Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-02-2003, 12:50
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
freakieflower schreef:
als je naar pukkelpop wilt, moet je dan ook al op donderdag heen om een beetje goede plek te bemachtigen?
Vorig jaar begon het donderdags. Toen zijn we woensdagochtend al gegaan en we waren er om 3 uur 's middags ofzo. De rij voor camping A was gigantisch en na een uur nog niks opgeschoten. Toen zijn we naar camping B gegaan, dat was aan de overkant van de weg en die was nog helemaal leeg, dus toen stonden we aan het bgein van B en dat was superrelaxed, 2 minuten lopen naar het terrein. Pas aan het halverwege de donderdag raakte die camping ook een beetje vol maar dan hoefde je nog niet superver te lopen. Dus ik zou wel een dgaje van tevoren komen maar het is niet echt heel erg nodig ofzo.
Oud 20-02-2003, 14:38
ruby soho
ruby soho is offline
Citaat:
the exploding boy schreef:
Ik woon er practisch naast dus ik ga altijd wel. Meestal ook gratis Naja meer ehm illegaal gratis
hoe wil je dat gaan doen :\ ?

en HOE kom je aan dat vrijwilligerswerk (wel of nie backstage, als k maar t terrein op kom )
Met citaat reageren
Oud 20-02-2003, 14:48
corduroy
corduroy is offline
Citaat:
mortalsin schreef:
ben wel beniwd wat er allemaal komt op (b)lowlands
wat een ongelooflijk kansloze grap.
om te beginnen zouden mensen met dit soort uitgangspunten moeten worden ontmoedigd om naar lowlands toe te gaan. dmv de meest obscure kutbands, en desnoods een drankverbod of iets anders snaaks. jeez.
Oud 20-02-2003, 16:32
freakieflower
freakieflower is offline
Citaat:
Miss Quasy schreef:
Vorig jaar begon het donderdags. Toen zijn we woensdagochtend al gegaan en we waren er om 3 uur 's middags ofzo. De rij voor camping A was gigantisch en na een uur nog niks opgeschoten. Toen zijn we naar camping B gegaan, dat was aan de overkant van de weg en die was nog helemaal leeg, dus toen stonden we aan het bgein van B en dat was superrelaxed, 2 minuten lopen naar het terrein. Pas aan het halverwege de donderdag raakte die camping ook een beetje vol maar dan hoefde je nog niet superver te lopen. Dus ik zou wel een dgaje van tevoren komen maar het is niet echt heel erg nodig ofzo.
jeeh iemand heeft geantwoord !!

thanx!! wel vaag eigenlijk dat dan iedereen op A wilt terwijl B vlakbij is??
Oud 20-02-2003, 16:34
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
freakieflower schreef:
jeeh iemand heeft geantwoord !!

thanx!! wel vaag eigenlijk dat dan iedereen op A wilt terwijl B vlakbij is??
Ja A is ernaast en bij B moest je de weg oversteken. Idereen denkt dat B logischerwijze ver weg is ofzo dus neemt niemand de moeite om ook werkelijk te kijen waar die dan is. En op A stond een "partytent". Maar dat was niet bepaald de moeite waard aangezien de muziek kut was en er op B ook een tent stond waar je bier enzo kon halen, we namen onze eigen muziek mee, dat was een stuk beter.
Oud 20-02-2003, 18:00
Pedo-elf
Pedo-elf is offline
Ik ga gewoon.... perfecte sfeer en een beetje nieuwe bands ontdekken.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2003, 18:31
INViCTuS
INViCTuS is offline
Bwhaa, nu al net zo'n zin in LowLands!!

En het duurt nog zo lang eigenlijk.
Oud 21-02-2003, 08:19
freakieflower
freakieflower is offline
Citaat:
Miss Quasy schreef:
Ja A is ernaast en bij B moest je de weg oversteken. Idereen denkt dat B logischerwijze ver weg is ofzo dus neemt niemand de moeite om ook werkelijk te kijen waar die dan is. En op A stond een "partytent". Maar dat was niet bepaald de moeite waard aangezien de muziek kut was en er op B ook een tent stond waar je bier enzo kon halen, we namen onze eigen muziek mee, dat was een stuk beter.
ow ja!! dat is op lowlands denk ik ook een beetje zo...iedereen wil op de eerste camping en als je op camping 3 zit, zit je net zo dichtbij..
Reageren

Regels voor berichten