Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-12-2002, 14:15
Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
rare kwast schreef:
ik vind Gimli onwijs leuk
moest echt lachen om toen ie achter de muur stond om te vechten naast legolas:
Gimli: what's happening outsight? Legolas: do you want me to tell you or should i get you a stool
(was zoiets geloof ik)
kan niet wachten op deel drie :-) en niet wachten tot dat ie op video uit komt :-)

t was: or should I get you a box

volgens mij
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-12-2002, 14:15
Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
bloem schreef:
Jeej ik ga er zometeen weer heen!! *zingt en danst*
*is vrijdag voor de 2e keer geweest*
Met citaat reageren
Oud 29-12-2002, 19:39
rare kwast
rare kwast is offline
ik ga heel binnenkort nog keertje om die grote sprong naar deel 2 en uitkomst van de video te over bruggen.
dan kunnen we met video het laatste stukkie ook doorkomen naar deel 3!!!!
and thanx voor the box ding en waar haal je dat leuke plaatje vandaan?? (toeter) snap er niets van van dat hele plaatjes gedoe niet
Oud 29-12-2002, 19:45
Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
rare kwast schreef:
ik ga heel binnenkort nog keertje om die grote sprong naar deel 2 en uitkomst van de video te over bruggen.
dan kunnen we met video het laatste stukkie ook doorkomen naar deel 3!!!!
and thanx voor the box ding en waar haal je dat leuke plaatje vandaan?? (toeter) snap er niets van van dat hele plaatjes gedoe niet

bedoel je n avatar (plaatje voor onder je naam)??
Met citaat reageren
Oud 29-12-2002, 20:28
Aurora
Aurora is offline
Citaat:
Bluesummers schreef:
helemaal mee eens, hij hep een lekker koppie, maar zeg nou zelf: het was een beeeeetje dom!

Na het nog-een-keer-hebben-gezien van de film moet ik je gelijk geven: het was idd een vrij aparte axi Maar hij maakte het helemaal goed door zo ongelooflijk sexy te kijken als Aragorn met Théoden praat als ze buiten zijn (ow wat duidelijk weer ) en door zo lief te lachen als hij Gandalf weer ziet *zugt*

Kwil nog een keer!
Oud 29-12-2002, 20:48
?OWAN!
?OWAN! is offline
Heb vandaag LOTR two towers gezien en vond het einde erg matig.....
Gollum/smeagol vond ik super....en de gimli legolas gesprekken waren erg amusant...
alleen waren af en toe de special effects in fangorn wat minder.
(af en toe leek de achtergrond erg ingeplakt).
maar die aragorn arwen romance vond ik wel saai .
verder super vermaak en ik kan niet wachten op ReturnOfTheKing
Oud 29-12-2002, 21:27
Bluesummers
Bluesummers is offline
Citaat:
bloem schreef:
Na het nog-een-keer-hebben-gezien van de film moet ik je gelijk geven: het was idd een vrij aparte axi Maar hij maakte het helemaal goed door zo ongelooflijk sexy te kijken als Aragorn met Théoden praat als ze buiten zijn (ow wat duidelijk weer ) en door zo lief te lachen als hij Gandalf weer ziet *zugt*

Kwil nog een keer!
Oud 29-12-2002, 21:38
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Joostje schreef:
9) Ent staat onderaan dam, zegt release the river, trekter 1 steen uit, hele rivier breekt los

-> waarom roept ie release the river als ie het zelf al doet?
-> heeft saruman soms de dam op 1 steen laten rusten en er een pijl bij gezet met " Kurk hier" getekend?
-> komter zoveel water door zo'n klein gat?

hier wil ik wel op reageren: als je 'n klein gat maakt in zo'n dam, zorgt de druk die door het water gegenereerd wordt ervoor dat de hele dat uiteindelijk ineenstort
Oud 29-12-2002, 23:10
Shibby
Shibby is offline
Citaat:
Methuselah schreef:
hier wil ik wel op reageren: als je 'n klein gat maakt in zo'n dam, zorgt de druk die door het water gegenereerd wordt ervoor dat de hele dat uiteindelijk ineenstort
JAJAJAJAJAJAA!!! dat had ik al vermeld oen

en Gimli's grapjes vond ik ook wel humor hoor...alleen hij lijkt gewoon op een clown....kijk dan naar dat gezicht
Oud 30-12-2002, 10:43
Verwijderd
ik ben tot nu toe ook 2 keer geweest.

wat vond ik van de film? Kewl!

Treebeard... je kon duidelijk horen dat het gimli's stem was. dat was jammer.
en de merry en pippin stukjes waren mij iets TE lang.
de entmoet was lachen....
en toen merry en pippin op de schouders van treebeard zaten kon je 2 keer zien dat het nep was... dat was heel jammer.

Helms diepte... WOW, dit was erg goed!
alleen het uitstellen van helms diepte was me een beetje te...
iedereen vlugt... 20 min later zie je helms diepte... dan moeten ze nog een half uur klaar maken O_o.
denk je dat ze klaar zijn KOMEN DE ELVEN!
en dan gaan die uruk hai nog ff zitten bleren voordat het gevecht begint o_O

HALDIR!!!! Welke (@#%(@^!*&@%! debiel vermooord hem!!!!! AAAARGGHHHH!
haldir roelde zwaar...

Gollum... prachtig gemaakt.
de dialogen tussen hem en smeagol... echt mooi ^_^
je zou bijna gaan huilen.

naja. ik geef deze film een 9..

groetjes patrick
Met citaat reageren
Oud 30-12-2002, 13:01
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Methuselah schreef:
Bah. Natuurkunde
Oud 30-12-2002, 15:25
Shibby
Shibby is offline
*offtopic*

Daar hoef je niet eens natuurkunde voor te hebben/snappen hoor Ken je die drop reclame niet of wat dan ook reclame... dat jongetje dat zijn vinger in de dam steekt omdat ie anders breekt...

*offtopic*
Oud 30-12-2002, 17:10
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Shibby schreef:
JAJAJAJAJAJAA!!! dat had ik al vermeld oen

en Gimli's grapjes vond ik ook wel humor hoor...alleen hij lijkt gewoon op een clown....kijk dan naar dat gezicht
ik heb maar tot zijn post gelezen
Oud 30-12-2002, 19:26
rare kwast
rare kwast is offline
jah toeter zo een gevallus bedoel ik :-)

owjah ik heb lekker legolas als bureaublad :-P
Oud 31-12-2002, 08:43
Ieke
Ieke is offline
Ik ben er gisteren heen geweest en ik vond het geweldig. Natuurlijk heb ik ook wel op en aanmerkingen op de film.
Verder scheind hier bijna niemand te weten dat gollum wel door een acteur is gespeelt. Die hebbem ze daarna met de computer aangepast. Die acteur liep in een speciaal pak. (niet als gollum, maar als een een of ander ruimte wezen. Heb ergens wel een artiekel als iemand meer wil weten).
Oud 31-12-2002, 09:27
Sithan
Sithan is offline
Zo k heb m nou 3x gezien...en ben van mening dat de scene met de afdaling van de rohirim toch wel de allermooiste is, samen met de last march of the ents...wat een muziek er ook onder
Oud 31-12-2002, 10:57
Alexander
Alexander is offline
De film heb ik gisteren gezien en ik vond hem geweldig. Afgezien van enige details natuurlijk, waarvan de meeste al hierboven genoemd zijn.

*spoilers*

Bijvoorbeeld in het begin, als je nog eens ziet hoe Gandalf de afgrond in stort. In tFotR valt Gandalf eerst, en dan pas roept Frodo 'Ooh!'. Hier was het andersom. Niet goed gemonteerd
Maar wat wel weer mooi was, was het gezicht van Saruman op het laatst, wanneer hij 'bezoek' ( ) heeft van de Ents. Zijn ogen rolden zowat de kassen uit, en ik dacht even dat hij ging schuimbekken en stuiptrekken. Goed geacteerd dus, en dat geldt ook voor de anderen in deze film.

Maar nu weer een jaar lijden
Oud 31-12-2002, 12:11
Carn
Carn is offline
Citaat:
ieke schreef:
Ik ben er gisteren heen geweest en ik vond het geweldig. Natuurlijk heb ik ook wel op en aanmerkingen op de film.
Verder scheind hier bijna niemand te weten dat gollum wel door een acteur is gespeelt. Die hebbem ze daarna met de computer aangepast. Die acteur liep in een speciaal pak. (niet als gollum, maar als een een of ander ruimte wezen. Heb ergens wel een artiekel als iemand meer wil weten).
Andy Serkis was op de set aanwezig, en speelde zijn rol in een pak wat ongeveer de contouren van gollum moest voorstellen....elke scene namen ze een paar keer op, met Andy, en zonder, zodat de special effects mensen konden kiezen of ze de scene met Andy beeldje voor beeldje deden overtekenen (als gollum bvb frodo uit het water helpt), of ze konden gollum in de lege scene invoegen
Oud 31-12-2002, 12:24
Breg
Breg is offline
Vrijdag ga ik weer *is blij*.

In het AD stond woensdag de 18e, onder andere dit over de film:
´Legolas' vriendschap voor Aragorn heeft overigens ook zo z'n romantische trekjes.`.
Wat vinden jullie daar nou van? Heeft iemand er iets van gemerkt? Ik vind het zelf nogal ver gezocht.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2002, 12:38
BCR
BCR is offline
Citaat:
Breg schreef:

´Legolas' vriendschap voor Aragorn heeft overigens ook zo z'n romantische trekjes.`.
Wat vinden jullie daar nou van? Heeft iemand er iets van gemerkt? Ik vind het zelf nogal ver gezocht.
Hoe bedoelen ze romantisch?
Oud 31-12-2002, 12:54
BCR
BCR is offline
Kben afgelopen zaterdag geweest .

Wauw
Ik vond hem echt mooi! De meeste dingen, die echt geweldig waren, zijn hier al meerdere malen herhaald (Gollum, Legolas en het paard (!), de Enten, Frodo + Sam).

Ik heb het boek nooit gelezen, dus ik wist nog niet dat Gandalf terug zou komen. Ah, dat vond ik echt leuk en nog wel als Gandalf de Witte! kVond t zo zielig toen ie in FOTR 'dood' ging.

Kvond Aragorn ook echt goed. Ik kan natuurlijk niet vergelijken met het boek en of die als de echte Aragorn is afgeschetst, maar ik vond hem zeker een van betere personages.
Hoewel ik het wel voorspelbaar vond dat ie even later weer zou terugkomen, nadat in de rivier was gevallen.

En die landschappen! Echt prachtig. Vooral als ze van veraf filmen en je ziet bijvoorbeeld alleen Arargorn op zn paard en heel veel landschap (oke, vaag uitgelged ).

Dat dorpje op die berg (Rohan?) is dat animatie of echt?

Er zaten trouwens echt enge beesten in! Dat leger van Saruman, als ze gaan schreeuwen. Eek!

De Oliphaunts waren cool en Legolas met zn board ook. Gimli was ind grappig.

kSnap trouwens best dat mensen het irritant vinden als er veel wordt veranderd of verwijderd in de film invergelijking met het boek. Zou ik ook erg vinden. Gelukkig hebk t boek niet gelezen .

En mn laatste mededeling: Elfen zijn mooi .
Oud 31-12-2002, 14:12
Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
Blue Crystal Rose schreef:
Kben afgelopen zaterdag geweest .

Wauw
Ik vond hem echt mooi! De meeste dingen, die echt geweldig waren, zijn hier al meerdere malen herhaald (Gollum, Legolas en het paard (!), de Enten, Frodo + Sam).

Ik heb het boek nooit gelezen, dus ik wist nog niet dat Gandalf terug zou komen. Ah, dat vond ik echt leuk en nog wel als Gandalf de Witte! kVond t zo zielig toen ie in FOTR 'dood' ging.

Kvond Aragorn ook echt goed. Ik kan natuurlijk niet vergelijken met het boek en of die als de echte Aragorn is afgeschetst, maar ik vond hem zeker een van betere personages.
Hoewel ik het wel voorspelbaar vond dat ie even later weer zou terugkomen, nadat in de rivier was gevallen.

En die landschappen! Echt prachtig. Vooral als ze van veraf filmen en je ziet bijvoorbeeld alleen Arargorn op zn paard en heel veel landschap (oke, vaag uitgelged ).

Dat dorpje op die berg (Rohan?) is dat animatie of echt?

Er zaten trouwens echt enge beesten in! Dat leger van Saruman, als ze gaan schreeuwen. Eek!

De Oliphaunts waren cool en Legolas met zn board ook. Gimli was ind grappig.

kSnap trouwens best dat mensen het irritant vinden als er veel wordt veranderd of verwijderd in de film invergelijking met het boek. Zou ik ook erg vinden. Gelukkig hebk t boek niet gelezen .

En mn laatste mededeling: Elfen zijn mooi .

dsat dorpje op die berg is edoras (rohan is het "land") dathebbenze echt gebouwd daar op die berg dus is niet met de computer gedaan ofzow
Met citaat reageren
Oud 31-12-2002, 14:14
Toet0r
Toet0r is offline
hmmm nog 1 opmerking...ik weet niet of het hier al over gehad is maar ik vond het nogal stom dat sommige dingen nietvertaald werder naar het nederlands, zow werdem bijv de namen pippin en merry niet vertaald naar merijn en pepijn en treebeard werd geen boombaard, enzo nog meer dingen. Als ik het over de firguren hevb zeg ik de namen meestal wel gewoon int engels, maar toch vond ik het nogal vaag dat dat niet werd vertaald

en ik moet nog ff kwijt: Jeej zaterdag ga ik voor de 3e keer
Met citaat reageren
Oud 31-12-2002, 14:38
GeritoDM
GeritoDM is offline
Hebbem gister gezien, echt cool! Alleen was het nu storend als je het boek gelezen had, want dan wist je dat die val van Aragorn verder niet zoveel boeide, komt toch wel weer terug en meot fit zijn voor Helms' Deep enzow... Dat in tegenstelling met deel een, daar hadden ze alleen wat geknipt, en een paar kleine dingetjes veranderd, dat boeide niet zoveel.

Minpunten: (de punten met een *-retje zijn mierenneukdingetjes )

- Pippin en Merry op schouders/takken Fangorn... net een jaren zestig science-fiction film zeg... echt erg.
* Waarom kwam Gwaihir Gandalf niet ophalen? Tss... zo moeilijk is dat niet, en hij kwam toch al in FotR voor dus... Zie het nut er niet van in om dat weg te laten.
* Legolas op zn board... das gewoon Tarzan-imitatie, slaat echt nergens op. En als je al op zn Orc-schild over een trap naar beneden dendert, gaat het niet zo vloeiend, maar toch wel met enige schokken e.d., een trap bestaat tenslotte uit treden.
* Gollum heeft wel last van Elfentouw, maar niet van die cloak? Hij houdt die een keer een hele tijd vast, alleen maar Frodo te weerhouden om naar de Black Gate te gaan. Beetje vaag.
- Faramir... Waarom dat nou weer? In het boek was hij juist zo'n sympathieke gast! Nu is het een ontzettende domme eigenwijze ******* geworden... Nja, btje verpest karakter nu.
- Waarom is Theoden bezeten door Saruman? Alleen "het vergif" van Grima is al genoeg toch? Beetje overdreven dit... En zeker dat die scene dat ie van beschimmelde bejaarde gast met pindakaasresten in zn gezicht transformeert in een vijftiger die babyzalfjes gebruikt... sorry hoor, maar die verandering is slechts psychisch. Dat had PJ net zo goed kunnen laten zien, dit is alleen btje Meta Workshop wat te doen geven, en dat hebben ze al genoeg met Gollum.
* Edoras vonnik wel een beetje tegenvallen, tis net een dorpje met een wat groot uitgevallen herberg in het midden.
- Gimli werd IMHO iets te veel als clown neergezet, btje vervelend was dat. En dat dwergen niet van langeafstandsmarsen houden, maar gevaarlijk zijn als ze moeten sprinten... lol, volgens mij is het eerder andersom. Een dwerg is uit de aarde gebouwd, die moet juist lange tijd door kunnen rennen.
- Aragorn die over het randje gaat... echt dom was dat. Je weet toch allang dat-ie wel weer terugkomt, dus heel die spanning is verpest. En al die Arwenscenes dr bij, tjsa, misschien wel nodig, maar niet echt je-van-het.
* Dam die doorbroken wordt. Zoals iemand hier boven me al zei, een steentje dr uit en heel die dam breekt los is nogal ongeloofwaardig. Als een steentje al genoeg is, dan is die dam sowieso niet sterk genoeg om de druk van het water te weerhouden. Mja, tis wel een erg mierenneukpuntje.
* Aragorn, Theoden en de rest die met hun paarden de toegangsweg afdonderen en Orcs dr af vegen... Eigenlijk is het in heel die slag bij Helms' Deep, als de good guys vechten gaat het hun er gemakkelijk van af, en de bad guys kunnen niks terugdoen. Ja, een paar dingetjes, maar dan nog. Een Orc heeft nou weer niet zo weinig hersens dat ie geen lans in een aanstormende Shadowfax kan douwen or... of een ander paard van de Rohirrim. Maar das weer een beetje mierenneuken.
* Shadowfax... volgens mij was PJ vroeger een soort meisjesachtige paardengek, want het paard leek net weggelopen te zijn uit een Barbie-reclame. Vonnik niet mooi. Vooral niet dat felle witte, Shadowfax moet zilver zijn...

Pluspunten:

+ Gollum... ik wist dat Meta dinges de stoutste verwachtingen zouden overtreffen hiermee, en dat hebben ze zeker gedaan. Mgoed, ik zal ik niet teveel kwijlen, dat heeft de rest al gedaan.
+ Eomer, goed neergezet, overtuigend, echt een Rohirrim zoals ik me had voorgesteld.
+ Het landschap; Dead Marshes waren erg goed, alleen jammer van die verstopte tuinfakkels; Rohan was mooi, zei het iets te weinig gras, (en alle scenes leken wel op hetzelfde stukje gespeeld te worden...); Fangorn was toppie. De Ents vond ik opzich wel goed, alleen zagen sommigen er een beetje cartoonachtig uit.
+ Gevecht van de Balrog met onze grote vriend Gandalf... erg, erg mooi. Een goed begin ook.
+ Wat ben ik nog vergeten? Oja, de Oliphaunts. Ik snap alleen niet waarom die naam nu zo'n beetje is veranderd, in het boek heten ze gewoon Elephants dacht ik...

Dus: schitterende film, veel mooie scenes, wat jammerlijke wijzigingen, beetje vage verhaallijn, maar toch wel erg mooi.
Zaterdag weer!
Oud 31-12-2002, 14:38
Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
ieke schreef:
ZOU HET??? Andy Serkes heeft "de plaatsvervangende rol" gevuld, en da heeft-ie ook zwaar goed gedaan. Maar het punt is dat het nog niemand gelukt is om een geslaagd animatie-figuur levend te maken, in Star Wars zijn af en toe ook mensen gebruikt voor de geanimeerde rollen, das niks nieuws
Met citaat reageren
Oud 31-12-2002, 14:43
GeritoDM
GeritoDM is offline
Citaat:
Coolkast schreef:
vrag me nog steeds af waar de Huorns waren...
Kwamen die niet pas bij het laatste gevecht bij Isengard? Dat dacht ik eigenlijk... weet het niet zeker.

Citaat:
Manus J. van Alles schreef:
Dan zal het einde van deel drie wel zijn weggelaten
Ik denk dat het einde sowieso niet zo lang is, misschien de terugkeer naar de Gouw, of misschien varen ze gelijk weg, maar iig niet zolang. Niet echt PJ's stijl dacht ik zo. En hij moet nog aardig wat van het verhaal van de TTT in het derde deel verwerken dus... veel ruimte zal er niet zijn.
Oud 31-12-2002, 14:49
Aurora
Aurora is offline
Stond dat er echt? Van Legolas en Aragorn? Whahah..
Oud 31-12-2002, 15:30
Shibby
Shibby is offline
Citaat:
Gerito_Di_Mare schreef:

* Shadowfax... volgens mij was PJ vroeger een soort meisjesachtige paardengek, want het paard leek net weggelopen te zijn uit een Barbie-reclame. Vonnik niet mooi. Vooral niet dat felle witte, Shadowfax moet zilver zijn...

Ik wil later ook zo'n paard (als ik werk en het kan betalen ja) Super zo'n andalusier (denk ik dat het was). Echt vet!
Dat vond ik nou juist super mooi, maar ja ieder zijn mening.
Oud 31-12-2002, 16:33
Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Citaat:
Gerito_Di_Mare schreef:
+ Wat ben ik nog vergeten? Oja, de Oliphaunts. Ik snap alleen niet waarom die naam nu zo'n beetje is veranderd, in het boek heten ze gewoon Elephants dacht ik...
In het boek heten het ook Oliphaunts.
Oud 31-12-2002, 18:14
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Gerito_Di_Mare schreef:
* Dam die doorbroken wordt. Zoals iemand hier boven me al zei, een steentje dr uit en heel die dam breekt los is nogal ongeloofwaardig. Als een steentje al genoeg is, dan is die dam sowieso niet sterk genoeg om de druk van het water te weerhouden.
Als er één steen uit de dam is, volgen er meer....
Oud 31-12-2002, 18:39
Breg
Breg is offline
Citaat:
Blue Crystal Rose schreef:
Hoe bedoelen ze romantisch?
dit stond er precies in het AD:
´Aragorn is verliefd op de elf Arwen, maar zij aarzelt over het opgeven van haar onsterfelijkheid. In zijn eenzaamheid blijkt Aragorn gevoelig voor de warme blikken van Koning Theodens dochter Eowyn (Otto). Legolas' vriendschap voor Aragorn heeft overigens ook zo z'n romantische trekjes.`
Hoe ze het precies bedoelen weet ik ook niet.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2002, 19:23
Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
rare kwast schreef:
jah toeter zo een gevallus bedoel ik :-)

owjah ik heb lekker legolas als bureaublad :-P
mijn profiel > wijzig opties > avatar (helemaal onderaan)

k heb ook een legolas bureaublad...

Met citaat reageren
Oud 01-01-2003, 03:02
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Breg schreef:
Legolas' vriendschap voor Aragorn heeft overigens ook zo z'n romantische trekjes.`
OMG.... Ik vrees voor het ergste met Frodo/Sam naaktscene in deel 3 . Gare recensenten ook!
Oud 01-01-2003, 09:51
rare kwast
rare kwast is offline
heey toeter: cool bureau blad ik heb een andere maar wel even mooi
en zoals je ziet heb ik een ander afbeeldingkie onder mijn naam staan, dit lukte al het andere niet
owja ik ga bijna naar deel 2 joepie joepie
Oud 01-01-2003, 10:58
Shibby
Shibby is offline
Vandaag ga ik er weer heen! Joepie!!
Oud 01-01-2003, 13:47
Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
rare kwast schreef:
heey toeter: cool bureau blad ik heb een andere maar wel even mooi
en zoals je ziet heb ik een ander afbeeldingkie onder mijn naam staan, dit lukte al het andere niet
owja ik ga bijna naar deel 2 joepie joepie
veel plezier alvast
Met citaat reageren
Oud 01-01-2003, 16:00
M*girl
M*girl is offline
Hij Was Echt Ge-wel-dig! Vèèl beter dan deel 1 (vind ik dan..)
Met citaat reageren
Oud 01-01-2003, 22:45
Shibby
Shibby is offline
dat gezeur over legolas blonde uitspraken vond ik eigenlijk nu ik hm de 2e keer zag en dus goed op kon letten helemaal niet erg. Ik vond ze eigenlijk wel informatief intelligent . Bv. Toen hij zei dat het een verkenner was zei hij dat tegen de rest die het nog niet gezien had en over de heuvel kwam jajaja! ja!

en met treebeard die zegt relaese the river!....hij trekt gewoon die dam kapot..een heel stuk dan...hoeven we ook niet meer te zeuren over dat kleine gaatje met dat natuurkundige proces he

