Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-02-2002, 09:15
aquafemme
aquafemme is offline
Citaat:
bubbeltjes schreef:
Jeuhhhh ik ben ook goed bezig....Kheb vandaag maar liefst 30 minuten staan fitnessen

*is trots*

ga zo door.... Succeeeeeeeeesssss

Oud 28-02-2002, 15:25
*Marieke*
*Marieke* is offline
Shit ik heb 3 vreet dagen achter de rug; ben gediskwalificeerd en ga opnieuw beginnen!

Kut zeg wat is dat moeilijk he?
Oud 28-02-2002, 15:53
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Citaat:
aquafemme schreef:
ga zo door.... Succeeeeeeeeesssss

Thanx

Citaat:
*Marieke* schreef:
Shit ik heb 3 vreet dagen achter de rug; ben gediskwalificeerd en ga opnieuw beginnen!

Kut zeg wat is dat moeilijk he?
Same here...ik heb me de afgelopen dagen helemaal volgevreten...Maar ik ben gewoon weer opnieuw beginnen gisteren...en tot nu toe houd ik t al weer vol! Dus geef de moed niet op meis
Oud 28-02-2002, 16:27
Verwijderd
Citaat:
Kleine A* schreef:
ik ben nu 55 kilo en ben 1.73 M en veel mensen zeggen dat ik niet te dik ben maar zo voelt het wel...
Meiske, ik weet dat het weinig uitmaakt dat ik het zeg, maar jij bent alles behalve dik! Ik ben 2 centimeter langer dan jij en ruim 10 kilo zwaarder en dik ben ik niet (volgens mijn omgeving). Jij bent het dan zeker niet.
Oud 28-02-2002, 18:56
Balance
Balance is offline
yeeeehh!!!!
ikke is anderhalve kilo afgevallen
Oud 28-02-2002, 19:11
Kippetje
Kippetje is offline
Blegh dat lijnen zou eigenlijk verboden moeten worden! Net als "het ideaalbeeld"! En toch doe ik er net zo hard aan mee... . Ach ik lijn eigenlijk niet maar ik probeer gewoon heel gezond te eten. Maar dan krijg ik toch nog vreetbuien (ondanks ik genoeg eet) en gelukkig stop ik me dan niet vol met chocola maar met Muesli+yoghurt. Ook niet altijd even gezond maar goed. Zoveel moet ik toch niet meer afvallen, nu alleen nog wat strakker in mn vel komen en gewoon gezond blijven eten. Dan kom ik er wel!
Iedereen verder heel veel succes nog met lijnen en dieeten! Het lukt vanzelf wel, als je maar geduld hebt!
liefs,
Oud 28-02-2002, 19:38
Kleine A*
Kleine A* is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
Meiske, ik weet dat het weinig uitmaakt dat ik het zeg, maar jij bent alles behalve dik! Ik ben 2 centimeter langer dan jij en ruim 10 kilo zwaarder en dik ben ik niet (volgens mijn omgeving). Jij bent het dan zeker niet.
dat zegt iedereen maar ik voel het anders, me ouders vinden dus dak meer moet eten want ik schijn anorexia te hebben
Oud 28-02-2002, 20:01
~sweetgirl~
~sweetgirl~ is offline
Ik weeg 54 kilo en ben 1.64 en ik wil 50 kilo wegen... jaja ik ga ook maar es beginnen om (proberen ) niet meer te snoepen
Oud 28-02-2002, 20:10
Kat
Kat is offline
owkay, de vorige keer dat ik hier zei dat ik zou gaan beginnen met lijnen ben ik het een beetje vergeten (echt iets voor mij) maar Morgen is de grote dag, dan probeer ik het gewoon opnieuw. het moet toch een keer lukken....
Oud 28-02-2002, 20:51
sanne60
sanne60 is offline
Citaat:
Kleine A* schreef:
Citaat:
Leonoor schreef:
dat zegt iedereen maar ik voel het anders, me ouders vinden dus dak meer moet eten want ik schijn anorexia te hebben

Misschien moet je daar toch ns goed over nadenken dan. Ze zeggen het echt niet voor nix. Maare..hoeveel woog je eerst?
Oud 01-03-2002, 10:03
aquafemme
aquafemme is offline
Ik heb vandaag gesmokkeld... heb een croisant gehad....

maae we gaan gewoon vrolijk door met water drinken en met gezond eten..

