Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
mjaa maar john zet zit zich wel goed in, ook met die schapen (hoewel het wel dom das dat ze niet op dat idee kwamen om ze er allemaal uit te laten).
ellen zou het ook wel kunnen zijn... maar als zij het is vind ik er niet echt een goeie mol eigenlijk.
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
waaa word echt steeds spannender
![]() ik denk nog steeds dat jantien het is!! en vaag: toen ze in dat busje zaten, stond er toen steeds op die bordjes een pijl met 'de mol' erop?! zo van, de mol die kant op ![]()
||
Citaat:
Ripper
||
Citaat:
![]() By the way, George blijft voor mij nog steeds de mol. Even een mollenlijstje samenstellen. 1. George. 2. Jantien. 3. Ellen. 4. John. Ripper
||
Citaat:
![]() Ripper
|
D'r is trouwens nog een funfact.
Kijk maar eens naar de aftiteling van een aflevering van deze Mol-reeks. Je ziet op een gegeven moment dit staan: Redactie-assistentie: Sigrid Kalk 3x raden wie dat nou is. Inderdaad, de winnares van de vorige reeks van de Mol. Ripper
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik vind dat jantien ook heeel vaag deed met die koffertjes. zat ze de hele tijd te roepen dat ze voor de vrijstelling ging, gaat ze opeens voor die 5 antwoorden. had ze het helemaal niet over gehad..
|
ok, fijn dat je het zelf inziet
![]() ![]() dat viel mij ook op ja, heet die idd kalk van de achternaam? Ja. Dat moet je, geloof ik, ook ergens kunnen opzoeken, ofzo. maarja, das verder geen aanwijzing ofsow... Ja, maar stel nou dat Sigrid ook al bij de 1e reeks van de Mol werkzaam was (als redactie-assistente). In de 2e reeks speelde ze zelf mee, en won ze zelfs. Een beetje verdacht vind ik, want misschien hebben Angela en haar team haar misschien wel kunnen helpen ofzo, waardoor ze won. Het klinkt misschien wat onwaarschijnlijk, maar... nou ja, het kan toch? Ripper
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
jantien doet nu net zoals karen: de verdenking op haar laten vallen, waardoor de anderem fout gaan zitten. ik denk nog steeds george
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() de opdrachten zijn wel steeds minder leuK ![]() |
![]() |
|
hmmmmmm
ik dacht altijd ellen.... maarja sinds gister ![]() ik denk toch aan John...... George is mij te eerlijk en die kan niet liegen (zie gister aan het gesprek met Jantien) John kan goed liegen! hij doet alsof hij voor het geld gaat maar volgens mij is dat toneel.... tja John of jantien... we zullen het volgende week weten ![]() de mol rulezzzz
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Wie is de Mol? 2013 Martiño | 229 | 08-03-2013 21:12 | |
De Kantine |
Wie Is De Mol? #1 DeMol | 23 | 21-02-2013 19:23 | |
De Kantine |
Wie is de mol? #2.1 Biertank 52 | 4 | 19-04-2009 22:42 | |
De Kantine |