![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Blegh dat lijnen zou eigenlijk verboden moeten worden! Net als "het ideaalbeeld"! En toch doe ik er net zo hard aan mee...
![]() Iedereen verder heel veel succes nog met lijnen en dieeten! Het lukt vanzelf wel, als je maar geduld hebt! liefs,
||
Citaat:
![]()
|||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Ik heb vandaag gesmokkeld... heb een croisant gehad....
![]() ![]() maae we gaan gewoon vrolijk door met water drinken en met gezond eten.. Het is zo jammer dat he resultaat pas na een aantal weken ziet en niet na 2 dagen ![]() Ik ga zelf niet telkens op de weegschaal staan, daar zou ik helemaal gek van worden.... ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
het gaat hier ook nog steeds wel oke. alleen waarom doe ik, als ik boodschappen doe, tussen mn gezonde dingen altijd wel iets zoets? en dan denk ik, leg terug leg terug maar dat doe ik dan niet....hmmpff..
maar ja, ik heb veel volkoren dingen en vezelrijke producten enzo..dus dat zit wel goed. en voor op school van die sultana achtige Vita-linea dingen en mueslirepen enzo...yeaahhh vandaag wel veel gesnoept ![]() maar ja, tis weer weekend dan mag het wel af en toe. vanvond ga ik filmpje kijken met mn vriend..daar komt die zak chips alweer aan |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb me vergrepen aan een blik gemengd fruit en aan twee bakjes fruitcornflakes. 'k kan het niet echt erg vinden, tis altijd nog gezonder dan chips en chocola ed, 'k heb me goed gehouden, wel iets teveel gegeten, maar geen super ongezonde dingen, dus das ook weer iets.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Bubbeltjes, volgens mij 'lijn' jij niet echt maar let je gewoon op wat je eet? oke dat doen we allemaal maar ik bedoel dus, je wil niet echt afvallen maar je wil gewoon op dit gewicht blijven? want aan al die fotos van jou te zien vind ik niet echt dat jij af hoeft te vallen
![]() dus ik vraag het maar even... |
![]() |
|
ik heb het geprobeerd...(lijnen) een week had ik helemaal niet meer gesnoept, alleen ontbijt, op school een krentenbol, thuis een appel en dan avondeten. toen ik in het weekend wat chips nam(dat had ik met mezelf afgesproken, na een week wat lekkers)kreeg ik onwijs buikpijn en diarree en dat is nog de hele avond gebleven.. niet aan te raden dus
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Lijnen jullie ook in tentameperiodes? Ik eet dan echt veel omdat ik denk dat ik het nodig heb ofzo omdat ik anders niet goed kan nadenken. Maar ik weet niet of het waar is dat je beter kan nadenken als je veel eet, maar ik ben te bang om mijn tentamens slecht te maken en durf lijnen dus niet te proberen in een tentamentijd....
B.T.W.: vanaf morgen ga ik (echt) aan de lijn!!! (en dan eerst 2 weken....dan 2 of 3 weken normaal (tentamens) en daarna een maand lijnen...dan weer normaal en als ik nog meer wil afvallen zie ik het dan wel...ik heb wel een streefgewicht) |
![]() |
|
arggh, zit best wel in een kutperiode nou en dan is er maar één ding dat helpt: chocola (gisteren op)
en vandaag chips op! ![]() tging echt zó goed tot nu toe, maar ik heb dat gewoon ff nodig nu ![]() hoe doen jullie dat als je in een kutperiode zit, kan je jezelf er nog toe aanzetten, want ik op dit moment dus echt niet!
|
![]() |
Op zich gaat het nog best redelijk als ik bekijk wat ik in 2 maanden kwijt geraakt ben.. Ik woog 54 en nu is dat 50 geworden. Ik kan me wel niet zo goed beheersen als ik graag zou willen, maar ik val toch af
![]() Gisteren heb ik me alleen wel vergrepen aan erg veel chocolade ![]() ![]() Nog een laatste vraagje: WELKE IDIOOT HEEFT IN VREDESNAAM DE CHIPS UITGEVONDEN?!? ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
dat is zeker iets om trots op te zien!!!! wauw!! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ik ben 1.78 en ik weeg 68 dus opzich is dat preices goed (lengte -110 toch) maar ik heb wel eens lichter gewogen, en dan voel je je gewoon veel beter.... [Dit bericht is aangepast door vanilla (02-03-2002).] |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ja ik weet wel dat dat BMI ding 17,7 aangeeft, maar misschien klopt het bij mij niet echt ofzo? Want wat ik zie, ziet er echt niet uit als matig ondergewicht!
Ik denk trouwens ook niet dat ik door kàn slaan hoor ![]() ![]() xxx eefje |
![]() |
|
Meisjes, ik weet dat jullie het moeilijk vinden dat jullie vinden dat jullie zo dik zijn! Ik vindt hele dunne meisjes maar lelijk.. hele dikke ook hoor! Maar dat ff terzijde..
Meisjes die tegen de 1.65 zijn en rond de 50 wegen.. NIET AFVALLEN! Je zult er later alleen maar spijt van krijgen! je wordt als het ware alleen maar lelijker! Je huid kan toch niet krimpen? Precies, je krijgt dan al rimpels!! beehhh Jullie kennen vast wel Charlie uit GTST he? Die is nu ook bezig met afvallen.. maar ik vindt dat zelf totaal overbodig.. ze ziet er gewoon knap uit.. Zij te dik? moewhaa.. vindt van niet hoor! Het is gewoon goed zo! Meisjes, alsjeblieft, ga niet afvallen! Owja.. een meisje bij mij op school heeft volgens mij echt wel anorexia, je ziet gewoon helemaal geen kontje (waar jongens vaak wel op vallen) dan draagt ze zeg maar zo'n cars broek.. heel dun.. ziet er niet uit!! en dan is ze ook nog zo heftig opgemaakt ook! Beeh! Ugly! Ik hoop dat het jullie op andere gedachten brengt.. Greetz, AMDFreak
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Hmmmzz, we hadden Belgisch zeefruit in huis (chocolaaaa...), Grr dat mag mijn mama dus never nooit meer halen
![]() Maar ik vind dit eigenlijk wel een heel goed topic! Kun je zelf ook even je verhalen over dieeten en lijnen kwijt ![]() Blegh voor afvallen en dieeten moet je echt verschrikkelijk veel zelfdiscipline opbrengen om maar enigzins af te kunnen vallen!! Daarom heb ik ook ontzettend veel respect voor mensen die veel afvallen/afgevallen zijn! Mensen ik wens jullie er allemaal heel erg veel succes mee!!! liefs en *kus*
|
![]() |
Mmm, wordt lichtelijk gefrustreerd als ik jullie huidig gewicht en streefgewicht zien... De meesten wegen 63 ofzo en willen naar 59 oid. Ik ben 73 (mede door medische oorzaak, verder niet van belang) en ik weet gewoon wel hoe je verantwoord af moet vallen, regelmatig eten, gezond eten, niet te extreem, geen 7 kg in een week, zit er later toch weer op, etc, bla bla bla.
Ik eet gezond, sport 3 à 4 keer per week, maar toch val ik niet af ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Het valt me op dat er hier veel mensen zijn die denken dat ze zwaar zijn,terwijl ze helemaal niet zwaar zijn.
Maar goed,ik ben ongeveer 1.70 en weeg volgens de weegschaal 59 kilo. Op zich een gezond gewicht,maar toch voel ik me een beetje mollig. Als ik gewoon 2 kilootjes afval ofzo,is genoeg voor mij. Ik probeer minder te snoepen,al doe ik dat al niet vaak,meer beweging,en letten op de calorieen. Maar goed,ik heb niet dat ik persé moet afvallen van mezelf,ik ben niet superdik,maar gewoon een klein beetje is altijd welkom,vooral omdat ik niet echt lekker in m'n vel zit,zouden een paar kilootjes minder helpen,maar ik wil ook niet zo extreem afvallen dat ik supermager word,dat is juist niet mooi! Het gaat erom of jij je lekker voelt in je lichaam,niet wat anderen zeggen,en ik persoonlijk voel me niet echt lekker in m'n lichaam.Maar iedereen die probeert af te vallen,sterkte! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voeding en Gezondheids-topic #38 Mara | 500 | 18-03-2005 13:17 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voeding en Gezondheids-topic #37 Mara | 500 | 11-03-2005 16:18 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote Voeding en Gezondheid topic #36 Verwijderd | 500 | 08-03-2005 16:24 | |
Eindexamens 2003 |
!Het Grote Examendagboek Topic! *Sneeuwmuts* | 46 | 25-04-2003 18:37 | |
Lichaam & Gezondheid |
vs Grote Lijn topic (fotoTopic) aquafemme | 2 | 23-04-2002 18:48 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Lijn Topic #2 Verwijderd | 285 | 20-04-2002 15:39 |