Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
DAna en pavo zijn de commecielste van de hardstyle scene he pik NUmber 1 breezer dj. ik zeg ni dat hs underground is maar der zijn zeker niet zo'n commerciele kutten als pavo en dana. dj's zoals danielle mondello .miss groovy.the balistic,supermarco may .seismologic etc . |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
brain ovulation was met stip de slechtste act op xqlusive italy. oh ja...en miss groovy ken je zeker alleen door die tv-reclame van italian hardstyle ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wanneer anderen hun kijk op de zaak willen ventileren ga jij 't op 't persoontje spelen, door even heel ruig een plaatje van iemand op te duikelen om zo zijn argumenten onderuit proberen te halen? -- Immers; iemand die er zò uit ziet heeft per definitie geen verstand van hardstyle? Omdat-ie zich een stuk netter kleedt dan jij doet? Loser. En dat niet alleen; nog een domme loser ook, gezien je gebrekkige interpunctie en woordenschat. |
![]() |
||
Citaat:
ik geef alleen m'ne mening weer van anderen accepteer ik ook ,ik accepteer alleen niet als ze bullshti vertellen over hardstyle wat niet waar is ok |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|