Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-07-2003, 14:33
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ach, ik heb ook geen borsten. Ik red me gewoon met voorgevormde bh's, en als een jongen dan toch op me zou afknappen zeg ik: 'Adios'. Gelukkig is het nog nooit gebeurd.

'Je moet roeien met de riemen die je hebt'.
Zegt de grote piemelliefhebster
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 14:39
jayjay
jayjay is offline
Kan me de onzekerheid best voorstellen, maar zoals Vampiria zegt: je kunt ermee leren leven. En als dat echt niet lukt, dan maar aan de siliconenen als het echt nodig is om er gelukkig van te worden.

Maar geluk hangt echt niet van een cupmaat af, eerder van wat tussen je oren zit.

Bovendien vinden jongens grote borsten vooral leuk om naar te kijken, maar dat gaat al heel snel voorbij. Om aan te zitten zijn kleinere en gemiddelde borsten veel fijner en sexier.

jay 'gemiddeld' jay (75C)
Oud 10-07-2003, 16:17
Bloompje
Bloompje is offline
gelukkig heb ik dit probleem niet, ik heb voor me leeftijd juist best wel grote borsten, is me best vaak verteld

maja, ik zie dat er veel mensen gepost hebben dus je moet er nu wel uitkomen
Oud 10-07-2003, 16:56
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Chimera schreef op 10-07-2003 @ 15:21:
Ah, verrek, zie ik nou pas. Sorry Morgan
heb jij toch niet gedaan?
Oud 10-07-2003, 19:33
Verwijderd
hmmm je bent nog maar 16, mijne zijn nog zeker doorgegroeid sinds ik 18 ben (naar C)
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 19:40
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
mijn borsten zijn klein, heb een kleine cupB , heb ik te danken aan mn overgrootouders ofzo want mn hele familie heeft 0,0% tiet
maar goed, ik zit er niet zo mee
Oud 10-07-2003, 20:47
Raeden
Raeden is offline
Citaat:
jos-fan schreef op 26-01-2003 @ 20:06:
Wat kun je nou uiteindelijk met grote borsten dat je niet met kleine kunt???
ik heb een keer een vrouw op TV gezien die van die zware boeken (a la lord of the rings en de bijbel enzo) onder haar borsten kon klemmen

maar dat vond ik nou nie tbepaald opwindend, doe mij maar schattige A'jtes
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 21:00
General Fault
General Fault is offline
nou, ik zou echt geen rekening houden met iemands borsten als ik op 'vrouwenjacht' zou zijn, zeg maar, me vriendin heeft cup c of d geloof ik, ze zegt zelf d omdat c net niet past maar al had ze hele kleine borsten, dan nog, ze heeft een lekker kont dus tiet of geen tiet, booty

maar nee je bent wel een rund als je iemand afwijst omdat ze kleine borstjes hebt, en zoiezo wat niet is kan altijd nog komen!
Oud 10-07-2003, 22:18
RainDrop
RainDrop is offline
zijn namelijk jongens bij die graag kleine borstjes zien als je vriend je echt graag ziet dan kan het hem normaal ni veel schelen, gewoon eerlijk zijn tegen je vriend meer niet je zit nog steeds in je pubertijd dus je borsten kunnen misschien nog wat groeien
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 22:22
poesiefox
poesiefox is offline
Ik had op mijn zestiende ook nog maar een AA, en dat werd toch iets tussen A en B. En ik ben er heel tevreden mee. Ze hangen niet, zijn mooi van vorm, en zo zullen ze ook blijven. Voor mij geen verlepte nokkers als ik vijftig ben!
Oud 10-07-2003, 22:24
Verwijderd
Meneer vriend is van mening dat bij een dun-tot-slank meisje (zoals ik) een A of B cup het mooist is, maar dat AA en C dan ook nog wel mooi zijn... en dat bij een slank-tot-normaal meisje een B of C cup het mooist is, maar dat dan A en D ook nog mooi zijn, en dat bij een normaal-tot-stevig meisje een C of D cup het mooist is, maar dat B en DD dan ook nog mooi kunnen zijn, of zo iets. Heeft hij niet met deze woorden gezegd, trouwens
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 23:16
Verwijderd
Tuurlijk is grote borsten leuk om langs te zien komen, maar als het om je vriendin gaat, denk ik dat 95% van de jongens boven de 16 zoiets heeft van:

"LEKKER BELANGRIJK"

Ik kan mij nog eventueel voorstellen dat als ik als vrijgezel in een tent op vrouwenjacht was ik iets eerder voor de vrouwen met grotere tieten zou gaan, maar zeker als het om een vaste relatie gaat... Kan me niet voorstellen dat het een gezonde kerel dan iets boeit...
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten