Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-10-2003, 18:35
je zuster
je zuster is offline
Citaat:
koekiemonstertje schreef op 29-10-2003 @ 18:31:
ik had een puist op me schaamlip van 1 cm diagonaal!
De dokter had het onderzocht!
eg pijnlijk want het schuurde namelijk overal langs, ik kon bijna niet lopen, zitten en al helemaal niet fietsen!

Maar ja gelukkig issie vanzelf opengebarst en nu is het alleen nog een hard plekje. Anders hattie opengemaakt moeten worden!

Ik was eg bang dat het wat anders was maar het was maar een puist! Op de meest rare plek vin ik persoonlijk! (of nie?0
gatverdamme..
Met citaat reageren
Oud 31-10-2003, 20:23
Bikinie-meisje
Bikinie-meisje is offline
Ok, hier kom ik even

Je hebt puistjes en je hebt acne. Puistjes zijn door huis, tuin en keukenmiddeltjes te bestrijden, sommigen zijn zelfs allergieen (voor bijvoorbeeld aardbeiden of noten).

Acne niet! Deze worden toch echt veroorzaakt door hormonen (bij vrouwen veelal een teveel aan mannelijk hormoon, kijk maar eens of je overbeharing hebt en hoe diep de haren geworteld zijn als je bijvoorbeeld je wenkbrauwen epileert), en komen dus van binnenuit! Gels, creme-tjes en van die prikkende kut-vloeistof werkt daarbij dus gewoon niet, net als het veranderen van je eet-patronen, varkensvlees, zuivel en chocolade vermijden zal OOK niet helpen.

Johnbiezen ofzo, STOP met anti-biotica! In de toekomst is het niet gunstig als je immuun bent geworden voor anti-biotica!

Ga gewoon naar een dermatholoog en laat je helpen, want jullie eikels verpesten je huid alleen nog maar meer als je dingen gaat uitproberen, huidproducten horen precies afgestemd te zijn op je huidtype want niet elke puistenkop heeft meteen een vette huid? Meestal heb je gewoon een gevoelige huid, en verneuk je het door de verkeerde producten te gebruiken. Vertrouw op de proffesionals !!
Oud 01-11-2003, 20:06
johnbiezen
johnbiezen is offline
Citaat:
Bikinie-meisje schreef op 31-10-2003 @ 21:23:
Ok, hier kom ik even
Johnbiezen ofzo, STOP met anti-biotica! In de toekomst is het niet gunstig als je immuun bent geworden voor anti-biotica!

Ga gewoon naar een dermatholoog en laat je helpen,
Ik ben ook naar de huiDarts geweest, en die heeft me dit voorgeschreven. Na 3 weken zou je resultaat moeten gaan zien, en ik ben nu iets meer dan 3 weken bezig. Dan ga ik dus echt niet gelijk stoppen. Ik wacht het nog wel weekje af. Als het dan nog nix is, bel ik de doktor (huisarts) er wel over op. Over 5 weken moet ik weer naar HuiDarts..
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 21:14
gedientjuh
gedientjuh is offline
Hallo iedereen ...
ik zit echt vreselijk onder de puisten...
ik ga regelmatig onder de zonnenbank maar da helpt dus echt niet! ook maak ik mijn huid iedere avond fet goed schoon maar ik krijg alleen maar meer GROOTE rooie bulten!!!
De diane pil 35 (ofzoiets) heb ik al eens uitgeprobeerd maar daar kon ik dus niet tegen(werd er namlijk errug schagarijnig van)
mijn vraagje is nu heb je ook een speciale acnepil ofzow???
tandpasta heb ik nog niet uitgeprobeerd! ja 1 keer... had ik alleen mn hele huid ermee ingesmeerd, maar volgens mij iz dat niet helemaal niet de bedoeling!!!
Oud 05-11-2003, 14:04
Solid
Solid is offline
Citaat:
johnbiezen schreef op 01-10-2003 @ 14:55:
Kent iemand Sulfopowder van Dr. van der Hoog. Het is een camouflerende poeder. Dat puistjes en meeeters uitdroogd, geschikt voor een vette huid...en zorgt dat je huid niet gaat glimmen...? Wie heeft hier ervaring mee?
Ja dat gebruik ik Het is niet echt een middel tegen puistjes vind ik, alleen wel het beste spul om af en toe te camoufleren Ik gebruik absoluut geen foundation, maar soms wat van dat poeder tegen glimmende huid en rode vlekjes is gewoon heel fijn

