Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-03-2002, 06:52
hopeloos geval
hopeloos geval is offline
nou kijk,. het is zo dat ik bericht krijg als er hier gepost wordt...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-03-2002, 10:22
BleuQueen
BleuQueen is offline
ik niet.
Oud 09-03-2002, 11:02
tats
tats is offline
ik ben niet verliefd op mijn leraar maarre ik moet toegeven we hebben wel een leuke leraar op school en je mag gewoon bij zijn voornaam noemen
Met citaat reageren
Oud 11-03-2002, 14:12
L'Amour
L'Amour is offline
ik ken het, al ben ik niet echt verliefd op hem, maar hij is gewoon hartstikke lekker!!
En aan de manier waarop hij altijd naar me kijkt in de gangen denk ik dat hij mij ook wel ziet zitten. Al is het volgens mij alleen lust, ook van hem. En dit jaar doe ik eindexamen, en ik denk zo maar eens dat hij daarna wel iets gaat proberen...
Oud 19-05-2004, 08:11
Julezz
Julezz is offline
Ik ben ook verliefd op m'n leraar..
Echt zwaar klote...
Ik doe volgende week examen.. Daar surveilleerd hij bij..
Ik ben echt bang dat ik mijn hele examen ga verkloten!!!
Kan me echt NIET concentreren met hem in m'n buurt...
Iemand tips hoe ik mijn gedachte bij het examen kan houden??
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 08:24
Verwijderd
Ik niet
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 13:10
Energie
Energie is offline
Ey hopeloos geval, Je doet er alles aan op je topic continue omhoog te schoppen he ... ooit gehoort van de EDIT knop

Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 19:27
Silver rain
Silver rain is offline
Citaat:
Guusie schreef op 19-05-2004 @ 09:24 :
Ik niet
Oud 19-05-2004, 21:38
El Kim
El Kim is offline
God zij dank nog nooit.
Oud 19-05-2004, 21:52
Verwijderd
Zinloze up.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 21:56
hi
hi is offline
tweede keer dat dit topic wordt ge-upt
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 16:22
stealinx
stealinx is offline
t valt me op dat het vooral vrouwen zijn die verliefd worden op hun leraar/lerares...

dat komt denkik doordat die vrouwen in een levensfase zitten waarin er veel veranderd aan hun lichaam, denken en doen..

vandaar dat ze op die mooie leraar verliefd worden, want met die broekies waarmee ze in de klas zitten willen ze toch niets beginnen. De leraar is gewoon veel stoerder in hun ogen vergeleken met die broekies.

maarja waarom zou je je er druk om maken, school wordt dan toch nog een beetje leuk met wat gesjans met leraar toch !?!

succes!
Oud 22-05-2004, 11:16
mira_love
mira_love is offline
Nou, ik ben ook verliefd op een leraar!!!! Echte klote gwoon!! Nu meer dan een jaar en ik heb het gwoon verkloot voor mezelf! Ik was gewoon bijna van school getrapt en dat omdat ik verliefd ben! te lang verhaal (staat trouwens als topic onder liefde en relatie). Maar ik zou blij zijn als ik van school af ben,want het geeft alleen maar verdriet. Maar aan de andere kant zou ik het wel jammer vinden dat ik hem dan nooit meer zie, maar er is geen andere oplossing om hem uit mijn hoofd te zetten!

Misshcien nog een tip voor anderen:
haal geen domme dingen uit! Praat er met vrienden/vriendinnen over en misschien de persoon zelf, maar verder ook helemaal niets!!!!!!! Daar krijg je later heeeeel veele sijt van, ik kan het weten!!!!
Oud 22-05-2004, 11:41
cyntha
cyntha is offline
Gelukkig ben ik nog nooit verliefd geweest op een leraar
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 17:21
Karianne
Karianne is offline
k ken het... we hadden een gymleraar en diej was zoooooow leuk! knap & aardig maarja...
Oud 23-05-2004, 17:28
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ja, op mijn gymdocente en op mijn Duitsdocente
Oud 23-05-2004, 17:35
Verwijderd
Op een gymdocente, nog steeds kriebels als ik er aan terug denk. Dat ging ook wel ver, hele schriften vol geschreven met rare fantasieën over 'ons'. Ik kan ze alleen niet meer vinden.. hopelijk heeft mijn moeder ze niet gevonden
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 19:17
Miracle
Miracle is offline
Nope, niet verliefd.

Alhoewel de stagair van gym van de parallel klas ook wel erg leuk was.

Wat een up trouwens.
Oud 23-05-2004, 22:05
simplyme
simplyme is offline
Citaat:
TA* schreef op 13-06-2001 @ 20:04 :
Ik ken het probleem geloof ik wel een beetje. Alleen bij mij is het dus een lerares waar ik helemaal dol op ben.. Ik weet eigenlijk niet of ik verliefd op d'r, maar ze is echt ongelooflijk aardig en ik baal altijd als een stekker als de les uitvalt... Vereder weet ik niet goed wat ik er mee aanmoet, vertellen wil ik het wel, maar ik durf het niet [afbeelding] [afbeelding] Hellup me!!!!!
ik snap wat je bedoelt, ik doe nu examens, dus nu zie ik haar straks heel lang niet. gewoon niets doen en fantaseren is mijn tip, het gaat wel over. ik ben by the way ook vrouw dus die m is fout.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 12:08
Jules
Jules is offline
Op de basisschool was ik verliefd op gymleraar Wilco, net als alle andere meisjes uit mijn klas
Oud 27-05-2004, 13:37
Rock
Rock is offline
Ik ben zelf leraar nu, en er zijn ook een paar meisjes die verliefd op mij zijn. Of mij in ieder geval op die manier leuk vinden.

Zwaar irritant. Ik vind het lullig om te zeggen tegen alle verliefde mensen hier, maar bij een leraar/lerares maak je nou eenmaal geen kans. Anders is het strafbaar.

Wij zijn er om jullie wat te leren hoor EN NIET DAT!
Oud 27-05-2004, 18:28
Luna
Luna is offline
Niet echt verliefd, maar ers is wel altijd 'iets' geweest tussen mij en mn gymleraar, hij is 10 jaar ouder dus dat valt nog mee. Maar we flirtten wel veel en volgens mij vindt hij het wel leuk hoe ik met hem omga want hij gaat er altijd op in. (Ik doe flirt meestal niet eens bewust). Maargoed, verder zal het(vanuit beide kanten) niet gaan...
Oud 28-05-2004, 13:49
Verwijderd
Wat raar, ik zat te lezen en kon alle posts maar niet rijmen met de leeftijden die er bij stonden, blijkt het topic drie jaar oud te zijn
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 14:25
Severus
Severus is offline
Citaat:
Sarah schreef op 28-05-2004 @ 14:49 :
Wat raar, ik zat te lezen en kon alle posts maar niet rijmen met de leeftijden die er bij stonden, blijkt het topic drie jaar oud te zijn
Heh heh.

De forumbazen kunnen dit topic beter sluiten, voordat er nog meer onnodig in wordt gepost.
Reageren

Regels voor berichten