![]() |
|
Ok, hier kom ik even
![]() Je hebt puistjes en je hebt acne. Puistjes zijn door huis, tuin en keukenmiddeltjes te bestrijden, sommigen zijn zelfs allergieen (voor bijvoorbeeld aardbeiden of noten). Acne niet! Deze worden toch echt veroorzaakt door hormonen (bij vrouwen veelal een teveel aan mannelijk hormoon, kijk maar eens of je overbeharing hebt en hoe diep de haren geworteld zijn als je bijvoorbeeld je wenkbrauwen epileert), en komen dus van binnenuit! Gels, creme-tjes en van die prikkende kut-vloeistof werkt daarbij dus gewoon niet, net als het veranderen van je eet-patronen, varkensvlees, zuivel en chocolade vermijden zal OOK niet helpen. Johnbiezen ofzo, STOP met anti-biotica! In de toekomst is het niet gunstig als je immuun bent geworden voor anti-biotica! Ga gewoon naar een dermatholoog en laat je helpen, want jullie eikels verpesten je huid alleen nog maar meer als je dingen gaat uitproberen, huidproducten horen precies afgestemd te zijn op je huidtype want niet elke puistenkop heeft meteen een vette huid? Meestal heb je gewoon een gevoelige huid, en verneuk je het door de verkeerde producten te gebruiken. Vertrouw op de proffesionals !!
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Hallo iedereen ...
ik zit echt vreselijk onder de puisten... ![]() ik ga regelmatig onder de zonnenbank maar da helpt dus echt niet! ook maak ik mijn huid iedere avond fet goed schoon maar ik krijg alleen maar meer GROOTE rooie bulten!!! ![]() ![]() De diane pil 35 (ofzoiets) heb ik al eens uitgeprobeerd maar daar kon ik dus niet tegen(werd er namlijk errug schagarijnig van) mijn vraagje is nu heb je ook een speciale acnepil ofzow??? tandpasta heb ik nog niet uitgeprobeerd! ja 1 keer... had ik alleen mn hele huid ermee ingesmeerd, maar volgens mij iz dat niet helemaal niet de bedoeling!!! ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik heb diverse middeltjes gebruikt, de laatste tijd die lijn van Vichi, werkt wel goed volgens mij. Verder gebruik ik sinds kort benzoylperioxide, (smeer het alleen 's avonds) alleen gaat mn huid best wel trekken en wordt het wat droger. Maar dat vind ik niet echt erg, het werk wel (maar dat is pas een week ofzo) Ook drink ik veel water en gebruik ik biergistpillen ![]()
||
Citaat:
niet te veel aan doen is denk ik het beste. gezicht iedere ochtend en avond goed schoonmaken met bijv reinigingsgel van synergie pure (NIET te hard schrobben, daar maak je het erger mee) en daarna voorzichtig met handdoek drogen. ik zou er (vooral savonds) niet teveel andere troep opsmeren want je huid moet ademen en kan zich snachts dan beter herstellen. |
![]() |
|
ok... ik heb dus nu allemaal gelezen wat ertegen helpt, en in een van de laatste posts zie ik dat al die zooi niet helpt tegen acné maar alleen tegen puistjes...
wat helpt dan WEL goed tegen acné? Ik zit nu namelijk al iets van 7 jaar met puistjes (1e 2 jaar waren nog rustig aan, toen werd 't erger) en ik ben er achter gekomen dat 't ook in de familie zit. En nu kijk ik naar m'n broer van 23, die er nog steeds een beetje last van heeft, en dat z'n huid niet echt bepaald gaaf is. Dat wil ik dus proberen te voorkomen... ![]() wat kan ik tegen echte acné doen? (misschien dan toch maar naar de docter? ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
de beste oplossing is om een alcoholbehandeling te vragen bij de dokter heb ik ook gedaan en niet alleen je puisten gaan weg maar ook als bijvoobeeld je neus rood is door al die puisten en meeters wordt die ook weer de gewone kleur. IK HAD AL NA 1 DAG RESULTAAT en gebruik het elke dag!!!!! dus ga snel naar de dokter daarvoor hij schrijft zo een receptje uit hahah!!!
|
![]() |
|
ik heb ddd lotion extra sterk gekocht, terwijl ik nog niet ddd lotion normaal heb gebruikt, kan ik dit wel gewoon gebruiken? Of moet ik het bijvoorbeeld verdunnen met water of moet ik gewoon de normale versie kopen. Ik heb overigens niet zo heel veel last van puistjes, maar wel van heel veel meeeters en rode vlekjes van "oude" puistjes
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Clearasil tegen puisten? Records070 | 41 | 03-10-2011 18:23 | |
Lichaam & Gezondheid |
Goed spul tegen puisten? Records070 | 1 | 07-07-2011 12:25 | |
Lichaam & Gezondheid |
Puistjes R093 | 53 | 20-10-2010 14:25 | |
Lichaam & Gezondheid |
Puisten -Bob- | 37 | 09-01-2010 17:13 | |
Lichaam & Gezondheid |
Wat is jullie wondermiddel tegen puisten?? japannertje | 255 | 13-04-2007 18:07 | |
Lichaam & Gezondheid |
Vette huid osmano | 1 | 12-09-2002 19:59 |