Het is zo jammer dat he resultaat pas na een aantal weken ziet en niet na 2 dagen
Ik ga zelf niet telkens op de weegschaal staan, daar zou ik helemaal gek van worden....

Oud 01-03-2002, 12:28
TearSong
TearSong is offline
Citaat:
aquafemme schreef:
Ik heb vandaag gesmokkeld... heb een croisant gehad....

ooh jee..een croisant..en dat voor 12 uur 's middags nog wel ach, af en toe een beetje smokkelen moet toch kunnen lijkt me?

Oud 01-03-2002, 13:32
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Citaat:
TearSong schreef:
ooh jee..een croisant..en dat voor 12 uur 's middags nog wel ach, af en toe een beetje smokkelen moet toch kunnen lijkt me?

Idd Anders raak je echt TE gefrustreerd op een gegeven moment.
Oud 01-03-2002, 16:07
Kat
Kat is offline
Citaat:
Kat schreef:
owkay, de vorige keer dat ik hier zei dat ik zou gaan beginnen met lijnen ben ik het een beetje vergeten (echt iets voor mij) maar Morgen is de grote dag, dan probeer ik het gewoon opnieuw. het moet toch een keer lukken....
Tot nu toe is mijn lijnpoging nog wel heel aardig gelukt, k heb nu wel honger, maar ik ga zo eventjes een appel (jaja, gezond!) eten...
Oud 01-03-2002, 18:13
Verwijderd
het gaat hier ook nog steeds wel oke. alleen waarom doe ik, als ik boodschappen doe, tussen mn gezonde dingen altijd wel iets zoets? en dan denk ik, leg terug leg terug maar dat doe ik dan niet....hmmpff..
maar ja, ik heb veel volkoren dingen en vezelrijke producten enzo..dus dat zit wel goed.
en voor op school van die sultana achtige Vita-linea dingen en mueslirepen enzo...yeaahhh

vandaag wel veel gesnoept
maar ja, tis weer weekend dan mag het wel af en toe.
vanvond ga ik filmpje kijken met mn vriend..daar komt die zak chips alweer aan
Oud 01-03-2002, 18:21
Verwijderd
Ik heb me vergrepen aan een blik gemengd fruit en aan twee bakjes fruitcornflakes. 'k kan het niet echt erg vinden, tis altijd nog gezonder dan chips en chocola ed, 'k heb me goed gehouden, wel iets teveel gegeten, maar geen super ongezonde dingen, dus das ook weer iets.
Oud 01-03-2002, 18:21
Verwijderd
Bubbeltjes, volgens mij 'lijn' jij niet echt maar let je gewoon op wat je eet? oke dat doen we allemaal maar ik bedoel dus, je wil niet echt afvallen maar je wil gewoon op dit gewicht blijven? want aan al die fotos van jou te zien vind ik niet echt dat jij af hoeft te vallen
dus ik vraag het maar even...
Oud 01-03-2002, 20:07
Bluesummers
Bluesummers is offline
ik heb het geprobeerd...(lijnen) een week had ik helemaal niet meer gesnoept, alleen ontbijt, op school een krentenbol, thuis een appel en dan avondeten. toen ik in het weekend wat chips nam(dat had ik met mezelf afgesproken, na een week wat lekkers)kreeg ik onwijs buikpijn en diarree en dat is nog de hele avond gebleven.. niet aan te raden dus ik ben trouwens 1.67 en ongeveer 57 kilo,is dat veel?
Oud 01-03-2002, 20:12
Bluesummers
Bluesummers is offline
Citaat:
Bluesummers schreef:
ik heb het geprobeerd...(lijnen) een week had ik helemaal niet meer gesnoept, alleen ontbijt, op school een krentenbol, thuis een appel en dan avondeten. toen ik in het weekend wat chips nam(dat had ik met mezelf afgesproken, na een week wat lekkers)kreeg ik onwijs buikpijn en diarree en dat is nog de hele avond gebleven.. niet aan te raden dus ik ben trouwens 1.67 en ongeveer 57 kilo,is dat veel? *edit* solly ik had nog niet het hele topic gelezen. resultaat: gezond gewicht. yeah right.
Oud 01-03-2002, 20:14
sanne60
sanne60 is offline
Citaat:
Bluesummers schreef:
ik ben trouwens 1.67 en ongeveer 57 kilo,is dat veel?
Nuj helemaal niet! Ik ben 1.70m en moet eigenlijk aankomen tot 58kg , duzzzee..je weegt eeeeecht nix teveel hoor!!
Oud 01-03-2002, 22:13
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Citaat:
danique2 schreef:
Bubbeltjes, volgens mij 'lijn' jij niet echt maar let je gewoon op wat je eet? oke dat doen we allemaal maar ik bedoel dus, je wil niet echt afvallen maar je wil gewoon op dit gewicht blijven? want aan al die fotos van jou te zien vind ik niet echt dat jij af hoeft te vallen
dus ik vraag het maar even...
Ehm nou ik wil wel een paar kilo afvallen hoor. Alleen niet door middel van NIKS meer te snoepen want dat werkt gewoon niet. Tja ik ben nog een beetje zoekende wat voor mij de beste weg is. Maar euh die foto's, ja daar kun je toch niet echt op zien hoe dik/dun ik ben? Er zitten ook foto's bij van van allerlei periodes zeg maar en ik ben sinds dat ik aan de pil ben vooral veel aangekomen. ZO veel hoeft er niet af hoor, maar een kilo of drie. Dit topic helpt er best wel bij vind ik
Oud 01-03-2002, 22:15
Kleine A*
Kleine A* is offline
Citaat:
sanne60 schreef:
Misschien moet je daar toch ns goed over nadenken dan. Ze zeggen het echt niet voor nix. Maare..hoeveel woog je eerst?
50 ofzo, iniedergeval veel lichter
Oud 01-03-2002, 22:23
red violin
red violin is offline
Lijnen jullie ook in tentameperiodes? Ik eet dan echt veel omdat ik denk dat ik het nodig heb ofzo omdat ik anders niet goed kan nadenken. Maar ik weet niet of het waar is dat je beter kan nadenken als je veel eet, maar ik ben te bang om mijn tentamens slecht te maken en durf lijnen dus niet te proberen in een tentamentijd....

