Advertentie | |
|
![]() |
|
Heb niet de hele thread gelezen, maar als het om UT en vooral Q2 gaat heb ik wel interesse om mee te doen, met de rest heb ik te weinig ervaring of het draait niet op mijn rammelbakkie.
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb btw als gamemode het liefst CTF, of anders gewoon DM. Liever geen Lithium omdat het met die Runes toch niet echt een heel erg eerlijk spel te noemen is. P.S wat je met dat FreeBSD bedoelt, weet ik niet, maar het zal wel goed zijn ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ook ![]() Dus dat wil ik mijn teamgenoten niet aandoen. DM lijkt me het beste, iig wel voor de eerste keer. ![]() Ik weet niet of een dedicated Quake2 server op FreeBSD gaat lukken, zo niet dan kan het altijd non-dedicated. Waar spreken we af en hoe laat? Ik dacht om 9 uur 's avonds ofzo?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar 9 uur is wat mij betreft ok. (Vanavond toch, of volgende week vrijdag?) |
![]() |
|
Uhm ik ga straks pas slapen, dus kweenie of ik die 9 uur haal. Is iets later ook ok? 10 uur?
Als mn dedicated server draait kan deze in principe 24/7 aanstaan. En dan kan iedereen joinen wanneer hij/zij wilt. ![]() Dat lijkt me wel cool. ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
btw Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Quake 2 geïnstalleerd, met 3.20 patch. Alleen Quake2Forge installeren op FreeBSD is me niet gelukt, krijg STOP errors ;( Maar dan maar non-dedicated. Handig als we op irc.scholieren.com afspreken? Say.. #contest ?
|
![]() |
zo hey hoge opkomst
![]() ![]()
||
Citaat:
Hoop niet dat jullie zo zijn, dus anti-idle lijkt me niet echt nodig. Bovendien, kun je dat niet faken door een klein beetje te bewegen?
|
Verwijderd
|
JAWOHL!
Vandaag hoorde ik 'klepperdeklepper', ik ging op m'n postmat kijken en daar lag 'n gloednieuwe Q2. En toen ik 'm installeerde bleek 't automatisch al 2.30 te zijn ![]() Dus in principe kan ik wel spelen denk ik. Offtopic: Np: Sonic Mayhem & Rob Zombie's heerlijke Q2 soundtrack ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Btw., laten we zeggen, zo rond negen uur vanavond op irc.scholieren.com (channel #contest)? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Misschien dat Enlightenment het nog eens wil proberen? *kijkt Enlightenment lief aan* ![]() Maar we kunnen ook gewoon op een publieke server gaan zitten, als we dan Teamplay doen kun je de teams gewoon locken, zodat er niemand meer bij kan. Laurens |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als ik DM ga spelen sta ik steevast bij de laatste 3. CTF is meer mijn spelmode, daar kan ik nog goed meekomen, dus dat blijft leuk ![]() Laurens |
![]() |
||
Citaat:
![]() btw, het promoten van de game gaat lekker zie ik ![]() |
![]() |
||
Citaat:
options->connect->add discription: scholieren IRC server: irc.scholieren.com |
![]() |
|
Ik heb nu Q2 geleend
![]() Morgen even alles instaleren, de benodige patches downloaden en dan kan ik kannonevoeier spelen ![]() EDIT: IK speel alleen mee in Free For All Deathmatch ![]() ![]() Ennem: Wat moet ik eigenlijk allemaal downloaden? ![]()
Laatst gewijzigd op 29-03-2003 om 20:21. |
![]() |
|
|