Advertentie | |
|
![]() |
|
nou, de eerste trailer is in de Bioscoop al te zien. maar ik zag hem niet
![]() Anway: dit topic is een beetje in de vergetelheid geraakt, wel jammer. Ik kan niet naar de premiere, ik kon niet ruilen. Maar ik kan wel naar die van 18 mei... Ok, verder is nu de nieuwe Star Wars Fact File te koop, is wel leuk. Maar een of andere IDIOOT heeft Anakin Solo EN Chewbacca dood laten gaan! ![]() ![]() das wel minder. Maar verder is het erg leerzaam.
||
Citaat:
||
![]() |
nou ik verheug me er nu al op
![]() ![]() ![]() ![]() ik heb er zin innnnnnn Citaat:
||
Citaat:
De GROOTSTE BIOSCOOP VAN EUROPA!!! ![]() ![]() ![]() ![]() Dus, moet je raaien waar ik dan zit... Moek wel ff kaartjes reserveren...
|
En ik heb er ONGELOOFLIJKE ZIN IN!!!
![]() ![]() ![]() ![]() Dit wordt gewoon de beste film ooit: 1: Veel actie 2: romance 3: Science Fiction 4: Hayden Christensen 5: Nathalie Portman 6: De Jedi en de Kracht 7: Ik bekijk de premiere in Brussel 8: Het is deel van de enorme Star Wars Saga!!!
|
Verwijderd
|
JediJoel, u bent 1 van de mogelijk coolste dingen vergeten die ik in mijn leven heb gezien:
http://homepage.mac.com/rickmccallum...odaTrailer.mov edit: crap, tis d'r niet meer ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Trouwens, iedereen heel veel plezier 17 mei. Ik heb gehoord dat hij in Lelystad ook draait op 16 mei !!!
|
Verwijderd
|
Hopsakee, werkende link, snel klikken voordat ie weg is!
http://www.episode-x.com/episode2/files/YodaTrailer.mov |
![]() |
||
Citaat:
|
Nog een link:
http://download.consumptionjunction....ia/cj_9583.wmv Doet het alleen niet bij mij.... ![]()
||
Citaat:
Oke, allemaal de groeten, ik ben weg. Ik bel die stomme kinepolis, en dan reserveer ik kaartjes. Allemaal heel veel plezier met de film, en tot Forums ![]()
||
![]() |
Citaat:
De film duurt ruim twee uur, maar dit merk je geen moment. Het verhaal en de special effects maken de film uitmuntend en geen moment saai. En ja Anakin is niet de beste acteur die je je kan voorstellen, maar de rest van de film (Nathalie Portman) maken dit ruimschots goed. Laatst gewijzigd op 13-05-2002 om 19:02. |
![]() |
|
Ik zie 'm volgende week wel ofzo. Maar goed, van wat ik hoor uit Amerika is dit deel beter dan Ep1: TPM, maar nog niet zo goed als de andere delen....
Weet iemand trouwens of er in Nederland bioscopen zijn die digitaal kunnen projecteren? Aangezien de film helemaal digitaal is opgenomen....
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|