B.T.W.: vanaf morgen ga ik (echt) aan de lijn!!! (en dan eerst 2 weken....dan 2 of 3 weken normaal (tentamens) en daarna een maand lijnen...dan weer normaal en als ik nog meer wil afvallen zie ik het dan wel...ik heb wel een streefgewicht)
Oud 01-03-2002, 22:32
Balance
Balance is offline
arggh, zit best wel in een kutperiode nou en dan is er maar één ding dat helpt: chocola (gisteren op)
en vandaag chips op!

tging echt zó goed tot nu toe, maar ik heb dat gewoon ff nodig nu

hoe doen jullie dat als je in een kutperiode zit, kan je jezelf er nog toe aanzetten, want ik op dit moment dus echt niet!
Oud 02-03-2002, 10:10
Verwijderd
ik ben helemaal trots op mezelf:
Gisteren avond was ik op de verjaardag van een vriendin van mij, en ik heb alleen maar water gedronken (geen druppel alcohol (waar ook veel calorieen inzitten ), en ik heb GEEN taart, GEEN chips en GEEN toastjes gehad...!

*is trots*
Oud 02-03-2002, 11:45
Me_Myself_and_I
Me_Myself_and_I is offline
Op zich gaat het nog best redelijk als ik bekijk wat ik in 2 maanden kwijt geraakt ben.. Ik woog 54 en nu is dat 50 geworden. Ik kan me wel niet zo goed beheersen als ik graag zou willen, maar ik val toch af

Gisteren heb ik me alleen wel vergrepen aan erg veel chocolade Ik kan nooit stoppen als ik eenmaal bezig ben, vooral niet tijdens een lijnperiode! Dus dan eet ik alles op

Nog een laatste vraagje:

WELKE IDIOOT HEEFT IN VREDESNAAM DE CHIPS UITGEVONDEN?!?
Oud 02-03-2002, 12:37
aquafemme
aquafemme is offline
Citaat:
Bluesummers schreef:
ik heb het geprobeerd...(lijnen) een week had ik helemaal niet meer gesnoept, alleen ontbijt, op school een krentenbol, thuis een appel en dan avondeten. toen ik in het weekend wat chips nam(dat had ik met mezelf afgesproken, na een week wat lekkers)kreeg ik onwijs buikpijn en diarree en dat is nog de hele avond gebleven.. niet aan te raden dus ik ben trouwens 1.67 en ongeveer 57 kilo,is dat veel?
had ik vanmorgen heel erg, dit betekend dus dat je lichaam ontzuivert wordt.. de giftige afvalstoffen gaan er dus uit.. dit is pijnlijk maar meestal een geod teken.. het is niet echt diree maar *flubber* poep...

met mij gaat het wel redelijk, vanavond feestje maar dat neemt niet weg dat ik niet alcohol neem... ik ben niet streng aan het lijnen en jezelf belonen mag!

succes dit weekend allemaaaaaaaaaaaaal!
Oud 02-03-2002, 16:32
vanilla
vanilla is offline
Citaat:
lareno schreef:
ik ben helemaal trots op mezelf:
Gisteren avond was ik op de verjaardag van een vriendin van mij, en ik heb alleen maar water gedronken (geen druppel alcohol (waar ook veel calorieen inzitten ), en ik heb GEEN taart, GEEN chips en GEEN toastjes gehad...!

*is trots*

dat is zeker iets om trots op te zien!!!!
wauw!!
Oud 02-03-2002, 17:17
~sweetgirl~
~sweetgirl~ is offline
Nou 't lukt mij niet echt om niet of minder te snoepen. Komt m'n zus net thuis met 2 zakjes paaseitjes en 'n reep Milkachocolade
Oud 02-03-2002, 17:41
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Citaat:
Me_Myself_and_I schreef:
Ik woog 54 en nu is dat 50 geworden.
Mag ik vragen hoe lang je bent? 50 kg lijkt me namelijk erg weinig.
Oud 02-03-2002, 18:25
vanilla
vanilla is offline
Citaat:
Me_Myself_and_I schreef:
Op zich gaat het nog best redelijk als ik bekijk wat ik in 2 maanden kwijt geraakt ben.. Ik woog 54 en nu is dat 50 geworden. Ik kan me wel niet zo goed beheersen als ik graag zou willen, maar ik val toch af

Gisteren heb ik me alleen wel vergrepen aan erg veel chocolade Ik kan nooit stoppen als ik eenmaal bezig ben, vooral niet tijdens een lijnperiode! Dus dan eet ik alles op
ja ik heb dus het zelfde. ik dacht dat ik de enige was. maar bij mij gaat het echt in grote maten. ik eet ECHT heel erg veel op zodra ik begin... en sanne ff hierboven schreef als je je kut voelt enzo. nouja ik voel me nu al een hele lange tijd kut en dan lukt het idd helemaal niet!! dan kan snoepen op DAT moment helpen, maarja als je dan 1 chocolaatje eet dan voel je je dus 1 sec goed. nou dan eet je die hele zak op en dan heb je 5 min afleiding... maargoed daarna voel je je dubbel zo kut omdat je je afgrijselijk vies en vet voelt na zo'n vreetbui..

Nog een laatste vraagje:

WELKE IDIOOT HEEFT IN VREDESNAAM DE CHIPS UITGEVONDEN?!?
das ook een goeie. wat chips, zo verschrikkelijk lekker is het niet, zoals chocola ofzo, maar als je eenmaal een zak opent.. ja dan eet ik altijd door totdat ik misselijk ben want anders is er geen reden om te KUNNEN stoppen...

ik ben 1.78 en ik weeg 68 dus opzich is dat preices goed (lengte -110 toch) maar ik heb wel eens lichter gewogen, en dan voel je je gewoon veel beter....

[Dit bericht is aangepast door vanilla (02-03-2002).]
Oud 02-03-2002, 19:18
Angelle
Angelle is offline
Ik wens alle lijnsters en lijners massa's succes toe. Ikzelf weeg veel te weinig en dat is ook niet alles. Ik heb echt bewondering voor jullie, want ikzelf zou nooit zoveel doorzettingsvermogen hebben.Ik kan het mij gewoon niet inbeelden.
Oud 02-03-2002, 21:43
Me_Myself_and_I
Citaat:
bubbeltjes schreef:
Mag ik vragen hoe lang je bent? 50 kg lijkt me namelijk erg weinig.

Ik ben 1.68 en een paar jaar terug woog ik 48.. Dat vond ik mooier, dus dat wil ik zo graag weer
Oud 03-03-2002, 09:35
TearSong
TearSong is offline
Citaat:
Me_Myself_and_I schreef:
Ik ben 1.68 en een paar jaar terug woog ik 48.. Dat vond ik mooier, dus dat wil ik zo graag weer
hou er wel rekening mee dat het normaal is dat je iets zwaarder wordt naarmate je ouder wordt he? dat is hardstikke normaal, je lichaam krijgt iets meer vorm...
Oud 03-03-2002, 10:28
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Citaat:
TearSong schreef:
hou er wel rekening mee dat het normaal is dat je iets zwaarder wordt naarmate je ouder wordt he? dat is hardstikke normaal, je lichaam krijgt iets meer vorm...

Idd...en zowiezo, 50 kg voor die lengte is echt enorm weinig volgens mij! Pas op dat je er niet in doorslaat he!
Oud 03-03-2002, 11:51
Me_Myself_and_I
Ja ik weet wel dat dat BMI ding 17,7 aangeeft, maar misschien klopt het bij mij niet echt ofzo? Want wat ik zie, ziet er echt niet uit als matig ondergewicht!

Ik denk trouwens ook niet dat ik door kàn slaan hoor Dat zit er gewoon niet in denk ik.. Ik houd veel te veel van lekkere dingen

xxx
eefje
Oud 03-03-2002, 11:59
AMDFreak
AMDFreak is offline
Meisjes, ik weet dat jullie het moeilijk vinden dat jullie vinden dat jullie zo dik zijn! Ik vindt hele dunne meisjes maar lelijk.. hele dikke ook hoor! Maar dat ff terzijde..

Meisjes die tegen de 1.65 zijn en rond de 50 wegen.. NIET AFVALLEN! Je zult er later alleen maar spijt van krijgen! je wordt als het ware alleen maar lelijker! Je huid kan toch niet krimpen? Precies, je krijgt dan al rimpels!! beehhh

Jullie kennen vast wel Charlie uit GTST he? Die is nu ook bezig met afvallen.. maar ik vindt dat zelf totaal overbodig.. ze ziet er gewoon knap uit.. Zij te dik? moewhaa.. vindt van niet hoor! Het is gewoon goed zo!

Meisjes, alsjeblieft, ga niet afvallen!

Owja.. een meisje bij mij op school heeft volgens mij echt wel anorexia, je ziet gewoon helemaal geen kontje (waar jongens vaak wel op vallen) dan draagt ze zeg maar zo'n cars broek.. heel dun.. ziet er niet uit!! en dan is ze ook nog zo heftig opgemaakt ook! Beeh! Ugly!

Ik hoop dat het jullie op andere gedachten brengt..

Greetz,
AMDFreak
Oud 03-03-2002, 12:59
sanne60
sanne60 is offline
Citaat:
Me_Myself_and_I schreef:
Ja ik weet wel dat dat BMI ding 17,7 aangeeft, maar misschien klopt het bij mij niet echt ofzo? Want wat ik zie, ziet er echt niet uit als matig ondergewicht!

Ik denk trouwens ook niet dat ik door kàn slaan hoor Dat zit er gewoon niet in denk ik.. Ik houd veel te veel van lekkere dingen

