Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Dom he, van die Palestijnen, dat ze ze niet achter elkaar omleggen?
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Eerst zal men volgens mij het Palestijnse regime moeten veranderen voordat er een goede Palestijnse politiemacht opgezet kan worden die iets doet tegen Palestijnse zelfmoordaanslagen. Ik vind overigens een zelfmoordaanslag geen reden een hele woonwijk plat te bombarderen. Bovendien ben ik van mening dat vrede alleen mogelijk wordt door een Israëlische regering die de weg van het onderhandelen weer gaat bewandelen, in plaats van de weg van geweld. |
![]() |
|
Verwijderd
|
wie heeft het nou weer over counterstrike
![]() en ook al hebben ze geen goedgetrainde soldaten, (als je het geld hebt en aan het spul voor een bom kan komen, kan je ook een paar geweren kopen...) en ja, een officier is niet zo heel moeilijk neer te knallen, het stikt daar van de gebouwen en ruines om je in te verstoppen ![]() ![]() o ja, en het geen geld hebben en geen geweren geeft je het recht een bus vol kinderen op te blazen???? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
De werkelijkheid is helaas anders. Palestijnen zijn geen jaren in trainingskampen opgeleid in het gebruik van geweren. Verder stikt het overal van de Israëlische controles, dus kom je ook nog eens nergens met dat blije geweer van je.
|
Verwijderd
|
o ja haha ga mij lekker vertellen over de 'werkelijkheid' , ik speel geen spelletjes ik zit zelf bijna in dienst
![]() ![]() Laatst gewijzigd op 13-01-2003 om 18:34. |
![]() |
|
![]() |
Ik vind het goed dat eindelijk iemand zijn mond eens opendoet wat voor
een ravage daar wordt aangericht,waarom zijn wij in Nederland altijd zo pro amerika en pro israel,ik heb niks tege joden,integendeel,het is een van de meest verjaagde volken in de geschiedenis,vraag me dus af waarom ze zelf nu de palestijnen dit aan doen,en waarom komt er geen actie tegen Sharon,die is een stuk enger dan Saddam die ze zo graag tussen 6 plankjes willen schieten. Komt erg goed in der wereld met 2 van die oorlogszuchtige maffen,Bush en Sharon.........Hitler en Mussolini kijk en vergelijk. Greta Duisenberg brengt het allemal uit emotie en dan komt het misschien een beetje "te"over maar het is zo goed dat wij eens keer kijken naar de palestijnen en geloof me dat ik het ook erg vind als er weer een bomaanslag te zien is op TV,maar die woede komt wel ergens vandaan,Israel moet wegwezen uit de bezette gebieden |
![]() |
||
Citaat:
en als zo'n vrouw dan smekend naar god op de grond ligt om de israelis's te straffen ja dan begrijp ik dat wel ja, dat ze zo denkt! en daarmee zeg ik niet dat ik de aanslagen van welke kant dan ook goedkeur. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
lekkere nuttige post van je weer
![]() ![]() 'ga jij het ze even voordoen' goh ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 13-01-2003 om 21:53. |
![]() |
||
Citaat:
Vandaar. |
![]() |
|
Verwijderd
|
die palestijnen lijken eerder te lui, ze worden gesteund van alle kanten daar, tis makkelijk om daar aan een wapen te komen, maar goed, als je kan kiezen tussen A een vuurgevecht met soldaten of B een bus opblazen met kindjes, doe je natuurlijk B omdat je dan meer kans op slagen hebt, ZO denken die gestoorde figuren die dat doen, en niet omdat die israeliers toevallig wat meer soldaatjes hebben
|
![]() |
|
Verwijderd
|
iedereen heeft het maar over vrede, maar ik vraag me af, wie zullen er eerder willen praten???
![]() ![]() ik vind gewoon dat die sharon weg moet wezen, en er iemand met een normaal verstand daar de leiding neemt, terugtrekken uit die gebieden, klaar... maar goed, ik stop met posten over israel en palestina, aangezien dit nooit ophoudt ![]() Laatst gewijzigd op 13-01-2003 om 22:08. |
![]() |
|
![]() |
Goede discussie.
Zoals al eerder gezegd is, komt het van 2 kanten. Ik lees vaak genoeg dat het palastijnse volk of de joodse bevolking in Israel de schuld krijgen. Die willen ook niks liever dan op een normale manier met elkaar leven. Ik ben voor palastijns zelfbestuur en vind ook dat ze het recht op een eigen staat hebben. Maar zolang er een Arafat aan de macht is en er een fascistische eikel als een Sharon in het Israelisch parlament zit zie ik elke kans op vrede in rook opgaan. Die twee doen veel te weinig om dichterbij elkaar te komen. En jah , dan blijf je de zelfmoordaanslagen en de daarop volgende vergeldingsacties houden. Ik vind het jammer dat het zo moet zijn, Israel is een prachtig land waar alletwee de volken evenveel recht hebben om te wonen. Dus opmerkingen van dat Israel is bezet Palastina slaan nergens op, denk eens beter na over de situatie en trek niet meteen een kant als je zelf bijvoorbeeld moslim bent. Ik heb zelf een joodse achtergrond en ben zelf ook in Israel geweest, en trek ook niet meteen uit "emotionele" motieven de kant van Israel. Laten we hopen dat Sharon snel ophoepeld en Arafat ook , en er leiders komen die meer hun best doen om tot een vreedzame oplossing te komen. Want pas dan heb ik weer hoop op een normale toekomst. (Een israelische en ook een palastijnse staat)
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
'Ze lopen altijd het risico slachtoffer van een willekeurige vergeldingsactie te worden, hun huis of dorp kan weggebulldozerd zijn als ze thuis komen, hun recht op een politiemacht, op een regering , op werk en inkomen, op een leven wordt hun ontnomen.' Ook dit is complete onzin. Iedereen schijnt te vergeten dat de mensen in arabische landen veel slechter worden behandeld dan in Israel. En het zijn de Palestijnen die moorden plegen, de Israeliers verdedigen zich alleen. Als de palestijnen gewoon zouden doen, zouden ze gewoon samen in Israel kunnen wonen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ter informatie voor degenen die het niet weten: in de 2e Wereldoorlog werden 6 miljoen joden vermoord. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Boywonder schijnt de enige te zijn die een beetje kan nadenken! |
![]() |
||
Citaat:
Probeer opnieuw. |
![]() |
||
Citaat:
ik zeg dat het bij die mensen voelt alsof het de enige oplossing is... leg me geen woorden in de mond
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en vredesonderhandelingen moeten van 2 kanten komen...
||
Citaat:
|
|