Advertentie | |
|
![]() |
|
Bij oud & nieuw
Ik denk toen ik vast zat aan balkon met erg veel klimplanten erop, door domme actie (ik kom klem te zitten met ene been, loop verder en kom ook met andere vast te zitten - in het stikdonker zie je niks als je daarvoor naar vuurwerk keek). Maar ik zat dus met benen gespreid en kont op de grond daar donderen er ineens (weet nog steeds niet wie dat flikte) twee grondbloemen naar beneden die daar tussen mijn benen enzo heen & weer schieten (linkeronderbeen was ook bloot door struik). Uiteraard vermoed ik dat mijn broertje de schuldige was (vuurwerkgek). Maar goed, je wordt aardig bang voor brandende kleding & brandwonden. - die dingen branden op zo'n moment veel langer dan anders
|
![]() |
Toen ik op de WC en mn vader me ineens riep:'Rieno, nu in de kamer komen en even bij je moeder zitten' Dan binnekomen en je moeder helemaal huilend zien zitten, half verlamd e.d. en ze dan zien wegrijden naar de dokter. Half uur later horen dat ze met spoed naar het ziekenhuis is afgevoerd met een beroerte...ze is nog maar 40, dus dat was best schrikken
|
![]() |
|
Ik weet het niet. Dingen uit het verleden maken nu eigenlijk niet eens meer zo'n indruk op me.
Ben een keer door een paar mensen die ik niet kende in elkaar geslagen. Ik weet nog wel dat ik op dat moment doodsbang was omdat ik niet wist of ze zouden stoppen nadat ze me lens geslagen hadden of dat ze me dood in een greppel zouden achterlaten. Ja, dat vond ik heel eng. Iemand heeft ook een keer geprobeerd me te verkrachten, maar op dat moment was ik helemaal niet bang. Het is hem dan ook niet gelukt, hoewel hij veel sterker was. Daar heb ik later wel veel mee gezeten, maar ik was niet bang. Ik ben ook een keer heel bang geweest dat een gezwel waartegen ik geopereerd was terug zou komen. Ik dacht even dat ik dood zou gaan. Maar ja, er was niets aan de hand en dat wist ik eigenlijk ook wel. Het kwam waarschijnlijk meer door de vermoeidheid. Pfff, dit is allemaal wel heel persoonlijk. Zelfs mijn beste vrienden (op mijn vriend na) weten niets of niet alles... ![]()
|
Verwijderd
|
Ik mag mezelf nog gelukkig prijzen, als ik dit zo lees...paar dingentjes die ik eng vond (de rest gaat jullie niks aan
![]() -dat m'n zusjes tijdens de avondvierdaagse om half twaalf ('s avonds dus) nog niet terug waren (normaal waren ze er rond half tien al)...twee meisjes van 14 en 16 alleen in het donker door weiland-/bosachtige plaatsen ed...niet echt een prettig idee... Mijn ouders waren ook weg naar het wijkcentrum en daarna m'n zusjes zoeken...was ik daar alleen...wist niks, alleen dat m'n zusjes 'weg' waren (naar het wijkcentrum gegaan...daar wilden ze de politie al bellen ed...). -m'n eerste en meteen ergste migraine-aanval (je schrikt als je opeens verlammingsverschijnselen en een tintelend gezicht hebt...ik wel iig...ik wist wel wat een hersenbloeding was, niet dat je bij migraine soortgelijke klachten kan hebben)...ach, 't heeft wel wat duidelijk gemaakt. ![]() -mensen in paniek zien of dingen horen zeggen die je niet wilt horen. Mijn opa zien overlijden was wel eng...maar toch anders, het was 'verwacht'. De eerste keer dat ik een overleden persoon zag waar ik heel veel van hield (mijn andere opa) was ook wel eng...maar ook anders. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Stel een vraag aan de forummer onder je # Veel 7 Edelweiss | 500 | 02-01-2012 16:36 | |
De Kantine |
Pose-a-question nr. 3 Verwijderd | 500 | 18-04-2010 10:46 | |
De Kantine |
Wie ben ik? #3 wie ben ik? | 500 | 31-10-2008 21:36 |