Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik denk niet dat je dat op die manier moet zeggen. Tuurlijk speelt niveau wel erg mee binnen een relatie. Maar er zijn zeker ook mensen die de instelling niet hebben om een hogere opleiding te doen.
Probeer je te zeggen dat de culturen die je tegenkomt op de verschillende opleidingsniveaus te ver van elkaar verschillen, dan vind ik wel dat je gelijk hebt. De algehele cultuur op een VBO school is nu eenmaal anders. |
![]() |
|
![]() |
Ik ben het deels met de stelling eens aangezien mensen van VMBO bv bij sommige dingen heel anders er tegen aan kijken.
Ik bedoel ik doe dan VWO en bij ons op school hebben we alleen HAVO en VWO, en je ziet al zo'n groot verschil van mentaliteit tussen HAVO en VWO. Zulke grote verschillen over hoe ze over dingen denken, niet allemaal natuurlijk maar toch wel veel. Mn broertje doet VMBO en hoe hij denkt enzo is weer heel anders dan bij ons. Natuurlijk hoef je niet precies hetzelfde over dingen te denken maar ik heb soms het id dat lager opgeleiden niet echt over veel dingen nadenken, terwijl ik dat wel doe dus dan lijkt me het ookl leuker als ik dan een relatie met iemand heb die ongeveer op het zelfde niveau over dingen nadenkt als ik.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hij is dom, omdat hij in zijn eigen nadeel handelt. Je hebt dom en je hebt dom ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |