Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik heb weer ruzie gehad met mn ex. Hij houdt nog wel van mij, maar hij wil zn gevoelens niet uiten. Hij zegt dat hij me daarmee ongelukkig maakt. Op deze manier maakt hij me ongelukkiger... Ik voel al twee dagen ontzettend klote, ik heb niemands schouder om op uit te huilen....het leven is oneerlijk. Is het normaal dat als je zo'n korte tijd met elkaar hebt gehad, je daar toch zo klote omvoelen. volgens jullie woorden kan ik nou eigenlijk geen liefdesverdriet hebben... |
![]() |
|
Ik heb precies hetzelfde gehad.. Mijn ex wou zijn gevoelens ook niet uiten, omdat hij bang was dat hij me pijn zo doen (???)
Ik heb er ook ontzettend klote dagen van gehad, dus het is niet raar ofzo.. Maar je komt er echt wel weer bovenop hoor! Als je vriend zo raar doet dan zou het waarschijnlijk toch nooit wat worden..dus wees blij dat je daar nou al achter bent.. en dat het niet nog jaren heeft geduurd voordat je erachter kwam dat het ''een eikel'' is zeg maar.. want dan had het alleen nog maar meer pijn gedaan..
|
![]() |
Ik vind die vriend van je wel een beetje stom nu.
Als ie echt van je houd zal ie zo niet doen, blijf vrienden. Zoek een andere vriend waar je net zoveel om geeft als om deze, en die wel zijn gevoelens durft te uiten. Ik en mijn vriend zijn nu ook tijdelijk uit elkaar. We hebben elkaar nog wel, maar we zijn nu niet meer elke dag bij elkaar. We hebben allebij ruzie met onze ouders, en ik ook met de zijne, en hij ook met de mijne. Als je vriend echt van je houd, dan zegt hij dat wel, maar jullie kunnen toch wel gewoon goede vrienden blijven??? En dan aan elkaar gewoon geheimen vertellen, of dingen die je alleen maar aan iemand verteld die je vertrouwd.....
||
Citaat:
Walgelijk! Laatst gewijzigd op 01-02-2003 om 12:03. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||