Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-02-2003, 14:59
Verwijderd
Citaat:
chretienne schreef:
klopt niemand weet het verschil tussen schizofrenie en mps het lijkt geneens op elkaar. ik zelf heb nml stps
Niemand?

Verder klopt je redenering niet helemaal, niemand weet het, omdat jij stps hebt? Vind ik niet echt logisch.

Waarom generaliseerd iedereen altijd zo. Vind ik ook wel een leuk en vooral interessant onderwerp.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-02-2003, 11:29
Black Sugar
Black Sugar is offline
Je onbegrepen voelen. Zou wel eens willen weten hoe zoiets komt enzow. Want veel jongeren voelen zich onbegrepen.

Iets over depressie onder jongeren. Beetje tips mischien.

Iets over als het niet boterd tussen jou en je ouders.

Mja, ik denk dat veel hier wat aan hebben.
Oud 17-02-2003, 16:27
Isa
Isa is offline
Ik heb zaterdag op het station psychologie magazine gekocht en het ziet er veelbelovend uit. nu nog wachten tot mei.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 14:29
Redactie PM
Redactie PM is offline
Hallo!
Heel leuk dat jullie zo enthousiast bezig blijven met het spuien van ideeën! Ondertussen hebben wij alweer een nieuwe vraag. In onze jongereneditie komt ook een problemenrubriek. Daarin worden vragen van jongeren over bijvoorbeeld heftige en minder heftige psychische problemen, relaties, seks, problemen op school of met ouders etc. beantwoord door experts. Voor het eerste nummer zijn we alvast wat vragen aan het verzamelen. Dus als jullie al concrete vragen voor deze problemenrubriek hebben: roept u maar! Zet wel even je voornaam en je leeftijd erbij.
De redactie van Psychologie Magazine

Laatst gewijzigd op 24-02-2003 om 14:38.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 15:08
Ciskaatje
Ciskaatje is offline
Ik weet niet of het al genoemd is
maar ook ik ben wel benieuwt naar een stukje over als het niet goed loopt tussen jou en je ouders
en dan zowel belicht van de kant van de ouders als van de kant vd jongere

ik ben trouwens heel benieuwt naar de jongerenuitgave
ik heb het januari nr van PM en ik vind dat er veel interessante dingen instaan
Oud 24-02-2003, 18:00
Miracle
Miracle is offline
hmzz, k heb niet echt vragen ofzow voor dat nummer...
maaaar ik heb wel een andere vraag, want mijn school is geaboneert op de PM maaar krijgt m'n school dan ook die extra editie? dat zou erg handig zijn, en het wordt dan door veel meer jongeren bereikt enzow
Oud 24-02-2003, 18:22
Steleto
Steleto is offline
Citaat:
Redactie PM schreef:
Voor het eerste nummer zijn we alvast wat vragen aan het verzamelen. Dus als jullie al concrete vragen voor deze problemenrubriek hebben: roept u maar! Zet wel even je voornaam en je leeftijd erbij.

Ik heb wel een vraag, maar ik weet niet hoe bruibaar en concreet die is. Ik zal 'm in elk geval stellen...

Is het mogelijk om een incestverleden helemaal te verwerken terwijl je nog thuis woont (bij de dader)? En zijn er veel mensen die dat doen/proberen, of begint het grootste gedeelte pas met verwerken als ze uit huis zijn?
Sanne-18 jaar

Betekent "voor het eerste nummer" trouwens dat er meerdere jongerenedities komen?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten