Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Niet natuurlijk, maar wel de daad is natuurlijk. ![]() Overigens.... hoezo is die daad natuurlijk? Welk ander dier moordt zijn/haar eigen soortgenoten uit? (kindermoorden uitgesloten in deze vraag) |
![]() |
||
Citaat:
Zoals ik eerder al zei, moorden dienen zodanig een doel dat ze bijvoorbeeld een soort van levensdrang stimuleren. Japan is een relatief (misschien ook zelfs niet-relatief) erg veilig land; Tokyo is prima geregeld, 's avonds kun je veilig over straat. Toch ligt daar de zelfmoordratio het hoogst. Deels vanwege de stress die meekomt met de Japanse werkmentaliteit, maar als je het mij vraagt ook deels omdat dat 'veilige' gevoel mensen laks maakt. Het haalt een druk van het leven af die er wel moet zijn, net zoals een dier dat geboren is in een dierentuin weinig kans maakt in zijn natuurlijke habitat. Zonder een besef van zijn tegenpool wordt leven maar saai.
|||||
Citaat:
![]() Citaat:
Dat bedoel ik, ja. Citaat:
Mwah.... het is nog te doen. Maar geboortebeperking is wel een oplossing en die mogelijkheid bestaat er. Om zomaar mensen overhoop te schieten ![]() Citaat:
1. zelfmoord vanwege stress 2. zelfmoord vanwege geen-stress ?
||||
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Ok. Citaat:
er.... nouja ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Weer steekpartij tussen vmbo-scholieren Love & Peace | 353 | 09-11-2007 15:57 | |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' T_ID | 500 | 02-11-2005 11:40 | |
Islam TefnachT | 285 | 16-06-2002 16:09 |