Advertentie | |
|
![]() |
|
Je onbegrepen voelen. Zou wel eens willen weten hoe zoiets komt enzow. Want veel jongeren voelen zich onbegrepen.
Iets over depressie onder jongeren. Beetje tips mischien. Iets over als het niet boterd tussen jou en je ouders. Mja, ik denk dat veel hier wat aan hebben.
|
![]() |
Hallo!
Heel leuk dat jullie zo enthousiast bezig blijven met het spuien van ideeën! Ondertussen hebben wij alweer een nieuwe vraag. In onze jongereneditie komt ook een problemenrubriek. Daarin worden vragen van jongeren over bijvoorbeeld heftige en minder heftige psychische problemen, relaties, seks, problemen op school of met ouders etc. beantwoord door experts. Voor het eerste nummer zijn we alvast wat vragen aan het verzamelen. Dus als jullie al concrete vragen voor deze problemenrubriek hebben: roept u maar! Zet wel even je voornaam en je leeftijd erbij. De redactie van Psychologie Magazine
Laatst gewijzigd op 24-02-2003 om 14:38. |
![]() |
|
Ik weet niet of het al genoemd is
maar ook ik ben wel benieuwt naar een stukje over als het niet goed loopt tussen jou en je ouders en dan zowel belicht van de kant van de ouders als van de kant vd jongere ik ben trouwens heel benieuwt naar de jongerenuitgave ![]() ik heb het januari nr van PM en ik vind dat er veel interessante dingen instaan
||
Citaat:
Ik heb wel een vraag, maar ik weet niet hoe bruibaar en concreet die is. Ik zal 'm in elk geval stellen... Is het mogelijk om een incestverleden helemaal te verwerken terwijl je nog thuis woont (bij de dader)? En zijn er veel mensen die dat doen/proberen, of begint het grootste gedeelte pas met verwerken als ze uit huis zijn? Sanne-18 jaar Betekent "voor het eerste nummer" trouwens dat er meerdere jongerenedities komen? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|