Ik heb diverse middeltjes gebruikt, de laatste tijd die lijn van Vichi, werkt wel goed volgens mij. Verder gebruik ik sinds kort benzoylperioxide, (smeer het alleen 's avonds) alleen gaat mn huid best wel trekken en wordt het wat droger. Maar dat vind ik niet echt erg, het werk wel (maar dat is pas een week ofzo)

Ook drink ik veel water en gebruik ik biergistpillen
Oud 05-11-2003, 14:51
Saai !!!
Saai !!! is offline
Bij mij werkt die Benzoylperoxide Hydrogel dus echt voor geen meter !!!
Wat werkt het best:
Inderm, Eryacne of Roaccutane ???
...en met zo weinig mogelijk rare bijwerkingen graag...
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 16:45
je zuster
je zuster is offline
Citaat:
gedientjuh schreef op 04-11-2003 @ 22:14:
tandpasta heb ik nog niet uitgeprobeerd! ja 1 keer... had ik alleen mn hele huid ermee ingesmeerd, maar volgens mij iz dat niet helemaal niet de bedoeling!!!
nee dus.

niet te veel aan doen is denk ik het beste. gezicht iedere ochtend en avond goed schoonmaken met bijv reinigingsgel van synergie pure (NIET te hard schrobben, daar maak je het erger mee) en daarna voorzichtig met handdoek drogen. ik zou er (vooral savonds) niet teveel andere troep opsmeren want je huid moet ademen en kan zich snachts dan beter herstellen.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 18:40
Baka²
Baka² is offline
ok... ik heb dus nu allemaal gelezen wat ertegen helpt, en in een van de laatste posts zie ik dat al die zooi niet helpt tegen acné maar alleen tegen puistjes...

wat helpt dan WEL goed tegen acné?
Ik zit nu namelijk al iets van 7 jaar met puistjes (1e 2 jaar waren nog rustig aan, toen werd 't erger) en ik ben er achter gekomen dat 't ook in de familie zit. En nu kijk ik naar m'n broer van 23, die er nog steeds een beetje last van heeft, en dat z'n huid niet echt bepaald gaaf is.
Dat wil ik dus proberen te voorkomen...
wat kan ik tegen echte acné doen? (misschien dan toch maar naar de docter? )
Met citaat reageren
Oud 06-11-2003, 07:47
johnbiezen
johnbiezen is offline
Citaat:
Baka² schreef op 05-11-2003 @ 19:40:
ok... ik heb dus nu allemaal gelezen wat ertegen helpt, en in een van de laatste posts zie ik dat al die zooi niet helpt tegen acné maar alleen tegen puistjes...

wat helpt dan WEL goed tegen acné?
Ik zit nu namelijk al iets van 7 jaar met puistjes (1e 2 jaar waren nog rustig aan, toen werd 't erger) en ik ben er achter gekomen dat 't ook in de familie zit. En nu kijk ik naar m'n broer van 23, die er nog steeds een beetje last van heeft, en dat z'n huid niet echt bepaald gaaf is.
Dat wil ik dus proberen te voorkomen...
wat kan ik tegen echte acné doen? (misschien dan toch maar naar de docter? )
Naar de doktor gaan, die heeft goede middeltjes. Alles werkt persoonlijk...
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 21:41
johnbiezen
johnbiezen is offline
Na 4,5 weken nog niet echt veel resultaat met antibiotica
Met citaat reageren
Oud 09-11-2003, 12:09
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
johnbiezen schreef op 08-11-2003 @ 22:41:
Na 4,5 weken nog niet echt veel resultaat met antibiotica
Jammer, bij mij gaat het wel aardig.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 16:55
hallowww
hallowww is offline
de beste oplossing is om een alcoholbehandeling te vragen bij de dokter heb ik ook gedaan en niet alleen je puisten gaan weg maar ook als bijvoobeeld je neus rood is door al die puisten en meeters wordt die ook weer de gewone kleur. IK HAD AL NA 1 DAG RESULTAAT en gebruik het elke dag!!!!! dus ga snel naar de dokter daarvoor hij schrijft zo een receptje uit hahah!!!
Met citaat reageren
Oud 05-12-2003, 21:05
boer
boer is offline
ik heb ddd lotion extra sterk gekocht, terwijl ik nog niet ddd lotion normaal heb gebruikt, kan ik dit wel gewoon gebruiken? Of moet ik het bijvoorbeeld verdunnen met water of moet ik gewoon de normale versie kopen. Ik heb overigens niet zo heel veel last van puistjes, maar wel van heel veel meeeters en rode vlekjes van "oude" puistjes
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten