![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het kan overigens ook zijn dat de mensen die het over een feet-fetisj hebben (het nederlandse woord voor feet is overigens voeten) van mening zijn dat voeten voorwerpen zijn. Gezien het feit dat een voet op zich geen wezen is, is dat geen rare mening. |
![]() |
||
Citaat:
watvoor grens? Anders moesten alle topics die zolang niet actrief zijn verwijderd worden.. ik denk niet dat dat zo een probleem is.. zeikerds |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Zie voor de definitie van het begrip fetisjisme tevens mijn reply in http://forum.scholieren.com/showthre...ght=fetisjisme
Laatst gewijzigd op 21-07-2004 om 18:39. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
[QUOTE]Drizzt schreef op 23-07-2004 @ 01:22 :
[B]fe·tisj (de ~ (m.), ~en) 1 voorwerp van afgodische verering waaraan magische eigenschappen toegeschreven worden 2 voorwerp van erotische verering QUOTE] Hmm.. Voorwerp is in deze context niet gelijk aan 'ding' lijkt me... Vooral in punt 2 is 'voorwerp' gelijk aan 'iets dat de actie ondergaat'. Net zoals een lijdend voorwerp ook niet altijd een voorwerp is.
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en lang haar in combinatie met mooie manlijke kaaklijn *smelt* |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
En bij een man vind ik een flesje bier ook een geweldige turn on. Bij het idee dat 'ie bier gaat drinken kriebelt het al. Maar niet bij 18- jarige jochies in uitgebouwde Golfjes natuurlijk he, ik heb het over échte mannen.
||
Citaat:
God ik heb dat boek helemaal gelezen ik heb em 10 keer (niet overdrveen) weggelegd omdat ik er gewoon misselijk van werd ![]() ![]() tis wel een aanrader.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik weet wel degelijk wat een fetish is. En daarom durf ik ook hier te zeggen: "Ja, ik heb een fetish, en nee, ik heb daar geen therapie voor, want ook al is het niet gezond, ik ga me er toch niet aan overleveren." Ik mag nog zo pedofiel, voetenliefhebbend, tepellikkend of pijnveroorzakend worden als ik wil, zolang ik geen welwillende partner heb om het op uit te voeren doe ik het toch niet. Dus ik heb geen probleem. En zodra ik die partner wel heb, bestaat er nog steeds geen probleem, want dan ben ik gewoon vreemde sexhandelingen aan het uitvoeren met een partner, en dat mag. There.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik bedoel dat dit topic volgespammed wordt met mensen "o een kontje vind ik wel opwindend". Simpel. Dat valt niet onder een fetish. |
![]() |
||
Citaat:
![]() owja ik heb wel een fetish .. Uche ![]() |
![]() |
||
Citaat:
L'histoire d'O? Het verhaal van O? Hm. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() (jeej, dat wou ik nou al tijden zeggen!)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|