Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-03-2002, 17:19
Lora
Lora is offline
Citaat:
danique2 schreef:
ik vinnet niet raar ofzo, maar ik kan er niet tegen als "slanke" of "normaal postuur" mensen nòg slanker en nòg meer af willen vallen..ik weet inderdaad niet hoe jij er uit ziet, misschien heb je wel ondergewicht maar zie je er toch niet echt dun uit ofzo..maar je bent iig niet te dik dus wees ajb blij ofzo...ik ben gewoon echt te dik en als ik zeur dat ik te dik ben en af moet vallen, dan is het ook echt zo. jullie hoeven niet af te vallen, maar willen gewoon nog meer af vallen om nog iets dunner te zijn...ik vind dat best obsessief..nòg dunner, nòg lichter..wanneer ben je dan eindelijk tevreden?

*geen persoonlijke aanval, maar gewoon commentaar op mensjes die nooit tevreden zijn*

Ja, op zich snap ik je punt wel. Maar ik wil ook wel even duidelijk maken dat ik niet om aandacht vraag of naar dingen zit te vissen als "je hebt geen echt overgewicht dus waarom zou je afvallen" enzovoorts.
Ik voel me gewoon echt niet fijn bij dit gewicht. Ik draag bijna alleen maar wijde kleren omdat ik me zo schaam...snap je dat ik toch ook echt wil afvallen?

Ik geef toe dat het misschien vreemd klinkt, soms kom ik bijvoorbeeld mensen tegen die vrij mollig zijn en die ik zo'n uitstraling vind hebben, die mooi zijn zoals ze zijn.

Het is niet zo dat ik dik of mollig of wat dan ook per definitie lelijk vind.
Punt is dat ik m'n lijf zo niet mooi vind, me niet lekker voel bij dit gewicht en dus er wat af wil....hopelijk ben ik zo helder geweest

succes dan maar weer

Oud 29-03-2002, 19:26
vanilla
vanilla is offline
Citaat:
bubbeltjes schreef:
Hmz ik heb deze topic de laatste dagen zeeeeeeeer bewust lopen omzeilen aangezien ik weer enorm aan t vreten ben geweest.
Waarom kan ik niet gewoon 1 koek eten, of 3 dropjes i.p.v. 20? Daar word ik echt gek van.
Maar goed, ik ben weer opnieuw begonnen en deze keer moet t gewoon echt gaan lukken om mezelf niet zo vol te vreten. Ik mag best iets snoepen van mezelf hoor, maar ik wil t echt gewoon enorm minderen...Echt niet gezond meer dit. Mijn doel voor de komende weken is dus niet helemaal niet snoepen maar proberen maat te houden.

ik heb dus precies het zelfde, en ik word er ook gek van!!! en daarom ga ik ook gewoon echt stoppen met snoepen, want zodra ik er 1 neem stop ik pas als ik helemaal misselijk ben!! GOD!!!!!!! AAAAAHHHH
Oud 29-03-2002, 20:08
Breg
Breg is offline
ik was net 2 weken gelden begonnen met gezond doen (ik hoef niet in 1 week 3 kilo af te vallen, maar gewoon 1 kilo per 3 weken ofzo) en t is nu al fout gegaan . Eerst liep ik met mn moeder in de stad, en toen kochten we een patatje. 2 dagen later was ik bij mn opa & oma op visite, wat eten we: patat. De volgende dag, at ik met een paar vrienden, wat gingen we eten: patat. Da´s dus 3x in 1 week .
Dus ben ik vandaag opnieuw begonnen. Ik heb ongeveer 10 kilometer gefietst. Toen heb ik ongeveer 2 1/2 uur gewinkeld (is ook bewegen) en toen weer 10 km terug. Dus hopen dat het nu beter gaat.

En misschien nog een tip. Denk ook aan de kleine dingetjes. ik kocht op school vaak een bekertje chocomel of melk als drinken, maar ik ben er nu achter gekomen dat in chocomel dubbel zoveel calorieën zitten als in gewone, halfvolle melk, dus nu koop ik meestal melk, scheelt toch ongeveer 200 calorieën per week. ´T is niet zo heel veel, maar alle kleine beetjes helpen.
Oud 29-03-2002, 20:41
dossie
dossie is offline
ff voor de duidelijkheid.. ondergewicht is even gevaarlijk als overgewicht..

ik ben nu al 3 weken aan het lijnen en ben 4 kilo afgevallen.. dus dat gaat wel redelijk...

mja, iig wens ik iedereen suc6

Oud 29-03-2002, 21:40
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
lareno schreef:
jawel, want het was volgens mij meer een toevalstreffer. Ik ben wel afgevallen, maar volgens mij heb ik niet van alles s hoor, dus we gaan gewoon verder

Hmm, als je maar gezond afvalt (dus jezelf niet verhongert) vin ik t goed (Dit geldt voor iedereen die aan t 'lijnen' is! )

suc6
x's Juul
Oud 30-03-2002, 12:01
the tourist
the tourist is offline
Citaat:
Dreamzy schreef:

Ben er ook ff achter dat mijn verschil tussen 's avonds en 's ochtends wegen een halve kilo is! Gisteravond 64kilo en nu 63,5..

Dat is volgens mij best wel logisch, want 's avonds zit er nog allemaal eten in je maag dat niet verteerd is. 's ochtends (en dan vooral als je naar de wc bent geweest ) is het wel verteerd. ik weeg 's avonds trouwens meestal iets van 3 kilo zwaarder dan 's ochtends! maar ik drink ook heel veel water, dat scheelt denk ik!
Oud 30-03-2002, 12:31
sjoemie
sjoemie is offline
Citaat:
lake bodom schreef:
problemen, alleen dak al 18 dagen omgesteld ben
18 dagen??????

Oud 30-03-2002, 15:51
miep
miep is offline
ik stond vandaag zo voor de spiegel en m'n buik is echt dik!! ik heb me al 2 weken niet gewogen, en dit gaat morgen weer gebeuren, ik durf eigenlijk niet, maar goed... ik denk namelijk dat het heel erg zal tegenvallen. ik ga na pasen echt aan de lijn. en met pasen zelf ga ik ook proberen zo min mogelijk te eten. maar nu ook, dan snoep ik bij.v wel niet op een dag, maar dan eet ik wel ontelbare boterhammen, nou, ik krijg dus evengoed wel te veel calorieen binnen!! hoe wil ik dan ooit afvallen? mezelf verhongeren, nee.. en sporten ja, dat PROBEER ik wel ja.
Oud 31-03-2002, 10:41
luna_p
luna_p is offline
hmm mijn dag is goed begonnen^_^ net lekker hard gelopen in het park en ik voel me heerlijk^_^
met eten gaat ook wel goeddie^_^
Alleen drie 3x eten op een dag en veder geen snoep^_^ heb nu al in paar dagen geen snoep gehad(zucht mis het wel,maar ja)
en met de hoeveel calories is ook goeddie^_^ gisteren maar zo.n 1000^_^
blij blij blij knuffels luna

Oud 31-03-2002, 11:00
Roos
Roos is offline
Citaat:
danique2 schreef:
http://www.rug.nl/cis/med/gezond/bodymass.htm
zo zo op deze site staat er dit bij mn BMI van 24:
U bent iets te dik en hebt een dieet en oefeningen nodig. You are fat, need dieting and exercise
lekker aanmoedigend is dat...

Inderdaad.. Mijn BMI is 19, wat prima is voor een meisje van 16.
U bent dun. Eet wat meer. You are thin, eat more.
Ik weet zeker dat ik het meest eet van iedereen hier.
Oud 31-03-2002, 11:07
Roos
Roos is offline
Trouwens, mensen..

Als je echt serieus een paar kilo wilt afvallen, moet je jezelf een eetpatroon aanmeten wat je je hele leven zou kunnen volhouden.
Schrap niet AL het snoep, want vaak val je dan terug in snoepbuien.

Schrap bijvoorbeeld twee derde van het snoep/snacks. In plaats van een hand dropjes neem je er twee. En beloon jezelf ook, als het goed is gegaan, mag je best een lekkere koek in het weekend. Van één koek kom je echt niet ineens twee kilo aan.

Zorg voor een gezond en regelmatig eetpatroon. Je kan niet dagen lang leven op komkommers en droog brood. Probeer het ook niet, dat is verschrikkelijk slecht voor je.
Sport regelmatig, minstens 1x per week, en eet drie maaltijden per dag.

Probeer je elke keer af te vragen, als je iets wilt eten: "Heb ik echt honger, of alleen maar trek? Knort mijn maag, of heb ik alleen zin om te eten?"

Door zo regelmatig te eten en te lijnen, val je in het begin misschien minder af dan als je alleen komkommers eet, maar het is stukken beter voor je lichaam, en, nog belangrijker: je kan dit heel je leven volhouden!

