Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-01-2003, 10:54
Verwijderd
Sow, kheb net ep 12 gekeken. Man, ik vond dat er ep11 al een tafje serieus, maar ep12 is nog dieper en grimmiger dan alle ervoor. Nauwelijks humor, maar bij de meeste series maakt het me op een gegeven moment niet zoveel meer uit. Dan wil ik gwoon weten hoe het verder afloopt met de hoofdpersoon(net als dbz, kijk ik ook nog steeds ook al is het continue vechten tegen een tegnstander die te sterk lijkt).

Kvond wel dat monev´s pakje een beetje typische superheldenkleuren had en Legato vindt ik een twijfelgeval. Op zich issie bruut, maar ik denk dat ik hem later zal haten(sorry Bluesummers).

Wel vaag dat Vash opeens een robotarm heeft. Hoort dat ook bij de verdwenen technologie of hoe ze het ook noemen? eerst had ie ook al een pen die als ontvanger gebruikt kon worden. Hij blijft verbazen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-01-2003, 13:58
Verwijderd
*tip voor dbz: de goeien winnen toch wel*

En Trigun is zwaar cool jah... die dingen van Vash worden wel uitgelegd, belangrijk deel van het plot.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 14:54
Verwijderd
hmm, had net ep13 gezien. Vond ik niet veel aan, behalve het einde, dat vond ik wel weer een openbaring. Ik heb het niet zo op flashbacks in tekenfilms(werd ik bij dbz ook al lang ziek van).
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 18:02
Nate
Nate is offline
Citaat:
Morridin schreef:
hmm, had net ep13 gezien. Vond ik niet veel aan, behalve het einde, dat vond ik wel weer een openbaring. Ik heb het niet zo op flashbacks in tekenfilms(werd ik bij dbz ook al lang ziek van).
Bedenk wel dat er bij de originele uitzendingen in Japan veel meer tijd tussen episodes zat. Dus tegen de tijd dat de flashbacks komen horen ze niet zo erg meer te zijn. En handig voor wie bijvoorbeeld pas vanaf ep. 4 of 5 keek ofzo.

En jeuj voor Morgan. Wat leuk dat je dat van die medeklinkers weet
Oud 28-01-2003, 14:53
Bluesummers
Bluesummers is offline
@Vash: jah, k zal eraan denken

@Morrodin: 12 is gaaf he vanaf daar word het idd steeds serieuzer.. en sja, Legato.. je houd van 'm of je haat 'm. en ik hou van hem En die arm word nog uitgelegd.. maar als je wil kan ik het ook zo uitleggen hoor
Oud 29-01-2003, 15:59
Verwijderd
Sow, ep15 achter de kiezen. ´t Gaat snel zeg. Moet ook ff alle eps op cd zetten. Me ruimte raakt op

Brute ep btw. Alleen ben ik zoiemand die wel bloed wil zien als je bloed hoort te zien.

Vond dat gedoe met Dominique wel een beetje onorigineel.
Ik ken nog een oude Spiderman-comic waarbij Spiderman iemand tegenkomt die hem in een gevecht steeds even hypnotiseert zodat ie met gemak kan slaan. Daar deed Spidey dan gewoon zijn ogen dicht. hier hebben ze er gelukkig nog wat extra bij kunnen doen.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 17:33
Bluesummers
Bluesummers is offline
15 is zeker bruut.. *heeft het niet zo op spiderman * Dominique is wel 1 van mn favorieten, omdat ze gewoon cool is ze ziet er gaaf uit.. en ja, de enige vrouwelijke gun he, girl power!
Oud 29-01-2003, 18:32
Nate
Nate is offline
Nee, E.G. Mine is ook een vrouw, zo heb ik doorzien. Maar geen girl power

Ah, fuck girl power sowieso
Oud 29-01-2003, 19:18
Bluesummers
Bluesummers is offline
E.G Mine sucks!
Oud 03-02-2003, 20:00
Verwijderd
Ik vind e.g. mine net een vent. Bedoelen ze dat trouwens met 60 secs of fame? volgens mij is dat het kortst voorkomende caracter(als was die samourai ook erg kort) Monev had tenminste een hele ep, plus nog een klein beetje.

kheb net ep17 gezien wow, ´t gaat al een stuk dieper. Nu weet ik eindelijk wie de Rem is.

Zijn Knives en Vash een tweeling ofzo? Op de haarkleur en de moedervlek van Vash lijken ze voor de knipbeurt perfect op elkaar.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2003, 22:07
Nate
Nate is offline
Je bent Caine nog niet tegengekomen zeker? Die krijgt ook maar een paar seconden screenplay (al komt 'ie wel in 2 episodes voor, in tegenstelling tot de meeste andere gun-ho guns), maar is toch het vetst
Oud 05-02-2003, 20:06
Verwijderd
Poeh, humor? Welke humor? ik heb net ep18 gezien. Geen greintje humor te bekennen. maar desondanks vind ik deze eps nog beter dan de eerste stel.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2003, 19:47
Verwijderd
Sow ep20 weer achter de kiezen. Er is weer toppie humor in het spel, dat is altijd leuk.
Toch moeilijk om te beseffen dat het over 6 eps al weer over is .

