![]() |
|
![]() |
nou, ik zou echt geen rekening houden met iemands borsten als ik op 'vrouwenjacht' zou zijn, zeg maar, me vriendin heeft cup c of d geloof ik, ze zegt zelf d omdat c net niet past
![]() ![]() maar nee je bent wel een rund als je iemand afwijst omdat ze kleine borstjes hebt, en zoiezo wat niet is kan altijd nog komen! ![]()
|
Verwijderd
|
Meneer vriend is van mening dat bij een dun-tot-slank meisje (zoals ik) een A of B cup het mooist is, maar dat AA en C dan ook nog wel mooi zijn... en dat bij een slank-tot-normaal meisje een B of C cup het mooist is, maar dat dan A en D ook nog mooi zijn, en dat bij een normaal-tot-stevig meisje een C of D cup het mooist is, maar dat B en DD dan ook nog mooi kunnen zijn, of zo iets. Heeft hij niet met deze woorden gezegd, trouwens
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Tuurlijk is grote borsten leuk om langs te zien komen, maar als het om je vriendin gaat, denk ik dat 95% van de jongens boven de 16 zoiets heeft van:
"LEKKER BELANGRIJK" Ik kan mij nog eventueel voorstellen dat als ik als vrijgezel in een tent op vrouwenjacht was ik iets eerder voor de vrouwen met grotere tieten zou gaan, maar zeker als het om een vaste relatie gaat... Kan me niet voorstellen dat het een gezonde kerel dan iets boeit... |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
[Vragenlijst] Alles over Borsten supergirl#1 | 32 | 06-03-2012 07:29 | |
Liefde & Relatie |
meisjes en hun borsten! Flickan | 114 | 27-05-2010 13:53 | |
Liefde & Relatie |
borsten Flickan | 55 | 05-02-2010 22:49 | |
Seksualiteit |
borsten Flickan | 14 | 23-01-2010 12:49 | |
Lichaam & Gezondheid |
Borsten... (vragenlijstje erbij =p) Sjanna | 229 | 03-01-2006 13:58 | |
Seksualiteit |
Kleine borsten (vragenlijst erbij) reageer please! Sjanna | 6 | 23-07-2005 19:53 |