf. En heel raar... mijn schouders?! Die vind ik wel gaaf, gewoon heel mooi rond enzo. Jah. Misschien komt het wel omdat ik best wel mollig ben, dan vind je iets aan de rest van je lichaam niet zo snel mooi. Maar ach, je hebt mensen die gaan dan helemaal down wordne, maar ach, je bent wie je bent.
|
![]() |
Oh ja! En mijn nagels, die zijn niet te lang maar gewoon op een mooie lengte. Helaas zijn ze niet erg stevig, maar goed, daardoor groeien ze niet te lang, als ze 'te' lang worden breken ze wel weer af. Dus ik hoef niet zo snel m'n nagels te knippen (Naja, teennagels wel natuurlijk
![]() Oh ja! En mijn bortsen hebben een mooie groote 9vind ik) 75C. En mijn gizhct... ik heb gewoon echt bijna nooit een pukkeltje ofzo. Dat vind ik ook gaaf aan mijn gezicht. Ik ben gewoon tevreden over mezelf, ondanks dat ik niet superslank ben! [Dit bericht is aangepast door Deborah*F1 (11-03-2002).]
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Verlichting door de voeten van Anja Moscow | 0 | 03-01-2008 19:26 | |
Verhalen & Gedichten |
Eigen boek Anne1988 | 24 | 09-07-2006 13:05 | |
Verhalen & Gedichten |
Waar leef je van? [verhaaltje] Verwijderd | 6 | 28-06-2006 10:37 | |
Verhalen & Gedichten |
De schrijver en zijn rode roosje Tovenaar | 11 | 07-12-2004 22:22 | |
Seksualiteit |
Jij en jouw seksualiteit Verwijderd | 27 | 28-10-2004 13:43 | |
ARTistiek |
Ik schrijf deze brief wetend dat je hem nooit zult lezen. elsbizkit | 17 | 09-11-2001 13:12 |