Advertentie | |
|
![]() |
|
Uhm ik ben woensdag met mn ma naar de stad geweest (nijmegen) en na 2 uur C&A voor haar *zucht* heb ik wat lingerie spul gekocht:
- rode bh + string - paarse bh + 2 strings - blauwe string En ze wou nog een shirtje ofzow voor me kopen maar jah als je het krijgt dan zie je natuurlijk weer niks leuks ![]() ![]() ![]()
|
![]() Maar weer een roze truitje + vlag. En nieuwe riem en broek van Divided met erg wijde pijpen, al zie je die niet goed op de foto.
|
Uhm ik heb deze week nog kraaltjes gekocht.... voor armbandjes enzow, een zakje met allerlei kleurtjes, hele koele kraaltjes die blauw/paars achtig waren en houten kraaltjes...
Ennn ik heb vandaag nog een kleine vanille milkshake en een loempia gekocht ![]()
||
Citaat:
Wat heb ik als laatst gekocht.. een boek van Youp als kadootje, wat drankjes met Merlijn. Nee, vandaag een pakje Melanzane.. hoe heet dat in het Nederlands.. aubergine geloof ik, maar dan gegrilld en in olie. Mmhh.. zo lekker. bij pasta HOORT gewoon antipasta. ![]()
|
rood erg dun overslaghemdje met onwijze decollete bij de mango in R'dam (hangt in de etalage). vrees wel dat het iets te veel doorschijnt voor school, maar boeie
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik heb als laatste gekocht... hmm, effe denken. Ah ja, een blikje Fanta en een Snickers.
Maar van kleren heb ik vorige week een spijkerjasje (Diesel), een rozerood shirtje (Mango) en een lichtblauw vestje met capuchon (Bellerose) gekocht. Merken staan er gewoon bij om ideetje te geven hoe het er ongeveer uitziet. Ah ja, heb ook nog schoenen gekocht, witte Puma's zonder veters met flapje en beige streep.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() .. maar als je een hakenkruis mooi vindt wordt dat weer niet gewaardeerd :/
|
![]() |
Ik ben gisteren met ons mam naar de diesel-outlet winkel in Baarle nassau geweest!
Zooooooo vet! allemaal dieselkleding voor superprijzen1 Bijvoorbeeld: die nieuwe diesel broek met blauwe en witte streepjes en een beetje vaal..... In de stad is die 160 euro, en daar was ie 25 euro....Dus met zn allen op naar Baarle nassau!! Snoozje~@#(> ![]() |
![]() |
|
|