Advertentie | |
|
![]() |
|
Even een alles verklarende copy uit mailtje dingetje:
Open Air, 04.06.03 NL Zwolle - IJsselhal DECONSTRUCTION 2003: Featured bands are: >NOFX, >BOYSETSFIRE, >BOUNCING SOULS, >THRICE, >T.S.O.L., >THE REAL MCKENZIES, >FABULOUS DESASTER, >STRUNG OUT. >BMX Riders: >Zach Shaw, >Stefan Geisler, >Eduardo Terreros, >John Taylor. >Skaters: >Ali Cairns, >Pete King, >Dave Allen, >Jocke Olson. Openingstijden: Zaal open: 13.00 uur Aanvang: 14.00 uur Einde: 22.30 uur Entreeprijzen: EUR 26,00 (excl. servicekosten) Kaarten zijn vanaf zaterdag 22 maart verkrijgbaar via Ticketservice bij de grotere postkantoren en VVV-s, de GWK-s, tel. 0900 - 300 1250 (45 cpm), www.ticketservice.nl en de bekende voorverkoopadressen.
|
Verwijderd
|
Open Air, 04.06.03 NL Zwolle - IJsselhal
DECONSTRUCTION 2003: Featured bands are: >NOFX, - dope, nu moet ik ze dus wel zien ![]() >BOYSETSFIRE, - dope >BOUNCING SOULS, - 3e keer ofzo. wel geinig >THRICE, - VET. VET. >T.S.O.L., -wat. wie? >THE REAL MCKENZIES, - ohjah, geinig. >FABULOUS DESASTER, - Hey, tijd om wat te eten >STRUNG OUT. - als dit de chronologischevolgorde is ga ik mooi weg na de real mckenzies. Strung Out is boring. Zwolle is te doen kwa afstand, open air is gaaf. Dus ja ik ga wel. |
![]() |
|
Verwijderd
|
>NOFX -- leuk
>BOYSETSFIRE -gaaf >BOUNCING SOULS - moet ik nog altijd een keer helemaal af zien. >THRICE -- vet vet >THE REAL MCKENZIES - wel geinig >STRUNG OUT - ja Aanvang: 14.00 uur Einde: 22.30 uur lekker vroeg afgelopen, kan ik om 22:25 mn trein halen EUR 26,00 (excl. servicekosten) phoe de schulden lopen op |
![]() |
|
doet mee:
>NOFX -- wel weer leuk maar niet whoei ofzo >BOYSETSFIRE - moet ik nog de nieuwe van downen maar is vet >BOUNCING SOULS - jah die zijn geweldig live natuurlijk... >THRICE -- super de super >THE REAL MCKENZIES - zijn ook erg leuk >STRUNG OUT - lang geleden gezien dus kan wel...
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
nog nooit meegemaakt
||
Citaat:
NOFX is niks vergeleken met Playroll. Playroll duwt het wiel van... uhh ![]() okay, okay... ik ga in iedergeval heen. DECA mag ik absoluut niet missen. NOFX zie ik dan voor de 2de keer maar dat is absoluut voor herhaling vatbaar, dus dat zal weer een fantastisch feest worden. Ook de andere bands... geweldige shit gewoon! Misschien een idee om daar een s.com meeting te hebben? ![]()
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
welk concert ga j bezoeken? Gadje | 232 | 20-03-2005 21:30 | |
Muziek |
Top 3 mooiste concerten waar je geweest bent HowLovely | 178 | 30-08-2004 17:20 | |
Muziek |
Bandshirts topic FaZ | 253 | 30-11-2003 17:55 | |
ARTistiek |
Post hier je digitale camera foto's! joopie | 74 | 22-06-2003 12:51 | |
Muziek |
Deconstruction meeting... Rebirth Of Cool | 91 | 27-05-2003 15:13 | |
Muziek |
Pukkelpop 2002 deel II vakje27 | 171 | 03-10-2002 17:26 |