Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Een schoudertas("hand"tas en geen schooltas...), een hele lange warme sjaal voor weinig geld.. En een lange zwarte rok die ik nergens kan vinden
![]() Dat was het wel zo ongeveer....
||
Citaat:
Ja die zijn super, maar zo royaal is mijn moeder ook weer niet... ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
- Gitaaaaar, ik moet toch wat als ik niet meer mag zingen.
- Ik moet nodig naar de kapper ![]() - Ik heb een hele mooie roze jas gevonden. ![]() ![]() - Geweldige zwarte laarzen met stilettohakje, puntneus en bandjes om je benen heen. (Soort espadrilles-achtig, alleen dan hoog. Koel. Gewoon.) |
![]() |
|
![]() |
Utp kabeltang en wat rj-45 connectoren. (Al besteld, morgen ophalen).
En een overhemd (waarschijnlijk donkerblauw) en een ribbroek (beige of donkerbruin). Oh ja, en brogues van van Bommel, maar daar moet ik nog even voor sparen, want ik ga ook nog een weekje wintersporten...
|
![]() |
felrode haarspoelingverfgedoe
kapper ![]() nieuwe broek nieuwe beenwarmers [zwarte] puntschoenen zonder hak en niet hoog. alladingevallen rokjes ![]() een zwarte panty een mp3speler ehm. waar haal ik dat geld vandaan ![]() ok iig. de haarspoeling en de kapper.
||
Citaat:
Is het een voorzorgsmaatregel om de nadruk dusdanig op je voorgevel te leggen zodat mensen in het vervolg je hoofd niet hoeven te zien ?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Wat ben jij van plan om binnenkort te kopen? Verwijderd | 500 | 13-08-2017 15:57 | |
Lifestyle |
Worden er op het HBO eisen gesteld aan je kleding? beuk | 48 | 16-08-2003 05:36 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
ARTistiek |
Verhaal - Joey en ik U-NiQ | 7 | 30-08-2001 17:58 |