Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Dat album is inderdaad iets softer, maar luister eens Go Away of Everyone Dies of Goodbye Cruel World van het debuut album 'Cold', denk niet dat het je dan nog aan Nickelback e.d. moet denken. Cold vind ik iets 'duisterder/donkerder'.
||
Citaat:
Een beetje kruising Nickleback/Dead Poetic vind ik van Cold, iig, van wat ik tot nu toe van hen gehoord heb dan... Maar ik zal eens wat meer opzoeken van ze... ![]()
|
Zelf heb ik trouwens geen cd's gehoord, alleen een paar MP3's van Eels en Cake, en ik heb de rest van de dag piano (oh yeah, vleugel!
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
had vandaag actieve bui:
Radiohead: My Iron Lung Radiohead: Amnesiac Radiohead: OK Computer Radiohead: Kid A Muse: Showbiz Green Day: Warning Creed: Wheatherd Saviour Machine: The Legend Part 2 (behold a pale horse is echt vet) The OC Supertones: Strike Back MxPx: *kannietopdenaamkomen* en nog een hoop mp3's (papa roach, puddle of mud, nirvana, enz.) en nog een verzamelcd met allemaal hardrock en nu-metal wat me overigens opviel is dat ik vandaag geen harde bui had wat betreft muziek... komt maybe nog ![]() |
![]() |
|
|