Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-12-2012, 12:58
Verwijderd
Ik moet vooral altijd dijenkletsen om blanke personen met tribals.

Verder vind ik tatoo's over het algemeen heel lelijk, zeker bij vrouwen. Zo af en toe zitten er iets mooie plaatjes tussen maar dan denk ik bij mezelf dat je toch ook wel achterlijk moet zijn om dat op je lichaam te kladderen ipv als wallpaper oid te gebruiken.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-12-2012, 14:42
Verwijderd
Waarom is het bij vrouwen eerder storend, Quintiano en Reverend? Heeft dat te maken met de afbeeldingen die vrouwen eerder geneigd zijn te kiezen of met het feit dat mannen gewoon al niet aantrekkelijk zijn voor jullie, dus dat een tattoo daarop dan ook niet uitmaakt .
Met citaat reageren
Oud 12-12-2012, 15:25
Verwijderd
Ik weet het niet zo goed onder woorden te brengen, het voelt als een soort stijlbreuk. Mijn zus heeft ook diverse tatoo's maar ondanks de kwaliteit daarvan vind ik het gewoon niet mooi staan.

Ik denk dat ik mijn bitches gewoon clean prefereer.

Citaat:
of met het feit dat mannen gewoon al niet aantrekkelijk zijn voor jullie, dus dat een tattoo daarop dan ook niet uitmaakt
edit: ah wacht, ik begreep em even niet. Het maakt sowieso niet uit. Het is ook niet dat ik een vrouw meteen afkeur als ze een tattoo heeft. Over het algemeen genomen vind ik het gewoon geen 'verbetering' van een lege huid. Ook hangt het er natuurlijk ook wel een beetje vanaf wat voor tatoo het precies is.

Voor dudes kan ik me niet aan het gevoel onttrekken dat het een klein beetje een overdreven vorm van ijdelheid en een snufje exhibitionisme is, iets wat ik sneller vergeef bij vrouwen.

Laatst gewijzigd op 12-12-2012 om 21:26.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2012, 20:16
Verwijderd
Citaat:
Waarom is het bij vrouwen eerder storend, Quintiano en Reverend? Heeft dat te maken met de afbeeldingen die vrouwen eerder geneigd zijn te kiezen of met het feit dat mannen gewoon al niet aantrekkelijk zijn voor jullie, dus dat een tattoo daarop dan ook niet uitmaakt .
Mm, vrouwen beschouw ik het liefst als elegante wezens. Dat staat in mijn persoonlijke beleving een tikkeltje haaks op dat soort fratsen. En ja, mannen vind ik over het algemeen niet interessant, dus dikke /care wat zij doen. Hoewel het alsnog meestal meteen Tokkies worden en in moeten boeten aan credibility tot het tegendeel bewezen is. Of zo.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2012, 12:49
Patataap
Patataap is offline
eens.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten