Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Heb eindelijk eens de moeite genomen om er naar te luisteren. Mijns inziens doet ze het enige verstandige met de muziek van SOAD: gewoon niet serieus nemen
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En die van SOAD-cover is misschien wel bedoeld als grap, maar is gewoon ZO slecht dat het niet meer grappig is. [edit]sorry, khad niet gezien dat dit topic al zo oud was ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
OMG! dat klinkt echt fout!
![]() Ik hoop idd ook dat het een parodie is want anders... trouwens, ze kan ook niet zingen...luister maar eens naar der live... no offense...sk8er boi wel een leuk liedje, maar ze probeert idd een beetje te echt over te komen zoals iemand al zei... bewijst dit dan dat je beroemd kan worden als je niet kan zingen en niet mooi bent? ![]()
||
Citaat:
![]()
|
mijn topic werd gesloten omdat deze nog bestond (ik hoop dat je deze bedoelde Infautus? dus mn berig:
Avril heeft chop suey gecovered, nu heb ik een mp3 en daar klinkt t echt heel vreemd (dat zal dus wel diegene zijn ook uit t allererste bericht in deze topic) , bijna geen gitaar, hoort dat zo bagger, want ze zingt al echt slecht en knet de tekst niet... is dat nummer ooit wel op cd gezet door haar?
|
weet je wat pas erg is....Axl goes Guns n Roses
ok hier kan je ook niet echt omheen enzo....damn dat kind kan echt voor geen meter zingen....arghgh whoeeehaaaa ![]() ![]() ![]() ![]() dont kill meeee argghh
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Welke muziek heb jij? AXE | 66 | 18-07-2003 15:08 | |
Muziek |
playlist-topic Tombooo | 27 | 12-03-2003 23:28 |