Vraagt zich sterk af wie er toch aan het eind nog bijkwamen

Helaas duurt het nog wel een wwekej voor ik 21 binnen zal hebben, maar nu vind ik die rode jas van Vash nog cooler .
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 20:35
Verwijderd
Weer ff een vraagje aangezien 23 best snel binnen komt: Er zijn, maar 26 eps(toch?), Heeft Trigun wel een echte aflsuiting en een happy/unhappy end? Of is het gewoon een open einde waar zo nog een paar afleveringen aan kunnen. Want zoals ik het nu zie zijn er nog een paar Gung Ho guns die verslagen moeten worden en dan ook nog eens Knives(is die niet de baas van die lui?).
Ik vraag me af hoe ze dat in de 4 eps willen proppen, of wordt niet iedereen verslagen?
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 20:45
Verwijderd
Ik heb net ep 23 in een klein kwartier gedownload . Ik had het geluk dat ik bij iemand downloade waarbij ik een snelheid van zo´n 130 kb/sec had. Hallllllloo mazzel
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 13:40
Vash!
Vash! is offline
Citaat:
Morridin schreef:
Er zijn, maar 26 eps(toch?), Heeft Trigun wel een echte aflsuiting en een happy/unhappy end?
Iedereen gaat dood. Kid Buu blaast de aarde op
Oud 16-02-2003, 15:51
Verwijderd
Citaat:
Vash! schreef:
Iedereen gaat dood. Kid Buu blaast de aarde op
Ohja, dat komt toch doordat hij precies dezelfde kracht als Akira bezit?
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 15:30
Verwijderd
Es ist forbei(krom duits maar ja) alle eps gehad, nu ga ik weer verder met TFg1. daarna zie ik wel. Twas een mooie tijd met Trigun.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 18:07
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Morridin schreef:
Es ist forbei(krom duits maar ja) alle eps gehad, nu ga ik weer verder met TFg1. daarna zie ik wel. Twas een mooie tijd met Trigun.
Ik kan je .hack//sign ten harte aanbevelen...Ranma 1/2 trouwes ook....
Oud 19-02-2003, 18:16
Vash!
Vash! is offline
Und ich beveelt je Cowboy Bebop aan en Escaflowne (heb ik pas eindelijk de laatste van gezien ) En helemaal Love Hina natuurlijk als je die nog niet gezien hebt
Oud 19-02-2003, 18:31
Verwijderd
Hmm ik moet eerst nog 30 TF eps binnenhalen, dan komt dragonballGT(kom maar scheld me maar uit.) en dan dus Gundam en daarna zie ik nog wel.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 18:35
Verwijderd
Citaat:
Vash! schreef:
Anders zoek je het eens in het real life genre, met de Beetle Borgs of de PowerRangers Zwaar vet kikke actie zit daar in joh!
yeah.

super-power-mega turbolaser *swoosh* *hak* *mep*.

ik heb 1 ep van trigun gezien, ik vind em droog.
dat verhaal spoort echt niet
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 18:51
Bluesummers
Bluesummers is offline
in het begin denk je inderdaad 'wat een vaach verhaal!' maar later blijkt het echt wel goed in elkaar te zitten..
Oud 21-02-2003, 02:37
Vash!
Vash! is offline
Citaat:
Havock schreef:
super-power-mega turbolaser *swoosh* *hak* *mep*.
HEEJ!

niet zo he

PowerRangers rullen!

enne....Morridin, GT niet in één keer kijken want dan word je er helemaal gek van en ja dan bedoel ik in 22 uur achter elkaar
Oud 22-02-2003, 11:03
Verwijderd
HAHA, Als ik allen Transformers episodes binnen heb ga ik ze achter elkaar kijken: 98 eps van zo´n 20 minuten, +de film van zo´n anderhalf uur, do the math
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 17:08
Verwijderd
SPoiler-alert!!!
(alsof hier nog lui komen die geen trigun kijken)

Jullie zeggen dat die Vash een plant is. Maar is welke zin bedole je eigelijk? een plant die groeit of een plant in de zin van een Powerplant.Oftwel een krachtcentrale. Over een ´gewone´ plant zie je niks in de serie, maar dat die lui krachtbronnen zijn zi ej maar al te duidelijk. Vash zorgt er bijvoorbeeld in ep 8 of 7 voor dat de plant niet ontploft. Later probeert hij er ook voor te zorgen dat die in dat zwevend ruimtechip niet ontploft. Op dat moment zie je er ook iemand inzitten.

In de flashback(weet ff niet welke ep, denk 26?) dan heeft Knives het er ook over dat de mensen hun boreders en zusters(die van V en K dus) misbruiken. Je ziet dan ook zo´n gloeilamp die hij opeens sterk op laat lichten.

Dat zou ook meteen een redelijke verklaring zijn voor die transformatie van hun armen. Als je ze schieten zijn ze daaarhna niet zwaar uitgeput, terwijl die energie van henzelf afkomt. En Vash en Knives zijn verdomd oud.

Is dit een soort referentie naar dat ze een soort van eeuwige energiebron zouden zijn? Ik vind het een stuk logischer klinken dan dat ze een gewone plant zijn. En allebei hebben ze blond haar. In de strip is het blijkbaar dus zo dat als dat haar zwart wordt, ze dan dood gaan(kromme zin).
Dat is dus eigeijk een gloeilamp die uitgaat.

Think about it, ypu know it makes sense...
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 17:52
Nate
Nate is offline
Laat ik het zo zeggen: Over 'planten' gaat het sowieso niet in de serie. Dus eigenlijk is je theorie een beetje duh
Oud 26-02-2003, 18:49
Verwijderd
dat Planten werd eerder in dit topic al een paar keer gebruikt, dus daar trek ik mijn conlusie uit. Wat denk jij dan dat Vash is?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten