Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
![]() |
ik las dat je dreads er uit kan kammen.... maar dat lijkt mij echt onmogelijk of heb ik t mis?? mijne zijn zo hard dat het me niet zo waarschijnlijk lijkt...
en stel dat het kan, is je haar dan niet zo gebroken en beschadigd dat je net zo goed kaal kan zijn?>? ![]()
||
Citaat:
En tuurlijk is je haar gebroken en beschadigt. In de pantene-reclame zul je nog niet kunnen voor een paar jaartjes, maar dan, wie kamt er dan ook zn dreads uit
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
Opzich gaat het goed met mijn dreads, ze zijn hard en vervilt.
Alleen beginnen ze af te breken aan de onderkant ![]() elke keer als ik zit te eten of een boek lees liggen er allemaal kleine stukje afgebroeken haar op mn bord of boek. Wat kan ik hier het beste tegen doen? Grote stukken afknippen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Tja valt weinig tegen te doen. Omdat die stuk haar er al het langste zit, raakt gewoon beschadigd. ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
vraagje, (dit geldt ook voor normaal haar denk ik trouwens)
ik heb zwarte dreads met rode gloed. ik ga nu dus mn haar ontkleuren... maar heb t nog nooit gedaan. werkt het echt als je donker haar hebt?? ps: kennen jullie een merk verf (fel blauw) die permanent kleurt?? dus niet die spoelingen die 6 weken blijven zitten....
||
![]() |
Citaat:
Zwarte dreads kan je blonderen is wel moeilijk, lukte bij olga ook niet zo goed ![]() Als het wel lukt word het eerst oranje/geel/blond en dan moet je het nog een keer doen tot het blond is..heel karwei. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Als iemand wil, mailt hij/zij maar naar lagwagonuberalles@hotmail.com ![]() |
![]() |
|
Mortischa, wauw die zijn ech vet mooi
![]() ![]() ik heb 2 dreads die ongeveer aan 2 haren hangen, kan ik die het beste eraf knippen, en ergens anders als een soort nepdread eraan knopen, of is daar nog iets anders aan te doen ?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik denk niet echt dat die nog te redden zijn eigenlijk.. denk dat hij erbeter af kan en dat je er idd een nepdread aan vast maakt (aan die 2 haren ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik snap t niet meer....moet ik jullie nou geloven of de kappers. M'n moeder heeft nagevraagd of ik m'n dreads gewoon kon blonderen, en volgens die kappers kon dat dus niet. Toch zijn er veel mensen die dat wel gedaan hebben (Maartje jij ook toch?
![]() Of zijn die kappers nou gewoon te bang dat het af gaat breken enzo? ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() [/einde reclame]
||
![]() |
Citaat:
En inmiddels al weer 3 á 4 keer geblondeert, en ben nog steeds niet kaal ![]() Maar door blonderen heb je wel meer kans dat je puntjes een beetje gaan afbrokkelen. |
![]() |
||
Citaat:
ik had mijn dreads eerst zwart en toen ging ik het blonderen, en je zag er niks van, dus probeer het eerst even op een plukje haar. Als je het echt blond blond wilt hebben dan zou ik 2 pakjes doen, maar houdt er wel even 2 weken tussen anders krijg je zo poreus haar. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik weet niet of iemand nog weleens op dit topic komt, maar goed:
Ik wilde graag weten of je ook gewoon korte dreads kunt nemen, die net over je schouder vallen ofzo. Zoja, is dat ook goedkoper? Gaat van dreads je haar kapot? Want ik heb van mezelf al dik en droog haar. En wordt je haar veel korter als je de dreads eruit haalt? Als je ze zelf wilt zetten, waar kun je dan dreads kopen en hoe moet je ze zetten? Ik hoop dat iemand antwoord kan geven sorry als deze vragen al een keer gesteld zijn, maar heb ff geen tijd om het hele topic door te lezen
||
Citaat:
vraag2: Als je het eruit kamt zal het wel redelijk gebroken zijn ![]() maar het groeit er wel weer normaal uit ![]() vraag3: daar wete ik niks van, lees ff posts van mortischa oh ja, weet iemand of ze bij de haipolice dreads kunnen bijwerken, en hoe duur dat is? want hun site is de hele tijd down ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Leuk meisje ook. Offtopic: ik heb u gezien |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ze pluizen vet weinig ook ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() en elastiekjes werken ook idd aan het begin vooral alleen worden ze dan wel steeds dunner ![]() |
![]() |
||
Citaat:
zodat de hokjes duidelijk te zien waren, als ze ze laat zitten komen er weer deuken in enzo
||
Citaat:
sorry ik ben echt een dreads-leek, dus vandaar deze (misschien) wel hele domme vragen
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Dreadlocks Ivon* | 6 | 10-01-2006 20:43 | |
Lifestyle |
Algemeen dreadstopic deel 11 alweer! Verwijderd | 495 | 30-09-2004 21:02 | |
Lifestyle |
Algemeen Dread Topic #10 Verwijderd | 4 | 13-07-2004 23:32 | |
Lifestyle |
Het Algemene DREADS-topic III Paris | 469 | 18-09-2003 13:50 | |
Lifestyle |
Ben jij een meeloper of doe je gewoon aan wat je zelf leuk vindt? anonieme_teddybeer | 65 | 13-01-2003 11:00 |