(Zelf lijn ik niet, is absoluut niet nodig, maar ik weet er wel veel van af).
Oud 31-03-2002, 11:10
Roos
Roos is offline
Citaat:
luna_p schreef:
en met de hoeveel calories is ook goeddie^_^ gisteren maar zo.n 1000^_^
blij blij blij knuffels luna
Dat is toch veeeeel te weinig??
Oud 31-03-2002, 12:02
Me_Myself_and_I
Me_Myself_and_I is offline
Hey..

Ik begin nu eigenlijk een beetje bang te worden van mezelf. Ik dacht dat ik het niet zou kunnen maar nu blijkt dat ik het zelfs heel goed kan. Ik heb nu 2 weken achter de rug van niet snoepen en weinig eten. Geen enkele keer gezondigd en gemiddeld zo'n 500 tot 700 calorien per dag. Ik voel geen honger meer, wordt supermisselijk als ik iets vets eet (boterham met kaas bijvoorbeeld) en ik voel me slap. Ik weet dat ik moet eten, maar ik doe het niet. Ik wil wel, maar als ik dan alleen al aan iets denk krijg ik al kotsneigingen. En aan de andere kant wil ik ook weer niet eten, omdat het me nu zo makkelijk af gaat. Als ik nu weer gewoon zou eten kom ik natuurlijk weer alles aan, terwijl ik nu op m'n streefgewicht zit. Het kost me gewoon helemaal geen moeite om iets te laten staan, dus waarom niet doorgaan?
M'n moeder denkt dat ik me overdag als ze werkt helemaal volstop met eten, omdat ik 's avonds weinig eet en nou wil ze me gaan controleren enzo. Ik ben nu bang dat ze erachter komt dat ik juist nauwelijks iets eet voor het avondeten, want dan moet ik naar de dokter.
Ik weet wel dat jullie niet kunnen helpen maar ik wil het gewoon even kwijt.

xxx
Eefje
Oud 31-03-2002, 14:07
*Marieke*
*Marieke* is offline
Een boterham met kaas is niet vet hoor!~~~~
Oud 31-03-2002, 14:46
sanne60
sanne60 is offline
Citaat:
Me_Myself_and_I schreef:
Hey..

Ik begin nu eigenlijk een beetje bang te worden van mezelf. Ik dacht dat ik het niet zou kunnen maar nu blijkt dat ik het zelfs heel goed kan. Ik heb nu 2 weken achter de rug van niet snoepen en weinig eten. Geen enkele keer gezondigd en gemiddeld zo'n 500 tot 700 calorien per dag. Ik voel geen honger meer, wordt supermisselijk als ik iets vets eet (boterham met kaas bijvoorbeeld) en ik voel me slap. Ik weet dat ik moet eten, maar ik doe het niet. Ik wil wel, maar als ik dan alleen al aan iets denk krijg ik al kotsneigingen. En aan de andere kant wil ik ook weer niet eten, omdat het me nu zo makkelijk af gaat. Als ik nu weer gewoon zou eten kom ik natuurlijk weer alles aan, terwijl ik nu op m'n streefgewicht zit. Het kost me gewoon helemaal geen moeite om iets te laten staan, dus waarom niet doorgaan?
M'n moeder denkt dat ik me overdag als ze werkt helemaal volstop met eten, omdat ik 's avonds weinig eet en nou wil ze me gaan controleren enzo. Ik ben nu bang dat ze erachter komt dat ik juist nauwelijks iets eet voor het avondeten, want dan moet ik naar de dokter.

xxx
Eefje
Waarom niet doorgaan??!! Omdat je zwaar ongezond en zelfvernietigend bezig bent zo ongeveer! Volgens mij is het bij jou sowieso niet 'gewoon' lijnen, anders deed je het niet zo verborgen, maar bovendien zul jij als je nog even zo doorgaat over een tijdje alleen maar dikker worden dan je ooit bent geweest. Als je nml per dag maar zo weinig binnenkrijgt, gaat je lichaam superzuinig werken, dus als je vervolgens weer gewoon 'normale' hoeveelheden binnenkrijgt (dus nog niet eens 'veel') schiet je gewicht omhoog...... Je bent alleen maar jezelf aan t verkloten zo hoor...!!
Oud 31-03-2002, 16:26
Lora
Lora is offline
Citaat:
Me_Myself_and_I schreef:
Hey..

xxx
Eefje
Dit had ik al verwacht...er is maar een manier om doorslaan te voorkomen (als dat niet al het geval is) en dat is normaal gaan eten, ik bedoel, genoeg binnenkrijgen. Het klopt inderdaad dat je lichaam erg zuinig zal omgaan met elk hapje wat het binnenkrijgt en dat is niet bepaald handig, want dan kom je waarschijnlijk nog meer aan dan je begingewicht toen je begon met afvallen.

Je ambieert magerte? Het frele wegkwijnen? Er is weinig moois aan, je verpest je lijf en dat blijft. Je weet stiekem vast ook wel dat geen enkel gewicht laag genoeg zal zijn.
Wees niet verrast als je -oeps- niet meer ongesteld bent of je slap voelt...

...kijk eens wat verder!

liefs
Oud 31-03-2002, 19:59
miep
miep is offline
nou meiden hoe gaat het vandaag?
het is pasen en het gaat K U T.....
maarja, had ook niet anders verwacht! ik ga zo wel even sporten.
en morgen begin ik weer!

en Eefje... ik ken je probleem best goed. Misschien zat ik toen ook wel tegen "Die" rand aan. Ik woog vlakvoor kerst namelijk ook goed; ik had mijn streefbericht bereikt! maarja, dan ga je opeens weer "normaal" eten? (ik at wel normaal, maar snoepte niet enzo) nou, dat doe je dus niet, want je bent gewend te gaan denken zodra je maar iets onnodigs eet, je aan zult komen. (ik voelde me schuldig als ik een pepermuntje at ) MAar toen werd het kerst, en ik had mezelf ook beloofd dat ik dan zou mogen gaan eten. Toen ik net begon met taartjes eten, voelde ik me ook meteen misselijk, maar dat stelde eigenlijk best snel bij. Maargoed, zo ging dat en ik ben niet meer gestopt! toen ben ik uiteindelijk 7 kilo aangekomen, en hoe snap ik ook niet, want ik voelde me werkelijk net zoals jij dat beschrijft. nou goed, nu ben ik weer proberen aan 't afvallen....
niet dat je hier iets aan hebt, mara zo is het bij mij gegaan... misschien was ik ook wel heel anders terecht (niet terecht) gekomen, als het geen kerst was geworden.. ga alsjeblieft wat eten!! ookal vind je het vies! gweoon wat groente, brood, magere melk op een dag. probeer het alsjeblieft op te bouwen! je hoeft niet te gaan snoepen, maar eet wel gewoon gezonde dingen!

enne, meisjes die mar 500 calorieen op een dag binnen krijgen, hoe doe je datin vredesnaam?? dan krijg je niet alle voedingstoffen binnen hoor! in 2 boterhammen (zonder beleg) zitten al 150 calorieen ofzo! dus wat eten jullie op een dag als ik vragen mag? 's avonds 1 stronkje broccoli en dan heb je ook je groenten binnen ofzo? ? !! antwoord me!!!!
Oud 31-03-2002, 20:31
Lora
Lora is offline
Ik snap er niets van, ik ben nu alweer een kilo kwijt, in totaal nu 5 kilo
Nog maar 2 kilo en ik ben klaar....ik kan het me niet voorstellen, ik zie wel verschil maar nog niet zoveel als ik had verwacht

Ik heb eerder het idee dat ik er nu pas lekker inzit, ik ben nog niet eens zolang bezig!

Nou ja, ik zie wel, iedereen succes!
Oud 31-03-2002, 20:56
miep
miep is offline
Citaat:
Lora schreef:
Ik snap er niets van, ik ben nu alweer een kilo kwijt, in totaal nu 5 kilo
Nog maar 2 kilo en ik ben klaar....ik kan het me niet voorstellen, ik zie wel verschil maar nog niet zoveel als ik had verwacht

Ik heb eerder het idee dat ik er nu pas lekker inzit, ik ben nog niet eens zolang bezig!

Nou ja, ik zie wel, iedereen succes!

hoe lang ben je bezig geweest?
hoe lang ben je/gewicht?

ik moet ook 7 kilo kwiuhjt... dit moet ik al 2 maanden, maar steeds blijf ik terug komen op 't zelfde gewicht. KUT maar het is ook #*$(@#*$@ pasen! maargoed ik ga nu onwijs sporten en morgen begin ik echt weer!!

het is niet makkelijk
Oud 31-03-2002, 21:09
Lora
Lora is offline
Citaat:
miep schreef:

hoe lang ben je bezig geweest?
hoe lang ben je/gewicht?

ik moet ook 7 kilo kwiuhjt... dit moet ik al 2 maanden, maar steeds blijf ik terug komen op 't zelfde gewicht. KUT maar het is ook #*$(@#*$@ pasen! maargoed ik ga nu onwijs sporten en morgen begin ik echt weer!!

het is niet makkelijk
Ik lijn nu 3 weken zoiets.
Ik ben 1.78 en weeg nu 62 kilo. Je zou dus zeggen dat het een goed gewicht is...maar het is dus echt absoluut niet zo dat ik al bijna klaar ben, ik heb nog steeds vetrolletjes

M'n streefgewicht is oorspronkelijk 60 kilo, maar ik kijk wel.

En, gewoon vol moed na pasen verder gaan

Oud 31-03-2002, 21:29
Lora
Lora is offline
Wat trouwens ook heel vervelend is, al die lekkere dingen die mijn moeder in huis heeft gehaald omdat het Pasen is...

-luxe broodjes
-paasbrood
-verschillende soorten chips en nootjes
-paaseitjes, chocola etc
-salades voor op brood, komkommersalade, eiersalade
-bollino vla
-ik kan wel doorgaan...

Het is zo moeilijk om er allemaal vanaf te blijven, maar ik weiger alles te verpesten door iets daarvan te eten omdat het toevallig Pasen is. M'n moeder is het er alleen niet mee eens, dat is dan jammer.

Morgen weer fijn opstaan en joggen en geen paasbrood eten

Lalalaaa als ik morgen nou ineens nog 5 kilo lichter was
Oud 31-03-2002, 21:35
lottuuu
lottuuu is offline
'k moest vorig jaar van de dokter een tijdje suikervrij eten omdat ik altijd zo duizelig was. Ik ben toen in een half jaar 18 kilo afgevallen. Nou moet ik er ook wel bij vertellen dat ik waarschijnlijk te zwaar was, maar toch is 18 best veel. Maar bij mij was het ook meer tegen de duizeligheid dan om aftevallen. Hoewel dat laatste wel mooi meegenomen is!

Maar het is heel belangrijk dat je gewoon blijft eten dus gewoon kaas, vlees/ei en pindakaas (zit meestal geen suiker in), groenten e.d. Ik vind dat het een stuk makkelijker vol te houden is dan helemaal niet snoepen omdat je nog wel gewoon chips mag eten e.d

wel ff een tip:
eerst ff nadenken voordat je het doet want ik wordt niet echt gelukkig als half nederland anorexia of zoiets krijgt omdat ik zoiets vertel. dus please pas wel een beetje op!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Als je gewoon iets dunner wilt worden kan je het misschien op een andere manier proberen want bij mij werkte het best snel. Als je dus al best dun bent, doe het dan niet!~f bespreek het anders ff met de dokter
Oud 01-04-2002, 01:44
scala
scala is offline
eej wat een goede topic dit...tenminste tis wel goed om te lezen hoe anderen ermee bezig zijn en hoe&wat

Mijn BMI is 23...teveel dus op zich heb ik er geen last van ofzow hoor, maar ik zou het wel fijn vinden als d'r 4 kilo ofzo vanaf kan kvoel me soms gwoon 'zwaar'....

Ik beweeg wel veel, sport 3 uur in de week en fiets 6 dagen id week 30 minuten lang. Het enige wat ik iig meer moet doen is drinken, groente&fruit eten...ik vergeet et gewoon vaak. Neem wel vaak vitaminepillen als vervanging.

Verder als ik zo'n bui krijg dan probeer ik wel gezonde dingen te eten...bv ipv koekjes neem ik dan yoghurt&muesli. Maar ik vervang dan alleen het soort eten>>scheelt dat nou of heeft dat geen zin ivm calorieen? ik weet dat nl niet...

Op zich ben ik er niet zo heel erg mee bezig, ook geen zin in. M'n zusje is soms echt TEveel ermee bezig, vraagt ze bij alles of het wel gezond is. SOms heb je daar toch gewoon geen zin in? eten is gewoon een primaire behoefte, je kan er wel op letten, maar het moet geen obsessie of controle worden.
Oud 01-04-2002, 01:49
scala
scala is offline
btw men zegt altijd dat jonge meisjes beinvloed worden door al die modebladen, sterren en modellen. Is dat nou echt zo?

Ik heb het idee van niet. Ik lees die dingen niet en ik denk als ik zo'n foto zie, ook niet van: oww ik wil ook zo zijn wat ben ik dik blaat..jullie?

kheb het juist in mijn eigen omgeving!ik dans bijvoorbeeld, nou dan heb je dus een grote spiegel voor je neus & je wordt de hele tijd geconfrontreerd met je spiegelbeeld. Nou is dat wel te overleven maar al die andere meiden bij mij id les zijn echt van die slanke&dunne meisjes..jeweetwel v die balletkinderen:/ Dat is gewoon zwaar irritant omdat je dat duidelijk het verschil ziet!!dan denk ik dus wel van sjeeeeeee et mag wel wat minder ik hoef echt niet DUN te zijn, maar gwoon wat d'r af zou veel beter voelen.
Oud 01-04-2002, 09:07
TearSong
TearSong is offline
Citaat:
scala schreef:
btw men zegt altijd dat jonge meisjes beinvloed worden door al die modebladen, sterren en modellen. Is dat nou echt zo?

ik ben niet echt 'jong' meer (poeh...wat klinkt dat bejaard) dus ik weet niet echt ofdat ik daar antwoord op kan geven. Ik word er in ieder geval niet door beinvloed...trek me toch niet veel aan van anderen en modebeelden enzo...
Oud 01-04-2002, 12:40
aquafemme
aquafemme is offline
Citaat:
Ik lijn nu 3 weken zoiets.
Ik ben 1.78 en weeg nu 62 kilo. Je zou dus zeggen dat het een goed gewicht is...maar het is dus echt absoluut niet zo dat ik al bijna klaar ben, ik heb nog steeds vetrolletjes
M'n streefgewicht is oorspronkelijk 60 kilo, maar ik kijk wel.

En, gewoon vol moed na pasen verder gaan

Kan me niet voorstellen dat jij nog dik bent... ik ben ook 1:78 en ik weeg rond de 78 kilo.. en ik ben echt te zwaar.... Ik heb zo'n vaag vermoeden dat he wel goed me me komt en dat het ooit vanzelf wel er zou af gaan, de overtollige kilo's.... Ben blij dat we geen paaseieren in huis hebben...

Good Luck

Oud 01-04-2002, 14:49
Verwijderd
ach ik weeg nu nog steeds zo'n 67 en ben 1m65. op zich heb ik er nie zo veel problemen meer mee, met mn figuur, soms ziet het er wel redelijk uiit, als ik loop bijv. dan zie je wel een beetje vet bewegen op mn benen enzo maar sommige dagen is het iets minder en dan ziet eht er wel strak uit. op zulke momenten zit ik er ook nie zo mee dat ik overgewicht heb, maar soms dan heb ik teveel gegeten ofzo en bij mij zie je dat de volgende dag al en dan voel ik me echt niet goed en zit het liefst heel de dag binnen om mezelf te verbergen.

maar ja, ik verhonger me niet, ik eet "normaal" en af en toe snoep en chips (sweekends meestal met mn vriendje), ik kom ook nie meer aan maar val ook nie echt af...ik doe wel tegenwoordig wat oefeningen in mn kamer voor mn beenspieren en buikspieren om het misschien wat strakker te krijgen.

naja, iedereen succes dan maar, en pas op dat je niet doorslaat want ik zie hier soms posts waarvan ik echt niet goed word..
Oud 01-04-2002, 17:13
Lora
Lora is offline
Citaat:
danique2 schreef:

naja, iedereen succes dan maar, en pas op dat je niet doorslaat want ik zie hier soms posts waarvan ik echt niet goed word..

[/B]
Je haalt me de woorden uit de mond.
Oud 01-04-2002, 18:30
miep
miep is offline
mooi,
eerste paasdag heb ik gevreten (ook gesport ) en nu ga ik er weer tegen aan.
ik doe/deed niet aan tweede paasdag

bye bye!
Oud 01-04-2002, 18:44
Me_Myself_and_I
Me_Myself_and_I is offline
Ik weet niet of ik hier een link naar mag geven, maar het is wel erg handig..:
http://www.overgewicht.nl/

Je kunt onder de link 'eet en beweegwijzer' een account aanmaken (stukje naar beneden scrollen, link 'hier' boven het inlogvakje) eerst vul je een streefgewicht, lengte en huidig gewicht in, en dan rekent dat ding voor jou uit hoeveel je elke dag mag eten om je doel te bereiken. Je moet dan iedere dag invullen wat je gegeten hebt, en dan kun je dus zien of je niet te veel (of te weinig) gegeten hebt. Heel handig!
Oud 01-04-2002, 21:26
miep
miep is offline
Citaat:
Me_Myself_and_I schreef:
Ik weet niet of ik hier een link naar mag geven, maar het is wel erg handig..:
http://www.overgewicht.nl/

Je kunt onder de link 'eet en beweegwijzer' een account aanmaken (stukje naar beneden scrollen, link 'hier' boven het inlogvakje) eerst vul je een streefgewicht, lengte en huidig gewicht in, en dan rekent dat ding voor jou uit hoeveel je elke dag mag eten om je doel te bereiken. Je moet dan iedere dag invullen wat je gegeten hebt, en dan kun je dus zien of je niet te veel (of te weinig) gegeten hebt. Heel handig!
leuk:
1.82
72 kg
72 cm buikomtrek-> maar dat kan ik niet lezen te veel vet ofzo?

Oud 01-04-2002, 21:43
miep
miep is offline
wat is Xenical ?
Oud 01-04-2002, 21:55
Lora
Lora is offline
Zou je met een gezond gewicht toch een te grote buikomtrek kunnen hebben?

Iejw ik durf het echt niet te meten, die vieze buik
Oud 01-04-2002, 23:18
miep
miep is offline
Citaat:
Lora schreef:
Zou je met een gezond gewicht toch een te grote buikomtrek kunnen hebben?

Iejw ik durf het echt niet te meten, die vieze buik
ja, dat kan zeker
ik heb dat namelijk
en als ikz eg dat ik ga lijnen lachen mensen me ook uit, omdat ik voroderest wel dun ben. maar zodra ik dan in bikini loop.. ja, dan begrijpen de mensen wel waarom ik lijn

Oud 02-04-2002, 08:23
Anne
Anne is offline
Ik doe ook mee! En dit keer op een gezonde manier! Ik ga niet heel erg bewust afvallen, zoals calorieen tellen enzo (heb ik hiervoor wel gedaan), maar ik let gewoon een beetje op wat ik eet.
Ik weeg nu 80 kilo bij 1m86. Op zich kan dat gewicht me niet zo veel schelen, maar het wordt weer zomer he...
Oud 02-04-2002, 10:26
Gwen.
Gwen. is offline
Is een van jullie bekend met sites over dieten op internet enzo? Daar ben ik wel benieuwd naar.

En verder.. heeft men hier meningen over de Abtronic en zijn varianten? Natuurlijk snap ik dat je met alleen dat ding niet slank wordt, maar het kan prettig zijn als hulp voor een strak buikje.
Oud 02-04-2002, 12:07
~sweetgirl~
~sweetgirl~ is offline
Citaat:
snowboardgirlke schreef:
ik heb ook zo een beetje vetrollen.
Ik weeg ni veel 54kg 1.72m.
En toch, ik denk da ik wa meer buikspieroefeningen moet doen.
Ik weeg ik ook 54 kg ik ben alleen maar 1.64m Ik ben niet dik want in broeken heb ik soms gewoon maatje 34. Ik vind alleen m'n buik niet zo mooi. Ik wil 'n wat strakkere buik. Maar ik kan me niet voorstellen dat jij een beetje vetrollen hebt
Oud 02-04-2002, 15:21
halve gare
halve gare is offline
ik ben oip vakantie geweest 12 dagen en ik was zo bang dat ik zou aan komen maar het is me gelukt om op 55 te blijven
Oud 02-04-2002, 17:12
Kat
Kat is offline
Ik heb vanaf morgen pwweek, en das erg goed voor de lijn. Met al die pw's word ik zo misselijk (zenuwen ofzo?) dat ik bijna nix kan eten. verder ben ik vorige week niet gaan fitnessen, dus moet ik deze week 2 keer. als ik nou nog niet afval...
Oud 02-04-2002, 18:51
Lora
Lora is offline
Citaat:
halve gare schreef:
ik ben oip vakantie geweest 12 dagen en ik was zo bang dat ik zou aan komen maar het is me gelukt om op 55 te blijven
Dat is een gewicht wat ik eigenlijk wel wil bereiken...en jij hoeft alleen maar te zorgen dat je erop blijft, wees blij!
Oud 02-04-2002, 19:38
DarkCat
DarkCat is offline
Ik zie dr uit als een rollade
Ik heb dus tegen beter weten in besloten ook weer wat gezonder te gaan eten.. En dat gaat nu al fout. Ik eet overdag niks en savonds prop ik me helemaal vol met boterhammen en avondeten en crackers en fruit enzo.. daar moet ik dus weer mee gaan kappen.. gewoon drie maaltijden per dag en verder niks. En ik moet me er van mezelf strikt aan houden dat ik elke dag fruit, melk en brood binnen krijg.

Das toch normaal lijnen.. of zit ik nu weer op t verkeerde spoor?

Cat (dikkie dik)
Oud 02-04-2002, 19:54
sanne60
sanne60 is offline
Citaat:
DarkCat schreef:
Ik zie dr uit als een rollade
Ik heb dus tegen beter weten in besloten ook weer wat gezonder te gaan eten.. En dat gaat nu al fout. Ik eet overdag niks en savonds prop ik me helemaal vol met boterhammen en avondeten en crackers en fruit enzo.. daar moet ik dus weer mee gaan kappen.. gewoon drie maaltijden per dag en verder niks. En ik moet me er van mezelf strikt aan houden dat ik elke dag fruit, melk en brood binnen krijg.

Das toch normaal lijnen.. of zit ik nu weer op t verkeerde spoor?

Cat (dikkie dik)

Wat d8 je zelf..
Oud 02-04-2002, 20:20
halve gare
halve gare is offline
Citaat:
Lora schreef:
Dat is een gewicht wat ik eigenlijk wel wil bereiken...en jij hoeft alleen maar te zorgen dat je erop blijft, wees blij!
ik heb lang geknokt voor die 55!! ben al maanden bezig met verschillende manieren van afvallen... dus zo gemakkelijk is dat ook niet hoor!

Oud 02-04-2002, 20:38
Lora
Lora is offline
Citaat:
halve gare schreef:
Citaat:
Lora schreef:
ik heb lang geknokt voor die 55!! ben al maanden bezig met verschillende manieren van afvallen... dus zo gemakkelijk is dat ook niet hoor!

Ok...sowwy
Oud 03-04-2002, 13:55
*Marieke*
*Marieke* is offline
Julllie ook allemaal TE veel gesnoept met pasen?
Ik ben maar weer eens opnieuw begonnen...
Oud 03-04-2002, 14:31
Kat
Kat is offline
Citaat:
*Marieke* schreef:
Ik ben maar weer eens opnieuw begonnen...
Ja, herkenbaar...
Maar ik ga er, na deze mars, echt weer iets aan doen hoor!
Oud 03-04-2002, 15:39
Verwijderd
Citaat:
*Marieke* schreef:
nou niet eens zoveel paaseieren ofzo maar in dat weekend hebben ik en mn vriend wel 3 zakken chips en een schaal popcorn op dus... maar ja, dus 1,5 zak per persoon, is iig minder erg als wanneer ik eht in mn eentje op had
Oud 03-04-2002, 22:03
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
sanne60 schreef:

Wat d8 je zelf..
Can't live with it, can't live without it.. ik ga denk ik hulp zoeken.. ik kloot al meer dan 6 jaar met eten.. t ging alleen geweldig de afgelopen driekwart jaar..
Oud 04-04-2002, 00:25
miep
miep is offline
godv*r....
hoe doen jullie het?
het lukt mij dus gewoon niet.
waarom niet?
ik word gewoon dik.
dik dik dik
wie had ooit gedacht dat ik dik zal worden?
dikke buik, dikke kont, dikker, bol gezicht..
ik vind het echt heel erg.
maar het lukt me niet meer.
waarom lukte het me vorig jaar wel? ???????????????? en nu niet meer. ik eet nu 3 x zo veel.
ik eet de godganze dag........ chocola, chips, alles en alles. op die momenten zelf, tja, hoe ik me dan voel, soms van HELLUP, maar soms eet ik gewoon rustig door, en denk ik boeien....

wie weet wat ik kan doen?
naar een dietiste zal vast ook niet helpen, ik bedoel, ik kan zelf ook wel een normaal dieet voor mezelf schrijven, het probleem is dat ik me d'r niet aan kan houden.... en alsof hij/zij mij daar mee zou kunnen helpen...?!?!

please meiden, ik ben echte radeloos!!

veel liefs miep
Oud 04-04-2002, 01:15
miep
miep is offline
Citaat:
DarkCat schreef:

Can't live with it, can't live without it.. ik ga denk ik hulp zoeken.. ik kloot al meer dan 6 jaar met eten.. t ging alleen geweldig de afgelopen driekwart jaar..
wat goed dat je hulp gaat zoeken DarkCat... echt knap.

mijn moeder zei net voor 't eerst tegen me dat ja, het te zien was dat ik was aangekomen, zowel aan m'n buik (wat ik al lang wist) maar ook.. m'n gezicht

Regels voor berichten