Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
(bij)naam: Jeroen
Sterrenbeeld: leeuw Omschrijf jezelf in 3 woorden: idealistisch, perfectionistisch, verlegen Hobby: straatvoetbal/zaalvoetbal, basketbal, internet Kledingstijl: als t maar stylo is Lievelingsmerk: heb ik niet Muziek: 2step, UK garage, drum n bass, techno, hiphop, r n b, bubbling, dancehall, club MSN: ja Levensmotto: hasta la victoria siempre Wat wens je: een wereld waarin de kloof tussen arm en rijk vrijwel verdwenen is en mensen gewoon respect voor elkaar hebben, ik hoop daar aan te kunnen bijdragen |
![]() |
|
(bij)naam: bijnamen heb ik niet, naam is Fortisi
![]() Sterrenbeeld: stier Omschrijf jezelf in 3 woorden: sarcastisch, pessimistisch, irritant. Hobby: piano spelen, kunstgeschiedenis, tekenen. Kledingstijl: gothic Lievelingsmerk: heb ik niet, merken boeien me niet Muziek: Klassiek en ...nog meer, teveel om op te noemen. MSN: vraag maar Levensmotto: heb ik niet Wat wens je: teveel
|
![]() |
veel kreeften op het forum
(bij)naam: Roxaan Kleptomaan Sterrenbeeld: weegschaal Omschrijf jezelf in 3 woorden: initiatiefrijk, ongeduldig, creatieviemuzikaal Hobby: muziek (drum gitaar luisteren) Vrienden, werk, films, foto's, internet I guess? Kledingstijl: weetikveel Lievelingsmerk: dunno Muziek: veel MSN: rockzwaan@hotmail Levensmotto: komt wel goed Wat wens je: werken bij de FBI |
![]() |
|
![]() |
(bij)naam: Naam:Bernice Bijnamen:Bee,Skunk, Niesje
Sterrenbeeld: geloof d'r niet in... Omschrijf jezelf in 3 woorden: verlegen, koppig, nieuwsgierig Hobby: breakdance, muziek luisteren, lezen, dansen, shoppen, zingen.. Kledingstijl: afwisselend Lievelingsmerk: heb k niet Muziek: salsa, hiphop, klassiek, r&b, gospel, drum 'n bass etc...etc MSN: ![]() Levensmotto: Live your dreams! Wat wens je: dat k m'n taak op aarde zal volbrengen.
|
![]() |
(bij)naam: Jimi (maanstijl / de maan / 10.000 elektrovolt)
Sterrenbeeld: leeuw Omschrijf jezelf in 3 woorden: Hobby: synthesizers / ouwe brommers Kledingstijl: skater/ alto zoals ik genoemd wordt? Lievelingsmerk: korg / roland Muziek: elektro, tekno, folk, drum 'n' bass, breaks, acid, goa, afrikaans, iers, middeleeuws, rock MSN: maanstijl@hotmail.com Levensmotto: poe heej... Wat wens je: veel meer elektro nummers maken en veel meer optreden ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
(bij)naam: Kasper, Kaps, epd, spookje (door heeele onoriginele mensjes) en sinds gister 'pluis'
Sterrenbeeld: maagd met heel veel weegschaaltrekjes Omschrijf jezelf in 3 woorden: makkelijk, raar, arrogant Hobby: vriendjes en dansen als n tiet Kledingstijl: normaal legerkleertjes. int weekend willik cybergoffik... maar t wil nog niet lukken... *zucht* Lievelingsmerk: Lidl Muziek: nu: the Byrds en ander 60's gepeupel. verder industrial, elektro, techno, drumnbass, sommige metal, nostalgische muziek en house natuluk (sooterrrr!!!) MSN: silver_fear@hotmail.com Levensmotto: Bek dicht en doorlopen Wat wens je: Eigen huisje...
|
![]() |
(bij)naam: Maartje, Marge, Maart, May
Sterrenbeeld: Tweelingen Omschrijf jezelf in 3 woorden: pleeg handleiding raad Hobby: Hockey, tekenen, lezen, schrijven... ![]() Kledingstijl: Zwerfer, ![]() Lievelingsmerk: heb geen... Muziek: Te veel om op te noemen MSN: mprovolactic@hotmail.com / Psychedelic_fur@hotmail.com Levensmotto: Je moet alles in je leven minstens één keer gedaan hebben Wat wens je: wereldvrede ![]()
|
![]() |
(bij)naam: Linnie Lin
Sterrenbeeld: Weegschaal Omschrijf jezelf in 3 woorden: Serieus, vrolijk & spontaan *cliché* Hobby: winkelen *damn*, lezen en leuke dingen doen met vrienden Kledingstijl: Netjes, misschien een beetje kakker.... Lievelingsmerk: Heb ik niet...beetje van alles wat.....Gsus, Levi, Replay....mja Muziek: Softrock (als in Muse e.d) als ik thuis ben, lekkere dansmuziek als ik uitga.... MSN: Ja, heb ik ![]() Levensmotto: Work like you don't need the money....Love like you have never been hurt...Dance like no one is watching....and live like it is heaven on earth Wat wens je: Moeilijke vraag waar ik eerst langer over na moet denken... |
![]() |
|
(bij)naam: Tara / Taar / chickie (door mn vriendjes :/)
Sterrenbeeld: waterman Omschrijf jezelf in 3 woorden: koppig, verlegen, achterdochtig Hobby: muziek, uitgaan, dansen, paardrijden Kledingstijl: verschilt enorm, af en toe skatebroeken nzo, maar andere dagen weer een (net) pak Lievelingsmerk: only, vila, hennes ![]() ![]() Muziek: placebo, the cure, sinatra, acda&demunnik, cranbarries, erykah badu, incubus, shakira, aaliyah, oasis, oudere rhcp, MSN: mister_pink_eyes@hotmail.com ... Levensmotto: "You gotta dance like nobody's watching, dream like you will live forever, live like your going to die tomorrow and love like it's never going to hurt" Wat wens je: een sleutelhanger met drukknop waarmee k me door 1 druk op de knop van de een naar de andere plaats kan teleporteren ![]() |
![]() |
|
![]() |
(bij)naam: Mn complete naam is Samira, maar veel mensen (incl. mn ouders) noemen me Sam.
Sterrenbeeld: Vissen. Omschrijf jezelf in 3 woorden: Gesloten. (verder kom ik niet, dit is moeilijk..) Hobby: Tekenen, dichten, muziek, kleding en make-up. Kledingstijl: Zwart ![]() Lievelingsmerk: Niet echt een favoriet. Ik koop veel 2e-hands. Muziek: Industrial + dingetjes als Jack off Jill. MSN: Am I safe here? I forget.. ( you make me smile.. ) zegt: (mn adres staat in mn profiel ![]() Levensmotto: "You've got to dance like nobody's watching." (weet niet waar het van is, maar ik heb het een keer ergens zien staan en ik vind het een mooi stukje.) Wat wens je: Voorlopig dat de dingen zo blijven zoals ze nu zijn.. Ik ben op dit moment best gelukkig ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Wel apart hoor opeens 3 met zowat zelfde motto. Toeval?
|
Verwijderd
|
(bij)naam: Masj. Ja, ik ben saai, ik weet het. Iedereen noemt me het zelfde.
Sterrenbeeld: Boogschutter. Omschrijf jezelf in 3 woorden: Hyperactief, quasi-diepzinnig, sarcastisch, lui. (Hoezo "dat waren vier woorden"? Echt niet, het waren er drie. Tel dan.) Hobby: Tekenen, schrijven, zingen, leven. Kledingstijl: Veel zwart gecombineerd met fellere kleuren. En voor de rest, van alles wat, denk ik. Lievelingsmerk: Crusit Croc, aldus de chipszak die naast me ligt. Muziek: Eighties, bepaalde soorten metal, (goa)trance. MSN: heb ik verbannen. Levensmotto: "Hey, neuken?" Wat wens je: Zomer, warmte, vrijheid. Mijn Hij. Koffie. |
![]() |
|
(bij)naam: Danny Verbeek ( Darkstar/Korrolin )
Sterrenbeeld: Stier Omschrijf jezelf in 3 woorden: Koppig, Pretiggestoort, Vrolijk Hobby: Msnen, Feesten, Muziek, Fotograferen, Koken, Mensen leren kennen Kledingstijl: Me Myself And I Style Lievelingsmerk: Jynx, Circa Footwear, Dickies, en gewoon wat leuk is Muziek: Ska / Punk / Rock / Hardcore / Crossover / Metal / Gothic / Darkwave / Drum & Bass / Terror(lekkere harde gabber muziek) MSN: dark_____star@hotmail.com Levensmotto: Alles wat er te doen valt en de ware vinden Wat wens je: een leuke vaste vriendin(die dag dingen ben ik zat) en Vrede
|
Kort maar Krachtig
![]() Vul in--> (bij)naam: Agent N Sterrenbeeld: Ram Omschrijf jezelf in 3 woorden: Just me Hobby: Uitgaan, studeren, politiek Kledingstijl: Netjes (sommigen noemen het kak) Lievelingsmerk: Gant en Ralph Muziek: klassiek, hardstyle, hardhouse, hardtrance, trance, rock, enz, enz, enz. MSN: Ja Levensmotto: To go where no-one has gone before Wat wens je: Mijn bul ooit te halen... ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 22-02-2003 om 19:41. |
![]() |
||
Citaat:
|
(bij)naam:
Stiens, Sticky, Sticky Stiens (heeee, logica..), Einstein, Einbrein, Catbrain.. Sterrenbeeld: Ram Omschrijf jezelf in 3 woorden: vrolijk, levensgenieter, ADHD (niet echt, maar mijn omgeving constanteerd dat nogal eens) Hobby: Skateboarden, feestuh, blowen, tosti's bakken, masturberen, hangen met vrinden, rellen veroorzaken, bankliggen, teksten schrijven, nederlandse hiphop maken.. Kledingstijl: Kapuchon-truien, wijde broeken, timberland shoes, we-jas.. beetje skaterachtig, 1 x per week in het pak (werk bij een accountant) Lievelingsmerk: Zo veel, Zeptonn, Element, Shorty's, Carhartt, Quiksilver, Seiko (horloges) Muziek: Nederlandse hiphop (vooral opgezwolle, space kees en terilekst), gangsta rap, hiphop, reggea, ska, ECHTe trance (o.a. oakenfold) MSN: stijnislike@hotmail.com ==> add me !! vooral als je een lekkere chick bent ![]() Levensmotto: 1. Carpe Diem 2. Meer bier !! Wat wens je: Geen oorlog, een nieuwe vriendin, heel veel geld (zodat ik altijd op mijn luie reet kan liggen) |
![]() |
||
Citaat:
|
(bij)naam: Nuni, Mimi, Kiwi. (en dan vooral Nuni de laatste tijd..)
(hm.. als ze naast elkaar staan lijken ze op elkaar. :\) Sterrenbeeld: Koala Omschrijf jezelf in 3 woorden: ingewikkeld, chaotisch, lief. ( ![]() Hobby: dwarsfluiten Kledingstijl: sportief.. Lievelingsmerk: mexx, esprit, etc. Muziek: R&B MSN: ja.. Levensmotto: Zie sig ofzo? Wat wens je: een heleboel.. teveel om op te noemen ![]()
|
![]() |
(bij)naam: Renée (geen bijnamen)
Sterrenbeeld: ram Omschrijf jezelf in 3 woorden: pff hmm lui, vrij, eigenwijs Hobby: hmmm ik ben vrij hobbyloos, beetje hangen vind ik wel prettig Kledingstijl: niet opvallend Lievelingsmerk: hmm indian rose omdat dat de enige spijkerbroeken zijn die ik pas en lekker vind zitten, maar toch niet want de prijs is te hoog. hmmmmm H&M vind ik wel okay, maar dat is geen merk, of wel? Muziek: breed, van punk tot klassiek, momenteel vrij rustig, waar ik echt een hekel aan heb is rap en r&b enzo MSN: ja Levensmotto: pffff Wat wens je: veel, wereldvrede (uiteraard), voedsel en vrijheid voor allen, geen aids, en verder voor mezelf een ongelovelijke smak geld die nooit opgaat.
|
Verwijderd
|
(bij)naam: liesje
Sterrenbeeld: weegschaal Omschrijf jezelf in 3 woorden: euhm euhm euhm Hobby: muziek maken, paardjerijden, vriendje zoenen ![]() Kledingstijl: euhm... mja, veel ![]() Lievelingsmerk: Overzeas Muziek: rock, punk ed MSN: liesje_all_good_names_were_out_ozzo@hotmail.com Levensmotto: pff, doe waar je zin in hebt <& pest leraren ![]() Wat wens je: geld!!!! <altijd handig> |
![]() |
|
(bij)naam: Lester
Sterrenbeeld: Vissen Omschrijf jezelf in 3 woorden: Rustig, oprecht, 8ball (http://8ball.fshosting.com) Hobbys: RPGs, 8ball events, Shows bezoeken, Muziek luisteren Kledingstijl: uhm.. redelijk normaal met een alternatievig nasmaakje Lievelingsmerk: adidas Muziek: ska/hardcore, en in steeds mindere mate punk MSN: stroopwafeljunk@hotmail.com Levensmotto: zie signature =P Wat wens je: ..
Laatst gewijzigd op 26-02-2003 om 22:06. |
![]() |
|
![]() |
naam: Jeroen
bijnaam: Paap, Papeman The Apeman Sterrenbeeld: Stier Omschrijf jezelf in 3 woorden: grappig Hobby: tennis, voetbal, computeren, uitgaan Kledingstijl: gewoon normaal Lievelingsmerk: O'Neill Muziek: trance, top 40 MSN: halloikbenpaap@hotmail.com Levensmotto: beleef elke dag alsof het je laatste is.....wees vrolijk en lach Wat wens je: dat iedereen gezond is |
![]() |
|
(bij)naam: Free /Frederieke
Sterrenbeeld: maagd Omschrijf jezelf in 3 woorden: druk, creatief, gevoelig (irritant) Hobby: stadten, kletsen, klarinet spelen, alles met dieren. Kledingstijl: alto-achtig Lievelingsmerk: - Muziek: cranberries, anouk, enzo. MSN: Levensmotto:leef elke dag als de laatste (probeer i.i.g.) Wat wens je:van alles
|
naam: Jens, hier: The Senna Fan
Sterrenbeeld: Stier Omschrijf jezelf in 3 woorden: nieuwsgierig, ingewikkelt, sportief Hobby: sport, uitgaan.... afijn, lees mijn profiel of fotoboek pagina. Kledingstijl: netjes... dat wil zeggen, geen trainingspakken werk Lievelingsmerk: Niks bijzonders, hou wel van Dockers broeken. Muziek: van alles, maar geen punk of hard roch ofzo MSN: zeker, jens_pendek@hotmail.com Levensmotto: heb er niet echt een, maar als ik moet kiezen: geniet maar ken je grenzen. Wat wens je: peace and love ![]() voor mezelf, happyness.
|
(bij)naam:Gwen
Sterrenbeeld: Waterman Omschrijf jezelf in 3 woorden: schattig, onzeker, hopeloos Hobby: Muziek, kunst. Kledingstijl: Casual/emo Lievelingsmerk: None. Muziek: Punkrock, ska, triphop. MSN: gwen_myself182@hotmail.com Levensmotto: None. Wat wens je: Geluk.
|
Verwijderd
|
(bij)naam: lay's
Sterrenbeeld:waterman Omschrijf jezelf in 3 woorden: stom, lief en eh.. stemmingswisselingen Hobby: muziek, magic, me compie en bieren ![]() Kledingstijl: alles wat ik mooi vind, meestal vooral wijd, of een kilt of eh.. weet ik veel, altijd shirt van band aan met longsleeve deronder (lekker standaart dus) Lievelingsmerk: euh... ik zou het echt niet weten, ben niet zo'n merkmens... Muziek: powermetal, blackmetal, punk, hardcore, alt-rock, blues, ska en 60's rock n roll MSN: vraag maar als je het wil weten Levensmotto: weet ik het.. Wat wens je: dat ik nogeens een LEUK vriendinnetje krijg ![]() Laatst gewijzigd op 27-02-2003 om 17:56. |
![]() |
|
(bij)naam: Annuh
Sterrenbeeld: weegschaal Omschrijf jezelf in 3 woorden: zachtaardig, verstrooid, creatief Hobby: vrienden, hiphop, uitgaan, tekenen Kledingstijl: wijde relaxte broeken, strakkere truitjes [+ opdruk liefst], sneakers... Lievelingsmerk: euh....? weet niet... Muziek: hiphop MSN: annuhvis@hotmail.com Levensmotto: het leven is maar kort, maak er wat van! ofzo ![]() Wat wens je: later veel reizen en een man die mee wil....! |
![]() |
|
![]() |
(bij)naam: Leen
Sterrenbeeld: Vis Omschrijf jezelf in 3 woorden: dansende lieve meid ![]() Hobby: dansen , computeren, tv kijken, muziek luisteren. Kledingstijl: van alles.. Lievelingsmerk: only Muziek: Popmuziek, alle muziek waar je op kan dansen eigluk MSN: Jaa.. Levensmotto: live your life to the limit Wat wens je: Dat ik gezond blijf.. |
![]() |
|
(bij)naam: GothicVamp, EvilCeleste
Sterrenbeeld: weegschaal Omschrijf jezelf in 3 woorden: vaag, wiccan en happy Hobby: alles wat met wicca te maken heeft, shoppen en uitgaan Kledingstijl: gothic Lievelingsmerk: Laughing Vampire Muziek: dark metal, gothic rock, alles wat maar hard is! MSN: neej, heb ik niet Levensmotto: Doe wat je wilt, mits het niemand schaadt Wat wens je: veel liefde in de wereld
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
(bij)naam: uh..
Sterrenbeeld: kreeft Omschrijf jezelf in 3 woorden: lief, mysterieus, grappig (dankjewel sjoerd) Hobby: muziekluisteren, bassen, kleren kopen Kledingstijl: uhm, wijde broeken, rokjes, hempjes, huge truien Lievelingsmerk: heb k niet Muziek: ska MSN: - Levensmotto: it's better to be safe than sorry Wat wens je: een bepaald iemand terug.
|
(bij)naam: Janneke
Sterrenbeeld: Schorpioen Omschrijf jezelf in 3 woorden: lief, gesloten, onzeker Hobby: tekenen, films, lezen, kleding ontwerpen en maken, slapen Kledingstijl: Van alles en nog wat Lievelingsmerk: Daar let ik niet zo op Muziek: 80's, industrial, Bjork, Tori Amos, psy trance, trip hop enz MSN: luna_annwyn_beneath_the_waves@hotmail.com Levensmotto: Live and let live Wat wens je: een troetelbeer
|
Verwijderd
|
(bij)naam: naam=renske bijnaam=punkske, pizzahut en headbanger
Sterrenbeeld ![]() Omschrijf jezelf in 3 woorden: waziger dan voorstelbaar Hobby: judo Kledingstijl: een beetje alternatief maar ik noem mezelf zeker geen alto ![]() Lievelingsmerk: heppik niet ik draag alles wat lekker zit Muziek: hardrock, metal (=niet numetal) MSN: wat mn adres krijg je toch niet, mn naam = lovehatetragedy (= wel numetal maar ik vond het gewoon mooi ![]() Levensmotto: neem iedereen zoals hij is en help elkaar als het ff kut gaat! Wat wens je: dat iedereen vrolijk is en elkaar accepteerd ![]() |
![]() |
|
![]() |
(bij)naam: Marieke
Sterrenbeeld: Ram of zo? Omschrijf jezelf in 3 woorden: (te) gevoelig, lief, beetje maf Hobby: MUZIEK! (gitaar, piano, viool) en alles wat daarmee te maken heeft (dansen ed) Kledingstijl: ohw help! ik draag wat ik leuk vind. Dat is toch vaak wel alternatief. En kleuren! veel zwart mag wel, als er maar iets fels bij zit!! voor iets nets of zo schrik ik ook niet terug, zolang er maar iets mafs bij kan... of te wel: niet in een hokje te proppen, vandaag.. ![]() Lievelingsmerk: Overzeas (like I have money for that stuff.;-) Muziek: Emo, rock, alternatieve rock. Ik zit niet echt te wachten op van dat overdreven lawaai, als het maar mooi is. MSN: ... probeer daar maar es achter te komen... Levensmotto: My Daddy keeps His promesis Wat wens je: een leven...
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 28-02-2003 om 00:36. |
![]() |
|
![]() |
naam: Leon
Sterrenbeeld: weegschaal Omschrijf jezelf in 3 woorden: sociaal, sportief, humor Hobby: muziek, hardlopen, uitgaan Kledingstijl: van alles en nog wat Lievelingsmerk: Adidas Muziek: ook een hoop, maar geen R&B en rap MSN: luckyleo_@hotmail.com Levensmotto: heb ik niet Wat wens je: Gelukkig worden met een gezinnetje en een beetje hardlopen erbij. |
![]() |
|
(bij)naam: Merrow Artemis
Sterrenbeeld: Waterman Omschrijf jezelf in 3 woorden: dromer, bijdehand ![]() Hobby: zie m'n profiel Kledingstijl: zwart... wijde broeken Lievelingsmerk: Sinister Muziek: Heavy Metal, Rock MSN: tja... ![]() Levensmotto: Zie m'n signature Wat wens je: dat mensen dieren eindelijlk als een gelijke zien ![]()
|
![]() |
|
|