Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dat de kans groot is dat jij 'm K*T gaat vinden geloof ik best. Maar je lult gewoon uit je aars als je dingen feit noemt die 't niet zijn. Doe dat dus ook niet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
haha je weet echt niet hoe je dingen op moet nemen. maar ik ga slapen. |
![]() |
||
Citaat:
Ik generaliseer beste jongen, ik zeg gewoon dat ik het zat ben dat ze denken de kennis in pacht te hebben, dat hoeft niet deze post te zijn, maar over algemeen zeker wel ja. Nee nee, ik zeg dat jullie een woordenboek opzoeken om maar ene paar mooie woorden te zoeken. Ik zeg niet dat jij moeilijke woorden gebruikt. Ik roep niet zomaar wat, trouwens. Al lijkt dat zo.
||
Verwijderd
|
Citaat:
(stiekem ben ik ook links). |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() denk je nou echt dat ze die bands nodig hebben om meer te verkopen? dacht et nie.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Goh, toen ik net een de titel van een nummer ff moest zoeken, viel mijn oog op deze link.
http://www.metallica.com/index.asp?item=720 Is een clipje met allevier de lui. Geluid is redelijk zaad, drums zijn überzaad, maar ze spelen wel een stel vette nummers(battery, master...) en een nieuw nummer dat ze verneuken ![]() PS, eerst hoor je gewoon een oud nummer wat ze niet spelen(voor de dodo´s) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |