Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Ik wil eigenlijk wat zaadjes kopen bij Sensiseed om buiten op de 'lazy' methode te planten.
Welke soort kan ik dan het beste nemen? Ik wil graag een redelijk grote plant met veel grammetjes ![]() ![]() Heeft iemand al iets bij Sensiseeds gekocht voor de buitenplant?
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
ik had eerst 6 stekkies gekregen, van die lieve kleintjes ja
![]() allemaal keibraaf verzorgd natuurlijk uiteindelijk is er 1tje dood gegaan ondaks mijn goede zorgen en heb ik er nog 5 dat was in april ergens 1,5 maand geleden heb ik er 2 naar buiten gehaald omdat de ruimte op mn kamer niet genoeg was, toen waren ze ondertussen 30 cm en die 2 buiten gingen keigoed en de overgebleven 3 die binnen stonden gingen maar klote(kamer op het noorden ![]() andere 3 ook maar naar buiten gegooid en nu hjeb ik er 3 in de volle grond staan die nu ruim n halve meter zijn, allemaal vrouwtjes, gelukkig ![]() en dr staan dr nog 2 in pot op n plankje aan de schutting, made by my dad ![]() foto's zoek ik nog wel eens ![]() |
![]() |
|
Ik heb eind mei 4 stekjes in de tuin gezet. In het voorjaar heb ik de grond bemest (rozenmest als meststof, nog steeds biologisch
![]() |
![]() |
|
hm up dan maar
zou het nu nog te laat zijn om stekjes in de tuin te gaan zetten (zeg nee ![]() ![]() en hoe lang duurd het voordat ik kan oogsten eindelijk pa en ma over kunnen halen maar geen zin om een jaar te wachten zou de wiet goed groeien, en kwalitatief een beetje redelijk zijn wanneer ik nu nog stekjes plant?
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik oogst meestal ergens begin/midden oktober, de totale periode is dan van eind mei t/m begin oktober = 4 maanden en een paar weken. Je kunt ze op zich ook langer laten afbloeien maar ik heb het niet zo op schimmel (door vochtigheid in de hersft) dus dat doe ik niet. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Geestelijke gezondheidszorg voor jongeren gaat uit de zorgverzekering PetitieJeugd | 39 | 31-10-2013 13:01 | |
Vrije tijd |
Minimaal 4 spelers uit eigen opleiding!! Tha-Theo | 14 | 07-02-2005 12:03 | |
Drugs & Alcohol |
Binnenshuis kweken benodigtheden! E Che Guevara | 1 | 25-07-2004 22:10 | |
Liefde & Relatie |
stelling: echtscheiding moet duurder de abt van sion | 115 | 15-09-2003 21:52 | |
Drugs & Alcohol |
Wietplanten verzorgen Jägermaster | 4 | 04-07-2003 23:22 | |
Drugs & Alcohol |
blow foto-topic mag dat hier? zal wel :D Tox | 211 | 03-06-2003 06:59 |