Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
![]() ![]() Ik vind dit een prachtig model schoen. Ze passen in principe overal bij. De rechterschoen heeft het leven trouwens een beetje opgegeven, dat komt onder andere door voetballen. Daarbij scheurde de bovenkant vorige week doordat er een door overheen schoof... Laatst gewijzigd op 07-02-2003 om 15:29. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
heb geen foto's nu... en met het scannen lukt niet!
maar ik heb die bordeauxrode doc's met die print erop ook! en mijn lieve oude vertrouwde dc-tjes natuurlijk ook... ze waren lichtgrijs en nu zijn ze zwart! ver der heb ik heel veel kleurtjes allstars ff btw die doc's die zijn niet meer te krijgen, ik heb het gevraagd in de brittain waar ik ze vandaan heb en er zijn er maar 30 in de hele Benelux gemaakt... ik had het laatste paar van eindhoven... hehe ze hebben nu witte met manga erop aleen iets lager (wél goedkoper dus )
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Eigenlijk veel te duur voor schoenen die na een stevig potje voetballen kapot gaan. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() en die nieuwe manga-docs... ze zijn wel leuk, maar dat witte had zwart moeten zijn ofzo, wit is echt afschuwelijk ![]() |
![]() |
||||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
-skateschoenen xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
-all stars xxxxxxxxxx -adidas xxxxxxx -rode schoenen xxx -instappers x -slippers xx -kliiteband xx -ecco x -diesel(achtige) schoenen x -kist xxxxxxxxx -bordeelsluipers x -puma's x -laarzen(m) x -rare invito schoen x -docter martins xxxxxxxxxx -nikes xxx -zwarte hakken (v) xx -sloffen x -katrien duck-schoenen x -hoge zool laarzen/limbo-laarzen x -exclusieve gucci customized nike air force 1's x -prada x -bootjes xx -gaatjesschoenen xx -converse schoen x -groene schoenen x -schoenen van zolder x |
![]() |
||
Citaat:
(Op mijn foto staan ook Puma's). |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Verhalen & Gedichten |
Verlichting door de voeten van Anja Moscow | 0 | 03-01-2008 19:26 | |
Verhalen & Gedichten |
Een nacht met Cleo Verwijderd | 1 | 28-12-2005 11:50 | |
Verhalen & Gedichten |
Spel - deel II Roosje | 196 | 17-05-2005 21:04 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
De Kantine |
Beelden van Istanbul (Turkije) delapoko | 17 | 06-01-2003 16:16 |