Advertentie | |
|
![]() |
|
Verandering, poep
Ik raad dat verandering goed is voor wie dan ook van ons Wat het dan ook maar pakt voor jullie nikkers om op te staan uit de kap Poep, ik ben met je, ik ben niet boos op je Heb niets dan liefde voor je, doe je ding jongen Ja, alle thuisies die ik een tijdje niet gesproken heb I zal dit uitsturen naar jullie, weewakbedoel? want ik ben niet boos op je heb gehoord dat jullie poep vernielen daar, stof optrappen een moederneuker geven, heheheheheh Ja nikkers want ik ben niet boos op jullie Welnu we waren ooit twee nikkers van dezelfde soort snel te roepen naar een teefje met dezelfde lijn je was net ietsje kleiner maar je rolde wel werd gerekt naar Y.A. en raakte de kap gezwollen weet je nog dat je een jheri krul had, niet echt geleerd in het blok, met je pistool, in de wolken lopend collect bellen naar je mokkel, zeggen hoe je anders was o je bent een moslim nu, geen druggy spel meer hoorde dat je misschien thuis zou komen, net je borg betaald je wil naar de Moskee en geen staart volgen Het lijkt dat ik mijn kleine thuizie verloren heb, hijs een andere vent de bak geslagen, en nu geen zonden is het spelplan als ik over geld praat, zie jij alleen problemen als ik zeg dat ik groot leef, zeg jij dat dat problemen geeft gefeliciteerd met de bruiloft, hoop dat je vrouw weet dat ze levenslang een speler heeft, en dat is geen stierenpoepen Ik weet dat we uit elkaar gegrooeid zijn, je weet het vast niet meer ik viel altijd flauw voor je zus, maar ik ben nooit omhoog in haar geweest en ik zie ons na school, we bombarderen de eerste moederneuker met de foute poep aan nu is de hele shit anders, en we trappen het niet eens heb een groot geld bedrog, en jij bent er niet eens bij hmm, weet in mijn hart dat je dezelfde moederneuker was slecht gaat teen tot teen als het tijd voor je is om te rijden voor je broers rug en ik kan niet gek doen, want ik lach gewoon naar je je probeert hard te blijven, dan hoofd te gaan, want ik ben niet boos op je hmm ik ben niet boos op je! |
![]() |
|
![]() |
O ja, belt mn vader net even gezellig op
"Ben je morgen vrij" "nee, dan moet ik om kwart voor 11 op school zijn, tot heel laat" "Zaterdag dan" "nee dan ben ik weg" "heb je daar geld voor dan" "Ja" "is dat al helemaal geregeld" "Ja, geloof het wel" "Ow, want ik heb scholieren nodig voor werk, en dan kun je wat bijverdienen" "Nou, uhm, denk niet dat dat doorgaat" *Vader BOOS, en hangt op* Lamlulklootzakhufter. Naja. ik denk er nog even over na, aangezien mein Fuhrer vader toch wel dagenlang gaat zeiken erover, en over 3 weken nog doorzeikt, aangezien hij een oude gare ragvent is Ennum, als ik ga, Hoe de hell gaan we dan terug, ik blijf niet maffen. Straks word ik aangerand ![]() |
![]() |
|
![]() |
Dat wel, maar ik ben de verpersoonlijking van blutheid, had al wat problemen met "in de min staan" , wat ik altijd al doe, maar sinds mn bemoeizieke moeder een bankafschrift geopend heeft, moet ik zo snel mogenlijk werk vinden. Maar niemand wil me hebben, aangezien ik fucking duur ben met mn 20 jaar
![]() |
![]() |
||
Citaat:
haha.. overnachten.. doe je best ![]() maar tiz nogal aan de koude kant, denk je niet..? okay overnachten in LWD in November is ook wel koud, maar zoals ik nu buiten kijk wordt het alsmaar kouder de dagen door, denk ik.
||
![]() |
Citaat:
tsss, Black Rainbow, Paranoide en ik hebben met -4 op Zwolle station moeten overnachten, buiten.
||
Citaat:
![]() En jij moet al helemaal vroeg weg als je naar Surhuisterveen wilt ja ![]() En vannacht was het hier iets van 10 graden nevermind het koufront overdag. Lalala nog twee nachtjes slapen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() nu moet ik wel natuurlijk ![]() dussss mensen! wie volgt!? laten we nog gezellig rondhangen in de nacht.. kan best gezellig zijn! ![]() en als het te koud wordt.. dannuhh... urhm.. ehm.. ![]() ![]()
|
En een versch geluid?
![]() ![]() Ik blijf nie overnachten, tegen het avondgloren gaan mn vriendin en ik richting huiswaarts en uitgaanswaarts.....denk ik ![]()
||
Citaat:
![]() En goed idee om je thermoskan dit keer te vullen met chocolademelk. Vorige keer was thee niet zo'n super oplossing ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Mijn verjaardag - 8 maart Zazoo | 5 | 07-03-2003 11:35 | |
Lifestyle |
Lifestyle Utrecht Meeting! Black Sugar | 512 | 03-03-2003 21:36 | |
Muziek |
Emomeeting waar de rest van het forum ook bij mag zijn Verwijderd | 221 | 24-02-2003 15:20 |