Advertentie | |
|
![]() |
|
@Vash: jah, k zal eraan denken
![]() @Morrodin: 12 is gaaf he ![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Sow, ep15 achter de kiezen. ´t Gaat snel zeg. Moet ook ff alle eps op cd zetten. Me ruimte raakt op
![]() Brute ep btw. Alleen ben ik zoiemand die wel bloed wil zien als je bloed hoort te zien. Vond dat gedoe met Dominique wel een beetje onorigineel. Ik ken nog een oude Spiderman-comic waarbij Spiderman iemand tegenkomt die hem in een gevecht steeds even hypnotiseert zodat ie met gemak kan slaan. Daar deed Spidey dan gewoon zijn ogen dicht. hier hebben ze er gelukkig nog wat extra bij kunnen doen. |
![]() |
|
15 is zeker bruut.. *heeft het niet zo op spiderman
![]() ![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik vind e.g. mine net een vent. Bedoelen ze dat trouwens met 60 secs of fame? volgens mij is dat het kortst voorkomende caracter(als was die samourai ook erg kort) Monev had tenminste een hele ep, plus nog een klein beetje.
kheb net ep17 gezien ![]() Zijn Knives en Vash een tweeling ofzo? Op de haarkleur en de moedervlek van Vash lijken ze voor de knipbeurt perfect op elkaar. |
![]() |
|
Je bent Caine nog niet tegengekomen zeker? Die krijgt ook maar een paar seconden screenplay (al komt 'ie wel in 2 episodes voor, in tegenstelling tot de meeste andere gun-ho guns), maar is toch het vetst
![]()
|
Verwijderd
|
Sow ep20 weer achter de kiezen. Er is weer toppie humor in het spel, dat is altijd leuk.
Toch moeilijk om te beseffen dat het over 6 eps al weer over is ![]() Vraagt zich sterk af wie er toch aan het eind nog bijkwamen ![]() Helaas duurt het nog wel een wwekej voor ik 21 binnen zal hebben, maar nu vind ik die rode jas van Vash nog cooler ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Weer ff een vraagje aangezien 23 best snel binnen komt: Er zijn, maar 26 eps(toch?), Heeft Trigun wel een echte aflsuiting en een happy/unhappy end? Of is het gewoon een open einde waar zo nog een paar afleveringen aan kunnen. Want zoals ik het nu zie zijn er nog een paar Gung Ho guns die verslagen moeten worden en dan ook nog eens Knives(is die niet de baas van die lui?).
Ik vraag me af hoe ze dat in de 4 eps willen proppen, of wordt niet iedereen verslagen? |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
super-power-mega turbolaser *swoosh* *hak* *mep*. ![]() ik heb 1 ep van trigun gezien, ik vind em droog. dat verhaal spoort echt niet ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
niet zo he ![]() PowerRangers rullen! enne....Morridin, GT niet in één keer kijken want dan word je er helemaal gek van ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
SPoiler-alert!!!
(alsof hier nog lui komen die geen trigun kijken) Jullie zeggen dat die Vash een plant is. Maar is welke zin bedole je eigelijk? een plant die groeit of een plant in de zin van een Powerplant.Oftwel een krachtcentrale. Over een ´gewone´ plant zie je niks in de serie, maar dat die lui krachtbronnen zijn zi ej maar al te duidelijk. Vash zorgt er bijvoorbeeld in ep 8 of 7 voor dat de plant niet ontploft. Later probeert hij er ook voor te zorgen dat die in dat zwevend ruimtechip niet ontploft. Op dat moment zie je er ook iemand inzitten. In de flashback(weet ff niet welke ep, denk 26?) dan heeft Knives het er ook over dat de mensen hun boreders en zusters(die van V en K dus) misbruiken. Je ziet dan ook zo´n gloeilamp die hij opeens sterk op laat lichten. Dat zou ook meteen een redelijke verklaring zijn voor die transformatie van hun armen. Als je ze schieten zijn ze daaarhna niet zwaar uitgeput, terwijl die energie van henzelf afkomt. En Vash en Knives zijn verdomd oud. Is dit een soort referentie naar dat ze een soort van eeuwige energiebron zouden zijn? Ik vind het een stuk logischer klinken dan dat ze een gewone plant zijn. En allebei hebben ze blond haar. In de strip is het blijkbaar dus zo dat als dat haar zwart wordt, ze dan dood gaan(kromme zin). Dat is dus eigeijk een gloeilamp die uitgaat. Think about it, ypu know it makes sense... |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
[tekening/photoshop] Trigun Bluesummers | 15 | 03-02-2003 21:38 | |
Films, TV & Radio |
Het grote DBZ-topic! AirRaid | 687 | 22-01-2003 01:15 | |
ARTistiek |
Anime/manga topic (vrij voor posts en discussie :p) Verwijderd | 221 | 12-06-2002 17:07 | |
Films, TV & Radio |
Waarom word er geen animé uitgezonden in nederland? Dikkie | 32 | 14-05-2002 17:07 | |
ARTistiek |
tekening gebaseerd op een trigun fic(past mistakes) Bluesummers | 5 | 09-03-2002 20:07 | |
Films, TV & Radio |
Nederland wil manga op tv!!!! Rembo | 12 | 03-03-2002 17:50 |