Citaat:
Dobermann schreef op 22-04-2003 @ 00:53:
Euhm, ik heb DBGT al helemaal kompleet op m'n schijf staan, in prima kwaliteit DivX? -- Niet om te patsen, maar hij is toch al lang uit?
|
In et japs wel idd...maar in de FUNimation dub komen ze nu pas...
Kep nog ff een vraag (misschien al es eerder gesteld) ik heb tijdens et downen van de DBZ CD 'Buu: The Majin Sagas' een 32e track gevonden, getiteld: 'The Level Beyond Ascended' Dit nummer is bijna gelijk aan het nummer 'SSj3 Powerup' van 'Best of DBZ Volume 4' maar hij is korter (kan niet geknipt zijn van dat andere nummer, aangezien hij een half jaar voordat 'SSj3 Powerup' uitkwam al te downen was.) Je hoortem tijdens ep 230 (FUN) als Goku begint met poweruppen totaan dat je Tien en mr. Satan ziet (gloofik). Daarna begint SSj3 powerup.
Ik heb op verschillende coversites de tracklist gezien van 'Buu: the majin sagas' en ook op
www.faulconer.com , maar nergens kan ik zien dat dit nummer erbij staat..... Is dit nummer voor bij een een speciale uitgave ofsow? Hoort dit nummer nou wel of niet bij deze CD? (op de site waar ik em vandaan had, stond ie erbij alsof ie erbij hoorde)