xxx
eefje
Haha, ja, dat riep ik 2 jaar terug ook ...... En btw, 17,7 is écht veel te weinig hoor, dan heeft t nix meer te maken met wat je ziét in de spiegel, maar wat er in jouw hoofd omgaat!
Oud 03-03-2002, 13:39
Kippetje
Kippetje is offline
Hmmmzz, we hadden Belgisch zeefruit in huis (chocolaaaa...), Grr dat mag mijn mama dus never nooit meer halen
Maar ik vind dit eigenlijk wel een heel goed topic! Kun je zelf ook even je verhalen over dieeten en lijnen kwijt
Blegh voor afvallen en dieeten moet je echt verschrikkelijk veel zelfdiscipline opbrengen om maar enigzins af te kunnen vallen!! Daarom heb ik ook ontzettend veel respect voor mensen die veel afvallen/afgevallen zijn! Mensen ik wens jullie er allemaal heel erg veel succes mee!!!
liefs en *kus*
Oud 03-03-2002, 13:55
Python
Python is offline
Mmm, wordt lichtelijk gefrustreerd als ik jullie huidig gewicht en streefgewicht zien... De meesten wegen 63 ofzo en willen naar 59 oid. Ik ben 73 (mede door medische oorzaak, verder niet van belang) en ik weet gewoon wel hoe je verantwoord af moet vallen, regelmatig eten, gezond eten, niet te extreem, geen 7 kg in een week, zit er later toch weer op, etc, bla bla bla.
Ik eet gezond, sport 3 à 4 keer per week, maar toch val ik niet af HELP
Oud 03-03-2002, 16:55
Kippetje
Kippetje is offline
Citaat:
Python schreef:
Mmm, wordt lichtelijk gefrustreerd als ik jullie huidig gewicht en streefgewicht zien... De meesten wegen 63 ofzo en willen naar 59 oid. Ik ben 73 (mede door medische oorzaak, verder niet van belang) en ik weet gewoon wel hoe je verantwoord af moet vallen, regelmatig eten, gezond eten, niet te extreem, geen 7 kg in een week, zit er later toch weer op, etc, bla bla bla.
Ik eet gezond, sport 3 à 4 keer per week, maar toch val ik niet af HELP
Je kunt ook nog een boel gewicht aan spieren hebben hoor!!! Spieren wegen een stuk zwaarder als vet en als je gezond eet en veel sport dan kan het echt niet allemaal vet zijn! Je zet in ieder geval vet om in spieren. Succes!
Oud 03-03-2002, 18:15
Kat
Kat is offline
Citaat:
Kat schreef:
Tot nu toe is mijn lijnpoging nog wel heel aardig gelukt, k heb nu wel honger, maar ik ga zo eventjes een appel (jaja, gezond!) eten...
mijn lijnactie is (alweer) mislukt, ik vandaag was een vriendin van mij jarig en... nouwja, taart is nou eenmaal erg lekker, vooral met slagroom... Nouwja, ik geef de moed niet op, morgen is er weer een dag, en dan is er niemand (die ik ken) jarig...
Oud 03-03-2002, 18:40
AMDFreak
AMDFreak is offline
Meisjes zijn nooit dik
Oud 03-03-2002, 18:47
Me_Myself_and_I
Citaat:
AMDFreak schreef:
Meisjes zijn nooit dik
Haha Jij bent wel cute eigenlijk met je replys, maarja.. het is nu eenmaal een feit dat meisjes ook dik kunnen zijn

xxx
Eefje
Oud 04-03-2002, 12:58
Anesthesia
Anesthesia is offline
*krijgt van deze hele topic erg veel behoefte ook te gaan lijnen...*
Oud 04-03-2002, 16:12
$tarlight
$tarlight is offline
Citaat:
AMDFreak schreef:
Meisjes zijn nooit dik
dan heb je mij nog niet gezien..
Oud 04-03-2002, 16:21
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Jeuhhhhh ik hou t alweer een klein weekje vol en begin al wat te merken
Oud 04-03-2002, 23:16
Nena21
Nena21 is offline
Het valt me op dat er hier veel mensen zijn die denken dat ze zwaar zijn,terwijl ze helemaal niet zwaar zijn.
Maar goed,ik ben ongeveer 1.70 en weeg volgens de weegschaal 59 kilo.
Op zich een gezond gewicht,maar toch voel ik me een beetje mollig.
Als ik gewoon 2 kilootjes afval ofzo,is genoeg voor mij.
Ik probeer minder te snoepen,al doe ik dat al niet vaak,meer beweging,en letten op de calorieen.
Maar goed,ik heb niet dat ik persé moet afvallen van mezelf,ik ben niet superdik,maar gewoon een klein beetje is altijd welkom,vooral omdat ik niet echt lekker in m'n vel zit,zouden een paar kilootjes minder helpen,maar ik wil ook niet zo extreem afvallen dat ik supermager word,dat is juist niet mooi!
Het gaat erom of jij je lekker voelt in je lichaam,niet wat anderen zeggen,en ik persoonlijk voel me niet echt lekker in m'n lichaam.Maar iedereen die probeert af te vallen,sterkte!
Oud 05-03-2002, 08:10
Verwijderd
huh huh huh
Ik heb deze week fanatiek gefitnessd en daar woog ik op de weegschaal 64 wat ik al helemaal niet erg vind omdat ik al mijn broeken pas
Weeg ik mezelf thuis weeg ik 61.5 hiha ik ben vrolijk
Oud 05-03-2002, 11:29
Verwijderd
gaat redelijk hierzo

ik vind nie dat ik echt dik ben maar ik woog eerst (6 maanden terug) 10 kilo lichter en dat wil ik er weer af hebben dus...maja ik doe mn best
Topic gesloten

Regels voor berichten