Maar 2e keer vind ik zo'n film altijd veel beter...dan kun je alles zeg maar beter opnemen...zie je dingen die je de eerste keer niet zag ed. En de humor van Gimli vond ik nu niet altijd zo super meer
Oud 01-01-2003, 22:50
Shibby
Shibby is offline
Citaat:
Breg schreef:

Het is telkens zo heilig enzo ...Legolas aanbidt Aragorn echt lijkt wel...Zoals bv. dat de orks gaan aanvallen in helmsdeep en aragorn zich aant omkleden is en legolas alweer klaar staat met zijn zwaard en hm zo ongeveer de hemel inprijst. maar het zijn gewoon naar elkaar toegegroeide vrienden...dat zie je altijd in situaties dat je moet samenspannen...

*zo zie ik die 'romance' dan iig als ie er zou moeten zijn, en ik vind eigenlijk niet dat dat een romantisch iets is...maar goed die mensen die al die dingetjes ook schrijven *
Oud 02-01-2003, 19:15
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Heb hem pas vandaag gezien.
Maar hij was meesterlijk goed!!!!

Die Legolas is echt de man gewoon!

Now, let's wait for number 3.

PS: Toss me.

Oud 02-01-2003, 19:26
rare kwast
rare kwast is offline
waarom een jaar wachten op deel 3 is helemaal niet leuk, tios zelfs gemeen
maar beter een jaar dan 2 jaar zoals de fans van harry potter (haha sliep uit!!!)
mijn vriendin heeft die box met alle afleveringen die er ook uit zijn gehaald en extra stukkies en die ga ik kijken!!!!
JOEPIE
Oud 02-01-2003, 19:39
DaDude
DaDude is offline
Ik vond het echt een hele goed film, alleen als je het boek niet gelezen hebt weet je niet veel namen, dat merkte ik aan mijn broer (ik heb het boek wel gelezen, hij niet)
De minpuntjes (terug in dit topic vond ik helemaal terrecht)
Gimli de clown in de film, was bloedserieus in het boek.
En aragorn die bijna dood gaat
En Arwen die naar de grijze havens gaat
en ga zo maar door. De scene met de enten was echt helemaal top --> eenje stond in brand en toen het water kwam ging ie ff onder water en alles was weer geblust, maar ik vond dat hij wel heel erg snel in brand vloog.
Tussen smeagol en gollem vond ik echt heel mooi gedaan.

Het boek was mooier maar de film is zeker een grote topper !!

Edit: Die vertalingen: doe het dan helemaal in het nederlands.

- Schaduwvacht viel tegen
- in het begin toen gandalf viel, vond ik het net een b-film wat nep
*(mierenneuk) Toen dat hele leger orks zat de dreunen voor de helmsdiepte mocht het geluid best harder en meer bas.

Laatst gewijzigd op 02-01-2003 om 19:52.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 19:40
Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
rare kwast schreef:
waarom een jaar wachten op deel 3 is helemaal niet leuk, tios zelfs gemeen
maar beter een jaar dan 2 jaar zoals de fans van harry potter (haha sliep uit!!!)
mijn vriendin heeft die box met alle afleveringen die er ook uit zijn gehaald en extra stukkies en die ga ik kijken!!!!
JOEPIE
jah n jaar wachten is idd stom...

moeten die HP fans 2 jaar wachten WUHAHAHHAHAHA

die box moek ook nog hebben!!!
Met citaat reageren
Oud 03-01-2003, 00:14
Verwijderd
Citaat:
DaDude schreef:

*(mierenneuk) Toen dat hele leger orks zat de dreunen voor de helmsdiepte mocht het geluid best harder en meer bas.

Slimbo.
Uruk Hai
Met citaat reageren
Oud 03-01-2003, 10:43
Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
vampfreak schreef:
Slimbo.
Uruk Hai
wat een verschrikkelijke fout maakte hij he

maja t zijn idd uruk-hai , maar niet alleen want dr waren ook van die andere wezentjes
Met citaat reageren
Oud 03-01-2003, 10:48
Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
DaDude schreef:
Ik vond het echt een hele goed film, alleen als je het boek niet gelezen hebt weet je niet veel namen, dat merkte ik aan mijn broer (ik heb het boek wel gelezen, hij niet)
De minpuntjes (terug in dit topic vond ik helemaal terrecht)
Gimli de clown in de film, was bloedserieus in het boek.
En aragorn die bijna dood gaat
En Arwen die naar de grijze havens gaat
en ga zo maar door. De scene met de enten was echt helemaal top --> eenje stond in brand en toen het water kwam ging ie ff onder water en alles was weer geblust, maar ik vond dat hij wel heel erg snel in brand vloog.
Tussen smeagol en gollem vond ik echt heel mooi gedaan.

Het boek was mooier maar de film is zeker een grote topper !!

Edit: Die vertalingen: doe het dan helemaal in het nederlands.

- Schaduwvacht viel tegen
- in het begin toen gandalf viel, vond ik het net een b-film wat nep
okeej gimli maakte veel grappig opmerkingen, maarhij zei dat dan niet echt zow lacherig dusom nou meteen clown tegen hem te zeggen vind ik ietsjes overdreven, en dat hij in t boek veel serieuzer is....wat maakt hetuit..ik heb in een deuk gelegen om hem.

sja aragorn...ik dacht ook opeens watkrijgen we nou, maaarals je de boeken heb gelezen weet je idd al dat ie blijft leven, dus isdeverassing ook wel weg.

arwen. volgens mij doet ze maar gewoon alsof ze gaat, want ze gaat later toch ook nog naar gondor enzow?

en de vertalingen, ja dat vond ik idd ook nogal vaag, de helft van de namen werd in het engels ondertiteld
Met citaat reageren
Oud 03-01-2003, 11:29
*Liesje*
*Liesje* is offline
TTT was echt in 1 woord SUPER!! Alles was gewoon super. Dus ook de stukken van Arwen en Aragorn! (Ja, ik vind Arwen en Aragorn gewoon lief!) Dat de spanning eraf is omdat het voorspelbaar is...tja...we kennen allemaal toch het boek al, dus dan is de hele film al wel voorspelbaar toch? En die stukken van Arwen en Aragorn... die heeft PJ alleen maar benadrukt omdat het anders alleen maar *vecht*vecht*grom*grom*blablabla* is. (Nu hebt je ook een btje een vrouwelijke kant van de film, niet dat de film al leuk genoeg is hoor!) En het is toch ook wel logisch dat er aanpassingen moesten worden gemaakt, om om het boek te kunnen verfilmen? Maar ja, ik deel jullie mening! DE FILM WAS GEWELDIG!
Oud 03-01-2003, 11:54
BCR
BCR is offline
Citaat:
Breg schreef:
dit stond er precies in het AD:
´Aragorn is verliefd op de elf Arwen, maar zij aarzelt over het opgeven van haar onsterfelijkheid. In zijn eenzaamheid blijkt Aragorn gevoelig voor de warme blikken van Koning Theodens dochter Eowyn (Otto). Legolas' vriendschap voor Aragorn heeft overigens ook zo z'n romantische trekjes.`
Hoe ze het precies bedoelen weet ik ook niet.
Gha, wat stom . Ze zijn gewoon vrienden, sjonge jonge!
Oud 03-01-2003, 12:27
Shibby
Shibby is offline
Is het jullie ook opgevallen dat Legolas super blauwe ogen heeft maar als hij op een gegeven moment met Aragorn praat gewoon bruine ogen heeft? Daar bespeurde ik een foutje...

Net zoals het touw bij shadowfax....(waar ik al de hele tijd over zeik ja )....en je kunt ook kei goed zien dat er een zadel op zijn rug ligt...je ziet een witte singel onder de cape van Gandalf uitkomen...wat slecht!!
Oud 03-01-2003, 12:34
Shibby
Shibby is offline
Die muziek die gebruikt wordt in de film vind ik echt geweldig! moet ik ff kwijt.... Vooral zoals als iemand volgens mij al zei... als die vlag valt bij dat dorpje in Rohan...en wat ze telkens bij dat volk weer gebruiken... echt muziek die je raakt *zwijmel*
Reageren

Regels voor berichten